IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 13:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 25 augustus 2006 13:51 schreef Smoochy het volgende:
Ik dacht dat ze in poules werden gegooid.
De winnaars van de "voorrondes" komen pas in poules terecht.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 13:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

De vijf Nederlandse deelnemers lijken het te hebben getroffen met de loting voor de UEFA Cup. Zoals gevreesd bracht FC Groningen het er het slechtst vanaf.

FC Groningen heeft als enige een bekende tegenstander. De mannen van coach Ron Jans moeten het opnemen tegen Partizan. De Servische ploeg was in 1989 tegenstander in de Europa Cup II. Na een 4-3 zege in het Oosterpark, sneuvelden de Groningers met 3-1 in Belgrado. Na die duels besloot FC Groningen Milko Djurovski over te nemen van Partizan.

Ajax lootte IK Start, dat momenteel de zesde plaats bezet in de Noorse competitie. Vorig seizoen eindigde de ploeg uit Kristiansand als tweede op één punt van kampioen Valerengen. In 1981 was IK Start nog tegenstander van AZ, dat twee keer won van de Noren.

AZ stuit op Kayserispor, de huidige nummer drie van Turkije, die vorig seizoen verrassend als vijfde eindigde in de competitie.

Feyenoord mag naar Bulgarije, waar Lokomotiv Sofia de tegenstander is. Deze ploeg eindigde vorig seizoen nog als vierde. In de huidige competitie heeft Lokomotiv na drie duels alles gewonnen en nog geen goal geïncasseerd.

SC Heerenveen mag naar Portugal. De Friezen lootten Vítoria Setúbal, dat vorig seizoen de bekerfinale verloor van FC Porto. In de competitie eindigde Vítoria als achtste.

AZ en Feyenoord spelen op 14 september thuis, terwijl Ajax, Groningen en Heerenveen op 28 september de return voor eigen publiek spelen. De winnaars plaatsen zich voor de groepsfase van de UEFA Cup.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-08-2006 13:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

ah duidelijk, dus Grunn eerst uit, hmmm lastig.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-08-2006 2:46 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

loting belgische ploegen UEFA

Club Brugge - Ruzomberok (slovaakse kampioen)

Standard - Celta de Vigo

Zulte Waregem - Lokomotiv Moskou


Faustian Spirit of the Earth


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2006 12:44 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Oud-PSV'er Vogel naar Betis

anp | Gepubliceerd op 31 augustus 2006, 12:07
Laatst bijgewerkt op 31 augustus 2006, 12:13

SEVILLA - Oud-PSV'er Johann Vogel voetbalt de rest van het seizoen bij Betis Sevilla. De 29-jarige middenvelder uit Zwitserland heeft bij de Spaanse club een contract tot medio 2009 getekend. Vogel verruilde PSV vorig seizoen voor AC Milan. ,,Alles is voor 100 procent rond'', aldus Vogel.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2006 1:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Reyes (Arsenal) naar Real Madrid


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2006 10:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Voetbal: Ajax mogelijk toch in Champions League
Ajax kan mogelijk via de achterdeur toch nog deelnemen aan de Champions League. Dat meldden Portugese media vrijdag, nadat duidelijk werd dat wereldvoetbalbond FIFA mogelijk Portugal voor onbepaalde tijd zou uitsluiten van internationaal voetbal.

FIFA overweegt die sanctie op te leggen, omdat de Portugese voetbalbond (nog) niet heeft kunnen voorkomen dat de club Gil Vicente naar de burgerrechter is gestapt. De Portugese formatie is door de bond uit de hoogste divisie gezet, omdat het vorig seizoen een niet speelgerechtigde voetballer heeft opgesteld.

Volgens Portugese media zouden - indien de FIFA inderdaad die zware sanctie uitspreekt - Porto, Sporting Lissabon en Benfica worden uitgesloten van deelname aan de Champions League. De overgebleven plekken zullen in dat geval worden opgevuld door Chievo, Osasuna en Ajax. "Dit is allemaal zeer voorbarig", reageerde Ajax-directeur Maarten Fontein. "We hebben nog geen enkel officieel bericht ontvangen."

Eerder dreigde FIFA ook met zware straffen voor de Italiaanse voetbalbond indien Juventus zijn degradatie naar de Serie B voor de burgerrechter zou aanvechten. Onder die druk besloot 'Juve' de civiele zaak af te blazen. Het is niet duidelijk wanneer Gil Vicente voor de rechter verschijnt.

Nou vind ik het (nog) niet zo interessant dat deze zeer kleine kans voor Ajax in het nieuws gekomen, de laatste alinea echter vind ik wel zeer interessant.

Ik vind het wel vrij bizar en ernstig dat de FIFA op zo'n manier afdwingt dat voetbalclubs niet naar de rechter kunnen stappen als ze het ergens niet mee eens zijn! En daar staat dan nog buiten (of naast) dat ze niet alleen de club zelf bedreigen (want dat is het), maar ook maar meteen de hele nationale voetbalbond! Ach ja, waarom niet meer macht naar je toegrijpen dan je hoort te hebben


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-09-2006 13:30 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 september 2006 10:33 schreef ZelThoR het volgende:
Nou vind ik het (nog) niet zo interessant dat deze zeer kleine kans voor Ajax in het nieuws gekomen, de laatste alinea echter vind ik wel zeer interessant.

Ik vind het wel vrij bizar en ernstig dat de FIFA op zo'n manier afdwingt dat voetbalclubs niet naar de rechter kunnen stappen als ze het ergens niet mee eens zijn! En daar staat dan nog buiten (of naast) dat ze niet alleen de club zelf bedreigen (want dat is het), maar ook maar meteen de hele nationale voetbalbond! Ach ja, waarom niet meer macht naar je toegrijpen dan je hoort te hebben


Er zijn daar gewoon simpelweg regels voor, een club kan niet via een burgerrechter een beslissing van de FIFA aanvechten. Dat wisten ze voor ze daar mee gingen dreigen. Of ik het met die regel eens ben laat ik in het midden, maar laten we stellen dat als die regel niet bestond, er waarschijnlijk niet voldoende rechters zouden overblijven voor echt belangrijke dingen.

Juventus deed gewoon een poging om het zo lang aan te vechten tot de bond hen óf weer toe moest laten in de serie A, of het hele seizoen schrappen....en schijnbaar wist de FIFA precies wat effectief zou zijn.

Laten we niet vergeten dat we het hier over een stel fraudeurs hebben.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 september 2006 13:30 schreef chriz het volgende:
Er zijn daar gewoon simpelweg regels voor, een club kan niet via een burgerrechter een beslissing van de FIFA aanvechten. Dat wisten ze voor ze daar mee gingen dreigen. Of ik het met die regel eens ben laat ik in het midden, maar laten we stellen dat als die regel niet bestond, er waarschijnlijk niet voldoende rechters zouden overblijven voor echt belangrijke dingen.

Juventus deed gewoon een poging om het zo lang aan te vechten tot de bond hen óf weer toe moest laten in de serie A, of het hele seizoen schrappen....en schijnbaar wist de FIFA precies wat effectief zou zijn.

Laten we niet vergeten dat we het hier over een stel fraudeurs hebben.

Het ging mij dan ook om de belachelijkheid van de regel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-09-2006 22:04 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 september 2006 22:03 schreef ZelThoR het volgende:
Het ging mij dan ook om de belachelijkheid van de regel


ter voorkoming van nog meer belachelijkheid van voetbalclubs



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 september 2006 22:04 schreef chriz het volgende:
ter voorkoming van nog meer belachelijkheid van voetbalclubs

En wie moet de belachelijkheid van de FIFA dan voorkomen? Juist, de burgahrechtah!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-09-2006 22:10 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 september 2006 22:05 schreef ZelThoR het volgende:
En wie moet de belachelijkheid van de FIFA dan voorkomen? Juist, de burgahrechtah!


de fifa heeft z'n eigen "rechters" en fraudeurs die proberen via de burgerrechter regels van de fifa aan te vechten, kunnen dan ook veroordelingen van de burgerrechter aanvechten bij de fifa

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 03-09-2006 22:11]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 september 2006 22:10 schreef chriz het volgende:
de fifa heeft z'n eigen "rechters" en fraudeurs die proberen via de burgerrechter regels van de fifa aan te vechten, kunnen dan ook veroordelingen van de burgerrechter aanvechten bij de fifa

Haha, je begrijpt best dat dat zo niet werkt*! Leuk hoor ad absurdum afleiden

Een beslissing van een militaire officier tegenover een lagere militair kan ook aangevochten worden bij een burgerrechter.

* "hoeft te werken" bedoel ik dus. Kun je vast mooie rechtsgeldige contractjes voor op laten stellen. Zeker in Italië

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-09-2006 22:31]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-09-2006 22:31 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 september 2006 22:29 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, je begrijpt best dat dat zo niet werkt! Leuk hoor ad absurdum afleiden

Een beslissing van een militaire officier tegenover een lagere militair kan ook aangevochten worden bij een burgerrechter.


true, maar dat zijn geen vastgelegde regels

nogmaals, ik laat in het midden of ik het er helemaal mee eens ben, maar ik zit niet te wachten op de talloze rechtzaken van clubs tegen de fifa, tegen andere clubs, etc.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 september 2006 22:31 schreef chriz het volgende:
true, maar dat zijn geen vastgelegde regels

Bij het voorbeeld van de militair? Kan evengoed hoor.
quote:

nogmaals, ik laat in het midden of ik het er helemaal mee eens ben, maar ik zit niet te wachten op de talloze rechtzaken van clubs tegen de fifa, tegen andere clubs, etc.

Nou ja, de sanctie kan in ieder geval wat eerlijker, bvb. niet tegenover het hele land. En daarnaast dat in ieder geval dit soort zeer ingrijpende en weinig voorkomende beslissingen aanvechtbaar zijn. Wat als de FIFA echt fout zit, niet dat ik daarvan uitga maar hypothetisch enzo, dan zou je geen mogelijkheid meer hebben om er iets aan te doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-09-2006 22:39 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 september 2006 22:34 schreef ZelThoR het volgende:
Bij het voorbeeld van de militair? Kan evengoed hoor.

Nou ja, de sanctie kan in ieder geval wat eerlijker, bvb. niet tegenover het hele land. En daarnaast dat in ieder geval dit soort zeer ingrijpende en weinig voorkomende beslissingen aanvechtbaar zijn. Wat als de FIFA echt fout zit, niet dat ik daarvan uitga maar hypothetisch enzo, dan zou je geen mogelijkheid meer hebben om er iets aan te doen.


Het punt is dat die mogelijkheid er is geweest. De fifa heeft ook totaal geen baat bij deze straffen, vandaar dat ik een burgerrechter betrekken in deze zaak onzin vindt.

Daarnaast spelen deze clubs enkel in de verschillende competities door lidmaatschap bij uefa en fifa en hadden eventuele problemen met regels bij aanvraag van lidmaatschap of introductie van de regels opgelost horen te worden.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 september 2006 22:39 schreef chriz het volgende:
Het punt is dat die mogelijkheid er is geweest. De fifa heeft ook totaal geen baat bij deze straffen, vandaar dat ik een burgerrechter betrekken in deze zaak onzin vindt.

Wat voor mogelijkheid dan? Uit nieuwsgierigheid

De FIFA zelf hoeft er geen baat bij te hebben, maar eventueel bepaalde personen wel. Als clubs fraudulent bezig kunnen zijn, kan de FIFA ook rotte appels herbergen. Wederom hypothetische shit enzo.
quote:
Daarnaast spelen deze clubs enkel in de verschillende competities door lidmaatschap bij uefa en fifa en hadden eventuele problemen met regels bij aanvraag van lidmaatschap of introductie van de regels opgelost horen te worden.
Dat klopt, het is ook een natuurlijk en logisch verkregen macht. Wat dat betreft ook zeer terecht. Alleen vanwege de belangen lijkt het me beter dat er een onafhankelijkere mogelijkheid is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-09-2006 22:45 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 september 2006 22:42 schreef ZelThoR het volgende:
Wat voor mogelijkheid dan? Uit nieuwsgierigheid

De FIFA zelf hoeft er geen baat bij te hebben, maar eventueel bepaalde personen wel. Als clubs fraudulent bezig kunnen zijn, kan de FIFA ook rotte appels herbergen. Wederom hypothetische shit enzo.
Dat klopt, het is ook een natuurlijk en logisch verkregen macht. Wat dat betreft ook zeer terecht. Alleen vanwege de belangen lijkt het me beter dat er een onafhankelijkere mogelijkheid is.


Rotte appels zijn zeer zeker aanwezig, maar dan moet men dát aanpakken.

En tuchtzaken worden door een tuchtcommisie bekeken en die fungeren dan als rechter. Er is dan ook een aanklager en een verdedigende partij.

edit: in normale tuchtzaken iig, geen idee hoe het hier is gegaan eerlijk gezegd
ik weet wel dat er een italiaanse aanklager bij betrokken was, van de fifa of het juridisch apparaat weet ik niet

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 03-09-2006 22:47]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 september 2006 22:45 schreef chriz het volgende:
Rotte appels zijn zeer zeker aanwezig, maar dan moet men dát aanpakken.

Hypothetisch: het kan natuurlijk erg hoog gaan.
quote:
En tuchtzaken worden door een tuchtcommisie bekeken en die fungeren dan als rechter. Er is dan ook een aanklager en een verdedigende partij.

Ja, hoe het er dan allemaal uitziet geloof ik wel. Dat doet niets af aan de eventuele (on)afhankelijkheid.

Voordat de discussie uit de hand loopt en het net lijkt alsof ik héél erg geïnteresseerd en principieel hier over ben: je moeder!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-09-2006 22:48 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 september 2006 22:47 schreef ZelThoR het volgende:
Hypothetisch: het kan natuurlijk erg hoog gaan.

Ja, hoe het er dan allemaal uitziet geloof ik wel. Dat doet niets af aan de eventuele (on)afhankelijkheid.

Voordat de discussie uit de hand loopt en het net lijkt alsof ik héél erg geïnteresseerd en principieel hier over ben: je moeder!


I resent that...






het was JOU MOEDER!

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 03-09-2006 22:50]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 september 2006 22:48 schreef chriz het volgende:
I resent that...






het was JOU MOEDER!
jouW moeder, lul


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-09-2006 1:53 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

- Dunga (bondscoach Brazilië) overweegt om Ronaldo nooit meer op te roepen, omdat die Kaka en Ronaldinho de schuld gaf van de vroege uitschakeling op het WK.

- oefenmatch: Brazilië - Argentinië 3-0

- oefenmatch: Lazio Roma - Anderlecht 3-2


Faustian Spirit of the Earth


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-09-2006 22:29 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Tering, dat publiek mogen ze registreren en levenslang verbod op wedstrijden van oranje geven. WTF heb je aan publiek dat alleen geluid maakt als het goed gaat en z'n eigen freaking spelers gaat uitfluiten?! steunen? ho maar...

Verder goed spelende van Persie, Sneijder en vooral de Jong gezien. Huntelaar blijkt dan toch net iets te licht te zijn.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2006 23:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Vergeet Heitinga niet . Die mag er ook wel naast. Gewoon Ooijer op rechtsback, Bhoularouz en Matthijssen centraal en waarom Van Bronkhorst de voorkeur boven De Cler op links krijgt is me ook een raadsel



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-09-2006 1:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Juventus heeft in de Italiaanse Serie B al punten laten liggen. Ze speelden 1-1 gelijk tegen Rimini en staan nu op - 16


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen