IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Triggerfinger Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2005 2:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Iemand die deze Belgische rockband kent? ze stonden op marktrock 2004 en op werchter 2004. bekendste liedjes : Commotion (ccr-cover als ik me niet vergis) , Camaro , Back on track en On my knees.


www.triggerfinger.net (site is wel wat gedateerd maar er wordt aan een nieuwe gewerkt)


Faustian Spirit of the Earth


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-09-2005 10:35 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Yeah!! Triggerfinger rocks! Ik heb ze nu 3keer live gezien en die mannen hebben iedere keer met zn drieën de hele line-up van het podium geblazen! 3 uitstekende (en reeds lang gekende) muzikanten uit de Belgische rock-scene... Hun debuutcd is ook wel erg lekker,hoewel ik het live toch wel net iets meer kan appreciëren. De cover "Au suivant" van Brel is ook wel erg leuk vindk zelf.


Member of the iso-betawuste crew!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2005 10:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ja live zijn ze onovertroffen

idd met 3 zo veel sfeer brengen , heb ze nu ook 3 keer live gezien en ik moet zeggen op werchter 2004 waren ze absoluut geniaal !

eigenlijk iemand een idee wanneer de nieuwe cd uitkomt?

* de cover van Brel vind ik nu net wel het minst goede liedje van de hele cd maja


Faustian Spirit of the Earth


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 01-09-2005 13:41 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Die gasten zijn het levende bewijs dat België getalenteerde muzikanten heeft ze rocken als de beesten!!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 22:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*kick*

Wat een vette band. Live rockt het echt als een tiet!

Iemand die donderdag ook naar Tivoli de Helling gaat?


ratton
Usericon van ratton
Posted 01-12-2008 23:03 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

zaterdag in Romein, Leeuwarden


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2008 8:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2008 22:56 schreef Snaack het volgende:
Iemand die donderdag ook naar Tivoli de Helling gaat?


Tyfus, dat was vet!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-12-2008 1:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hoe klinken de nummers van hun nieuw album trouwens? Beetje in dezelfde stijl als hun debuut?


Faustian Spirit of the Earth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-12-2008 5:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nog maar een paar kaarten te gaan;

Triggerfinger


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-12-2009 16:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Was erggg vet gisteren!

Ben alleen niet helemaal overtuigd van de zangkwaliteiten van die vent.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2009 16:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Oeren kapoet?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-12-2009 16:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 16:10 schreef WhiteRider het volgende:
Was erggg vet gisteren!

Ben alleen niet helemaal overtuigd van de zangkwaliteiten van die vent.


Ja, inderdaad.

Ik heb ze een paar weken geleden gezien als voorprogramma van Deep Purple.

Maar ik vond ze best goed... Alleen die zang...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-12-2009 16:19]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2009 16:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb ze al tig keer live gezien, en op de zang was telkens echt niets aan te merken.

Ok, hij grunt of krijst niet, dus een beetje gay is het wel natuurlijk.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-12-2009 16:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 16:28 schreef Snaack het volgende:
Ik heb ze al tig keer live gezien, en op de zang was telkens echt niets aan te merken.

Ok, hij grunt of krijst niet, dus een beetje gay is het wel natuurlijk.


Dat als argument gebruiken tegen iemand met een Iron Maiden avatar is natuurlijk wel heel erg kansloos...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2009 16:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 16:52 schreef altx het volgende:
Dat als argument gebruiken tegen iemand met een Iron Maiden avatar is natuurlijk wel heel erg kansloos...


Anders hap je even


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-12-2009 16:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 16:52 schreef Snaack het volgende:
Anders hap je even


Dat is zo mooi aan dit forum.

Zo lul je je er altijd wel uit...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2009 17:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Serieus:
quote:
Op 5 december 2009 16:28 schreef Snaack het volgende:
Ik heb ze al tig keer live gezien, en op de zang was telkens echt niets aan te merken.


Grap:
quote:

Ok, hij grunt of krijst niet, dus een beetje gay is het wel natuurlijk.


Zo duidelijk, druifje?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-12-2009 17:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 17:01 schreef Snaack het volgende:
Serieus:


Grap:


Zo duidelijk, druifje?


Dan is de conclusie dat *jouw* oren kapot zijn.

En nee, dat was geen grap.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2009 17:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat dan, zong hij vals ofzo??

Zou me verbazen, alle keren dat ik ze gezien heb was de zang goed namelijk.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2009 17:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gave band!


RGB
Usericon van RGB
Posted 05-12-2009 19:17 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Ik heb ze vorige week in Atak gezien, en ik vond het helemaal te gek. Wat betreft de zang: Da's (eindelijk ) weer es wat anders.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-12-2010 18:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Twee tickets gekocht voor hun show op 12 maart in Hof Ter Lo. Ik moet me dringend hun tweede en meest recente plaat ook eens aanschaffen.

Volgend jaar is het ook alweer 7 jaar geleden dat ik ze nog eens gezien heb. In 2004 heb ik ze 3 keer aan het werk gezien, waaronder ook op Werchter en dat was ronduit geniaal


Faustian Spirit of the Earth


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-12-2010 19:08 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Afgelopen weekend op Speedfest voor het eerst gezien. Was erg onder de indruk! Gave band!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-12-2010 19:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik denk dat ik het op cd maar eens een second opinion ga gunnen.

Live was de zang toen (als voorprogramma van Deep Purple) echt niet te harden, maar misschien was dat een incident. Dat zou kunnen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-12-2010 19:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

een van de beste belgische bands imo
(toch zeker mainstream)

heb ze ooit in da wablief tent op pukkelpop gezien
wat een geniaal optreden was me dat!! :O


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-12-2010 19:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben erbij in 't Paard


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen