IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 13:29 schreef Beli Mawr het volgende:
Jenje, wat ik daar zei was er een beetje uit geflapt maar jullie (Jij en Chelman) zitten om de haverklap de Belgen te associëren met kinderverkrachters (mijn opinie) , "humor" errond te maken enzo, wel dat hangt mij al een hele tijd ferm de keel uit. Het heefd ons land verdomd getekend en is iets waar niemand hier in België aan wilt herinnerd worden. Ik zou eens om de haverklap over die ramp in Enschedee humor moeten maken, julie zouden dat ook echt niet leuk vinden want ik weet dat bepaalde ZMers (oa Paul, Fire,...) van die stad zijn. Een geloof me maar, ik vind het ook heel erg wat er daar gebeurd was.

Beli, ik woonde in Enschede ten tijde van de vuurwerkramp en heb zelf bij vrienden huis mogen leegruimen omdat die te beschadigd waren om in te wonen.

Humor maken over ernstige zaken is beter dan het doodzwijgen .. jij bagatelliseert een ramp die een hele stad treft tegenover een misdaad, want face it, meer dan dat is het niet. Maar het schertsende blijft dat je dan de hippie uithangt als er iets over Marc Dutroux gezegd wordt, maar wel over de vuurwerkramp grappen gaat maken. Oftewel: je probeert enerzijds de moraalridder uit te hangen, maar zodra het buiten je landsgrenzen komt te liggen is het blijkbaar niet zo ernstig meer. Je ophef over An en Eefje is dus puur uit eigen belang.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:08 schreef Count Usher het volgende:
Helemaal niet, ik stel alleen vast dat disussieren en ee intelligente conversatie voeren niet tot jouw vaardigheden behoren.
Zou ik idd ook vaststellen als je een discussie niet kunt winnen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:07 schreef Snaack het volgende:
NEEN. Een drogreden is een drogreden.


Ach, dat is relatief, hoor.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:08 schreef Misanthrope het volgende:
Zou ik idd ook vaststellen als je een discussie niet kunt winnen...


Dude, dit is niet eens een discussie. Daarvoor dien je argumenten te hebben. (hint...)

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 14:10]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:08 schreef Count Usher het volgende:
Helemaal niet, ik stel alleen vast dat disussieren en ee intelligente conversatie voeren niet tot jouw vaardigheden behoren.


Deze mag wel in het lollig topic

Maarre okee, zoiets stel je dus vast door te gaan schelden? Ja, dat zijn echte vaardigheden hoor.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

And now for something more recent.



Niet alleen kweekt hij nieuwe gewillige gaatjes, hij voert ze ook nog eens alleen aardappelen en chocopasta. EN hij wil niet werken. Luie hond.

Waar wonen ze? In een kelder?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-11-2005 14:12 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:10 schreef Count Usher het volgende:
Dude, dit is niet eens een discussie. Daarvoor dien je argumenten te hebben. (hint...)
Ha. die argumenten van jou die raken noch kant noch kelder


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou nou Chelman, nu geen grapjes over kelders en aardappelen.. wie weet wat daar wel niet mee gebeurd is in Belgie..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:12 schreef BARABAS het volgende:
Ha. die argumenten van jou die raken noch kant noch kelder


Nee. Ze raken noch An noch Eefje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:11 schreef Chelman het volgende:
And now for something more recent.



Niet alleen kweekt hij nieuwe gewillige gaatjes, hij voert ze ook nog eens alleen aardappelen en chocopasta. EN hij wil niet werken. Luie hond.

Waar wonen ze? In een kelder?
Slimme gast, handeltje opzetten!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:10 schreef Count Usher het volgende:
Dude, dit is niet eens een discussie. Daarvoor dien je argumenten te hebben. (hint...)
hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt

Klaarblijkelijk wekt humor over Dutroux vrolijke verbazing en/of gelach op bij veel mensen, behalve bij Belgen. Dat maak het er niet minder humor om. Verder gaan veel grappen vaak ten koste van personen of groepen, dus is het vrij onzinnig om de Belgen te sparen, omdat jij een Belg bent en niet dezelfde humor deelt als de rest van de wereld.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:11 schreef Chelman het volgende:
And now for something more recent.



Niet alleen kweekt hij nieuwe gewillige gaatjes, hij voert ze ook nog eens alleen aardappelen en chocopasta. EN hij wil niet werken. Luie hond.

Waar wonen ze? In een kelder?



Het gaat om een Waal, die zijn per definitie lui en worden daari gesteund door de Waalse regering. Daar hebben wij Vlamingen niks mee te maken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Mijn stamboom is een beetje uit balans omdat zo'n beetje alle takken aan mijn moederskant ergens jaren '40 ophouden en ik lach nog om die moppen die Snaack achter elkaar postte.

Dus Beli, dan kun jij ook wel lachen om iets wat jou persoonlijk niet geraakt heeft... vind ik...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:13 schreef Count Usher het volgende:
Het gaat om een Waal, die zijn per definitie lui en worden daari gesteund door de Waalse regering. Daar hebben wij Vlamingen niks mee te maken.


Heb je daar ook argumenten voor?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:13 schreef Count Usher het volgende:
Het gaat om een Waal, die zijn per definitie lui en worden daari gesteund door de Waalse regering. Daar hebben wij Vlamingen niks mee te maken.


Walen, Vlamingen. Een pot nat. Allemaal Unterhollanders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 13:51 schreef Count Usher het volgende:
Beli heeft m.i. helemaal gelijk. Er is een wezenlijk verschil tussen een ramp/ongeluk en het maandenlang verkrachten en mishandelen van kinderen, want daar gaat het hier wel om.
Mag jij mij het verschil uitleggen ....

Bij Dutroux maar 3 of 4 doden, bij vuurwerkramp 22 ....

Jij vind het een verschil omdat het jouw nichtje/zusje/kind had kunnen zijn, oftewel je redeneert vanuit een asociaal standpunt.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:13 schreef Count Usher het volgende:
Het gaat om een Waal, die zijn per definitie lui en worden daari gesteund door de Waalse regering. Daar hebben wij Vlamingen niks mee te maken.
Net zoals Belgen per definitie kinderverkrachters zijn. Daar hebben wij Nederlanders niets mee te maken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Net zoals Belgen per definitie kinderverkrachters zijn. Daar hebben wij Nederlanders niets mee te maken.
touché


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Net zoals Belgen per definitie kinderverkrachters zijn. Daar hebben wij Nederlanders niets mee te maken.


Ja maar da's anders want...euh...want...vuurwerk....werk...lui...krappe kutje...euh. Nou het is gewoon ANDERS JA!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:14 schreef Jenje het volgende:
Mag jij mij het verschil uitleggen ....

Bij Dutroux maar 3 of 4 doden, bij vuurwerkramp 22 ....

Jij vind het een verschil omdat het jouw nichtje/zusje/kind had kunnen zijn, oftewel je redeneert vanuit een asociaal standpunt.


Die vuurwerkramp slachtoffers hoefden niet maanden te lijden in een kelder.. die waren tenminste bijna op slag dood of gingen binnen paar week dood.

En het waren ook niet allemaal kindermeisjes.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 14:17]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2005 14:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2005 14:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Ah, je voelt je klem gezet en gaat dan maar over op semi beledigende tour? That must be a Belg!

(belgen met rokjes aan uitgezonderd)

Mayo, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die Jenje en Chelman aldoor zitten te maken omtrend Belgen die kinderverkrachters zijn ben meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en die twee weten dat blijkbaar niet. En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet. Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van Dutroux was het in feite nog veel erger. Tijdens een ramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van Dutroux was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochter allemaal had meegemaakt, vrkrachtingen, honger, ontbering, eenzaamheid, psychische terreur gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een ramp. Na een ramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de zaak Dutroux weten de ouders dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren. Die ouders van Julie, Melissa, An en Eefje waren hun dochter jaren kwijt zonder dat ze maar het flauwste benul hadden van wie/wat/waar en voor een ouder is dat een jarenlange foltering. Een ware hel gewoon.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:16 schreef Chelman het volgende:
Ja maar da's anders want...euh...want...vuurwerk....werk...lui...krappe kutje...euh. Nou het is gewoon ANDERS JA!


Weet je wat, we gaan tsunami grapjes maken, dat is nog verderder weg van België/Wallonië/Vlaanderen, dan hoeven zij vast niet zo te huilen. Want huilende kinderen daar houden wij niet zo van, Belgen wel, maar dat is weer een verhaal waar ik geen grapjes over mag maken.

Oh, die papa Marchall is trouwens een lijkenpikker


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Mayo, ik zal het één keer zeggen, al die grappen die Jenje en Chelman aldoor zitten te maken omtrend Belgen die kinderverkrachters zijn ben meer dan gloeiend beu, er zijn grenzen en die twee weten dat blijkbaar niet. En als er dan eens een grap rond iets gemaakt wordt dat Nederland getekend heefd beginnen jullie allemaal te protesteren, dat begrijp ik niet. Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van Dutroux was het in feite nog veel erger. Tijdens een ramp sterf je snel of wordt je stervzen zo draaglijk mogelijk gehouden in een ziekenhuis aan de morphiene enzo en word je erg goed behgandeld. In het geval van Dutroux was dat dus niet het geval, de ouders kwamen te weten wat hun dochter allemaal had meegemaakt, vrkrachtingen, honger, ontbering, eenzaamheid, psychische terreur gewoon en dat is imho toch nog steeds veel erger dan omkomen bij een ramp. Na een ramp kunnen de nabestaanden in een waardige manier afscheid nemen van hun dierbaren en weten ze dat ze op DAT ogenblik gestorven zijn. Bij de zaak Dutroux weten de ouders dat totaal niet, er kan enkel gegist worden naar het tijdstip dat ze overleden waren. Die ouders van Julie, Melissa, An en Eefje waren hun dochter jaren kwijt zonder dat ze maar het flauwste benul hadden van wie/wat/waar en voor een ouder is dat een jarenlange foltering. Een ware hel gewoon.


Je doet net alsof je zelf in die kelder hebt gelegen...

Het is gewoon allebei erg. Ga nu alsjeblieft geen hele verhandelingen houden waarom het ene erger zou zijn dan het andere...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2005 14:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
Een ramp is erg, no doubt about it, voor de nabestaanden is het erg, maar in het geval van Dutroux was het in feite nog veel erger.


Bepaal jij dat?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:18 schreef Jenje het volgende:
Weet je wat, we gaan tsunami grapjes maken, dat is nog verderder weg van België/Wallonië/Vlaanderen, dan hoeven zij vast niet zo te huilen. Want huilende kinderen daar houden wij niet zo van, Belgen wel, maar dat is weer een verhaal waar ik geen grapjes over mag maken.

Oh, die papa Marchall is trouwens een lijkenpikker


Tsunami?

Nasum bestaat niet meer...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen