IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Gestolen !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 06-09-2005 18:34 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 6 september 2005 18:17 schreef Immortella het volgende:
Maarreh, had je dit stapeltje gewoon op tafel liggen of is dit je hele collectie aan cd's en dvd's?

Cd's zaten in het cd-rek, dvd's in het dvd-rek en de boxen en sealed dingen netjes opgeborgen in een kast.
Het rare is, is dat het meeste van mijn death en black nog gewoon in mijn cdrek ligt, maar dat mijn volledige iron maiden collectie is weggejat.
quote:
Op 6 september 2005 18:09 schreef Chelman het volgende:
En van sommige zoals Metropolis heb ik meerdere versies.

Mijn sealed dingen waren ook de verschillende versies van 1 cd/film.

quote:
Op 6 september 2005 18:19 schreef Chelman het volgende:
Toevallig een rijtje van enkele bands maar de andere CD's hebben ze niet aangeroerd om maar van de TV cq. DVD speler te zwijgen.


Het lijkt erop dat ze een "snelle buit" wilden hebben, die makkelijk mee te nemen was. Verder kwamen ze via het dak binnen en via het dak weer buiten en dan zijn zware objecten niet handig.

quote:
Op 6 september 2005 18:26 schreef Jenje het volgende:
Ik neem aan dat Ruutje verzekerd is, krijg je nieuw waarde van de album,s kej ze weer kopen

Fijn, out of print items weer terugkopen van verzekeringsgeld waar ik wss lang op moet wachten.
Verder is het hele huis overhoop gehaald, dat is niet met geld goed te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 06-09-2005 18:38]


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-09-2005 18:35 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

nouja ik wil gewoon de hele meuk verzekeren. met al die dat stroomverbruik hier in grote getalen ben ik bang dat de meuk een keer in de hens vliegt, en dan ben ik alles kwijt... zal het eens na gaan vragen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 18:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:34 schreef Rutan het volgende:
Het rare is, is dat het meeste van mijn death en black nog gewoon in mijn cdrek ligt, maar dat mijn volledige iron maiden collectie is weggejat.



Dat vond men ook al vreemd.


Ik vermoed dat het Sharon Osbourne is geweest.


THE ONGOING QUEST TO ERADICATE IRON MAIDEN!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:35 schreef ouwe het volgende:
nouja ik wil gewoon de hele meuk verzekeren. met al die dat stroomverbruik hier in grote getalen ben ik bang dat de meuk een keer in de hens vliegt, en dan ben ik alles kwijt... zal het eens na gaan vragen.


Inboedel met brand verzekering afsluiten ... is nie so duur


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-09-2005 18:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

kut man hopen dat je het of iig deels terugkrijgt!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 06-09-2005 18:43 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:05 schreef Chelman het volgende:
Ik heb ook veel gesealde (met name DVD's) thuis liggen. Films die ik op DVD 'moest' hebben maar die ik voorlopig toch niet kijk.

Bovendien kunnen spullen in hun verpakking houden soms wel een investering voor de toekomst zijn. Bv. gelimiteerde extended versies, beperkte oplagen et cetera van boeken, films, CD's...die nog steeds in de originele verpakking zijn brengen na verloop van tijd aardig wat op. Verzamelaars van zulke dingen vind je toch altijd.


"I find your lack of faith disturbing."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 19:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tis vast een hoax, net als zijn haar.
En zo niet, tja kut voor je.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-09-2005 19:11 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 17:26 schreef Rutan het volgende:
Omdat een of andere laffe hond het niet kon laten om met zijn fikken van andermans spullen af te blijven, zijn gisteren de volgende spullen uit mijn huis ontvreemd:

Dissection - Live Legacy Lim. Ed. Box (lim. to 1000 copies) SEALED
Dissection - Live Legacy Digipack SEALED
Dissection - Live in Köln dvd
Enslaved - Frost (logo op jewelcase ipv op boekje)
Exhorder - Slaughter in the vatican+I am the law
Foo Fighters - Foo Fighters
Foo Fighters - One by one 2CD, US ed.
God Dethroned - Ravenous
Iron Maiden - Piece of Mind (rerelease)
Iron Maiden - Number of the beast (rerelease)
Iron Maiden - Powerslave (rerelease)
Iron Maiden - Live after Death (rerelease)
Iron Maiden - 7th son of a 7th son (rerelease)
Iron Maiden - Brave new world (rerelease)
Marduk - Panzer Division Marduk+Fuck me jesus mcd
Marduk - Live in Germany
Metallica - $7.98 ep

DVD's:
Slayer - Still Reigning
Aerosmith - live dvd+cd
Dissection - live in köln
School of Rock
Bio-dome
The Shield season 1
The Shield season 2
Lord of the Rings collectors edition boxset: The fellowship of the ring SEALED
Lord of the rings coll. ed. boxset: The two towers SEALED
Lord of the rings coll ed. 4dvd: The fellowship of the ring
Monthy Python : Enzyklo nogwa

1 kodak 3.2 megapixel digicam
1 JVC camcorder (digitaal)

en waarschijnlijk nog meer, maar ben nog aan het inventariseren.

Zie je een (of meerdere artikelen) in deze lijst op ebay oid staan, of staan ze ineens in je 2ehands platenzaak, laat het me dan weten.
Tip die leidt tot het vinden van de dader is mij 100euro waard.


Ik zal hem vinden niet voor 100euro maar als je belooft je gitaar aan de kant te zetten haha..zinloos grapje maar idd vrij kut voor...probeer eens de lokale bosjes misschien heeft ie die cd`s wel ergens neergekwakt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-09-2005 11:19 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 17:26 schreef Rutan het volgende: Foo Fighters - Foo Fighters ; Foo Fighters - One by one 2CD, US ed. ; God Dethroned - Ravenous ; Marduk - Panzer Division Marduk+Fuck me jesus mcd
Marduk - Live in Germany ; School of Rock





Wees blij! scheelt je weer een poging 'aan de straatstenen verkopen'

überigens vreemd dat dan niet Maiden, Killers en Somewhere in Time tevens zijn gejat.
vreemde smaak die dief!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 11:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:34 schreef Rutan het volgende:
Fijn, out of print items weer terugkopen van verzekeringsgeld waar ik wss lang op moet wachten.
Verder is het hele huis overhoop gehaald, dat is niet met geld goed te maken.


Ik zag op je lijst niet echt platen die moeilijk aan te komen zijn. Waarschijnlijk maak je er nog winst op ook. Je kan zo 17-18 euro per CD van de verzekering krijgen en de meeste van die platen heb je voor max 10 euro binnen.

Oh...ik had mijn geld binnen twee weken op mijn rekening.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-09-2005 11:28 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Dissection - Live Legacy Lim. Ed. Box (lim. to 1000 copies) SEALED
Dissection - Live Legacy Digipack SEALED
Dissection - Live in Köln dvd
Enslaved - Frost (logo op jewelcase ipv op boekje)
Exhorder - Slaughter in the vatican+I am the law
Foo Fighters - Foo Fighters
Foo Fighters - One by one 2CD, US ed.
God Dethroned - Ravenous
Iron Maiden - Piece of Mind (rerelease)
Iron Maiden - Number of the beast (rerelease)
Iron Maiden - Powerslave (rerelease)
Iron Maiden - Live after Death (rerelease)
Iron Maiden - 7th son of a 7th son (rerelease)
Iron Maiden - Brave new world (rerelease)
Marduk - Panzer Division Marduk+Fuck me jesus mcd
Marduk - Live in Germany
Metallica - $7.98 ep


alfabetisch van D t/m M... Zijn ze toch niet betrapt en hebben zich toen snel uit de voeten gemaakt?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 07-09-2005 12:09 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 7 september 2005 11:28 schreef Stefan het volgende:
alfabetisch van D t/m M... Zijn ze toch niet betrapt en hebben zich toen snel uit de voeten gemaakt?

Nee, want ze zijn er tussenuitgepikt. Mijn andere God Dethroned cd's staan er namelijk nog wel. Ze hebben gewoon al mijn Iron Maiden cd's gejat en de dingen die bij de Foo Fighters en Iron Maiden in de buurt stonden.
Mijn Immortal cd's zijn er namelijk nog wel allemaal. Beneden hebben ze ook alle rockcd's van mijn pa gejat, en de rest ook laten staan.
Kortom, de bekende zooi en gesealde shit (die lag in een aparte kast) hebben ze meegenomen, de Death/Black dingen hebben ze gelukkig laten staan.
quote:
Op 7 september 2005 11:22 schreef Chelman het volgende:
Ik zag op je lijst niet echt platen die moeilijk aan te komen zijn. Waarschijnlijk maak je er nog winst op ook. Je kan zo 17-18 euro per CD van de verzekering krijgen en de meeste van die platen heb je voor max 10 euro binnen.

Oh...ik had mijn geld binnen twee weken op mijn rekening.

De meeste platen zijn makkelijk vervangbaar, maar sommigen niet. Daarbij blijft het een akelig gevoel dat er iemand in je huis is geweest. Of ik nou winst maak of niet op cd's, dat boeit me niet. Mensen behoren godverdomme gewoon te werken als ze geld willen hebben en niet andere mensen te beroven.

quote:
Op 7 september 2005 11:19 schreef neefherbert het volgende:
überigens vreemd dat dan niet Maiden, Killers en Somewhere in Time tevens zijn gejat.
vreemde smaak die dief!

Die had ik dan ook niet in mijn collectie


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-09-2005 12:23 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Auw!!!!

van de knaken die je evt. van je verzekering voor de FooFighters en Marduk krijgt, zal ik die dan maar rap aanschaffen !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-09-2005 12:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Idd. Weet je heel zeker dat niet gewoon de smaakpolitie is langs geweest?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2005 12:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:34 schreef Rutan het volgende:
Het lijkt erop dat ze een "snelle buit" wilden hebben, die makkelijk mee te nemen was. Verder kwamen ze via het dak binnen en via het dak weer buiten en dan zijn zware objecten niet handig.


Dat zijn de betere tips!

Jullie weten, Rutan's death en black metal collectie is nog steeds aanwezig.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2005 12:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 12:25 schreef altx het volgende:
Idd. Weet je heel zeker dat niet gewoon de smaakpolitie is langs geweest?


Nee, dan hadden ze Maiden wel laten staan ja.

Maarre flauw.. ghehe. Vraag me toch af wat men wil gaan doen als er op ebay het een en ander wordt aangeboden. Gaan we ze dan met zn allen pakken enzo


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2005 12:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Whatever allemaal, maar kvind het erg klote voor je, Thijs.. suc6 dr mee hey.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 07-09-2005 12:39 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Klote is het wel ja. Moet er niet aandenken dat er iemand met z'n klauwen aan m'n spullen zou zitten.
Maar goed... Denk dat je niks terug zult vinden op Ebay ofzo, gezien die meuk er vaak zat op staat. Zou wel erg toevallig zijn dan!


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2005 12:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik zou inderdaad even wat rondmailen naar 2e hands zaakjes in de buurt, even dat lijstje geven.. wie weet is de dief zo slim om de zooi ineens weg te brengen.

Alhoewel ik gok dat die het voor zichzelf houdt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2005 13:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

alle junk-dieven of dieven gemotiveerd door hebzucht, moeten ze een gruwelijk pak slaag geven en daarna een week op de schandpaal zetten.

en mensen die lacherig doen over een diefstal bij iemand anders (zelfs bij Rutan) moeten beter weten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 13:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:35 schreef attila_de_hun het volgende:
alle junk-dieven of dieven gemotiveerd door hebzucht, moeten ze een gruwelijk pak slaag geven en daarna een week op de schandpaal zetten.



Hiermee impliceer je dat er WEL goede soorten van diefstal bestaan. Wat zijn ze dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2005 13:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:36 schreef Chelman het volgende:
Hiermee impliceer je dat er WEL goede soorten van diefstal bestaan. Wat zijn ze dan?


nou, okee. eigenlijk mag diefstal nooit maar in het uiterst hypothetische geval van een zielige alleenstaande moeder van een pasgeboren baby die geen familie heeft en die invalide is en niet kan werken (en blablabla)daar zou ik wat soepeler mee zijn.

ed: laatste is geen diefstal eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-09-2005 13:41]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 13:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 13:40 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, okee. eigenlijk mag diefstal nooit maar in het uiterst hypothetische geval van een zielige alleenstaande moeder van een pasgeboren baby die geen familie heeft en die invalide is en niet kan werken (en blablabla)daar zou ik wat soepeler mee zijn.



Waarom? De slachtoffer (die niet verantwoordelijk is voor de slechte positie van die vrouw)lijdt er evengoed onder.
quote:

en natuurlijk bij mensen die lekker teveel decleareren bij de verzekering

Ik declareer niet te veel. Ik heb een lijst met aanschafwaardes en geschatte vevangingswaardes. In sommige gevallen valt dat hoger uit dan de aanschafwaarde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-09-2005 13:50 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Och, een brood stelen om te overleven moet wel kunnen vind ik Misschien bedoelt Atilla dat ook wel...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-09-2005 13:53 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Te koop teab:

Dissection - Live Legacy Lim. Ed. Box (lim. to 1000 copies) SEALED
Dissection - Live Legacy Digipack SEALED
Dissection - Live in Köln dvd
Enslaved - Frost (logo op jewelcase ipv op boekje)
Exhorder - Slaughter in the vatican+I am the law
Foo Fighters - Foo Fighters
Foo Fighters - One by one 2CD, US ed.
God Dethroned - Ravenous
Iron Maiden - Piece of Mind (rerelease)
Iron Maiden - Number of the beast (rerelease)
Iron Maiden - Powerslave (rerelease)
Iron Maiden - Live after Death (rerelease)
Iron Maiden - 7th son of a 7th son (rerelease)
Iron Maiden - Brave new world (rerelease)
Marduk - Panzer Division Marduk+Fuck me jesus mcd
Marduk - Live in Germany
Metallica - $7.98 ep

DVD's:
Slayer - Still Reigning
Aerosmith - live dvd+cd
Dissection - live in köln
School of Rock
Bio-dome
The Shield season 1
The Shield season 2
Lord of the Rings collectors edition boxset: The fellowship of the ring SEALED
Lord of the rings coll. ed. boxset: The two towers SEALED
Lord of the rings coll ed. 4dvd: The fellowship of the ring
Monthy Python : Enzyklo nogwa

1 kodak 3.2 megapixel digicam
1 JVC camcorder (digitaal)


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen