IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jean Michel Jarre Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2001 21:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Zijn er ook onder jullie die graag Jean Michel Jare en/of Enya graag horen, bij de laatste, zou je je favoriet nummer en/of album kunnen vermelden, indien mogelijk.

Mijn favoriet nummer van die laatste is "The Celts", favoriet album is "The memory of trees".



[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 26-03-2008 12:40]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat ene bekende nummer van Enya vinnik wel leuk, verder is het me toch te poppi.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2001 21:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

1.Enya - Watermark
2.Enya - The Celts

Jean Michel Jarre: Waiting for Cousteau


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2001 21:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 december 2001 21:54 schreef Jenje het volgende:
Dat ene bekende nummer van Enya vinnik wel leuk, verder is het me toch te poppi.


Wel het nummer waar je het over hebt is waarschijnlijk, eigenlijk zeker en vast, "the Orinoco flow" uit '88, mooi nummer, maar één van de mindere van haar vindt ik.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2001 22:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is 'L'apocalypse des animeux' ook van Jarre?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 21:58 schreef beli mawr het volgende:
Wel het nummer waar je het over hebt is waarschijnlijk, eigenlijk zeker en vast, "the Orinoco flow" uit '88, mooi nummer, maar één van de mindere van haar vindt ik.


Ik heb ooit meer werk van hun gehoord, maar vond het allemaal net niet wat ik wel leuk vond. Medieval Babes vind ik dan vele malen beter. Ken je die ?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-12-2001 22:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind Enya vrij klote, uitverkoop van Keltisch erfgoed aan de new-age maffia als je het mij vraagt. Ze heeft trouwens ook meegewerkt aan de LotR-soundtrack (klote nummers trouwens).

Jean Michel-Jarré ben ik nog mee onbekend maar dat gaat veranderen aangezien de naam een bel doet rinkelen. Een artiest die ik eens moet uitchecken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2001 23:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 december 2001 22:05 schreef Jenje het volgende:
Ik heb ooit meer werk van hun gehoord, maar vond het allemaal net niet wat ik wel leuk vond. Medieval Babes vind ik dan vele malen beter. Ken je die ?


The Midieval Babes ken ik inderdaad wel, heb ze zelfs nog live gezien, indrdaad wel mooie muziek, een streling voor het oor, zeg maar. ik heb er wel geen album of mp3 van.

Uw dienaar
Beli

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-12-2001 23:27]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2001 1:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 december 2001 22:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Jean Michel-Jarré ben ik nog mee onbekend maar dat gaat veranderen aangezien de naam een bel doet rinkelen. Een artiest die ik eens moet uitchecken.


Ken je Vangelis? Jawel, die ken je wel!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-12-2001 1:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja ik vind Vangelis dan weer 'sailing the seas of cheese' als dat je iets zegt.

Jean-Michel Jarré krijgt een kans. Vangelis niet meer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-12-2001 8:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

enya is steengoed. volgens mij verzorgde ze ook de muziek voor de lord of the rings en ik zou eigenlijk niemand beter weten.

kate bush heeft ook fantastisch mooie muziek gemaakt en dit geldt ook voor mike oldfield.

als je van een beetje folkachtige muziek houdt kan ik je ook laïs ut belgie aanraden. die hebben ook mooie muziekstukken.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-12-2001 8:57 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Enya heeft wel mooie muziek gemaakt, vind ik.


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2001 0:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je hebt gelijk met Vangalis; ik heb me trouwens ff vergist: Ik bedoelde dus Mike Oldfield (met dank aan Attila) omdat ik zeker weet dat je die kent.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-12-2001 0:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2001 2:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 december 2001 8:02 schreef attila_de_hun het volgende:
enya is steengoed. volgens mij verzorgde ze ook de muziek voor de lord of the rings en ik zou eigenlijk niemand beter weten.

kate bush heeft ook fantastisch mooie muziek gemaakt en dit geldt ook voor mike oldfield.



Clannad misschien? Maire Brennan is haar zus!!! En misschien ken je Iona. (Nee, niet yoni stelletje ka(r)ma sutra's!!!)

Kate Bush - Breathe (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
(Never forever)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-12-2001 17:17 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Enya vind ik wel rustgevend, of als je gaat slapen


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 22-12-2001 18:58 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Whahahahahy!! Enya is wel het meest belachelijke dat ik ooit gehoord heb...me ma heeft er 3 albums van. Fucking new age pig-scum!!

Walgelijk hoe die cultuur zo verneukt kan worden door een stel bejaarde hippies met een zwaar minderwaardigheidscomplex...


SCUM FUCK


valfar
Usericon van valfar
Posted 13-11-2003 21:12 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Dit topic is alweer verouderd, maar ik heb deze artiest ook onlangs ontdekt en vind het helemaal geweldig!Mijn vader speelt wel vaker liedjes van hem na(hij kan echt heel goed spelen, hij heeft zelfs aangeboden om in m'n band te komen spelen als we een toetsenist nodig hebbe ).
Maar wat vind men nu van deze artiest?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-11-2003 21:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hehe, ik ben zelf opgegroeid met Vangelis en Jarre en zo, omdat mijn vader toentertijd helemaal gek was van deze soort muziek. Sterker nog, de eerste cd's die ik kocht toen ik net mijn 1e cd-speler had, waren van deze artiesten (die heeft mijn vader nu "voor onbepaalde tijd" te leen...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-11-2003 21:38 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 december 2001 18:58 schreef Duxmortem het volgende:
Whahahahahy!! Enya is wel het meest belachelijke dat ik ooit gehoord heb...me ma heeft er 3 albums van. Fucking new age pig-scum!!

Walgelijk hoe die cultuur zo verneukt kan worden door een stel bejaarde hippies met een zwaar minderwaardigheidscomplex...

Een stel bejaarde hippies Als je het over Enya hebt klopt dat volledig NIET, Enya is 42 jaar oud. Cultuurverneuking zou ik het totaal niet noemen, er zijn nl. meer artisten die rustige muziek met Keltische invloeden maken (Loreena McKennitt bv.). Ze is trouwens begonnen als zangeres van Clannad, wanneer haar zus (Máire Ní Bhraonáin) zwanger was. Het is net alsof wanneer de Keltische invloed eens gebruikt wordt voor rustige muziek, het direct slecht is. Enya vind ik nog steeds erg mooi en erg rustgevend en ze is ook een heel erg goede ambasadrice van Ierland, een goede promotor van de Keltische cultuur en taal. Ik heb bakken respect voor haar en wat ze bereikt heeft


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 13-11-2003 22:37 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik heb nog cd's van Clannad en Loreena Mckennitt en vind ze nog steeds erg mooi.
Aife ni Ferraigh (hopelijk goed gespeld) maakt ook hele mooie muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 13-11-2003 22:37]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-11-2003 14:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heeft Enya minder goede cd's dan? Ik moet eerlijk bekennen dat ik alles van haar gewoonweg geweldig vind...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-11-2003 14:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wist trouwens iemand dat de tune van Ready or not van the Fugees gestolen is van Enya?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-11-2003 14:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik niet, want ik luister niet naar de Fugee's


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 17-11-2003 0:19 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 8:02 schreef attila_de_hun het volgende:
enya is steengoed. volgens mij verzorgde ze ook de muziek voor de lord of the rings en ik zou eigenlijk niemand beter weten.

kate bush heeft ook fantastisch mooie muziek gemaakt en dit geldt ook voor mike oldfield.

als je van een beetje folkachtige muziek houdt kan ik je ook laïs ut belgie aanraden. die hebben ook mooie muziekstukken.


idd heeft Kate bush ook prachtige muziek gemaakt... die stem van haar (alleen jammer dat Within Temptation dat nummer van Running up that hill weer moest verneuken )

en als je van een beetje folkachtige muziek houdt, kan ik je nog wle veel meer aanraden dan alleen Laïs


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-11-2003 0:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 november 2003 0:19 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
idd heeft Kate bush ook prachtige muziek gemaakt... die stem van haar (alleen jammer dat Within Temptation dat nummer van Running up that hill weer moest verneuken )


idd, heel erg spijtig
quote:
Op 17 november 2003 0:19 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
en als je van een beetje folkachtige muziek houdt, kan ik je nog wle veel meer aanraden dan alleen Laïs

Laïs ben ik vanaf gestapt na hun optreden op Dranouter (heb het op het nieuws gezien), die treden nu op zonder instrumenten maar laten wel doodleuk een rapper op het podium komen en de meisjes van Laïs hebben zo'n ongelofelijke nek gekregen en zingen trouwens vals op het podium. Ik verkies dan toch Värttinä, die zijn nog veel leuker live.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 17-11-2003 2:19 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 0:24 schreef beli mawr het volgende:
idd, heel erg spijtig

Laïs ben ik vanaf gestapt na hun optreden op Dranouter (heb het op het nieuws gezien), die treden nu op zonder instrumenten maar laten wel doodleuk een rapper op het podium komen en de meisjes van Laïs hebben zo'n ongelofelijke nek gekregen en zingen trouwens vals op het podium. Ik verkies dan toch Värttinä, die zijn nog veel leuker live.


Värttinä is gewoon leuk om te kijken, alleen zouden ze wat mij betreft iets minder theatraal mogen zijn (ze lijken nu een beetje op K3, met al die voorgemaakte stappen en 'toneelstukachtigedingetjes') een beetje jammer is dat, maar de muziek blijft


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen