IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal 2006/2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2005 16:35 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 oktober 2005 11:31 schreef Azagthoth het volgende:
Ik las net in de spits dat Thun een jaar budget van 3 miljoen heeft, dan moet een Ajax, of iedere andere club, met een budget van 55 miljoen er toch gewoon over heen gaan.



Blijkbaar is 3 miljoen anders toch voldoende om in de voorrondes Dynamo Kiev en Malmö te verslaan. En ze hebben het heel wat beter gedaan tegen Sparta dan Ajax...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 16:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

kijken dus...gaat blind eruit..of komt ajax in zijn spel...lijkt wel een soap.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-10-2005 16:44 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

FC Thun


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-10-2005 16:50 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 18 oktober 2005 16:38 schreef Smoochy het volgende:
kijken dus...gaat blind eruit..of komt ajax in zijn spel...lijkt wel een soap.
Alsjeblieft zeg, Blind zit gerust nog het hele seizoen uit. Hij zal volgend seizoen ook waarschijnlijk nog de trainer zijn. En inderdaad, kijk wat minder soap en probeer wat meer grip op de realiteit te krijgen.

Ajax wint gewoon met 7-0 vanavond.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-10-2005 16:50]



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-10-2005 16:51 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehehe, voel je dat aan je neus?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 17:00 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 16:50 schreef Azagthoth het volgende:
Alsjeblieft zeg, Blind zit gerust nog het hele seizoen uit. Hij zal volgend seizoen ook waarschijnlijk nog de trainer zijn. En inderdaad, kijk wat minder soap en probeer wat meer grip op de realiteit te krijgen.

Ajax wint gewoon met 7-0 vanavond.


7-0 en ik moet een grip op realiteit krijgen ahum En als ajax zo door blijft gaan weet jij ook wel als diehard ajax fan dat de eerste die eruit vliegt blind is, ondanks dat hij ajax met zijn penalty de wereldbeker voor clubs bezorgde. Dat is dan buiten orde. Maar we zullen zien na het seizoen.

En wie start er in de spits vandaag...Rosenberg of Charisteas..al werd die zelfs nog gepasseerd voor Papa Anna. Maar ik ga wel kijken, denk dat ajax wel wint maar hooguit met 2-1 na eerst achter te hebben gestaan en een rode kaart voor Thun.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-10-2005 17:01]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-10-2005 17:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 oktober 2005 17:00 schreef Smoochy het volgende:
7-0 en ik moet een grip op realiteit krijgen ahum En als ajax zo door blijft gaan weet jij ook wel als diehard ajax fan dat de eerste die eruit vliegt blind is, ondanks dat hij ajax met zijn penalty de wereldbeker voor clubs bezorgde. Dat is dan buiten orde. Maar we zullen zien na het seizoen.

En wie start er in de spits vandaag...Rosenberg of Charisteas..al werd die zelfs nog gepasseerd voor Papa Anna. Maar ik ga wel kijken, denk dat ajax wel wint maar hooguit met 2-1 na eerst achter te hebben gestaan en een rode kaart voor Thun.


Charisteas heeft nog last van een hersenschudding dus die kan niet spelen.

Ik hoop dat hij Anastasiou opstelt. Die scoort ook wel niet, maar is in ieder geval nog wel een goed aanspeelpunt.

Die Rosenberg is echt de slechtste voetballer die ik ooit heb gezien...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 17:04 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 17:03 schreef altx het volgende:
Charisteas heeft nog last van een hersenschudding dus die kan niet spelen.

Ik hoop dat hij Anastasiou opstelt. Die scoort ook wel niet, maar is in ieder geval nog wel een goed aanspeelpunt.

Die Rosenberg is echt de slechtste voetballer die ik ooit heb gezien...


Misschien is het zoiets als Machlas. Even een jaar op stoom komen dan bij een andere club topscorer worden


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-10-2005 17:13 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 18 oktober 2005 17:00 schreef Smoochy het volgende:
7-0 en ik moet een grip op realiteit krijgen ahum En als ajax zo door blijft gaan weet jij ook wel als diehard ajax fan dat de eerste die eruit vliegt blind is, ondanks dat hij ajax met zijn penalty de wereldbeker voor clubs bezorgde. Dat is dan buiten orde. Maar we zullen zien na het seizoen.

Ik ga er maar vanuit dat de grap duidelijk was.

Blind heeft gewoon een contract, hij gaat dus pas weg als hij het zelf niet meer zite zitten. Zelfs Koeman is er niet uit geschopt, hij is zelf weg gegaan. Blind zit dit seizoen gewoon uit, zit in zijn karakter en contract. Als het voetbal het hele seizoen geen resultaat opleverd, dan is er een kans dat hij volgend seizoen ook zelf opstapt.






Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 17:15 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 17:13 schreef Azagthoth het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat de grap duidelijk was.

Blind heeft gewoon een contract, hij gaat dus pas weg als hij het zelf niet meer zite zitten. Zelfs Koeman is er niet uit geschopt, hij is zelf weg gegaan. Blind zit dit seizoen gewoon uit, zit in zijn karakter en contract. Als het voetbal het hele seizoen geen resultaat opleverd, dan is er een kans dat hij volgend seizoen ook zelf opstapt.






En dat zou zonde zijn voor blind. Als toonbeeld van ajax jaren 90. Gun het hem iig niet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-10-2005 17:19 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik ook niet, maar goed, tussen de 40.000 seizoenkaarthouders zitten er al weer genoeg "stuurlui" die hem liever zien vertrekken.

Maar ja, dat het niet goed gaat is duidelijk. Ik hoop dat Blind het snel oplost.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-10-2005 17:34]



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 17:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 17:19 schreef Azagthoth het volgende:
Ik ook niet, maar goed, tussen de 40.000 seizoenkaarthouders zitten er al weer genoeg die "stuurlui" die hem liever zien vertrekken.

Maar ja, dat het niet goed gaat is duidelijk. Ik hoop dat Blind het snel oplost.


Op zich is het spel niet geheel kut maar ze hebben geen afmaker. En ze hebben het wel over de ajaxstijl, laat dan een jeugdspeler eens doorstromen naar die positie die het spel van ajax als pap kent. Misschien Huntelaar een optie voor ajax. Gedreven en pikt zijn goals mee. En het zou irritant zijn voor psv als hij ook bij ajax goed speelt hebben ze een goede aan laten gaan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-10-2005 17:34 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

De linksbuiten en spits zijn grote problemen, voor de rest ben ik persoonlijk tevreden met de invullingen voor de overige plekken. Maduro, Galasek, Trabelsi en Snijder vind ik helmaal goed.

Maar zonder afmakers geen resultaat, ik ben er heilig van overtuigd dat het door de zwakke invulling van die 2 posities komt. Ik zag trouwens wel verbetering bij Mitea vlak voor hij geblesserd raakte, ik hoop dat hij weer snel mee doet.

Huntelaar bij Ajax in de spits lijkt me geen slecht plan.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-10-2005 18:27 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 18 oktober 2005 17:03 schreef altx het volgende:
Die Rosenberg is echt de slechtste voetballer die ik ooit heb gezien...
Iwan Gabrich



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2005 19:54 by M. Profiel van M.

quote:
Op 18 oktober 2005 17:03 schreef altx het volgende:Die Rosenberg is echt de slechtste voetballer die ik ooit heb gezien...

Mwah, ik vind dat hij altijd heel goed opgesteld staat. Op het randje van buitenspel, echt haarscherp en hij is ook snel. Potentieel erg gevaarlijk.

Dan is het natuurlijk erg jammer dat er zoveel ballen van z'n voeten springen EN dat hij er geeneen inlegt, dat spreekt inderdaad niet voor hem maar slecht? Neuh, nog niet, lijkt me dat we nog even het een seizoen moeten aankijken. Vooralsnog vind ik hem erg goed lopen en hij straalt ook wel dreiging uit. Houdt een verdediging in ieder geval bezig.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 19:57 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 19:54 schreef M. het volgende:
Mwah, ik vind dat hij altijd heel goed opgesteld staat. Op het randje van buitenspel, echt haarscherp en hij is ook snel. Potentieel erg gevaarlijk.

Dan is het natuurlijk erg jammer dat er zoveel ballen van z'n voeten springen EN dat hij er geeneen inlegt, dat spreekt inderdaad niet voor hem maar slecht? Neuh, nog niet, lijkt me dat we nog even het een seizoen moeten aankijken. Vooralsnog vind ik hem erg goed lopen en hij straalt ook wel dreiging uit. Houdt een verdediging in ieder geval bezig.


Maar alleen de verdediging bezig houden wordt een spits niet op afgerekend. Alleen doelpunten gelden voor deze mannen en voor hem hellaas doet hij in dat opzich te kort. Dat hij de slechtste voetballer is,is ook wel weer overdreven kijk bijv naar een, Kerkes van Willem II.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-10-2005 19:58 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Forza Thun


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 19:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik vind dat Heerenveen en Az ook in poules zitten ingedeeld waar wel te winnen valt. Hopelijk gaan ze allebei door puur in het belang voor het nederlandse voetbal.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2005 20:11 by M. Profiel van M.

quote:
Op 18 oktober 2005 19:57 schreef Smoochy het volgende:
Maar alleen de verdediging bezig houden wordt een spits niet op afgerekend. Alleen doelpunten gelden voor deze mannen en voor hem hellaas doet hij in dat opzich te kort.

Klopt, daarom zet ik hem nog in de categorie "heeft potentie". Het aantal doelpunten dat op het eind van het seizoen achter z'n naam staat, is echter grotendeels bepalend voor het eindoordeel .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2005 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

haha Brugge wint in Austria

wat een domme goal... ma hij zit toch


signature


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 18-10-2005 22:39 by Curunír Profiel van Curunír

BOSKO BALABAN

Edit: Balaban: "It was a shit-goal!"


[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 18-10-2005 22:42]


"I find your lack of faith disturbing."


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-10-2005 22:43 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

En toen had Ajax ineens een redelijke kans om tweede te worden


no text supplied


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-10-2005 23:14 by aerodis Profiel van aerodis

Maarja, het sloeg weer helemaal nergens op.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-10-2005 23:31 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Zag er vanaf de tribune anders redelijk goed uit, veel druk, veel gewonnen duels, en 2 DOELPUNTEN!!!

Ook een paar kansen weer gemist die eigenlijk niet gemist hadden mogen, maar 2 is genoeg!

Ik ben er nog niet van overtuigd dat het vanaf nu het "lek" boven is, maar hopelijk is dit het begin.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-10-2005 23:35]



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 23:34 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 23:31 schreef Azagthoth het volgende:
Zag er vanaf de tribune anders redelijk goed uit, veel druk, veel gewonnen duels, en 2 DOELPUNTEN!!!

Ook een paar kansen weer gemist die eigenlijk niet gemist hadden mogen, maar 2 is genoeg!


Precies en volgende keer weer winnen en arsenal wint dat ook weer, is ajax bijna wel zeker van de 2e plek.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen