IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-11-2005 19:53 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kom op Ruud, vertel eens een grap..


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2005 0:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Heb je dat gezien op TV? Sabine eist van Dutroux ? 17.000 schadevergeoding en Letitia ? 13.000.
Eigenlijk zijn die meisjes net als wijn: hoe langer ze in de kelder zitten hoe meer ze waard zijn.

Wat is het favoriete keukengerei van Dutroux?
Antw: een pan en een zeefje!

Wat besteld dutroux in een frituur?
Antwoord: Een kleintje, om mee te nemen

Al gehoord dat dutroux ontsnapt is?
Er zat een kinderslot op de deur

Het heeft angst en zit in de kelder?
Antw. Bang en Beefje

Marc Dutroux loopt door het bos in Luik, opeens ziet hij dat er een eekhoorntje achter hem aan loopt, maar ach Marc denkt dat kan toch geen kwaad (ik ben immers een grote bink). Maar tot Marc's grote verbazing worden het steeds meer eekhoorntjes. Marc vindt het maar niks, maar hij wil dat niet laten blijken en vraagt heel stoer waarom ze achter hem aan lopen. Maar de eekhoorntjes die zeiden niks terug. En Marc liep angstig verder. Ondertussen werd de groep achter hem veel groter, het waren er nu al duizenden, en Marc besloot om nog een keer te vragen waarom ze achter hem aan lopen, waarop de eekhoorntjes in koor zeiden: "Zo'n grote eikel hebben we allemaal nog nooit gezien!"

Waarom Dutroux kon ontsnappen!
Hij had maar een klein gaatje nodig.


Marc Dutroux wil zijn huis laten taxeren, dus hij laat een verzekeringsagent komen.
"Waar zullen we beginnen?" vraagt de verzekeringsagent.
"Nou, begin maar in de kelder, dan doen we daarna de rest wel." zegt Dutroux.
De agent loopt naar de kelder, doet de deur open en ziet er twee kleine kinderen zitten, waarop hij zegt: "Ik durf het bijna niet te vragen, maarreh...... MAG IK EVEN?"


Marc Dutroux komt Michael Jackson tegen.
Dutroux zegt: "Goh, Michael, wat tof dat ik je nu in levendelijve mag ontmoeten. Ik ben nl. een grote fan van jou, ik heb echt al je platen."
Waarop Michael zegt: "Maar Marc, ik ben ook een grote fan van JOU, ik heb nl. al je video's!"

Er zijn nieuwe flippo's met An en Eefje.
Je krijgt ze gratis bij een zak van 50kg tuinaarde.

Wat is het verschil tussen een aardappel en An en Eefje?
Een aardappel zit eerst in de grond en dan in de kelder!

Ze hebben in Belgie twee nieuwe postzegels van An en Eefje uitgegeven.
Nu kan heel Belgi? eraan likken!

Marc Dutroux heeft een gevangeniswachter vermoord......
hij deed een beetje kinderachtig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


trol
Usericon van trol
Posted 20-11-2005 0:50 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com



Zitten een paar geniale tussen hahaha


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-11-2005 10:29 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Niet te veel aas gebruiken Chel. Anders happen de vissen niet.


mvg wk10


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-11-2005 12:14 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

"Dat ís geen humor!"

"nee, is het ook niet"



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2005 12:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wat is het verschil tussen an en eefje?
2 meter grond

wat vonden ze onder marc zijn bad?
head & sholders



Je moeder.


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 20-11-2005 18:09 by Bitterbal Wijzig reactieProfiel van BitterbalQuote dit berichthttp://www.delachendepoffer.nl

Heren Chelman en Karnivoor, ik vind jullie moppen werkelijk een ode aan de wansmaak.


De oude man en de zee...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-11-2005 18:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 november 2005 0:20 schreef Chelman het volgende:
Marc Dutroux wil zijn huis laten taxeren, dus hij laat een verzekeringsagent komen.
"Waar zullen we beginnen?" vraagt de verzekeringsagent.
"Nou, begin maar in de kelder, dan doen we daarna de rest wel." zegt Dutroux.
De agent loopt naar de kelder, doet de deur open en ziet er twee kleine kinderen zitten, waarop hij zegt: "Ik durf het bijna niet te vragen, maarreh...... MAG IK EVEN?"




BRILLIANT!


Bruce Banner


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 20-11-2005 18:13 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Wat Dutroux gedaan heeft is diep en diep triest, maar die van Chelman is wel lachwekkend


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2005 18:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 november 2005 18:09 schreef Bitterbal het volgende:
Heren Chelman en Karnivoor, ik vind jullie moppen werkelijk een ode aan de wansmaak.


zegt een padflikker


Je moeder.


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 20-11-2005 19:00 by Bitterbal Wijzig reactieProfiel van BitterbalQuote dit berichthttp://www.delachendepoffer.nl

quote:
Op 20 november 2005 18:13 schreef karnivoor het volgende:
zegt een padflikker


een paddenlikker?



De oude man en de zee...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2005 19:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wat een humor he


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2005 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 0:20 schreef Chelman het volgende:
Heb je dat gezien op TV? Sabine eist van Dutroux ? 17.000 schadevergeoding en Letitia ? 13.000.
Eigenlijk zijn die meisjes net als wijn: hoe langer ze in de kelder zitten hoe meer ze waard zijn.

Wat is het favoriete keukengerei van Dutroux?
Antw: een pan en een zeefje!

Wat besteld dutroux in een frituur?
Antwoord: Een kleintje, om mee te nemen

Al gehoord dat dutroux ontsnapt is?
Er zat een kinderslot op de deur

Het heeft angst en zit in de kelder?
Antw. Bang en Beefje

Marc Dutroux loopt door het bos in Luik, opeens ziet hij dat er een eekhoorntje achter hem aan loopt, maar ach Marc denkt dat kan toch geen kwaad (ik ben immers een grote bink). Maar tot Marc's grote verbazing worden het steeds meer eekhoorntjes. Marc vindt het maar niks, maar hij wil dat niet laten blijken en vraagt heel stoer waarom ze achter hem aan lopen. Maar de eekhoorntjes die zeiden niks terug. En Marc liep angstig verder. Ondertussen werd de groep achter hem veel groter, het waren er nu al duizenden, en Marc besloot om nog een keer te vragen waarom ze achter hem aan lopen, waarop de eekhoorntjes in koor zeiden: "Zo'n grote eikel hebben we allemaal nog nooit gezien!"

Waarom Dutroux kon ontsnappen!
Hij had maar een klein gaatje nodig.


Marc Dutroux wil zijn huis laten taxeren, dus hij laat een verzekeringsagent komen.
"Waar zullen we beginnen?" vraagt de verzekeringsagent.
"Nou, begin maar in de kelder, dan doen we daarna de rest wel." zegt Dutroux.
De agent loopt naar de kelder, doet de deur open en ziet er twee kleine kinderen zitten, waarop hij zegt: "Ik durf het bijna niet te vragen, maarreh...... MAG IK EVEN?"


Marc Dutroux komt Michael Jackson tegen.
Dutroux zegt: "Goh, Michael, wat tof dat ik je nu in levendelijve mag ontmoeten. Ik ben nl. een grote fan van jou, ik heb echt al je platen."
Waarop Michael zegt: "Maar Marc, ik ben ook een grote fan van JOU, ik heb nl. al je video's!"

Er zijn nieuwe flippo's met An en Eefje.
Je krijgt ze gratis bij een zak van 50kg tuinaarde.

Wat is het verschil tussen een aardappel en An en Eefje?
Een aardappel zit eerst in de grond en dan in de kelder!

Ze hebben in Belgie twee nieuwe postzegels van An en Eefje uitgegeven.
Nu kan heel Belgi? eraan likken!

Marc Dutroux heeft een gevangeniswachter vermoord......
hij deed een beetje kinderachtig.



jah , die kennen we al...


weet je het al ,

Dutroux heeft een standje gekregen op de komende bouwbeurs... het heeft de naam
"hoe maak ik van mijn kelder een kinderkamer"




signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-11-2005 22:50 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ellende alom alhier.

Wat een kuttopic.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2005 16:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 22:20 schreef Hypnos het volgende:
Dutroux heeft een standje gekregen op de komende bouwbeurs... het heeft de naam
"hoe maak ik van mijn kelder een kinderkamer"



NOU ZEG! Dit vind ik beneden ALLE PEIL!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2005 17:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dit topique is echt leuk geworden zeg, whahaha


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 21-11-2005 17:32 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Humor is overrated en Gay


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 21-11-2005 17:43 by Frantic Wijzig reactieProfiel van FranticQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 0:20 schreef Chelman het volgende:
Heb je dat gezien op TV? Sabine eist van Dutroux ? 17.000 schadevergeoding en Letitia ? 13.000.
Eigenlijk zijn die meisjes net als wijn: hoe langer ze in de kelder zitten hoe meer ze waard zijn.

Wat is het favoriete keukengerei van Dutroux?
Antw: een pan en een zeefje!

Wat besteld dutroux in een frituur?
Antwoord: Een kleintje, om mee te nemen

Al gehoord dat dutroux ontsnapt is?
Er zat een kinderslot op de deur

Het heeft angst en zit in de kelder?
Antw. Bang en Beefje

Marc Dutroux loopt door het bos in Luik, opeens ziet hij dat er een eekhoorntje achter hem aan loopt, maar ach Marc denkt dat kan toch geen kwaad (ik ben immers een grote bink). Maar tot Marc's grote verbazing worden het steeds meer eekhoorntjes. Marc vindt het maar niks, maar hij wil dat niet laten blijken en vraagt heel stoer waarom ze achter hem aan lopen. Maar de eekhoorntjes die zeiden niks terug. En Marc liep angstig verder. Ondertussen werd de groep achter hem veel groter, het waren er nu al duizenden, en Marc besloot om nog een keer te vragen waarom ze achter hem aan lopen, waarop de eekhoorntjes in koor zeiden: "Zo'n grote eikel hebben we allemaal nog nooit gezien!"

Waarom Dutroux kon ontsnappen!
Hij had maar een klein gaatje nodig.


Marc Dutroux wil zijn huis laten taxeren, dus hij laat een verzekeringsagent komen.
"Waar zullen we beginnen?" vraagt de verzekeringsagent.
"Nou, begin maar in de kelder, dan doen we daarna de rest wel." zegt Dutroux.
De agent loopt naar de kelder, doet de deur open en ziet er twee kleine kinderen zitten, waarop hij zegt: "Ik durf het bijna niet te vragen, maarreh...... MAG IK EVEN?"


Marc Dutroux komt Michael Jackson tegen.
Dutroux zegt: "Goh, Michael, wat tof dat ik je nu in levendelijve mag ontmoeten. Ik ben nl. een grote fan van jou, ik heb echt al je platen."
Waarop Michael zegt: "Maar Marc, ik ben ook een grote fan van JOU, ik heb nl. al je video's!"

Er zijn nieuwe flippo's met An en Eefje.
Je krijgt ze gratis bij een zak van 50kg tuinaarde.

Wat is het verschil tussen een aardappel en An en Eefje?
Een aardappel zit eerst in de grond en dan in de kelder!

Ze hebben in Belgie twee nieuwe postzegels van An en Eefje uitgegeven.
Nu kan heel Belgi? eraan likken!

Marc Dutroux heeft een gevangeniswachter vermoord......
hij deed een beetje kinderachtig.


Grof, maar wel grappig


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-11-2005 21:15 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

... en oud! Niet te doen..


mvg wk10


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2005 11:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dutroux gaat naar een frietkraam en de verkoopster vraagt "Wat mag het zijn"

waarop Dutroux antwoord " Een kleintje om mee te nemen..."




signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-11-2005 11:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 november 2005 0:20 schreef Chelman het volgende:

Wat besteld dutroux in een frituur?
Antwoord: Een kleintje, om mee te nemen




quote:
Op 22 november 2005 11:09 schreef Hypnos het volgende:
Dutroux gaat naar een frietkraam en de verkoopster vraagt "Wat mag het zijn"

waarop Dutroux antwoord " Een kleintje om mee te nemen..."


OPLETTEN HYPNOS!!!


Bruce Banner


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-11-2005 11:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Om even van onderwerp te veranderen;
Waarom hebben joden van die grote neuzen?

...omdat de lucht gratis is.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 22-11-2005 11:18]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2005 11:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 11:15 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
OPLETTEN HYPNOS!!!



sorry....



signature


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-11-2005 13:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

-Vous etes un pédophile?
-Non, pas dutroux



mvg wk10


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-11-2005 13:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 november 2005 13:17 schreef windkracht10 het volgende:
-Vous etes un pédophile?
-Non, pas dutroux





Zenial


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen