IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 40+ rockers/rocksters? Volgende pagina
Jess
Usericon van Jess
Posted 03-09-2005 14:40 by Jess Wijzig reactieProfiel van JessQuote dit berichthttp://www.americanindianprisoners.com

Opvallend is dat als ik liefhebbers van de rock en metal zoek en/of tegenkom ze bijna allemaal zo jeugdig zijn! Mij lijkt het nu juist leuk om ook 's de ouwe rockers te ontmoeten?? Ben zelf 40, moeder van 2 kinderen. Bestaan ze nog; de (eind 30) 40+ rockers/rocksters????
En zoja, zitten ze hier???

Reageer dan! Leuk!

Groetjes, Jess


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-09-2005 14:41 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Over een jaar of 15.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2005 14:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jammer dat je geen vrienden hebt.

Dag!


Jess
Usericon van Jess
Posted 03-09-2005 14:47 by Jess Wijzig reactieProfiel van JessQuote dit berichthttp://www.americanindianprisoners.com

Met dit soort flauwe opmerkingen schiet ik weinig op, misschien is het dat wel? Dat de jonge metalheads denken dat ze zo adrem en stoer moeten reageren, en dat de ouderen die fase al gepasseerd zijn, en daarom niet op forums zoals deze komen.....ik wacht nog even af of het ook serieus kan.......


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-09-2005 14:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Af en toe duiken er hier wel op hoor, maak je geen zorgen, Jess...

Op Graspop heb ik ook genoeg headbangende ouders gezien met hun kroost van gemiddeld 15, moet wel tof zijn, als ouders en kids van dezelfde muziek houden


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-09-2005 14:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik kan er verder weinig verandering in brengen maar ik zal op mijn 40ste en ouder zeker rocker blijven.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


localfre4k
Usericon van localfre4k
Posted 03-09-2005 14:50 by localfre4k Wijzig reactieProfiel van localfre4kQuote dit bericht

idd festivals zijn ze vaak
en ik vind het eigelijk wel gezellig


en je kan trouwens is naar het arrow rock festival gaan als dat weer is
maar dan moet je nogwel geduld hebben
dat is pas geweest namelijk

[Dit bericht is gewijzigd door localfre4k op 03-09-2005 14:50]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-09-2005 14:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 september 2005 14:48 schreef madeline usher het volgende:
Af en toe duiken er hier wel op hoor, maak je geen zorgen, Jess...

Op Graspop heb ik ook genoeg headbangende ouders gezien met hun kroost van gemiddeld 15, moet wel tof zijn, als ouders en kids van dezelfde muziek houden

Ook al gfezien, maar dan waren het tieners, was ook leuk om te zien, en kijk maar naar Varanus, neemt ook zijn kind mee naar concerten


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2005 14:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 14:47 schreef Jess het volgende:
Met dit soort flauwe opmerkingen schiet ik weinig op, misschien is het dat wel? Dat de jonge metalheads denken dat ze zo adrem en stoer moeten reageren, en dat de ouderen die fase al gepasseerd zijn, en daarom niet op forums zoals deze komen.....ik wacht nog even af of het ook serieus kan.......


En dan kom je hier een paar oude rockers tegen.

"Hé, vind je Deep purple ook zo gaaf?"

"Ja man, ze zijn echt wreed!!"

"Ja heh!"

"..."

Wat heb je er aan?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 03-09-2005 14:57 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Nou is Snaack volgens mij ook niet de jongste meer, maar die loopt al de hele week met een stijve rond dus daar zal het wel aan liggen

on topic: Euh, over 6 jaar dan mag je me er nog eens op aanspreken. Maar niet beginnen over Deep Purple dan hoor!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2005 15:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 14:57 schreef Stefan het volgende:
Nou is Snaack volgens mij ook niet de jongste meer, maar die loopt al de hele week met een stijve rond dus daar zal het wel aan liggen


Ik weet dat ik een vertiefte rotkop heb, maar ik ben "pas" 26 winters jong.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 03-09-2005 15:03 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 15:00 schreef Snaack het volgende:
Ik weet dat ik een vertiefte rotkop heb, maar ik ben "pas" 26 winters jong.


Meer dan een kwart eeuw dus!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2005 15:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 15:03 schreef Stefan het volgende:
Meer dan een kwart eeuw dus!


Grmpf




oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 15:17 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Cooperfan is toch ook 40+ dacht ik? Waar hangt hij eigenlijk uit, weinig posts meer gezien van hem


carcasstrid


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-09-2005 15:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 september 2005 15:17 schreef oscura het volgende:
Cooperfan is toch ook 40+ dacht ik? Waar hangt hij eigenlijk uit, weinig posts meer gezien van hem


Misschien dood net als die andere gast uit een vaag verleden


oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 15:21 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

voor een rocker is het dan ook wel al een overweldigende leeftijd he?


carcasstrid


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-09-2005 15:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 3 september 2005 15:17 schreef oscura het volgende:
Cooperfan is toch ook 40+ dacht ik? Waar hangt hij eigenlijk uit, weinig posts meer gezien van hem


Redactieledengedeelte vooral. Dit gaat hem te snel.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-09-2005 15:49 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Waarom vinden mensen het zo raar dat er zo weinig oude metalheads bestaan (heb het al in meerdere topics gezien)? Hoelang bestaat metal nou echt!? En hoeveel mensen ken je die op hun 40e ineens een muziekstijl beginnen te ontdekken.. dat doe je over het algemeen in je jeugd, en in de jeugd van veel oude mensen bestond er dus nog geen metal... Ben ik nu zo slim of zijn jullie gewoon zo stom?



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-09-2005 16:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 14:48 schreef madeline usher het volgende:
moet wel tof zijn, als ouders en kids van dezelfde muziek houden
Volgens mij is er dan iets goed mis


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 03-09-2005 16:05 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 15:49 schreef Kramy het volgende:
Waarom vinden mensen het zo raar dat er zo weinig oude metalheads bestaan (heb het al in meerdere topics gezien)? Hoelang bestaat metal nou echt!? En hoeveel mensen ken je die op hun 40e ineens een muziekstijl beginnen te ontdekken.. dat doe je over het algemeen in je jeugd, en in de jeugd van veel oude mensen bestond er dus nog geen metal... Ben ik nu zo slim of zijn jullie gewoon zo stom?


*kuch* Maiden, Priest, enzovoorts *ouwe mannen rochel*


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-09-2005 16:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 september 2005 16:05 schreef Stefan het volgende:
*kuch* Maiden, Priest, enzovoorts *ouwe mannen rochel*


Eerste Maiden album komt uit 1980, dat is 25 jaar terug.. als dat mensen op hun 15e naar muziek begonnen te luisteren en toen geinteresseerd waren in dingen als Maiden, dan zouden ze nu dus 40 zijn..
Misschien dat Black Sabbath een jaar of 10 eerder was.. nou, dan zou de oudste metalheads dus zo'n 50 jaar zijn...
Tegenwoordig is er veel meer metal, en is het veel makkelijker om er mee in aanraking te komen door internet en dergelijke, dus zullen er vast ook wel een stuk meer metalheads zitten in de jongere generaties.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 03-09-2005 16:14]



slome
Usericon van slome
Posted 03-09-2005 17:06 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik denk dat er genoeg 'alte bocken' zijn die hardrock en metal luisteren. Maar wat je vaak bij (ik noem maar een leeftijd) 35-plussers ziet is dat internet ze geen reet interesseert. Deze lui zitten liever s'avonds een beetje sport en films op tv te kijken dan dat ze achter de comp kruipen om wat over heavy metal te ouwehoeren. Internet is gewoon 'na hun tijd'.


(Iig, dat denk ik)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... NOg maar 10 jaartjes ... en ik hoor erbij ...

Ach luister nu nog alles .. zal wel zo blijven denk ik


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2005 17:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wordt Zm nu officieel een datingsite?

Volgens mij zitten in elke metal kroeg wel mannen van 40+


Jess
Usericon van Jess
Posted 03-09-2005 17:22 by Jess Wijzig reactieProfiel van JessQuote dit berichthttp://www.americanindianprisoners.com

Hey, zowaar serieuze reakties! Fijn!

En euh, Deep purple metal? Zal je mij nooit horen zeggen. Ik begon op mijn 18e met de voorliefde voor herrie van idd bands als Iron Maiden, Judas Priest e.d. Maar ik ga best met m'n tijd mee hoor, al geef ik toch wel de voorkeur aan de oudere hardrock en metal, maar ja, dat voelt onder de noemer jeugdsentiment!!!!

En neuh, ik hoef geen date, ik ben gewoon benieuwd naar mijn generatie ruige jongens en meisjes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 17:09 schreef ghoulliette het volgende:
Wordt Zm nu officieel een datingsite?

Volgens mij zitten in elke metal kroeg wel mannen van 40+
Tja .. als je er naar zoekt ...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen