IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Humor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:28 schreef Jenje het volgende:
Alles onder de rivieren praat als een allochtone mongool.

Kijk kijk een grapje zonder verwijzing naar Dutroux!
Maar nou tref je mij land, je weet niet half hoe moeilijk het is voor het land onder de rivieren om elke keer maar weer grapjes te horen over hoe wij praten, daar kunnen wij zelf toch ook niets aan doen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2005 14:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:30 schreef Jenje het volgende:
Ik stuur mijn kids later nog liever naar Duitsland toe ...

Maar idd nooit naar België, daar hebben ze van die enge ke ... nee, te makkelijk


Het niveau van je grappen is behoorlijk aan het kelderen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:30 schreef Chelman het volgende:
Helaas lieve kijkbuiskinderen. Ik moet jullie nu verlaten ik moet mijn vriendin uit de keld....euh Schiphol halen.


Heeft ze haar visum alsnog gekregen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 14:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:30 schreef Count Usher het volgende:
Gelukkig sla jij een goed figuur met je 1001 tikfouten (komt ervan als je voornamelijk de telefoontoetsen beroert).



Munitie op = tikfouten aanwijzen.

LOL

quote:

En wat je commentaar betreft: mail ik mijn paper door zodat je alle argumenten kunt nalezen. Kwestie dat ik niet als generaliserend over kom.


Zeer gerne. Graag zou ik ook willen weten wat je profs van dat werkstuk vonden en wat je cijfer was.

En nu op naar Schiphol


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:31 schreef Schaep het volgende:
Het niveau van je grappen is behoorlijk aan het kelderen.
Dit is wel een dieptepunt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:31 schreef Schaep het volgende:
Het niveau van je grappen is behoorlijk aan het kelderen.


Zijn niveau is nooit erg hoog geweest, het viel alleen niet erg op door zijn grote mond.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-11-2005 14:34]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:31 schreef Misanthrope het volgende:
Maar nou tref je mij land, je weet niet half hoe moeilijk het is voor het land onder de rivieren om elke keer maar weer grapjes te horen over hoe wij praten, daar kunnen wij zelf toch ook niets aan doen!


Ja Jenje, die was wel heel hard hoor


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:32 schreef Chelman het volgende:
Zeer gerne. Graag zou ik ook willen weten wat je profs van dat werkstuk vonden en wat je cijfer was.

En nu op naar Schiphol


Het cijfer was een 15. Onderscheiding dus.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:33 schreef Count Usher het volgende:
Zijn niveua is nooit erg hoog geweest, het viel alleen niet erg op door zijn grote mond.


Over tikfouten gesproken..


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Over tikfouten gesproken..


Te laat: ik doe nl. steeds de moeite om ze aan te passen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2005 14:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:17 schreef Beli Mawr het volgende:
er zijn grenzen en die twee weten dat blijkbaar niet.

Hou toch op. Er zijn geen grenzen. En als ze er wel zijn, dan bepaal jij ze niet. En Count Usher ook niet. En Guy Verhofstadt net zo min.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:30 schreef Count Usher het volgende:
Gelukkig sla jij een goed figuur met je 1001 tikfouten (komt ervan als je voornamelijk de telefoontoetsen beroert).

En wat je commentaar betreft: mail ik mijn paper door zodat je alle argumenten kunt nalezen. Kwestie dat ik niet als generaliserend over kom.
Geweldig dat als iemand uitgeluld is hij/zij over typefouten gaat zeiken en beetje denigrerend over iemand zijn werk gaat doen.

Geweldige move van een echte socioloog, die kennelijk ook niet weet dat ik ander werk heb, maar idd wel achter de telefoon, maar van een niveau waar jij met je wankennis over termen als "generaliseren" nog niet aan de kont van mag krabben.

Overigens is je zinsbouw zelf ook niet van een dermate niveau dat je er over zou moeten opscheppen. Ik weet dat je Belg bent maar probeer op zijn minst fatsoenlijk ABN te schrijven, laat toch wel zien of je daadwerkelijk een opleiding genoten hebt. Papers mailen lijkt me overigens onzinnig, heb er hier ook nog stuk of vijf in de kast liggen waarbij je waarcshijnlijk af zult vragen of ze in het Zuid-Maltese dialect geschreven zijn.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:33 schreef Count Usher het volgende:
Het cijfer was een 15. Onderscheiding dus.


Stond daar deze zin als conclusie ook in dan?

quote:
Op 19 november 2005 14:13 schreef Count Usher het volgende:
Het gaat om een Waal, die zijn per definitie lui


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:34 schreef M. het volgende:
Hou toch op. Er zijn geen grenzen. En als ze er wel zijn, dan bepaal jij ze niet. En Count Usher ook niet. En Guy Verhofstadt net zo min.


En Dwaallicht al helemaal niet. De goede smaak daarentegen... of misschien wel die fractie inlevingsvermogen die je niet hebt...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2005 14:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:35 schreef MindlessMayo het volgende:
Stond daar deze zin als conclusie ook in dan?




Tuurlijk niet, maar kun jij 17 pagina's van een paper in een post van minder dan 25 woorden (anders kan Jenje niet volgen) vastleggen?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:31 schreef Misanthrope het volgende:
Maar nou tref je mij land, je weet niet half hoe moeilijk het is voor het land onder de rivieren om elke keer maar weer grapjes te horen over hoe wij praten, daar kunnen wij zelf toch ook niets aan doen!
Ben zelf tussen Arnhem en Nijmegen geboren, zelfspot heerst. Iets wat in België kennelijk moeilijk te doen is met hun nationalistische houding.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:35 schreef Count Usher het volgende:
En Dwaallicht al helemaal niet. De goede smaak daarentegen... of misschien wel die fractie inlevingsvermogen die je niet hebt...


Toch wel apart dat de mensen die je terecht wijzen, meteen van alles mankeren. Laat die semi beledigingen toch lekker achterwege, je schiet er niks mee op.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:35 schreef Count Usher het volgende:
En Dwaallicht al helemaal niet. De goede smaak daarentegen... of misschien wel die fractie inlevingsvermogen die je niet hebt...
Weer zo'n weloverwogen conclusie, en dat terwijl M. nog niet eens inhoudelijk op de humor is ingegaan!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:36 schreef Count Usher het volgende:
Tuurlijk niet, maar kun jij 17 pagina's van een paper in een post van minder dan 25 woorden (anders kan Jenje niet volgen) vastleggen?


Vastleggen?
In een kelder bedoel je?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2005 14:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Duitsers voelden zich collectief schuldig vanwege WO2 en nu voelen Belgen zich collectief schuldig vanwege Dutroux.

Jullie geven 'm echt veel te veel eer.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:36 schreef Count Usher het volgende:
Tuurlijk niet, maar kun jij 17 pagina's van een paper in een post van minder dan 25 woorden (anders kan Jenje niet volgen) vastleggen?


Ik gok, dat als je die zin had gebruikt.. je harstikke gezakt zou zijn. Bedoel, iets is niet per definitie goed of slecht en zeker niet lui.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2005 14:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:36 schreef Count Usher het volgende:
Tuurlijk niet, maar kun jij 17 pagina's van een paper in een post van minder dan 25 woorden (anders kan Jenje niet volgen) vastleggen?


quote:
Op 19 november 2005 14:10 schreef Count Usher het volgende:
Dude, dit is niet eens een discussie. Daarvoor dien je argumenten te hebben. (hint...)


Nee klopt, in een discussie hoef jij helemaal niet met argumenten te komen, want je hebt er een paper over geschreven!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:37 schreef altx het volgende:
Duitsers voelden zich collectief schuldig vanwege WO2 en nu voelen Belgen zich collectief schuldig vanwege Dutroux.

Jullie geven 'm echt veel te veel eer.
Ach kom, wat heeft België anders in de geschiedenispap te brokkelen?

Duitsland heeft Hitler, Italië Mussolini, België leek met de Winter wat te hebben, maar ze wilde weer meer he ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2005 14:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 14:35 schreef Count Usher het volgende:
En Dwaallicht al helemaal niet. De goede smaak daarentegen... of misschien wel die fractie inlevingsvermogen die je niet hebt...

Ah, jij bent natuurlijk het icoon van goede smaak en inlevingsvermogen. Was iedereen maar zoals jij




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 14:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen