IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vegetarisme / veganisme Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2005 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 september 2005 10:48 schreef BARABAS het volgende:
Prakken heerscht, eten moet niet te lang duren en dus kan je het zo snel wegwerken.

Maare Jenje, volgens mij bestaat er geen maatstaaf voor gezond als je je bedenkt dat je door middel van je hart volgen je gezondheid positief kunt beinvloeden. Het is bewezen dat mensen die zich bewust zijn van hetgene waarvoor men leeft minder vaak ziek zijn en langer leven


Het is anders verdomd bekend dat bepaalde stoffen in bepaalde mate goed voor je zijn, oftewel gezond. Daar draait het om, alleen maar vitaminen, mineralen etc etc is ook weer niet goed. Balans daar draait het om

En nu weer terug naar de studio met Jomanda


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-09-2005 11:25 by BARABAS Profiel van BARABAS

Godverkut!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-09-2005 10:17 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 september 2005 19:58 schreef kwelgeest het volgende:
Brokoli schijnt een goede tezijn.
Je bedoelt broccoli...

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 22-09-2005 10:18]


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-09-2005 11:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 september 2005 10:17 schreef stigma het volgende:
Je bedoelt broccoli...
Nee hoor.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2005 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Neger!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-09-2005 11:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 september 2005 11:50 schreef Jenje het volgende:
Neger!
Hippie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2006 21:29 by Snaack Profiel van Snaack

Sinds een week of 3 eet ik weer vlees. De eerste paar dagen was ik enorm aan de schijterij omdat de enzymen die vleesch verteren op vakantie waren doordat ik ze niet nodig had, maar die zijn weer terug gelukkig.

Het smaakt nog precies zoals ik me herinner, hehe.

De reden dat ik weer vlees eet is dat ook ik een ruggegraatloze nep hippie ben wiens idealen geen fuck voorstellen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-09-2006 21:40 by jbassist Profiel van jbassist

Het is ook niet uit tehouden als het je om de idealen gaat denk ik


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-09-2006 21:43 by Hexegot Profiel van Hexegot

@ Snaack --> Een zeer verstandig besluit, edele heer.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-09-2006 21:45 by jbassist Profiel van jbassist

Hoezo is het zo verstandig?

Het maakt geen zak uit als je het nou wel of niet doet imo.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2006 21:56 by Snaack Profiel van Snaack

Het moet wel een goed stuk vlees zijn, biologisch van een Groene Weg slagerij bijvoorbeeld. Ik heb uiteraard heel wat verschillende dingen gegeten de laatste tijd, en het smaak- en structuurverschil tussen bijvoorbeeld een biologische biefstuk en een biefstuk van de Bas is echt onvoorstelbaar.

Elke dag vleesch eten gaat me te ver trouwens. Ik vind vegetarisch eten enorm lekker en een stuk gebalanceerder dan vlees eten, waarbij het toch vooral om "het lapje" gaat.

Zo extreem lekker vind ik vlees nou ook weer niet. Ongekruid vind ik het niet eens te vreten zelfs, maar misschien is dat een kwestie van gewenning..


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 18-09-2006 22:11 by El Chulo Profiel van El Chulo

Maar wat is nou de exacte reden dat je er weer mee begonnen bent??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2006 22:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2006 22:11 schreef El Chulo het volgende:
Maar wat is nou de exacte reden dat je er weer mee begonnen bent??


Het begon de laatste tijd steeds meer als een beperking die ik mezelf oplegde te voelen, in plaats van dat het goed voelde. Hoe dat precies komt, geen idee.

Op een gegeven moment was ik dat enorm zat en ben ik weer vlees gaan eten.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-09-2006 22:50 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Frikandellen voor Snaack!!


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2006 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wordt ie toch bijna weer een echte vent *snif*


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2006 23:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 september 2006 21:56 schreef Snaack het volgende:
Elke dag vleesch eten gaat me te ver trouwens. Ik vind vegetarisch eten enorm lekker en een stuk gebalanceerder dan vlees eten, waarbij het toch vooral om "het lapje" gaat.



Elke dag vlees eten is inderdaad gay maar de stelling dat het bij vlees eten vooral om 'het lapje' gaat, heeft met de werkelijkheid weinig te maken.*


*Behalve in geval van barbaren die geprakte wortels, erwten en aardappels en een uitgebakken sucadelapje als een culinair hoogtepunt beschouwen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-09-2006 23:26 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 18 september 2006 21:29 schreef Snaack het volgende:
De reden dat ik weer vlees eet is dat ook ik een ruggegraatloze nep hippie ben wiens idealen geen fuck voorstellen.


Snaackmans ! Nu krijg je ook zo'n lekker lichaam als Roel en ik


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2006 23:53 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 18 september 2006 21:29 schreef Snaack het volgende:
Sinds een week of 3 eet ik weer vlees. De eerste paar dagen was ik enorm aan de schijterij omdat de enzymen die vleesch verteren op vakantie waren doordat ik ze niet nodig had, maar die zijn weer terug gelukkig.

Het smaakt nog precies zoals ik me herinner, hehe.

De reden dat ik weer vlees eet is dat ook ik een ruggegraatloze nep hippie ben wiens idealen geen fuck voorstellen.


Ik heb precies hetzelfde verhaaltje, alleen is dat van mij dan al een jaar of tien geleden.
Het gaat niet om ruggegraat, het boycotten van een uitwas van een smerig systeem is gewoon kansloos. We moeten het hele systeem dat zoiets kan voortbrengen aanvallen en niet alleen de vleesindustrie.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-09-2006 2:56 by Schaep Profiel van Schaep

Vandaag de nieuwe vegetarische pizza van de Lidl geprobeerd, fucking pittig maar ook wel fucking lekker!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2006 3:04 by Heiden Profiel van Heiden

Pittig for teh win!1!
Pittige tijden, het leven is een zure bom.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-09-2006 3:27 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, inderdaad, Telekids is de shit!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-09-2006 9:27 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 18 september 2006 23:17 schreef Chelman het volgende:
Elke dag vlees eten is inderdaad gay maar de stelling dat het bij vlees eten vooral om 'het lapje' gaat, heeft met de werkelijkheid weinig te maken.

Ik heb wel de indruk dat er veel "vleeseters" zijn voor wie een maaltijd niet compleet kan zijn zonder vlees of die een maaltijd standaard "om het vlees heen" bedenken. Ieder z'n eigen, hoor, maar daar kan ik me niets (meer) bij voorstellen.


Touché, pussycat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2006 9:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 september 2006 23:17 schreef Chelman het volgende:
Elke dag vlees eten is inderdaad gay maar de stelling dat het bij vlees eten vooral om 'het lapje' gaat, heeft met de werkelijkheid weinig te maken.*


*Behalve in geval van barbaren die geprakte wortels, erwten en aardappels en een uitgebakken sucadelapje als een culinair hoogtepunt beschouwen.
Vlees is voor mij een onmisbaar deel van de maaltijd, gewoonweg omdat ik vlees enorm lekker vind ..

Lapjes idee is idd achterhaald, gebeurd bij mij vaker dat ik het lekker klein maak, marineer, en dan in een zwik groenten mik ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2006 10:00 by spectre Profiel van spectre

Wat vertel je dat toch weer erotisch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-09-2006 10:07 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Heel begrijpelijk.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen