IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Remember the oldies Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dit beter Lain?

Hier lekker mijmeren over oude meuk!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hahaha, ze klagen en krijgen meteen wat ze willen. wat een forum !!!


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

U vraagt, ik draai




Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 01-09-2005 22:09 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Jaa, niks heerlijker dan wegzwijmelen bij Smurfenhouse en Gabber, oh to be young again


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehehe, geweldig dit.over oudjes gesproken.. ik moet nog steeds die twee carnivore platen aanschaffen....schijn t wel in de kast te moeten staan als je metal en hardcore liefhebber bent !


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Displeased heeft ze soms .. wil alleen rtaliation hebben


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Displeased is me wat duur...het laatste wat ik daar besteld heb waren wat films. Misschien da'k ze bij de plaatboef scoren kan. morgen mar eens op jacht.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze zijn er in de nice price serie ... maar ja, moej zoek'n


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ja...displeased heeft volgens mij alleen de re releases, ach, boeit niet, ik moet ook nog wat van propain, integrity en ringworm scoren na het lezen van die topics alhier over die bands....volgens jullie maken genoemde bands zeer brute en intense muziek en daar hou ik wel van.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

eerste 2 van Pro-Pain zijn elementaire metalcore releases



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2005 22:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

black sabbath
deep purple
led zeppelin


en ja, zelfs de oude status quo


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nou ik er een beetje over nadenk is er nog zoveel dat ik nog moet hebben...toch eens wat meer cd's gaan kopen.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I like it I like it I like it I like it I lalalalike it


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehehe, die bands die je net noemt kan ik echt helemaal niets mee...is me te traag..en te rock. ik weet het, ik heb geen smaak.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2005 22:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 22:18 schreef mental het volgende:
hehehe, die bands die je net noemt kan ik echt helemaal niets mee...is me te traag..en te rock. ik weet het, ik heb geen smaak.


JE HEBT GEEN SMAAK!!!!!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Black Sabbath heerscht


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggg spul...maar goed.ik kan ook geen Iron Maiden aanhoren.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Traag?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-09-2005 22:24 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Focus - Hocus Pocus.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh dat soort meuk vind ik dan weer niks ..


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-09-2005 22:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 22:20 schreef attila_de_hun het volgende:
JE HEBT GEEN SMAAK!!!!!!!!!!!


+1


Bazzio Attacks!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Iron Maiden is niet te traag maar het is verdomde saai. iedere keer maar weer dezelfde basloopjes, zelfde gitaarlijntjes, dezelfde slechte drums ( hadden ze nou in al die jaren geen fatsoenlijke drummer kunnen inlijven ?? ) en dan zijn er nog mensen die het goed vinden. Hebben die dan shit in hun oren of wat ?? Ik snap het allemaal niet meer.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iron Maiden teert op vergane glorie, gehypte kutband.

Maar traag is goed.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

een band die ik wel kan waarderen en die ongeveer muziekaal klinkt als Iron Maiden maar dan met een betere drummer is Bound for Glory..wel rechts maar fuck off. luister d'r maar eens een keertje naar,zonder je aan de lyrics te storen...ik kan je het album last act of defiance aanbevelen.


Fuck the world and fuck you


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-09-2005 22:30 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 1 september 2005 22:26 schreef mental het volgende:
Iron Maiden is niet te traag maar het is verdomde saai. iedere keer maar weer dezelfde basloopjes, zelfde gitaarlijntjes, dezelfde slechte drums ( hadden ze nou in al die jaren geen fatsoenlijke drummer kunnen inlijven ?? ) en dan zijn er nog mensen die het goed vinden. Hebben die dan shit in hun oren of wat ?? Ik snap het allemaal niet meer.


Daar moet ik je gelijk in geven.
Maiden heeft last van het Status Quo effect.
Die gebruiken nadat ze met "pictures of matchstick men" geen echte hit konden krijgen nu al bijna 40 jaar dezelfde geluidsband met hier en daar een ander riedeltje en een nieuw stukje tekst.


Een kleine snol zit zo vol.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehehe, iemand geeft me gelijk op zm...als chelman dit zou lezen zou ie van ze burostoel afrollen


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen