IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jean Michel Jarre Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-11-2003 2:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 november 2003 2:19 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
Värttinä is gewoon leuk om te kijken, alleen zouden ze wat mij betreft iets minder theatraal mogen zijn (ze lijken nu een beetje op K3, met al die voorgemaakte stappen en 'toneelstukachtigedingetjes') een beetje jammer is dat, maar de muziek blijft

Ik vind dat net het leuke aan Värttinä


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-11-2003 4:46 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 14 november 2003 14:53 schreef beli mawr het volgende:
Wist trouwens iemand dat de tune van Ready or not van the Fugees gestolen is van Enya?


Schrijven ze dan orginele muziek dan???


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-11-2003 8:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 0:24 schreef beli mawr het volgende:
Laïs ben ik vanaf gestapt na hun optreden op Dranouter (heb het op het nieuws gezien), die treden nu op zonder instrumenten maar laten wel doodleuk een rapper op het podium komen en de meisjes van Laïs hebben zo'n ongelofelijke nek gekregen en zingen trouwens vals op het podium.


wa....? Ik hoef er dus ook niet meer naar uit te kijken om die live te zien...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 10:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

The Concerts in China

@Beli: het is "Jean Michel-Jarré" niet "Jean Michel Jare" [/mierenneukmodus]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2005 13:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 10:38 schreef Elfensteen het volgende:
The Concerts in China

@Beli: het is "Jean Michel-Jarré" niet "Jean Michel Jare" [/mierenneukmodus]


Het is Jarre niet Jarré.

edit: niet dat Elfjesman hier nog post, maar goed.



Anyway. Enya en Jarre hebben niet zo heel veel met elkaar gemeen anders dan dat ze flink new-age zijn, maar goed.


Van Jarre ken ik de meeste werk maar er is een plaat die ik werkelijk fantastisch vind en dat is Zoolook. Samples van mensenstemmen, grote massa's mensen, dieren en backing tracks van de gitarist van Talking Heads plus nog wat input van de bandleden van Miles Davis. Een heerschcombinatie. Oh en hij gebruikt daarop ook nog eens acoustische drums!

Totaal anders dan de rest van zijn oeuvre die mijns inziens niet meer dan leuk is, dit is echter een topplaat.


Oh...en the Fugees heersen. En Lauryn Hill solo is al helemaal geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-08-2005 13:02]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-08-2005 14:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

waarom deze 2 in 1 topic?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2005 15:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tsja....waarom?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-09-2005 18:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Enya, hoe kut is dat, man. Tering....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-09-2005 21:07 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik vind het top!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-09-2005 21:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 2 september 2005 21:07 schreef scotfan het volgende:
Ik vind het top!
Same here

Enkel vind ik het laatste album van Enya, Sumiregusa, niet zo goed, het breekt echt volledig met haar vorige cd's, die, zo vind ik, stuk voor stuk pareltjes zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-09-2005 21:21]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-09-2005 11:54 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Enya is liftmuziek voor in een psychiatrische inrichting.

In die Jarre is dat niet die gast met die grote lichtshows om zijn gebrek aan talent te maskeren?


Een kleine snol zit zo vol.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-09-2005 12:13 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
In die Jarre is dat niet die gast met die grote lichtshows om zijn gebrek aan talent te maskeren?


Nee, voor Grindcore heb je wel talent nodig ja..

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 04-09-2005 12:14]



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-09-2005 12:18 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 september 2005 12:13 schreef Borthulaz het volgende:
Nee, voor Grindcore heb je wel talent nodig ja..


Meer dan voor gekleurde lampjes aan en uit zetten met wat zweverige toetsjes eronder.


Een kleine snol zit zo vol.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-09-2005 12:39 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ok



spectre
Usericon van spectre
Posted 04-09-2005 17:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
In die Jarre is dat niet die gast met die grote lichtshows om zijn gebrek aan talent te maskeren?
, wellicht heeft meneer er geen albums van in huis, een andere smaak betekent niet dat al het andere slecht is, wel? Albums als Oxygene, Equinoxe en Magnetic Fields staan vol met knappe composities die ook nog eens een bol staan van de sfeer. Hij is wat mij betreft een der groten van de synthesizer instrumentaal muziek.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 17:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Amen. Jarre, Vangelis.. meesters in compositie en sfeercreatie. Dat zie ik bijzonder weinigen nadoen. Dat 't niet je muziek is wil niet zeggen dat 't slecht is. Grindcore is ook niet mijn muziek, maar je zult me 't niet horen afzeiken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-09-2005 19:14 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Tis een persoonlijke mening.
Omdat ik dit "afzeik" wil nog niet zeggen dat ik voor grindcore opkom. Dat verveeld net zo snel als "The Enya en Jare experience."


Een kleine snol zit zo vol.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 04-09-2005 21:37 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik snap de nut gewoon niet om in een topic iedereen maar laten weten dat je de betreffende artiest "liftmuziek voor in een psychiatrische inrichting" of "is dat niet die gast met die grote lichtshows om zijn gebrek aan talent te maskeren?" te betitelen.

En dat geldt niet alleen hier maar het gehele forum begint er al behoorlijk vervuild mee te geraken.



gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 11:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 19:14 schreef SkinPeeleR het volgende:
Tis een persoonlijke mening.
Omdat ik dit "afzeik" wil nog niet zeggen dat ik voor grindcore opkom. Dat verveeld net zo snel als "The Enya en Jare experience."
Een mening is toch echt wat anders als het klaarblijkelijk niet kennen van de muziek, maargoed, ik snap dat mensen het niet trekken, dat wel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-09-2005 12:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Discussie gesloten en voor de tere zieltjes die ik op enige wijze een beginnende trauma heb bezorgd. jammer dan.


Een kleine snol zit zo vol.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 05-09-2005 15:54 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

*wacht op het slotje, ZM kennende*



spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 16:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

iemand al bekend met het laatste dvd werkje van hem? schijnbaar is dat met de laatste technieken vereeuwigd en heeft George Lucas (Star Wars) die techniek geleverd. Dit alles om beter geluid en beeld te krijgen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2008 12:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mag Enya uit de titel aub..

Het was gister in Carré werkelijk geniaal. Oxygene integraal op de orginele apparatuur.

Schitterende lichtshow, spiegels, videobeelden Ik ben tevreden. Temeer omdat ik nu eens een keer in die prachtige zaal heb gezeten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-03-2008 12:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 maart 2008 12:36 schreef spectre het volgende:
Mag Enya uit de titel aub..

Het was gister in Carré werkelijk geniaal. Oxygene integraal op de orginele apparatuur.

Schitterende lichtshow, spiegels, videobeelden Ik ben tevreden. Temeer omdat ik nu eens een keer in die prachtige zaal heb gezeten

hij was ook in Brussel eergisteren, spijtig genoeg wist ik niet dat hij kwam (zag het in het nieuws ), krezeg terstond kippevel tijdens het horen van Oxygene4 in het nieuws.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2008 12:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik wist het dankzij FRNK, gelukkig maar want de kaarten waren uiteraard diezelfde dag nog uitverkocht.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-03-2008 12:42]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen