IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jean Michel Jarre Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-03-2008 12:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

optreden gezien op tv, in Polen,

best onderhoudend

gitarist erbij was magnifiek


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2008 12:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht





Tonight Amsterdam. We arrived by train under a crazy snow. Best venue so far: the theater looked great, with a lot of big chandeliers and red velvet, quite decadent... The audience was really into the music and the show. We had a lot of fun.
The crew is exhausted as we played in Brusssels and Amsterdam back-to-back, and they couldn't really sleep. Disassembling all the instruments, lighting, sound systems and reassembling it is a feat they accomplish everyday. Meeting with the fans after the concert is always a special moment. I finallly checked the merchandising. All the gear for sale is quite fun and very close to what I wanted. Time to head to the UK now.
(posted on a mobile phone)

jarreblogspot.com


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 26-03-2008 13:44 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 26 maart 2008 12:45 schreef Hypnos het volgende:
optreden gezien op tv, in Polen,

best onderhoudend

gitarist erbij was magnifiek


Die gitarist is nog steeds Patrick Rondat? Die is erg goed!! Heb er wat solo cd's van.


Only sick music makes money today - Nietsche.


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 26-03-2008 13:47 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Oh ja, Patrick rondat speelde ook mee op de laatste Elegy CD. Prima, hoewel ik liever Henk vd Laars hoor. Maar goed, Rondat speelt Henks loopjes verdienstelijk.


Only sick music makes money today - Nietsche.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-03-2008 13:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

echt geniaal deze gast, perongeluk een keer het nummer lunaris gedownload omdat ik zocht naar de band, maar uiteindelijk vind ik dit veel toffer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-05-2008 21:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht


Zojuist gekocht op vinyl. Best vaag maar ik trek het prima.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-05-2008 22:13 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Necrofiel?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-05-2008 22:14 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

De muziek. Duh.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2008 23:27 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 mei 2008 21:50 schreef Dentz het volgende:

Zojuist gekocht op vinyl. Best vaag maar ik trek het prima.

Toen ik eens met mijn broer jaren en jaren geleden ergens een appartement ging helpen leeghalen (was voor de ouders van zijn toenmalige vriendin, immobiliënstuff) stonden er daar ook platenboxen en in één van die boxen zaten de platen Oxygene en Equinox, heerlijk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2008 12:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hoor deze meuk wel eens op me werk...best goed ja.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 17-05-2008 12:44 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Haha, heb jij werk :').


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2008 12:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik wel ja....ben niet zo'n goedkope steuntrekkende flikker als jij.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 17-05-2008 12:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Joh, ik ben een student met een bijbaan + stage


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2008 12:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat zeg ik.....


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 17-05-2008 12:52 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2008 12:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hehe.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 17-05-2008 12:54 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

gni.. gni vind juh eigeluk best lief.

ps.
Jean Michel Jarre, goede 'seks' muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-05-2008 12:54]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2008 12:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat zou ik niet weten, ik doe daar niet aan. Op hetw erk is het niet te doen, het is wel te doen maar je pleurt er van in slaap.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-05-2008 22:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat, seks?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2008 22:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Sjongejonge, je vrouw is nét op dit forum en het moet meteen over seks gaan...

Nooit gedacht dat je zo opgewonden zou raken van je twee favoriete bezigheden in één


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-05-2008 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-05-2008 19:47 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht


Van de week aangeschaft.

Iemand enig idee of eerder werk van Jarre makkelijk te krijgen is?

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 31-05-2008 19:47]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-05-2008 22:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb nooit problemen gehad om het te vinden.

Zoolook is numero uno. Punt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2008 22:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeker 2dehands zie ik die lp's iig vaak zat in de bakken liggen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-05-2008 22:24 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 22:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zeker 2dehands zie ik die lp's iig vaak zat in de bakken liggen.


Die hadden we vroeger toch zelf ook?



Herman van de bakker


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen