IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Gestolen !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 20:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:32 schreef Jenje het volgende:
Flexwet is ook leuk, na 1,5 jaar krijg je meer zekerheid; moet je zien hoevaak uzk's er na 1,5 jaar uitgemikt worden. Dat klopt gewoon niet, maar je kunt er als uzk niets tegen doen, aangezien uzb's er toch wel een smoes omheen lullen.

Ach ja, ik heb iig werk.


Weet je waarom die flex mensen nooit naar een vast contract overgaan? Omdat het ENORM moeilijk is om van mensen met een vast contract af te komen wanneer het bedrijfsbelang dat vereist. Daarom zorgen bedrijven dat de mensen die standaardfuncties die niet veel specifieke kennis hebben geen vaste aanstelling krijgen.

Als het niet zo moeilijk was dan zou men er langer kunnen blijven. Het dient dan geen enkel doel om die mensen na 1.5 jaar te laten gaan. De inflexibele markt geeft die reden wel.

Daarom zijn de call centers en client services afdelingen bij de Nederlandse banken voor 90% gevuld met uzk's.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:36 schreef Jenje het volgende:

Ik doe ook voor mijn lol dit werk. Zou eigenlijk alleen al voor sukkels als jij weer een ww-tje willen.


Dude. Iedereen weet waarom jij dit werk doet. Respect dat je geen bijstandstrekkende parasiet bent. Maar je moet toch realistisch in kunnen zien waarom het systeem werkt zoals het werkt?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-09-2005 20:38]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 20:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:36 schreef Jenje het volgende:

Ik doe ook voor mijn lol dit werk. Zou eigenlijk alleen al voor sukkels als jij weer een ww-tje willen.


Tsja, dat jij nergens aan de bak komt, kan ik ook niet helpen.

Denk je nu echt dat ik het zo makkelijk had een jaar geleden? Maar op die manier scheid je wel heel makkelijk het kaf van het koren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:37 schreef Chelman het volgende:
Weet je waarom die flex mensen nooit naar een vast contract overgaan? Omdat het ENORM moeilijk is om van mensen met een vast contract af te komen wanneer het bedrijfsbelang dat vereist. Daarom zorgen bedrijven dat de mensen die standaardfuncties die niet veel specifieke kennis hebben geen vaste aanstelling krijgen.

Als het niet zo moeilijk was dan zou men er langer kunnen blijven. Het dient dan geen enkel doel om die mensen na 1.5 jaar te laten gaan. De inflexibele markt geeft die reden wel.

Daarom zijn de call centers en client services afdelingen bij de Nederlandse banken voor 90% gevuld met uzk's.
Dat weet ik, en dat is ook goed, maar bedrijven en uitzendburo's maken mijns inziens misbruik van die flexwet. Ze verzinnen zelf regels, en continu passen ze de regels aan en worden mensen er uit gemikt om dubieuze redenen. Wordt wat teveel met de mensen gespeeld. Maar ja, hopelijk binnenkort er vanaf.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-09-2005 21:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:34 schreef altx het volgende:
Dan moet je geen uitzendwerk gaan doen, maar zorgen dat je ergens een vast contract krijgt.


Makkelijker gezegd dan gedaan.

Edit: Wie heb jij ervoor gepijpt?

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 10-09-2005 21:33]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. gezegd ..


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-09-2005 21:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

uche


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gepijpt is dan wel weer correct


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-09-2005 21:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja? Ik twijfelde tussen gepijpt en gepepen(ooit gehoord bij van Kooten en de Bie)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 23-01-2006 8:36 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Van een kameraad is het volgende gestolen.


Mountainbike.

* Merk: Kenosha
* gele voorvork Mantinou


[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 23-01-2006 8:37]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-01-2006 8:40 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik dacht zijn pruik...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2006 8:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het merendeel van de dieven (dus die jatten uit hebzucht, voor de lol of voor hun volgende shot) moeten gewoon een week op de schandpaal in het centrum van een stad worden geplaatst.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2006 8:54]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-01-2006 8:48 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Welke dieven niet dan?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2006 8:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2006 8:48 schreef Psychonaut het volgende:
Welke dieven niet dan?


ik spreek nooit in absolute termen, dan zet je jezelf alleen maar voor schandaal en degradeer je jezelf tot een karikatuur. er zullen vast wel gevallen zijn waar een diefstal van eten enigszins te bergijpen is.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2006 8:57]


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 23-01-2006 15:27 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 6 september 2005 18:15 schreef Jenje het volgende:
Oh jee oh jee "haalt snel Ravenous uit de kast"





Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-01-2006 15:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Iemand nog een fiets te koop?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-01-2006 15:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 januari 2006 15:32 schreef Schaep het volgende:
Iemand nog een fiets te koop?


Mountainbike'je in de aanbieding:

let niet op die kerel.

(zat er aan te komen natuurlijk )


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-01-2006 15:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik wil een goedkopere fiets die niet van een ruige kerel afkomstig is!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2006 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm laatst een fiets meggemikt ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-01-2006 15:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 januari 2006 15:38 schreef Jenje het volgende:
Hmm laatst een fiets meggemikt ...

hij mocht ook NIET van een ruige kerel komen...


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2006 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

O


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-01-2006 15:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik wou het net zeggen, plus dat ik dat ook met die van mij gedaan heb, wat de reden is waarom ik een nieuwe zoek.

Junks en daklozen, meld u zich!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-01-2006 15:41]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2006 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha Lain en Grey ... beantwoord de desperate roep van deze aftroggelbare jongeling.


Animus
Usericon van Animus
Posted 23-01-2006 16:31 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

Laat degene die dit heeft gedaan, verkracht worden door een groep negers


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-01-2006 16:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 januari 2006 16:31 schreef Animus het volgende:
Laat degene die dit heeft gedaan, verkracht worden door een groep negers


Het was Ernst


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen