IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Amateurvoetbal Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-03-2009 17:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

GAVC C1 pakt een puntje tegen de nummer drie



Hoewel het er in de eerste helft absoluut niet op leek, hebben de jongens van C1 toch nog een punt gepakt door 3-3 tegen Broeksterwalden te spelen.

Normaal neem ik altijd een schrift en een pen mee naar de wedstrijden van C1. Want die zijn o zo belangrijk voor mijn notities, mijn geheugen wordt zo langzamerhand ook een tikkie minder. Maar vandaag weet ik tijdens de eerste helft niet zo goed wat ik eigenlijk met deze twee items aanmoet, de notities van de eerste helft kan ik met een beetje passen en meten ook op een vloeitje kwijt. Alles lijkt in slow motion te gaan en er is bar weinig wat lukt. Alleen Thomas lijkt in deze fase de slaap uit te hebben. Hij is wel fel. Maar in je eentje redt je het helaas niet. Onze jongens kijken dan na amper vijf minuten ook al tegen een 0-1 achterstand aan. De verdediging staat te slapen en Simon is kansloos. GAVC grossiert in dom balverlies en wordt maar niet gevaarlijk. Het is een eerste helft waarvan je broek afzakt. Dit wordt overigens door de nummer 14 van de tegenpartij wel heel letterlijk genomen. Of het elastiek mist uit zijn broek, of hij heeft nieuw ondergoed wat hij graag aan iedereen wil laten zien, maar echt charmant ziet het er allemaal niet uit. Na een half uur weet Broeksterwalden nog een keer uit een kans te scoren en staat het dus 0-2. Hierop lijkt GAVC eindelijk uit de slaap te ontwaken en zet een mooie aanval over rechts op. Fons weet uit deze aanval een mooie voorzet naar Nick te versturen die de bal binnen weet te koppen. Hierna is het weer de beurt aan de tegenpartij om weer aan te vallen. Ze weten bijna nog een keer te profiteren, maar ook Jelte is wakker geworden en haalt de bal van de lijn. De ruststand is dus 1-2 en het kan nog alle kanten op.

Vaak begint het verslag van de tweede helft met de woorden “na de thee”, of “na de rust”, maar vandaag starten we maar eens met “na het energiedrankje”, want dat is wat de spelers volgens mij toegediend hebben gekregen in de pauze. Er wordt minstens twee versnellingen hoger gespeeld en het is dan ook een stuk aantrekkelijker om naar te kijken. En deze inzet wordt beloond als Ramon Smit al na een paar minuten uit een vrijwel onmogelijke hoek de bal de kruising inschiet. Het staat dus 2-2 en we kunnen, zoals het zo vaak wordt uitgedrukt, overnieuw beginnen. Dit heeft Broeksterwalden ook in de gaten en ze beginnen weer druk te zetten. GAVC ontsnapt aan opnieuw een achterstand als de bal tot 3 keer toe van de lijn wordt gehaald en uiteindelijk over het doel verdwijnt. GAVC weet wel weer te scoren. Ditmaal is een vrije trap de inleiding tot de goal. Jelte neemt deze van een grote afstand van het doel, en Ramon Smit staat wederom precies op de goede plek. Nu is het een kwestie van de 3-2 vasthouden. Ramon van Althuis is, ondanks de Dextro tabletten moegestreden en wordt gewisseld voor Wessel. Wessel is nog fris en weet dusdanig door te jagen dat de verdediging van Broeksterwalden weinig anders kan dan het weggeven van een hoekschop. GAVC weet deze niet maximaal te benutten en het is nog eenmaal de beurt aan de tegenpartij om aan te vallen. En het is bijna niet te geloven, maar in de slotminuut wordt het nog 3-3. Als je nu de gehele wedstrijd bekijkt is dit best een terechte uitslag, maar het is zo verdomd jammer dat het net weer in de laatste minuut gebeurt. Echter, niet getreurd, het is toch weer een belangrijk punt.



Gurbe van der Wal


spelfout weggehaald...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-03-2009 18:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 17:40 schreef varanus het volgende:
Het staat dus 2-2 en we kunnen, zoals het zo vaak wordt uitgedrukt, overnieuw beginnen.



Ik zeg meestal 'opnieuw'.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-03-2009 7:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Miereneuker


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-03-2009 8:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Is het niet mierenneuken? *giggle*

Sorry. *gaat weer weg*


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-03-2009 18:33 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 7:58 schreef varanus het volgende:
Miereneuker


Ik heb het hele stuk wel gelezen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-03-2009 18:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2009 7:58 schreef varanus het volgende:
Miereneuker
Hij is niet met Mier of Mira getrouwd hoor



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-04-2009 17:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

GAVC C1 verliest opnieuw van Wolvega
De uitslag is gelukkig niet net zo groot als in de uitwedstrijd, maar ook thuis weet GAVC C1 niet van Wolvega te winnen. Het wordt een 2-4 uitslag in het voordeel van de bezoekers.
In de uitwedstrijd lieten onze jongens niet veel zien, het was slappe hap destijds. Daar valt vandaag het grootste deel van de wedstrijd niet veel van te merken. GAVC begint sterk en zet druk richting het doel van Wolvega . Al na een paar minuten versiert GAVC een vrije trap, genomen door Jelte, die bijna doel treft. De keeper, die overigens nog een aantal keren ingrijpt, voorkomt de voorsprong voor GAVC. Amper een minuut later krijgt GAVC alweer een kans als Ramon Smit een corner neemt, die door de keeper wordt weggewerkt, maar bij Ludo voor de voeten komt waarop hij kan uithalen. Helaas ook nu geen doelpunt. Toch blijven de kansen steeds voor GAVC. Uit een volgende corner raakt Nick de bal net niet goed met z’n hoofd, maar kan Ramon van Althuis alsnog uithalen. Dit schot verdwijnt helaas over het doel heen. Er verdwijnen nog enkele ballen naast de goal en in de handen van de keeper, maar nog steeds niet in het net. En dan is er de ongeschreven regel; als de ene partij niet scoort, dan scoort de andere wel. En nu dus ook, Wolvega maakt de 0-1. Hun leider is echter nog niet tevreden en stuurt nogal wat vocaal geweld richting zijn team. Nu maak ikzelf al een aantal jaren geen muziek meer, maar mocht ik het nog eens in m’n behaarde kop krijgen om toch weer een extreme metalband op te richten, dan benader ik deze man maar eens om te vragen of hij niet het nodige brulwerk kan verzorgen. GAVC heeft op dit moment de koppies nog omhoog en gaat op zoek naar de gelijkmaker. Als Jelte opnieuw een vrije trap mag nemen, wordt er gekscherend vanaf de kant gezegd dat ie wel in één keer kan. Hij flikt dit inderdaad ook nog, de keeper kan er echter net zijn vingertoppen tegenaan krijgen en de bal gaat over. De gelijkmaker komt er toch. Na opnieuw een leuk opgezette aanval kan Nick de bal binnen trappen. Deze gelijke stand wordt echter veel te gemakkelijk weer uit handen gegeven als na een blessure het spel weer wordt hervat. Iedereen staat nog de slaapkeutels uit de ogen te wrijven, terwijl een speler van Wolvega alles en iedereen voorbij loopt en de 1-2 maakt. Dit is ook de ruststand.
Na de rust blijkt dat Yannic behoorlijk last van zijn hoofd heeft, en ruimt het veld voor Wessel. Wessel is zijn broekje helaas vergeten. Dit moet langs de lijn even worden geruild, wat natuurlijk tot het nodige gefluit van zijn vrouwelijke fans luidt. GAVC begint toch weer wat slordig. Een slechte uittrap van Jelte komt terecht bij een tegenspeler die zo meteen een kans krijgt. Hij schiet echter ver over de goal heen. Uit een corner weet Wolvega de voorsprong wel te vergroten. Het wordt 1-3. De koppies van GAVC beginnen nu wel wat op verwelkte geraniums te lijken, het hangen lijkt begonnen. Dit duurt gelukkig niet erg lang en er worden weer pogingen ondernomen om er voetballend toch nog wat van te maken. Thomas, die een goede wedstrijd speelt, maakt plaats voor Iede. Jorn is er ondertussen al ingekomen voor Jelmer. GAVC laat nog een paar mooie aanvallen zien, maar uit de schaarse momenten dat er wat valt te halen, loopt het toch niet echt lekker. Zo reageert er niemand op een pass van Ludo, waar écht wel wat uit valt te halen. Dat de keeper van Wolvega behoorlijk wat in zijn mars heeft, valt te zien aan zijn redding als Nick de bal in een keer op de schoen neemt en een kanonskogel op het doel afvuurt. De daarop volgende redding is wonderschoon, al hadden we natuurlijk liever geen redding gezien. De 1-4 valt als Wessel het even iets te mooi wil doen, maar balverlies lijdt. De speler die er met de bal vandoor gaat is niet te houden en passeert Simon. Grou valt nog eenmaal aan en weet uit een rommelige situatie de 2-4 nog te scoren. Het schot is van Nick, en de bal gaat via de hand van de keeper over de lijn heen. Hierop volgt er nog wat gezeur over en weer, Bram en Nick laten maar weer eens blijken over erg korte lontjes te beschikken, de spelers van Wolvega laten zich in deze echter ook niet onbetuigd en proberen ook zeker het nodige uit te lokken. Kort hierop fluit de er streng leidende scheidsrechter af en worden de kleedkamers opgezocht. Ook daar vallen de nodige onvriendelijke woorden en moeten er wat papa’s aan te pas komen om het spul in goede banen te leiden en de boel wat te kalmeren. Nu maar snel dit verlies vergeten en weer op krachten komen voor de volgende wedstrijd, aankomende dinsdagavond tegen Drachten, kijken of er dan punten vallen te halen.
Gurbe van der Wal




spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-04-2009 12:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ook de nummer laatst te sterk voor C1

GAVC C1 zit momenteel duidelijk in een mindere fase. We worden vandaag vanuit de polder met een 3-0 nederlaag teruggestuurd naar Friesland.

Het lijkt een mooie dag te worden. Normaal liggen de meeste spelers om deze tijd in het weekend nog met een ochtenderectie te worstelen, maar vandaag wordt de wekker vroeg gezet om de reis richting Emmeloord in te zetten. Aan de kreunende, van bloeddoorlopen ogen voorziene papa’s en mama’s te horen is dit een onmenselijk tijdstip, de vrolijk fluitende vogels denken hier echter duidelijk anders over. Na het spekken van de kas van de Flevo Boys, middels het nuttigen van een bak koffie wordt er een poging ondernomen om het speelveld te vinden. Dit kost de nodige moeite op dit grote complex en we zijn dan ook net voor het fluitsignaal aanwezig. Nadat de gehandicapte Wietse een mooi plaatsje in de dug-out heeft veroverd kan het spektakel beginnen. De opdracht voor GAVC is duidelijk, de Flevo Boys moeten een beroerd paasweekend tegemoet gaan. Geen chocola, maar verrotte eieren. Helaas is de boodschap niet duidelijk genoeg over gekomen, want het zijn de Flevo Boys die koste wat kost willen winnen. En omdat ze er steeds erg kort opzitten, weten ze GAVC van het voetballen af te houden. En al in de derde minuut is het raak en krijgt GAVC een treffer van afstand om de oren. GAVC probeert het nodige terug te doen en creëert de nodige kansen, maar weet geen enkele poging te verzilveren tot doelpunt. Het is duidelijk dat een flink aantal spelers van GAVC niet hun niveau halen wat ze kunnen halen. Met name Jelte is er stellig van overtuigd dat dit zijn slechtste wedstrijd ooit is. Maar dit geldt voor meer spelers van ons vandaag. Qua voetbal gebeurt er in de eerste helft bitter weinig, de ruststand blijft 1-0.

Net voor aanvang van de tweede helft weet ook de scheidsrechter te melden dat het hem verbaast dat er zo weinig spectaculairs gebeurt bij GAVC, hij heeft wel anders gezien van onze jongens. De man beschikt overigens over adelaarsogen en ziet alles. Zeker een van de beste die we dit seizoen mee hebben gemaakt. GAVC lijkt de eerste minuten het initiatief te nemen, maar geeft dit al snel weer uit handen. Binnen vijf minuten mogen de Flevo Boys drie serieuze schoten richting doel af vuren. En al in de zesde minuut weten ze de 2-0 te maken. Toch weet ook GAVC wat leuke aanvallen op te zetten en in de buurt van het doel te komen. Helaas moet het kleine keepertje net vandaag laten zien hoe goed hij wel niet is. Dat had hij best voor een andere wedstrijd mogen bewaren. Maar liefst een stuk of zes serieuze reddingen weet hij op naam te zetten. Dit is dus typisch weer zo’n wedstrijd dat de bal simpelweg niet de goal in mag en de tegenpartij wel scoort. We kunnen dus eigenlijk wachten tot de 3-0 valt. Na pakweg een half uur valt deze dan ook. Het vuur is bij GAVC verdwenen en men komt er niet meer uit. Ludo, een van de weinigen die vandaag wel goed presteert, weet GAVC nog meer ellende te besparen door een bal uit een corner van de lijn te halen. Kort hierop valt het bevrijdende eindsignaal en mogen we naar huis om het paasweekend te vieren. Joepie…

Gurbe van der Wal


Gloeiendegloeiende...


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-04-2009 13:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 april 2009 12:47 schreef varanus het volgende:
Normaal liggen de meeste spelers om deze tijd in het weekend nog met een ochtenderectie te worstelen
*proest*

Just curious maar zijn ze op de club dusdanig liberaal ingesteld dat dergelijke passages kunnen, Gurbe? In de vorige stukjes zaten af en toe ook behoorlijk hilarische passages maar voor een vereniging met leden van beneden de 10 weet ik niet in hoeverre alles even opvoedkundig verantwoord kan zijn

Keep it up!



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-04-2009 14:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gaaf dat Flevo Boys heeft gewonnen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-04-2009 16:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2009 13:37 schreef Judge M. het volgende:
*proest*

Just curious maar zijn ze op de club dusdanig liberaal ingesteld dat dergelijke passages kunnen, Gurbe? In de vorige stukjes zaten af en toe ook behoorlijk hilarische passages maar voor een vereniging met leden van beneden de 10 weet ik niet in hoeverre alles even opvoedkundig verantwoord kan zijn

Keep it up!


Ach, we zien wel. Stukje staat al op de lokale sportwebsite, en ik neem aan dat het ook gewoon in hetclubbladje komt hoor

@Lionheart: wij waren iets minder blij. Flevo Boys zijn in principe al gedegradeerd. En onze jongens lijken momenteel wel op Heerenveen, vlammen tegen de toppers en in de onderste regionen de punten morsen.


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2009 21:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vanmiddag met eigen ogen aanschouwd: SV Budel-Blerick 2-1

Een zwaar bevochten maar dik verdiende overwinning van Budel die daarmee de 2de plaats in de 3de klasse C vast in haden krijgen en het gat met de koploper slinkt met nog 3 wedstrijden te spelen tot 5 punten. Mijn ene neef viel uitstekend in, mijn andere neef speelde tot hij de wedstrijd uitgeschopt werd iedereen naar huis en daarop kreeg mijn oom de rode kaart wegens aanmerkingen op de dramatisch slecht leidende scheidsrechter.

Naja, nacompetitie halen ze zeker wel. Zeker niet slecht na de promotie vanuit de 4de klasse vorig jaar



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2009 9:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben gisteren gevraagd of ik er nier over na wil denken om volgend seizoen leider van de B1 te zijn. Op zich een leuk aanbod, want die zijn al kampioen en promoveren vanuit de eerste klasse naar de hoofdklasse en mijn zoon speel hier hoogstwaarschijnlijk (95% zeker) aankomend seizoen ook voor.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-05-2009 13:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

GAVC C1 verliest van Zeerobben en degradeert

Nog even voor wie het is opgevallen dat er vorige week geen wedstrijdverslag door mij is neergepend, ik had een oud-Germaans drinkgelag in het mooie Gelderland, alwaar wij ons tegoed deden aan tot de rand gevulde drinkhoorns met bier en grote bouten gebraden everzwijn. Dit alles onder harde klanken van keiharde heidense muziek. Vandaar mijn afwezigheid. De verhalen die ik echter over het verloop van die wedstrijd heb gehoord, deden me de maag omdraaien. Geen idee waar de KNVB de scheidsrechters vandaan tovert, maar dit is blijkbaar weer een afgekeurde conducteur geweest die te pas en te onpas in zijn fluit liep te kwijlen. Helaas niet in het voordeel van GAVC. Totaal onterecht, door belachelijke arbitrale dwalingen heeft GAVC deze wedstrijd dus ook weer verloren en zodoende ook nog eens in grote problemen komt wil het niet degraderen. En hoewel ik het me terdege besef dat ik op dit moment even niet het juiste voorbeeld geef, bij deze toch nog even een dikke middelvinger richting desbetreffende scheidsrechter. Zo, ik heb mijn gal gespuugd, over naar vandaag.

Eigenlijk hoef ik niets meer te schrijven, de gitzwarte kop boven dit verslag maakt al duidelijk dat er is verloren. Op zich was dit niet zo’n punt geweest als ook Drachten had verloren. Helaas voor GAVC heeft Drachten vandaag de Flevo Boys verslagen en zijn zodoende net boven GAVC geëindigd en speelt GAVC C1 volgend seizoen een klasse lager. Over de wedstrijd kan ik helaas weinig zinnigs zeggen. Bij een dermate belangrijke wedstrijd als deze verwacht ik minimaal 100% inzet. Dit blijft vandaag echter op een procentje of 50 hangen. Bij rust staan de Zeerobben dan ook al op een comfortabele ruststand van 3-0 en heeft GAVC op een paar piepkleine kansjes na niet veel uit kunnen richten.

Na de rust is het al niet veel beter, Zeerobben tikt lekker en domineert volledig en creëert nogal wat kansen. De uiteindelijke eindstand bedraagt maar liefst 5-0 en zou er wat effectiever met de kansen om zijn gesprongen had het duel ook wel in dubbele cijfers kunnen eindigen. GAVC komt er vandaag simpelweg niet aan te pas. Eindconclusie over dit seizoen is dan ook dat het simpelweg niet wil lukken. Er zijn een aantal erg goede wedstrijden gespeeld, maar ook een aantal mindere. Maar het meest trieste is toch wel dat er wedstrijden onnodig en onterecht zijn verloren, maar ja, ook dat is voetbal. Het is nu zaak om de koppen weer omhoog te krijgen en op te laden voor volgend seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dan echter zonder trainer Simon die een volgende uitdaging aangaat. Bij deze ook namens de “pers” bedankt.

Gurbe van der Wal




spelfout weggehaald...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-05-2009 13:50 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2009 13:37 schreef varanus het volgende:
Geen idee waar de KNVB de scheidsrechters vandaan tovert, maar dit is blijkbaar weer een afgekeurde conducteur geweest die te pas en te onpas in zijn fluit liep te kwijlen.




Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-05-2009 16:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

http://www.voetbalnederland.nl/comp/Klasse_Stand.aspx?KNr=200810353

Helaas op 3 punten na is Budel geen kampioen geworden maar doordat ze op de laatste speeldag de 3de periodetitel gepakt hebben kunnen ze via de nacompetitie alsnog voor het 2de achtereenvolgende jaar promoveren

Ik ga denk ik wel weer even kijken



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-05-2009 17:58 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 16:57 schreef Judge M. het volgende:
http://www.voetbalnederland.nl/comp/Klasse_Stand.aspx?KNr=200810353

Helaas op 3 punten na is Budel geen kampioen geworden maar doordat ze op de laatste speeldag de 3de periodetitel gepakt hebben kunnen ze via de nacompetitie alsnog voor het 2de achtereenvolgende jaar promoveren

Ik ga denk ik wel weer even kijken


Succes-supporter.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-05-2009 18:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 mei 2009 17:58 schreef Lionheart het volgende:
Succes-supporter.
De laatste keer dat ik ging kijken, hadden ze ook succes



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-05-2009 21:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 18:06 schreef Judge M. het volgende:
De laatste keer dat ik ging kijken, hadden ze ook succes


Het Judge M.-effect?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-05-2009 20:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Godver, het team van m'n zoon heeft er in de competitie een zootje van gemaakt met degradatie als gevolg, maar toernooien gaan erg lekker. Vorige week wonnen ze een toernooi in Hypolytushoef en nu voetballen ze op het Norhalne toernooi boven in Denemarken en staan ze dik bovenaan in hun poule. Twee Deense, een Zweeds en een noors team verslagen.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2009 9:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo es richting veld, de eerste (beker)wedstrijd van het team van m'n zoon.


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-08-2009 15:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Lekker vloeken langs de lijn en op de vuist gaan met andere ouders.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2009 21:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Niet nodig, 5-1 winst


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2009 21:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dit seizoen ben ik overigens 1 van de 2 leiders van de B1.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2009 8:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

GAVC B1 begint met klinkende bekeroverwinning

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen begint met een bekerwedstrijd tegen VV Dronrijp. De 5-1 eindstand liegt er niet om, GAVC begint goed aan het nieuwe seizoen.

Er zijn een aantal spelers die zich nog op verschillende vakantieoorden tegoed doen aan zon, drank en vrouwelijk schoon. Trainer Erik heeft dan ook slechts elf spelers tot zijn beschikking die er vandaag niet over in hoeven te zitten of ze wel in de basis staan. Vanaf het begin, is het GAVC dat de meeste druk weet te zetten, de eerste vijf minuten komt de bal maar amper van de helft van Dronrijp af. Binnen tien minuten weet GAVC al driemaal een hoekschop te versieren en uit de derde, genomen door Tobias, is het Pim, die met zijn gemillimeterde hoofd de bal binnen weet te koppen. Dronrijp weet wat spaarzame kansjes te creëren, maar weet geen enkele te benutten. Het is GAVC wat, ondanks dat de ledematen en de spieren na zo’n lange vakantieperiode nog niet optimaal mee willen werken, de meeste aanspraak op een tweede doelpunt mag maken. Dit zal nog even duren, er volgen eerst nog enkele mogelijkheden die niet tot doelpunten leiden. Zo schieten Frits en Ramon allebei een keer over en is Jort later vlakbij een doelpunt, ware het niet dat de keeper er nog net zijn hand tegenaan kan krijgen en de bal overtikt. De 2-0 komt toch nog, als Fons de bal op maat voorgeeft en Pim voor de tweede maal met het hoofd weet te scoren. Vlak voor de rust krijgt ook Nick op aangeven van Jelte nog een kans, maar ook deze bal gaat net over. We gaan dus met 2-0 de rust in, maar het had net zo goed al 5-0 kunnen zijn.

Het is Frits die in de tweede helft de hoofdrol op zal gaan eisen. Al vrij vlot weet hij de 3-0 te maken. Hierop volgt een periode waarin GAVC erg veel druk zet en wederom een aantal kansjes weet te versieren. Na hard werk van Pim over de rechterkant is het weer Nick die eigenlijk moet scoren, maar het is weer de keeper die in de weg ligt. Na weer een aanval is het Alex die een mooie stiekeme steekpass op Frits geeft die zijn tweede weet te maken en dus de 4-0 op het bord zet. En kort hierop na weer een offensief weet hij meteen in de eerste wedstrijd van het seizoen een hattrick te maken. GAVC staat dus op een comfortabele 5-0 voorsprong. Hoewel de temperatuur door de vrij harde wind beslist geen tropische waarden heeft, besluit de scheidsrechter halverwege de tweede helft toch even een korte drinkpauze in te lassen. Blijkbaar tast dit de concentratie van GAVC even aan, want na deze pauze is het Dronrijp wat het aanvallende team is. Ze weten dit uit een corner in een eretreffer om te zetten. Een 5-1 stand dus. GAVC lijkt wel tevreden te zijn met deze stand, en op een hard schot van Herre na, dat voorlangs gaat, gebeurt er niet echt veel meer. Maar met een 5-1 eindstand kan het weekend natuurlijk al niet meer kapot, en lijkt het weer een erg leuk seizoen te worden!

Gurbe van der Wal


Aankomende dinsdag m'n eerste leidersvergadering, zin an


spelfout weggehaald...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen