IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : CDs gezocht Algemeen III Vorige pagina | Volgende pagina
Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 20-10-2005 14:51 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2005 11:27 schreef DCLXVI het volgende:
Heeft iemand voor mij de eerste 2 albums van Slipknot te koop (serieus)? Ik wil ze allebei graag kopen.


Ik heb voor je liggen:

Slipknot - Massaker cd 18 tracks
(is een officiele bootleg cd met Mate Feed Kill Repeat erop en een oude live show, volgens mij dynamo maar kan ik me in vergissen.) ook Rare as hell geloof ik, zoek maar na op google.

Slipknot - selftitled digipack cd 17 tracks

mail me maar bij intresse ik luister ze toch nooit: bleedingfist@yahoo.com


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 28-10-2005 14:53 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

Te koop / ruil roept u maar:

Borknagar - The olden domain Picture Lp
Crematory - Awake Picture Lp
The Covenant - Nexus polaris Picture Lp



Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-10-2005 16:05 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

GEZOCHT: Ved Buens Ende - Those who caress the pale


Als je die kwijt wil of weet waar je hem nog kan vinden zou een mailtje aangenaam zijn, thx


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-11-2005 19:01 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Iemand enig idee of de absurd pantheon split cd ergens in Nederland te koop is?? BVD.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-11-2005 19:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 14:51 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Ik heb voor je liggen:

Slipknot - Massaker cd 18 tracks
(is een officiele bootleg cd met Mate Feed Kill Repeat erop en een oude live show, volgens mij dynamo maar kan ik me in vergissen.) ook Rare as hell geloof ik, zoek maar na op google.

Slipknot - selftitled digipack cd 17 tracks

mail me maar bij intresse ik luister ze toch nooit: bleedingfist@yahoo.com



hahahaha, ik WIST het !!!! POSER MANNETJE !!!!


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-11-2005 19:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 19:01 schreef Verval het volgende:
Iemand enig idee of de absurd pantheon split cd ergens in Nederland te koop is?? BVD.
Een bagger split, het Pantheon gedeelte dan. De Absurd helft had ik destijds al op Facta Loquntuur. Sla maar over dus.

Ik had btw wel vandaag een mailtje van Christhunt dat zij 'm hebben maar da's Duitsland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-11-2005 19:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Waar zou ik die ene plaat van Kvist nu eens kunnen vinden....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-11-2005 19:50 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 19:01 schreef Verval het volgende:
Iemand enig idee of de absurd pantheon split cd ergens in Nederland te koop is?? BVD.

als je het tegen mij gezegt had, dan had ik hem mee kunnen bestellen bij nebelfee


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-11-2005 20:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 19:36 schreef kwelgeest het volgende:
Een bagger split, het Pantheon gedeelte dan. De Absurd helft had ik destijds al op Facta Loquntuur. Sla maar over dus.

Ik had btw wel vandaag een mailtje van Christhunt dat zij 'm hebben maar da's Duitsland.


Het gaat me ook om het Absurd gedeelte. Dat is blijkbaar gelijk aan het materiaal op Facta Loquntuur??


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-11-2005 20:38 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 19:50 schreef Digerdoden het volgende:
als je het tegen mij gezegt had, dan had ik hem mee kunnen bestellen bij nebelfee


Altijd even melden heh als je bij heerschmailorders gaat bestellen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-11-2005 20:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 20:37 schreef Verval het volgende:
Het gaat me ook om het Absurd gedeelte. Dat is blijkbaar gelijk aan het materiaal op Facta Loquntuur??
Nee dat niet. Facta Loquntuur is een behoorlijk lange full-length. De Absurd nummers op die split staan ook op, de re-release van, Facta Loquntuur.
Het is dus niet dat geheel Facta Loquntuur op die split staat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-11-2005 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Live in Leipzig van Mayhem - '94

ben em kwijt


signature


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-11-2005 20:46 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 20:40 schreef kwelgeest het volgende:
Nee dat niet. Facta Loquntuur is een behoorlijk lange full-length. De Absurd nummers op die split staan ook op, de re-release van, Facta Loquntuur.
Het is dus niet dat geheel Facta Loquntuur op die split staat.

geef die Facta Loquntuur maar aan mij


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-11-2005 20:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 20:46 schreef Digerdoden het volgende:
geef die Facta Loquntuur maar aan mij
Mocht ik ooit eens na een hersenbloeding ontwaken en geen metal meer kunnen waarderen dan zal ik er eens over nadenken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-11-2005 21:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 november 2005 19:41 schreef M. het volgende:
Waar zou ik die ene plaat van Kvist nu eens kunnen vinden....

In mijn cd-collectie bijvoorbeeld. Had ik al verteld dat ik hem voor 3 euro gekocht heb?


Zenial


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-11-2005 21:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb Kvist weer veel geluisterd de laatste tijd, erg gave plaat. Zonde dat ze gestopt zijn en onder de naam Urgehal zijn verder gegaan...vond Kvist toch nog een klasse beter.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-11-2005 22:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 14:51 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Ik heb voor je liggen:

Slipknot - Massaker cd 18 tracks
(is een officiele bootleg cd met Mate Feed Kill Repeat erop en een oude live show, volgens mij dynamo maar kan ik me in vergissen.) ook Rare as hell geloof ik, zoek maar na op google.

Slipknot - selftitled digipack cd 17 tracks

mail me maar bij intresse ik luister ze toch nooit: bleedingfist@yahoo.com

Haha, wat heb jij toch voor vage shit liggen man.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-11-2005 7:32 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 20:40 schreef kwelgeest het volgende:
Nee dat niet. Facta Loquntuur is een behoorlijk lange full-length. De Absurd nummers op die split staan ook op, de re-release van, Facta Loquntuur.
Het is dus niet dat geheel Facta Loquntuur op die split staat.


Bedankt voor de info!

Gezocht re-release Facta Loquntuur.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2005 9:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 7:32 schreef Verval het volgende:
Bedankt voor de info!

Gezocht re-release Facta Loquntuur.
Als die ooit weg gaat mogen jullie gaan bieden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 03-11-2005 10:45 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 19:05 schreef mental het volgende:
hahahaha, ik WIST het !!!! POSER MANNETJE !!!!


Vandaar dat ik ook met jou dat zine doe man, t is en blijft toch ook t grootste poser zine van nederland.. of waren dat nou Aardschock en Vampire ??


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 03-11-2005 10:46 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:17 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, wat heb jij toch voor vage shit liggen man.


nog 4 Azaghal demo tapes hehehe


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2005 12:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 november 2005 9:59 schreef kwelgeest het volgende:
Als die ooit weg gaat mogen jullie gaan bieden.


Gaaf dan maar gewoon aan mij tegen die tijd, neus


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-11-2005 19:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 10:45 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Vandaar dat ik ook met jou dat zine doe man, t is en blijft toch ook t grootste poser zine van nederland.. of waren dat nou Aardschock en Vampire ??


Wat !!! Ik hoop toch wel dat iedereen ons ondertussen de grootste posers en scene vernielers vind zeg !! we hebben er nog wel zo onze stinkende best voor gedaan !En het is aardschok, moron.


Fuck the world and fuck you


nightwing
Usericon van nightwing
Posted 06-11-2005 22:14 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

ik waag hier ook nog even een poging.

ik zoek nog steeds alles van Dissection, fanboy die ik ben...

dit ligt hier al dus doe daar geen moeite voor, maar als het andere releases zijn (digi,ander label of wat dan ook) dan is het welkom!

Dissection/Dimmu Borgir Live & Plugged Vol. II Nuclear Blast vid
Dissection/Immortal split 7 inch
Dissection Maha Kali cd
Dissection Live Legacy gatefold 12 inch
Dissection Night's Blood live 356/500 12 inch
Dissection Storm Of The Light's Bane Nuclear Blast digi cd
Dissection Storm of The Light's Bane Picture Vinyl 12 inch
Dissection Storm of The Light's Bane ts
Dissection The Grief Prophecy 7 inch
Dissection The Past Is Alive Hammerheart Records cd
Dissection The Past Is Alive Necropolis Records digi cd
Dissection The Past Is Alive ts
Dissection The Somberlain No Fashion Records cd
Dissection Tourshirt 2004 ts
Dissection Tourposter 2004 + Handtekeningen
Dissection Where Dead Angels Lie shaped cd


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-11-2005 22:43 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik doe ook nog maar eens een poging...

Opzoek naar:
Opeth - Orchid
Opeth - Morningrise
Opeth - My Arms, your Hearse
(Originele persingen)

En evt voor een goeie prijs Damnation en Blackwater park...

Ook op zoek naar alles van Neuk!.. Dus kom maar met alle aanboden


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen