IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : CDs gezocht Algemeen III Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-01-2006 19:55 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

En wie er oude Thunderdome dubbelcd's heeft die hij / zij niet meer wilt moet het maar laten weten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2006 19:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik en die blijven hier

probeer marktplaats, staat veel spul voor aardige prijzen


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2006 20:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 19:55 schreef nuclearwarfare het volgende:
Je doet teveel leuke dingen weg Vik
Ik verkoop het niet.
Sommige dingen uit die lijst doe ik niet moeilijk over; Voor andere wil ik iets uit mijn want-list. Er zitten idd wat zeer aardige releases tussen maar dan vind ik het gene wat in mijn wantlist staat interessanter.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-01-2006 20:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 20:00 schreef kwelgeest het volgende:
Ik verkoop het niet.
Sommige dingen uit die lijst doe ik niet moeilijk over; Voor andere wil ik iets uit mijn want-list. Er zitten idd wat zeer aardige releases tussen maar dan vind ik het gene wat in mijn wantlist staat interessanter.


Hehe op die manier. Binnenkort moet ik mijn collectie ook eens uitstoffen en kijken wat er allemaal weg kan. Wil het liefst zo min mogelijk overhouden, alleen echt essentiele dingen.

quote:
Op 15 januari 2006 19:58 schreef karnivoor het volgende:
ik en die blijven hier

probeer marktplaats, staat veel spul voor aardige prijzen


Ja al gekeken, ook wat lui gemaild

Komt allemaal door jou he, dat ik er weer naar ben gaan luisteren. Jaren niks mee gedaan en nu ben ik het weer aan het herontdekken. Heb gister Thunderdome V uit 1994 gescoord, toch vette shit. Ik heb er nog een paar CD's van gehad jaren terug, maar waar die heen zijn... binnenkort maar eens opzoeken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2006 20:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 20:07 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hehe op die manier. Binnenkort moet ik mijn collectie ook eens uitstoffen en kijken wat er allemaal weg kan. Wil het liefst zo min mogelijk overhouden, alleen echt essentiele dingen.




Kan je mij ff mailen voordat je die lijst op fora post?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2006 20:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 januari 2006 20:07 schreef nuclearwarfare het volgende:Ja al gekeken, ook wat lui gemaild

Komt allemaal door jou he, dat ik er weer naar ben gaan luisteren. Jaren niks mee gedaan en nu ben ik het weer aan het herontdekken. Heb gister Thunderdome V uit 1994 gescoord, toch vette shit. Ik heb er nog een paar CD's van gehad jaren terug, maar waar die heen zijn... binnenkort maar eens opzoeken.




Je moeder.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-01-2006 20:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hehe heb een zooi thunderdome cd's jaren geleden al verkocht, ben nog wel in het bezit van een aantal Terrordrome's / Napalm Rave's & Braindead 2/3 & 5


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-01-2006 20:09 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 20:08 schreef kwelgeest het volgende:
Kan je mij ff mailen voordat je die lijst op fora post?


cumt goed


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2006 20:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben zeeeer tevreden met mijn Darkcore 8. Ik moet me misschien toch wat meer in dat genre gaan verdiepen. Vooral dar noisie werk heerscht.
Ik las vandaag op Krieg trouwens dat er een compilatie met al het werk van Legionz of Hell uitkomt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-01-2006 18:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Morgoth -*- Cursed mijn cd haalt het niet meer lang denk ik

dus wie o wie weet waar ik deze nog kan vinden?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 18:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Strid - Det Hviskes Blant Sorte Vinder 7"


signature


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-02-2006 20:12 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Gezocht:

Kawir - Eumenides EP
Kawir/Sigh Split EP
Horrified- In The Garden Of The Unearthly Delights (originele druk, Black Power Records)
Horrified- Animal
Nergal- The Wizard Of Nerath
Obsecration - The Inheritors Of Pain

Vinyl of cd, het maakt me geen flikker uit (behalve bij de EP's dus .


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 20:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alles van Necrofrost


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-02-2006 1:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vermeth - your ruins

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-02-2006 1:09]


signature


Sater
Usericon van Sater
Posted 05-02-2006 20:33 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die staat in het tekoop aangeboden topic.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-02-2006 21:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Tech9 : Last Line Of defense cd
tech9 : Devil In The Backseat cd

WIE OH WIE HELPT ME HIERAAN


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-02-2006 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 20:33 schreef Sater het volgende:
Die staat in het tekoop aangeboden topic.




signature


Krisiun
Usericon van Krisiun
Posted 06-02-2006 11:19 by Krisiun Wijzig reactieProfiel van KrisiunQuote dit bericht

CD’s;

-Accuser: The conviction (Ger.,Thrash Metal) 6 euro
-Aeba: Il schattenreich…(Ger.,grim Black Metal) 7 euro
-Bad Influence:Afterbirth(Bel.,Crusty punk) 8 euro
-Ballistic: Ballistic (USA,Speed-Power Metal) 7 euro
-Bal-Sagoth: A black moon broods over Lemuria (UK,Battle-Metal) 8 euro
-Bal-Sagoth: Battle Magic (UK,Battle Metal) 7 euro
-Bal-Sagoth: Starfire burning upon the ice-veiled throne of Ultima Thule (UK,Battle-Metal)
8 euro
-Crypt Kicker: Blessed be thy shame (USA,Crossover ala Pro-Pain,Double-CD) 8 euro
-Deinonychus: The silence of December (Neth.,Dark Metal) 7 euro
-Dorsal Atlantica:Musical guide from stellium(Bra.,Death/Thrash) 7 euro
-Dreadful Shadows: Astrangement(Ger.,Gothic Rock) 7 euro
-Drogheda/Brutal Insanity-split CD (?/Uk,Grindcore) 7 euro
-DVC: Descendant upheaval (USA,Old Skool Death Metal) 8 euro
-Dystrophy: Spiegel meiner kalte (Ger.,Doom-Death Metal) 7 euro
-Enchantment: Dance the marble naked (UK.,Old “Anathema-style!!) 8euro
-Eroded: In (Jap.,Death Metal) 8 euro
-Entombed: Crawl-MCD (Swe.) 6 euro
-Entombed: Out of hand-MCD (Swe.) 6 euro
-Entombed: Hollowman-MCD (Swe.) 7 euro
-Eternal Dirge: Morbus Ascendit (Ger.,Death/Thrash) 8 euro
-Hatesphere: Something old,something new…(Den.,Thrash/Death Metal) 7 euro
-Obtruncation: The callous concept (Neth.,Brutal Death Metal) 7 euro
-Octinomos: Octinomos (Swe,raw aggressive Black Metal) 8 euro
-Orphanage:Inside (Neth.,Atmospheric Death Metal) 6 euro
-Orphanage:Oblivion (Neth.,Atmospheric Death Metal) 8 euro
-Paganizer:Deadbanger(Swe.,Thrash) 8 euro
-Parnassus:In doloriam Gloria(Swe,Fast aggressive Black Metal) 8 euro
-Prongrove you wrong-Ep(USA) 5euro
-Reign:Embrace(UK,Death-Thrash) 6 euro
-Rotten Sound: Murderworks (Fin.,Napalm Death with an Entombed sound!!) 7 euro
-Sad whisperings:Sensitive to autumn(Neth.,Doom/Death in the old “The Gathering”-vein)
7 euro
-Sanctus:Aeon sky(USA,Atmospheric Black/Death Metal) 7 euro
-Seeds of sorrow:Bleeding eyes(Aus.,Furious Black/Death Metal) 8euro
-Steel prophet: Dark hallucinations (USA,Epic Metal) 8 euro
-Temple of the absurd: Mother,creator,God-Double CD!!!(Ger.,Thrash w/ Sabina Classen/Holy Moses) 8 euro
-Theatre Of Tragedy: Theatre of tragedy-Digi-pack(Norge,Doom/Death,their debut!!!) 8 euro
-The Church Bizzareth closed chapter(Ger.,Atmospheric Death Metal) 6 euro
-The tors of Dartmoorhe obvious darkness(Ger,Gothic-Rock) 7 euro
-Two Witches:Bloody kisses-MCD(Fin,Gothic Rock) 5 euro
-Under Black Clouds:As darkness falls(Ger,Melodic Death Metal) 7 euro
-Undertakers:Vision Distortion Perversion(Ita,Brutal Death) 7 euro
-Uniform Choice:Getting the point across-Live CD(USA,Str.Edge HC) 6 euro
-Withering Surface:Scarlet silhouettes(Den,Melodic Death Metal) 7 euro


-



Vinyls:

Incriminated:Miracle of purity (Finnish Black/Thrash) 12 euro
Ozzy Osbourne:Speak at the Devil(double vinyl!!) 15 euro
Starkweather:Crossbearer(USA,Metallic HC) 10euro
Tyrranicide: God save the scene (USA,ThrashCore) 15 euro


krisiun666@pandora.be


Nachtkult
Usericon van Nachtkult
Posted 16-02-2006 18:46 by Nachtkult Wijzig reactieProfiel van NachtkultQuote dit bericht

Ik zoek de volgende dingen:
Seigneur Voland - Seigneur Voland - Final Stand LP
Kristallnacht / Blessed in Sin / Seigneur Voland - Gathered Under the Banner of Concilium
Heeft iemand de volgende dingen te koop, laat dan ff een berichtje achter

bedankt


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 17-02-2006 0:32 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 19:55 schreef nuclearwarfare het volgende:
En wie er oude Thunderdome dubbelcd's heeft die hij / zij niet meer wilt moet het maar laten weten


Ik kan zo de gehele collectie voor je regelen (echt alles!).. wat geef je ervoor ?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-02-2006 9:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 18:46 schreef Nachtkult het volgende:
Ik zoek de volgende dingen:
Seigneur Voland - Seigneur Voland - Final Stand LP
Kristallnacht / Blessed in Sin / Seigneur Voland - Gathered Under the Banner of Concilium
Heeft iemand de volgende dingen te koop, laat dan ff een berichtje achter

bedankt


Die heb ik

en nog wel meer aanverwant spul;






Maar dat gaat natuurlijk niet weg.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-02-2006 14:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tunnel of Terror 1


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-02-2006 16:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 14:46 schreef Burzum het volgende:
Tunnel of Terror 1

+1


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-02-2006 16:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

2 had ik met wat geluk gevonden op Ebay en gekocht voor 12 euro ofzo.

Die is volgens mij bijna net zo zeldzaam als deel 1. Maar die oude terror is echt geniaal..


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-02-2006 18:52 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Lees net dat er onofficiele DVD's zijn van de Live, Tonight, Sold Out!!-video van Nirvana.. Als iemand deze heeft en hem kwijt wil: Graaaag!! Ben er al een poosje naar op zoek, geweldige video!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen