IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 04-04-2005 17:42 by PHeMoX Wijzig reactieProfiel van PHeMoXQuote dit berichthttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm



Another Day, Another Way ....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2005 22:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 april 2005 10:35 schreef Oud Vuil het volgende:
Als er iets geweldig is, dan is het wel Bottom!


Laatst de Believe nothing DVD gekocht; enige tijd gelden Filthy rich and catflap DVD gekregen en binnenkort krijg ik The new statesman DVD's; aanraders!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-04-2005 23:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik wil nog steeds die box hebben! En ik ben bijna jarig. Hmmm...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2005 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Om in caption topic het off topic gehalte te beperken.

Beli Mawr is altijd fiks beledigd als er Marc Dutroux grappen gemaakt worden, maar een grap over de Vuurwerkramp in Enschede mag volgens hem dan wel omdat dat een ongeluk was ipv een bewuste actie.

Meningen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-11-2005 17:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Meningen zijn agressief

IMVHO moet het kunnen, als je ergens humor over maakt betekent het ook dat je er nog mee bezig bent, dat je het niet vergeten bent


Ergens is humor dus een tribute, een bezinningsmoment... een teken van liefde


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-11-2005 17:42 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Geen humor.



Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 18-11-2005 17:42 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Gewoon lekker blijven lachen, schuddebuiken, schokschouderen, dijenkletsen, bulderen..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-11-2005 17:43 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Hoe is Dutroux ontsnapt?
Er zat een kinderslot op de cel.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-11-2005 17:44 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Einde voor Jiskefet

Kees Prins, Herman Koch en Michiel Romeyn hebben besloten te stoppen met Jiskefet. ”Als je al zo lang programma’s met elkaar maakt, komt onvermijdelijk het moment waarop het genoeg geweest is. We hebben een geweldige tijd gehad, waarin de VPRO ons alle kansen heeft gegeven om alles te maken wat wij leuk, interessant of belangrijk vonden.” aldus het trio. Hoofdredacteur Danielle Lunenborg van de VPRO vindt het erg jammer dat Jiskefet geen nieuwe programma's meer gaat maken. Lunenborg liet wel weten dat de VPRO de komende jaren veel oude fragmenten van Jiskefet gaat uitzenden. Het trio heeft de afgelopen 15 jaar het Nederlandse publiek getrakteerd op ondermeer Lullo's, Debiteuren / crediteuren en Multilul.



slome
Usericon van slome
Posted 19-11-2005 7:12 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 17:42 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Gewoon lekker blijven lachen, schuddebuiken, schokschouderen, dijenkletsen, bulderen..


Dijenkletsen... Die heb ik al lang niet meer gehoord

Maar goed, er worden aan de lopende band grappen gemaakt over de meest uiteenlopende ernstige zaken. Het is imho gewoon een manier om er mee om te gaan, te relativeren. Als je bij elke dood geschoten mus al in janken uitbarst hou je geen leven over.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 19-11-2005 8:23 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

quote:
Op 18 november 2005 17:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Einde voor Jiskefet

Kees Prins, Herman Koch en Michiel Romeyn hebben besloten te stoppen met Jiskefet. ”Als je al zo lang programma’s met elkaar maakt, komt onvermijdelijk het moment waarop het genoeg geweest is. We hebben een geweldige tijd gehad, waarin de VPRO ons alle kansen heeft gegeven om alles te maken wat wij leuk, interessant of belangrijk vonden.” aldus het trio. Hoofdredacteur Danielle Lunenborg van de VPRO vindt het erg jammer dat Jiskefet geen nieuwe programma's meer gaat maken. Lunenborg liet wel weten dat de VPRO de komende jaren veel oude fragmenten van Jiskefet gaat uitzenden. Het trio heeft de afgelopen 15 jaar het Nederlandse publiek getrakteerd op ondermeer Lullo's, Debiteuren / crediteuren en Multilul.


Weet iemand hier of Debiteuren/Crediteuren misschien weer terugkomt?


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-11-2005 9:31 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 17:37 schreef Jenje het volgende:
Om in caption topic het off topic gehalte te beperken.

Beli Mawr is altijd fiks beledigd als er Marc Dutroux grappen gemaakt worden, maar een grap over de Vuurwerkramp in Enschede mag volgens hem dan wel omdat dat een ongeluk was ipv een bewuste actie.

Meningen?

Dat Marc Dutroux gebeuren is ook alweer van 10 jaar geleden. Opmerkingen en grapjes dat belgen niet van kinderen kunnen blijven worden naderhand toch wat saai... . Ik bedoel maar, 2 weken na Enschede was de lol er voor ons ook af.

en Beli is Beli... dat ongeluk ipv bewust slaat op niets.

[Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 19-11-2005 10:19]


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 12:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 9:31 schreef windkracht10 het volgende:
Opmerkingen en grapjes dat belgen niet van kinderen kunnen blijven worden naderhand toch wat saai... .


Dat klopt.


...vissen naar happers wordt echter nooit saai.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 13:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 13:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 november 2005 17:37 schreef Jenje het volgende:
Om in caption topic het off topic gehalte te beperken.

Beli Mawr is altijd fiks beledigd als er Marc Dutroux grappen gemaakt worden, maar een grap over de Vuurwerkramp in Enschede mag volgens hem dan wel omdat dat een ongeluk was ipv een bewuste actie.

Meningen?

Jenje, wat ik daar zei was er een beetje uit geflapt maar jullie (Jij en Chelman) zitten om de haverklap de Belgen te associëren met kinderverkrachters (mijn opinie) , "humor" errond te maken enzo, wel dat hangt mij al een hele tijd ferm de keel uit. Het heefd ons land verdomd getekend en is iets waar niemand hier in België aan wilt herinnerd worden. Ik zou eens om de haverklap over die ramp in Enschedee humor moeten maken, julie zouden dat ook echt niet leuk vinden want ik weet dat bepaalde ZMers (oa Paul, Fire,...) van die stad zijn. Een geloof me maar, ik vind het ook heel erg wat er daar gebeurd was.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 13:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 13:29 schreef Beli Mawr het volgende:
Jenje, wat ik daar zei was er een beetje uit geflapt maar jullie (Jij en Chelman) zitten om de haverklap de Belgen te associëren met kinderverkrachters (mijn opinie) , "humor" errond te maken enzo, wel dat hangt mij al een hele tijd ferm de keel uit. Het heefd ons land verdomd getekend en is iets waar niemand hier in België aan wilt herinnerd worden. Ik zou eens om de haverklap over die ramp in Enschedee humor moeten maken, julie zouden dat ook echt niet leuk vinden want ik weet dat bepaalde ZMers (oa Paul, Fire,...) van die stad zijn. Een geloof me maar, ik vind het ook heel erg wat er daar gebeurd was.


Ramp in Volendam, Ramp in Enschede.. allemaal dingen die ook ons land hebben getekend. Er werden ook om de haverklap grappen over gemaakt en iedereen vind het erg wat daar is gebeurd.. uiteraard. Maar maakt een Dutroux dan meer los dan een andere ramp? Dacht het niet! Mensen maken nu eenmaal grappen over ernstige gebeurtenissen, dat is ook deels om het te verwerken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 13:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2005 13:36 schreef MindlessMayo het volgende:
Ramp in Volendam, Ramp in Enschede.. allemaal dingen die ook ons land hebben getekend. Er werden ook om de haverklap grappen over gemaakt en iedereen vind het erg wat daar is gebeurd.. uiteraard. Maar maakt een Dutroux dan meer los dan een andere ramp? Dacht het niet! Mensen maken nu eenmaal grappen over ernstige gebeurtenissen, dat is ook deels om het te verwerken.

Voor ond Belgen wel ja, als je weet wat An, Eefje, Julie, Melissa, Sabine en Leititia daar hebben meegemaakt, om de haverklap verkracht worden, in een kamertje van 2 op 1 de hele tijd opgesloten zitten, (in ht geval van An, Eefje, Julie en Melissa) van honger en ontbering sterven.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2005 13:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Humor is juist een zeer krachtig middel om dergelijke situaties mee te kunnen relativeren en "verwerken".

Dus, je hebt
a) geen empathie
b) geen humor


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 13:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Beli heeft m.i. helemaal gelijk. Er is een wezenlijk verschil tussen een ramp/ongeluk en het maandenlang verkrachten en mishandelen van kinderen, want daar gaat het hier wel om.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 13:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 13:50 schreef Snaack het volgende:
Humor is juist een zeer krachtig middel om dergelijke situaties mee te kunnen relativeren en "verwerken".

Dus, je hebt
a) geen empathie
b) geen humor


Of jij bent gewoon een lompe boer.
Sommige zaken (zoals pedofelie) kun je nu eenmaal niet gaan relativeren. Of beweer je het tegendeel.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 13:53]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 13:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2005 13:50 schreef Snaack het volgende:
Humor is juist een zeer krachtig middel om dergelijke situaties mee te kunnen relativeren en "verwerken".

Dus, je hebt
a) geen empathie
b) geen humor

Snaack, ik reageerde gewoon op MM, geloof me maar, hier in België werd er ook humor gemaakt ronbd Marc Dutroux maar dan wel zo in de periode 1997->2000 (Geert Hoste bv.) Het feit dat Jenje en Chelman er nog steeds over bezig zijn vind ik dan weer echt beneden alle peil.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 13:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2005 13:51 schreef Count Usher het volgende:
Beli heeft m.i. helemaal gelijk. Er is een wezenlijk verschil tussen een ramp/ongeluk en het maandenlang verkrachten en mishandelen van kinderen, want daar gaat het hier wel om.

Dat wil ik dus ook zeggen

btw, mijne cdspeler werkt weer thuis


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 13:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 13:54 schreef Beli Mawr het volgende:
Snaack, ik reageerde gewoon op MM, geloof me maar, hier in België werd er ook humor gemaakt ronbd Marc Dutroux maar dan wel zo in de periode 1997->2000 (Geert Hoste bv.) Het feit dat Jenje en Chelman er nog steeds over bezig zijn vind ik dan weer echt beneden alle peil.


Ok, maar de humor richte zich voornamelijk op randgebeurtenissen: de ontoereikendheid van de rijkswacht, de onkunde van onze ministers, enz. Ik denk niet dat Geert Hoste ooit heeft gelachen met de folterkelder van Dutroux. Nogmaals, sommige zaken kun je niet relativeren.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 13:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

We noemen moslims toch ook geytenneuqers, ondanks dat het zo erg is voor die geyten...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 13:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 13:43 schreef Beli Mawr het volgende:
Voor ond Belgen wel ja, als je weet wat An, Eefje, Julie, Melissa, Sabine en Leititia daar hebben meegemaakt, om de haverklap verkracht worden, in een kamertje van 2 op 1 de hele tijd opgesloten zitten, (in ht geval van An, Eefje, Julie en Melissa) van honger en ontbering sterven.


Ja dat is verschrikkelijk ja, ook verschrikkelijk was Hitler.. met meer doden. Mogen er dan nog minder grappen over worden gemaakt? Niet iedereen kan andermans grappen waarderen, maar voor iemand die een dierbare is kwijt geraakt in een ramp is dat misschien nog wel erger dan horen over een paar onbekende meiden in kelders.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen