IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:12 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 oktober 2005 18:04 schreef Illusione het volgende:
Ik heb reeds bij mijn mede-mods aangegeven dat ik hier geen uitspraak over deze kwestie ga doen. Wel zou ik willen verzoeken een eventuele discussie over geldigheid van bandtopics hier niet voort te zetten. En gelieve ook geen persoonlijke aanvallen of overbodige opmerkingen.
zm op zijn kleinst,
ik heb hier ook eens over gehad en ik blijf het een domme discussie vinden over het wel of niet open blijven van interessante band topics, het antwoord lijkt me duidelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 18-10-2005 18:14]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:12 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

maar ja dat kan dus niet meer omdat de topics zijn dicht gegooid....

en in het laat je band eens horen topic posten helpt ook niet, want als er 10 achter elkaar posten, wordt de eerste al niet meer geluisterd, ik heb dat altijd al een onzinnig en niet werkend topic gevonden, maar ja dat is mijn mening, en mijn mening wordt op dit forum niet getolereerd...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-10-2005 18:21 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

En het grappigste is...

- als een topic wordt geopend over een band van een ZM'er wordt het meteen dichtgeknald
- als datzelfde bandje vervolgens 100 optredens doet in schuurtjes en schoolfeesten mogen daar volgens ZM policy 100 verschillende topics voor worden aangemaakt
- als in dit bandje toevallig een ZM moderator speelt is er niemand die het dichtgooit...


Zenial


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:23 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

so so true



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-10-2005 18:23 by mental Profiel van mental

tss, ik open een topic over Mindscan en meteen wordt ik al doorverwezen naar het laat je band eens horen topic. slaat ook nergens op.


Fuck the world and fuck you


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:24 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 18 oktober 2005 18:23 schreef mental het volgende:
tss, ik open een topic over Mindscan en meteen wordt ik al doorverwezen naar het laat je band eens horen topic. slaat ook nergens op.


a) Doorverwezen door een niet-mod
b) Het topic is nog steeds open op dit moment.

Serieuze klachten graag.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2005 18:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 oktober 2005 18:04 schreef Markam het volgende:
sorry hoor volgens mij bestaat er ook een manowar topic en als iets kut is....

maar dan weer, wie ben jij om te oordelen of iets kut is? ik vind het wel lekker, dan mag ik daar toch zeker wel een topic over openen? als we zo gaan beginnen, mag de helft van de topics wel dicht omdat ik het kut bands vind...


Denk eens na..
Manowar vergelijken met beginnende bandjes.. yeah right. Daarbij, niemand heeft wat aan tig rukbandjes van starters die 2 keer oefenen en dan uit mekaar gaan enz. Maar verder, de regels zijn mij wat vaag over het wat wel toegestaan is.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-10-2005 18:26 by mental Profiel van mental

quote:
Op 18 oktober 2005 18:24 schreef Illusione het volgende:
a) Doorverwezen door een niet-mod
b) Het topic is nog steeds open op dit moment.

Serieuze klachten graag.

ok, sorry hoor.


Fuck the world and fuck you


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:27 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 18 oktober 2005 18:26 schreef mental het volgende:
ok, sorry hoor.




[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:28 by spectre Profiel van spectre

ik ken wel een aantal bandtopics die gekillt zijn ondanks het feit dat het grote namen zijn in de internationale muziekwereld


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:28 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 18 oktober 2005 18:25 schreef MindlessMayo het volgende:
Denk eens na..
Manowar vergelijken met beginnende bandjes.. yeah right.


het gaat ook om het principe, vandaar de eerdere verwijzing met slayer...



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-10-2005 18:30 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 18 oktober 2005 18:24 schreef Illusione het volgende:
a) Doorverwezen door een niet-mod
b) Het topic is nog steeds open op dit moment.

Serieuze klachten graag.


Maar wat is het verschil met het Defcon topic?

Mindscan is ook een bandje van een ZM-er, heeft nog niets uitgebracht en nauwelijks 1,5 optreden achter de rug.

Maar goed consequent gedrag is niet iets wat je van mods kunt verwachten, blijkbaar.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-10-2005 18:31 by mental Profiel van mental

Ben je nou zielig ? je moet toch niet huilen he ?


Fuck the world and fuck you


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-10-2005 18:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 oktober 2005 17:59 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
even afgezien van of het goed of fout was wat er is gebeurd:

Ik word er schijtziek van dat wanneer er ook maar iets foutgaat (afgezien van echt fout, of gewoon dom gelul), dan zijn we meteen "die modderetertjes". dat is gewoon dom stoer gelul. Jullie verwachten ook normaal aangesproken te worden, en niet als "hey domme mongool, houd je bek eens over onze besluiten, ja!? "

ga dan ook fatsoenlijk met ons om, alsjeblieft. "What goes around..." enzo

quote:
Op 16 oktober 2005 17:27 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
donder op met je kuttopic

moi eem!

Ik denk dat jij niks kan zeggen over 'normaal aanspreken'...


Zenial


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:36 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 18 oktober 2005 18:30 schreef Psychonaut het volgende:
Maar wat is het verschil met het Defcon topic?

Mindscan is ook een bandje van een ZM-er, heeft nog niets uitgebracht en nauwelijks 1,5 optreden achter de rug.

Maar goed consequent gedrag is niet iets wat je van mods kunt verwachten, blijkbaar.


Een klacht is gedeponeerd naar aanleiding van het sluiten van het Defcon topic. Daar zijn we ons nu over aan het beraden. Klachten worden serieus genomen.

Ik wil wel even aangeven dat ik je laatste opmerking vrij overbodig en zelfs enigszins beledigend vind; we doen ons best naar aanleiding van deze klacht een eenduidige beslissing te nemen. Dergelijke kritiek is dan ook niet erg respectvol. Dan heb ik het niet over respect voor de positie van moderator, maar voor medemensen die proberen hier goed mee om te gaan.

Mijn mening.

Edit: En nu gelieve weer alleen serieuze klachten. Persoonlijke aanvallen kun je verder afhandelen in de Flamecage.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 18-10-2005 18:37]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 18:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2005 18:32 schreef Zenial het volgende:
Ik denk dat jij niks kan zeggen over 'normaal aanspreken'...


Quote mij dan ook maar want ik ben het met Lain eens.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-10-2005 18:37 by Nix Profiel van Nix

En nu weer knuffelen. Om het metal-gehalte maar weer omhoog te halen. Yay!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-10-2005 18:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik ben het ermee eens dat ieder bandje op zich een topic mag hebben. Alleen is het "Laat je band eens horen" topic ook vooral bedoeld als een soort van promotietopic, waar je af en toe even doorheen kunt baggeren om te kijken in wat voor soort bandje de forummers zoal spelen. En een los bandtopic zakt toch wel weg wanneer mensen het niet interessant vinden lijkt me.

Plus ben ik het met Markam eens dat de meest onzinnige onzin topics altijd open blijven. Dit is in de eerste plaats toch echt een muziek/metal forum. Tenminste voor mij wel. Niet dat die onzintopics dan wel dicht moeten, maar daartegenover wel bandtopics dichtgooien is een beetje een raar beleid vind ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2005 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Even quoten van andere topic:

Al heel lang geleden is afgesproken dat topics aangemaakt door metalpromoters, metalbands of zalen die metal boeken open blijven. Daar heeft ZM namelijk profijt van. Dat is paar jaar geleden afgesproken, en ga daar aub nu niet weer van afwijken.

Met als toevoeging dat het mij wederom erg vreemd voorkomt dat bij geen enkele mod goed duidelijk is wat de afspraken zijn ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 19:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 19:19 schreef Jenje het volgende:
Even quoten van andere topic:

Al heel lang geleden is afgesproken dat topics aangemaakt door metalpromoters, metalbands of zalen die metal boeken open blijven. Daar heeft ZM namelijk profijt van. Dat is paar jaar geleden afgesproken, en ga daar aub nu niet weer van afwijken.

Met als toevoeging dat het mij wederom erg vreemd voorkomt dat bij geen enkele mod goed duidelijk is wat de afspraken zijn ...


Ik heb alleen een topic dichtgegooid waar een link stond waar je mp3tjes kan luisteren en verwezen naar het laat je band eens horen topic. Blijkbaar is dat verkeerd.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-10-2005 19:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 oktober 2005 19:21 schreef Smoochy het volgende:
Ik heb alleen een topic dichtgegooid waar een link stond waar je mp3tjes kan luisteren en verwezen naar het laat je band eens horen topic. Blijkbaar is dat verkeerd.
Geopend door een metalband toch?

Dan voldoet het aan de regel zoals door Jenje genoemd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2005 19:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 oktober 2005 19:24 schreef ZelThoR het volgende:
Geopend door een metalband toch?

Dan voldoet het aan de regel zoals door Jenje genoemd.


Als de regels inderdaad zo zijn, dan heeft Markan gelijk en moet dat topic weer open.


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-10-2005 19:26 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Ja dat was tegelijk afgesproken meet de regel klachten mailen

Maar iedereen moet wennen als hij/zij nieuw is. Verder wordt dit natuurlijk tot op de bodum van het forum uitgezocht.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2005 19:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 oktober 2005 19:26 schreef Fire het volgende:
Ja dat was tegelijk afgesproken meet de regel klachten mailen



Slotjuh op dit topic dus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2005 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 oktober 2005 19:21 schreef Smoochy het volgende:
Ik heb alleen een topic dichtgegooid waar een link stond waar je mp3tjes kan luisteren en verwezen naar het laat je band eens horen topic. Blijkbaar is dat verkeerd.
Ja. Voortaan eerst navragen graag.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen