IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hokjesgeest Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-12-2001 22:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

hehe...hier moet ik het met Shera eens zijn,kan die muil van jou wel dicht? hihi


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iedreen is tegen mij boehoe


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2001 22:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Misschien moet je de echt de politiek in! (Niet 'tegen' je bedoelt!)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-12-2001 22:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ..
Ik begin mijn eigen partij
En zodra iemand iets tegen me zegt, roep ik heel hard "DISCRIMINATIE", zo moet ik toch veel stemmen krijgen in Nederland.



Maar ik loop nu zelf heel off topic te doen.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2001 4:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Maar om dus op het topic terug te komen(om kwart voor vijf 's nachts!) . Ik haat dus ook mensen die alleen maar van muziek houden die in een bepaald hokje past....
Dat je muziek in hokjes plaatst vind ik best Okay, maar dat je iets niet goed vindt, dat je eigenlijk wel goed vindt alleen omdat het niet "jouw" stijl is vind ik best zielig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2001 23:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op zich zijn er dus nog genoeg mensen hier die 'openminded' naar muziek luisteren/kijken.
Ik zou zeggen, negeer de bekrompen mensen ...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-12-2001 14:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Over smaak valt dus wel degelijk te twisten. Maar gelijk krijgen/hebben hierover, dat is een andere zaak.

Sporty


Touché, pussycat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2001 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je kunt niet discusieren over smaak, aangezien dat persoonlijk is.
Maar je kunt mensen wel dingen aanraden, of gewoon vertellen wat je er goed aan vind, anderen trekt dat dan misschien aan of stoot hun af.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-12-2001 23:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik weet niet hoe het met sommige mensen zit, maar ik luister gewoon naar muziek die me aanspreekt.. En of dat nou Sonic Youth, Hole, Deicide, Canibal Corpse, Stevie Ray Vaughan, L7, Pink Floyd, Steve Vai, Paco da Lucia, Frank Zappa, Roni Size of Muse is, IK vind het relaxed om er naar te luisteren, einde discussie

DOOD AAN AL DIE ACHTERLIJKE SUKKELS DIE MET EEN VINGERTJE WIJZEN : 'Hij is niet écht Metal' of wat dan ook! Hou je zelf toch niet voor de gek man door jezelf krampachtig in een HOKJE te persen.. En doe gewoon waar je zelf zin in hebt!

Snaack heeft gesproken


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-12-2001 8:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ok dan daar ben ik het mee eens hoor


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-12-2001 11:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Daar drink ik op FireFox
|Rock on |


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-12-2001 13:09 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2001 23:43 schreef Snaack het volgende:
DOOD AAN AL DIE ACHTERLIJKE SUKKELS DIE MET EEN VINGERTJE WIJZEN : 'Hij is niet écht Metal' of wat dan ook! Hou je zelf toch niet voor de gek man door jezelf krampachtig in een HOKJE te persen.. En doe gewoon waar je zelf zin in hebt!

Snaack heeft gesproken


Hulde...


Dead things grow from deep inside...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-12-2001 13:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik word er verlegen van


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 30-12-2001 19:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht


EINDELIJK ALLEMAAL MENSEN DIE MIJN MENING DELEN!!!!!!! (sorry mn caps stonden aan ) Ik wordt gek van die mensen die mij beoordelen op het feit dat ik nog niet zo heel erg lang naar metal ed luister.....ik bedoel: je wordt toch niet in een wijde broek, met een discman op je kop met daarop Metallica oid geboren?????? Of jullie wel?
Bye


I spy with my little and verrry evil eye.....


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 30-12-2001 19:27 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 8:56 schreef suzanne het volgende:



ik zet afentoe ook klassiek of industrial gothic op wat maakt t nou uit wat je luisterd zolang het maar gezellig lullen is


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-12-2001 19:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ach, hokjes, ik heb een hokje 'goed' een hokje 'slecht' en een heel groot hokje 'matig/mwah'
dit geld voor vrijwel alle dingen in mijn leven (vrienden/muziek/eten, enz.).


Life doesn't get much better than this!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-01-2002 20:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nog even 1 ding over "hokjes". En dan heb ik het nu over de talloze namen die aan genres worden gegeven. Voor 1 ding is het zeer handig...om uit te leggen welk soort muziek een band nou eigenlijk speelt.

"Van die snelle drums met zo'n grom zang" klinkt nou eenmaal niet zo goed als "death metal"


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2002 19:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is ook weer zo. Maar het is toch ook wel weer fijn als mensen dan niet meteen de onnodige conclusies erbij trekken.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-01-2002 19:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 30 december 2001 19:13 schreef WickedKimmie het volgende:
je wordt toch niet in een wijde broek, met een discman op je kop met daarop Metallica oid geboren?????? Of jullie wel?
Bye
Uhm... ik weet dat we niet in hokjes moeten denken, maar ik wil je er wel even op wijzen dat je hier een soort skater beschrijft.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2002 19:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

True
(als in "da's waar")


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-05-2002 23:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zie de humor er wel van in, van die mensen die voor elke band een andere 'stijlnaam verzinnen'

Voorbeeld (ik lees net) :

Nastrond ten tijde van:
industrial advanced occult philosophical satanic ritual metal

Zoiemand moet of een rijke fantasie hebben, een steekje los hebben of gezopen hebben.

Ik gok opt laatste.

Oja devastation of the limbs:

hellfucking blackened pussycrushing alcoholic pissing gorely rotten titfucking
limbcrucifing exhuming grinding death/thrash

toch ?


Ik, Wil Schuurman


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-05-2002 0:12 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hokjes zijn handig. Het is een verkorte vorm van communicatie.
Oordelen of die hokjes goed of fout zijn is dom.. Maar iedereen doet het.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-05-2002 0:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Pashokjes zijn handig als je een broek of zo moet passen.

Een hokjesgeest, da's een soort geest die uit het hokje komt als je over de deur wrijft.



Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 05-05-2002 21:45 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht



BROODJE POEP!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2002 21:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2002 0:15 schreef Vargen666 het volgende:
Pashokjes zijn handig als je een broek of zo moet passen.

Een hokjesgeest, da's een soort geest die uit het hokje komt als je over de deur wrijft.


ROFL!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen