IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Mortician, Akercocke, Blood Red Throne tour Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 08-11-2005 12:37 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht


Het was een heersend concert, vooral BRT en Mortician heerschte zwaar



quote:
Op 8 november 2005 10:46 schreef Fat Bastard het volgende:
Was al 10 - 15 jaar niet meer in Bibelot geweest, maar het was nog niets veranderd. Blijft een mooie zaal.

Gelukkig zit de metal-programmering er weer een beetje in de lift.


zekers, jammer dat dit over een jaartje of 3 over is, dan schijnt het een of andere kunstgallerie te gaan worden


carcasstrid


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 08-11-2005 12:51 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Dat meen je niet? Dat zou mooi klote zijn dan!
Hoezo wordt metal in een verdomhoekje geplaatst?

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 08-11-2005 12:52]


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 08-11-2005 12:54 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ff over afgelopen zaterdag..

affiche goudvishal :

(voorlopig uitverkocht) reserveringen kunnen tot 20.30 afgehaald worden, daarna kaarten in de verkoop.

20.50 wij staan binnen (BRT bijna afgelopen) doe maar 4 kaartjes, nee kan niet we gaan langer door voor de mensen die gereserveerd hebben.

Hang voortaan geen affiche op als je dat niet kan nakomen. Amateuristische zooi daar bij de GVH.

Voorlopig heb ik ff geen zin om daar naartoe te gaan.



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-11-2005 12:54 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Ik heb begrepen, dat Bibelot inderdaad gaat verhuizen.

Ik hoorde iets over de oude energiecentrale boven de huidige popcentrale.


oscura
Usericon van oscura
Posted 08-11-2005 12:55 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 12:51 schreef meatgrinder het volgende:
Dat meen je niet? Dat zou mooi klote zijn dan!
Hoezo wordt metal in een verdomhoekje geplaatst?



Nee, het komt door hangjongeren en in plaats van dat die jongeren stevig worden aangepakt, schuiven ze het in de Bibelot's schoenen... tyfuszooi!!


carcasstrid


oscura
Usericon van oscura
Posted 08-11-2005 12:56 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 12:54 schreef Fat Bastard het volgende:
Ik heb begrepen, dat Bibelot inderdaad gaat verhuizen.

Ik hoorde iets over de oude energiecentrale boven de huidige popcentrale.


klopt


carcasstrid


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2005 13:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 12:54 schreef MetalHeus het volgende:
ff over afgelopen zaterdag..

affiche goudvishal :

(voorlopig uitverkocht) reserveringen kunnen tot 20.30 afgehaald worden, daarna kaarten in de verkoop.

20.50 wij staan binnen (BRT bijna afgelopen) doe maar 4 kaartjes, nee kan niet we gaan langer door voor de mensen die gereserveerd hebben.

Hang voortaan geen affiche op als je dat niet kan nakomen. Amateuristische zooi daar bij de GVH.

Voorlopig heb ik ff geen zin om daar naartoe te gaan.


Wat een ongelovelijk domme uitspraak.

Dus het duurt wat langer aan de kassa dus moeten ze de mensen WEL slim genoeg waren te reserveren maar gaan vertellen dat het half 9 is en de reservering niet meer geldig is?

Hoe denk je dat mensen met reservering daar op gaan reageren?

Tip voor de volgende keer: www.goudvishal.nl en even op het knopje reserveer klikken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-11-2005 13:13 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja, alleen die rij blijft hoe dan ook kut...gewoon de helft van BRT missen


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2005 13:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 13:13 schreef Doomy het volgende:
Ja, alleen die rij blijft hoe dan ook kut...gewoon de helft van BRT missen


Dat was idd niet en fijn. Misschien kunnen ze de volgende keer de deur een half uurtje eerder opengooien.

Iets later beginnen is wsl geen optie omdat de optredens daar over het algemeen goed aansluiten op het openbaar vervoer.
Iets waar een hoop zalen in mijn ogen nog wat van kunnen leren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2005 13:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gewoon geen reserveringen meer doen, klaar


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2005 13:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 november 2005 13:23 schreef Spirit In Black het volgende:
gewoon geen reserveringen meer doen, klaar

Waar moet je dan een kaart halen, als je daar niet in de buurt woont?
Dat gaat overal weer anders.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 08-11-2005 16:01 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Aan de deur betalen lijkt me dan handiger.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2005 21:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 12:54 schreef MetalHeus het volgende:
ff over afgelopen zaterdag..

affiche goudvishal :

(voorlopig uitverkocht) reserveringen kunnen tot 20.30 afgehaald worden, daarna kaarten in de verkoop.

20.50 wij staan binnen (BRT bijna afgelopen) doe maar 4 kaartjes, nee kan niet we gaan langer door voor de mensen die gereserveerd hebben.

Hang voortaan geen affiche op als je dat niet kan nakomen. Amateuristische zooi daar bij de GVH.

Voorlopig heb ik ff geen zin om daar naartoe te gaan.


Reserveer dan gewoon, damn hee.. zo moeilijk is dat toch niet! Waarom men het niet kon nakomen weet ik niet, wat ik wel weet was dat alle lui zonder reserveringen donders vervelend waren in de rij. Door constante discussies moesten de mensen met reserveringen ellendig lang wachten.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2005 21:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ja of toen wij eindelijk bijna aan de beurt waren, komt er een gast aan die vraagt of hij er even langs mag. We vragen hem waarom, OMDAT HIJ GERESERVEERD HAD, zei die..
WIE NIET
Geeezzzz sluit maar weer mooi aan achter in de rij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2005 22:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 21:42 schreef zillah-morte het volgende:
Ja of toen wij eindelijk bijna aan de beurt waren, komt er een gast aan die vraagt of hij er even langs mag. We vragen hem waarom, OMDAT HIJ GERESERVEERD HAD, zei die..
WIE NIET
Geeezzzz sluit maar weer mooi aan achter in de rij


Ja maar Zillah, hij had via INTERNET gereserveerd.. dat geeft voorrang.. echt..

Volgens mij was dat ook een zm-er trouwens.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 08-11-2005 22:06 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht



Ik ben blij dat XnegX en ik in Dordt geen problemen hebben gehad met de reserveringen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2005 22:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 november 2005 22:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja maar Zillah, hij had via INTERNET gereserveerd.. dat geeft voorrang.. echt..

Volgens mij was dat ook een zm-er trouwens.

Ohhhh zo, jaaaa dan werkt het vast anders
Hey wacht,.... wie hadden nog meer allemaal via INTERNET gereserveerd????

WIJ


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2005 22:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 november 2005 22:06 schreef Ascension het volgende:


Ik ben blij dat XnegX en ik in Dordt geen problemen hebben gehad met de reserveringen.

Had je daarvoor dus toch beter in Arnhem kunnen zijn.
Tja je krijgt alles of niets.

Raj had wel een erg heerschend reserveringsnummer 253 105.
Vooral dat laatste even hardop uitspreken mensen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2005 22:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 22:07 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhhh zo, jaaaa dan werkt het vast anders
Hey wacht,.... wie hadden nog meer allemaal via INTERNET gereserveerd????

WIJ


Een droge.. oh.. was het antwoord.
Wel jammer voor hem dat die alsnog moest wachten tot wij naar binnen waren ghehe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2005 22:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 22:08 schreef zillah-morte het volgende:
Raj had wel een erg heerschend reserveringsnummer 253 105.



Dat was mijn nummer hoor
Maar ik vond dat die beter bij Rajacker zou passen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2005 22:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 november 2005 22:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Dat was mijn nummer hoor
Maar ik vond dat die beter bij Rajacker zou passen

Ohh zo dat had ik niet begrepen. Ik meende dat hij dat papiertje al in de auto pakte namelijk. Zal erna wel geweest zijn dan
Het stond wel lekker groot op dat papiertje. Moest zelf uitgevouwen worden. Bang dat je het niet meer kon lezen
Gaaf nummer in ieder geval


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2005 22:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 22:12 schreef zillah-morte het volgende:
Ohh zo dat had ik niet begrepen. Ik meende dat hij dat papiertje al in de auto pakte namelijk. Zal erna wel geweest zijn dan
Het stond wel lekker groot op dat papiertje. Moest zelf uitgevouwen worden. Bang dat je het niet meer kon lezen
Gaaf nummer in ieder geval


Nee kwestie van haast haast haast.. verdorie geen pen te vinden.. ah een dikke stift.. *nr in haast opschrijft*


trol
Usericon van trol
Posted 08-11-2005 22:27 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Uhm.....
Wat is er in godsnaam gaaf aan dat nummer?


Verder is het er nogal gezeur over het reserveringssysteem.. Normaliter gaat er bij een show die dreigt uit te verkopen de deur iets eerder open voor degene die gereserveerd hebben zodat die als eerst afgehandeld kunnen worden en er dus eerder duidelijkheid is hoeveel plaatsen er over zijn.
Blijkbaar is dit niet gebeurd of iig niet snel genoeg gebeurd en zal zeker worden uitgezocht en besproken hoe dit is gebeurd.
Excuus voor het ongemak..

En nou niet meer zeuren


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2005 22:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2005 22:27 schreef trol het volgende:
Uhm.....
Wat is er in godsnaam gaaf aan dat nummer?


Verder is het er nogal gezeur over het reserveringssysteem.. Normaliter gaat er bij een show die dreigt uit te verkopen de deur iets eerder open voor degene die gereserveerd hebben zodat die als eerst afgehandeld kunnen worden en er dus eerder duidelijkheid is hoeveel plaatsen er over zijn.
Blijkbaar is dit niet gebeurd of iig niet snel genoeg gebeurd en zal zeker worden uitgezocht en besproken hoe dit is gebeurd.
Excuus voor het ongemak..

En nou niet meer zeuren


Kan het dan.. net als bij Heidevolk topdrukte toen.. even worden geroepen dat de reserveringen voor mogen worden gelaten?

Enne inderdaad, gezeur.. maar goed band missen omdat je meer dan 45 minuten buiten staat met je nette reservering.. ook niet echt leuk.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-11-2005 22:37 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

huh huh huh

105


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen