IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 10:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2005 10:27 schreef Chelman het volgende:
Ik vind het om eerlijk te zijn kutbeleid.

Waarom kan je geen topic openen over een zwaawegend maatschappelijk issue? Het plaatsen van dit soort discussies in een nieuws topic maakt het onmogelijk om later op te sporen...

Er is een algemeen liquidatietopic geopend.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2005 10:30 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 3 november 2005 10:28 schreef zillah-morte het volgende:
Er is een algemeen liquidatietopic geopend.


Not quite.. dat heb ik net namelijk met dezelfde gedachtengang gesloten. Maar als men hier zo gehecht was aan de waardevolle discussies die in beide topics aan de gang waren, fair enough, open maar opnieuw.. ik zag inderdaad dat er diepgaande gesprekken waren over deze zware maatschappelijk issues..



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 10:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2005 10:30 schreef Illusione het volgende:
Not quite.. dat heb ik net namelijk met dezelfde gedachtengang gesloten. Maar als men hier zo gehecht was aan de waardevolle discussies die in beide topics aan de gang waren, fair enough, open maar opnieuw.. ik zag inderdaad dat er diepgaande gesprekken waren over deze zware maatschappelijk issues..



Ja vooral de eerste posts. Je had mijn bericht gelezen dus?
Je bent vrij he? Dus laat ik je werk maar niet mailen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2005 10:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Dat kan best hoor, die kan ik wel lezen vanuit thuis.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2005 10:35 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Het Grote Liquidaties Topic?


euhm..


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 10:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2005 10:35 schreef skullfuck het volgende:
Het Grote Liquidaties Topic?


euhm..

Jaaaaaja
Jij hebt mail, help me skully


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2005 10:41 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ongetwijfeld snel gevolgd door het Grote Treinverstoringen Topic, het Gigantische Mjin Horloge Doet Het Niet Meer Topic, en niet te vergeten, het Enorme Hoe Kom Je Van Voetschimmel Af topic..

Anyway, zie bovenstaand commentaar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-11-2005 11:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 november 2005 10:27 schreef Chelman het volgende:
Waarom kan je geen topic openen over een zwaawegend maatschappelijk issue? Het plaatsen van dit soort discussies in een nieuws topic maakt het onmogelijk om later op te sporen...

Hehe wat verwacht je nou van een forum waar een topic over de moord op Pim Fortuin wordt gesloten, maar een 'oeh lekker koffie' topic open mag blijven?


Zenial


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2005 11:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 3 november 2005 10:41 schreef Illusione het volgende:
Ongetwijfeld snel gevolgd door het Grote Treinverstoringen Topic, het Gigantische Mjin Horloge Doet Het Niet Meer Topic, en niet te vergeten, het Enorme Hoe Kom Je Van Voetschimmel Af topic..

Anyway, zie bovenstaand commentaar.


Ik verwachte al wel een dergelijk antwoord.

Als je nou, bepaalde topics tijdelijk een kans geeft, dan kun je ook beter inschatten wat mensen van plan zijn.

SHIT STRAKS GEBEURD ER WAT! zo kom je over.

forumvervuiling begrijp ik wel. Maar soms lijkt het een paniek.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2005 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 november 2005 9:23 schreef zillah-morte het volgende:
Nou je zou dan bij wijze van over elke stad wel een topic kunnen openen als daar iets groots gebeurd.
Er is een nieuwstopic, die is daar voor.
Er is bijv ook een topic over terrorisme, maar dat is zo'n groot onderwerp en dat speelt op zo'n grote schaal, en daar wordt zoveel over gediscusieerd dat we dat prima vinden.
Einde pleidooi.


dat zou kunnen, maar dat gebeurt niet. er mag ook wel wat vertrouwen in de deelnemers hier worden getoond he? maatschapplijk gevoelige/interessante onderwerpen verdienen toch een eigen topic?? Nee, alles wordt in dat mega-waardeloze zinning-onzinnig nieuwtopic geveegd en er is nagenoeg discussie over niks. dat vind ik heel jammer want ik heb het idee dat in nieuwtopic duidelijk meer activiteiten had dan nu.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-11-2005 11:12]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2005 11:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 november 2005 11:02 schreef Zenial het volgende:
Hehe wat verwacht je nou van een forum waar een topic over de moord op Pim Fortuin wordt gesloten, maar een 'oeh lekker koffie' topic open mag blijven?


Inderdaad.

Als de mod team zo bang is voor zinloze topics moeten ze maar per categorie maar een topic hanteren.

Ik snap niet dat het zo moeilijk is om een geval apart te beoordelen, waarbij een Liquidatie topic zeker zinvol is, een Mijn Horloge Doet Het Niet zeker NIET zinvol is en er een breed scala aan 'twijfelgevallen' ertussen zit. I.p.v. hiervan wordt gekozen voor een 'strak' regeltje. Ik noem dat de 'Hollandse ziekte' , alles willen vastleggen in regels....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2005 11:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 november 2005 11:10 schreef attila_de_hun het volgende:
dat zou kunnen, maar dat gebeurt niet. er mag ook wel wat vertyrouwen in de deelnemers hier worden getoond he? maatschapplijk gevoelige/interessante onderwerpen verdienen toch een eigen topic?? Nee, alles wordt in dat mega-waardeloze zinning-onzinnig nieuwtopic geveegd en er is nagenoeg discussie over niks. dat vind ik heel jammer want ik heb het idee dat in nieuwtopic duidelijk meer activiteiten had dan nu.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2005 11:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 3 november 2005 11:10 schreef Ik noem dat de 'Hollandse ziekte' , alles willen vastleggen in regels....


erg mooi!!


jammer genoeg is dit een menselijke ziekte.



Suck my piss


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2005 11:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 3 november 2005 11:07 schreef skullfuck het volgende:
Ik verwachte al wel een dergelijk antwoord.

Als je nou, bepaalde topics tijdelijk een kans geeft, dan kun je ook beter inschatten wat mensen van plan zijn.

SHIT STRAKS GEBEURD ER WAT! zo kom je over.

forumvervuiling begrijp ik wel. Maar soms lijkt het een paniek.



Vandaar dus ook mijn opmerking dat als men zo graag het topic wil gaan heropenen, ze dat vooral moeten doen. En de gedachtengang 'Straks gebeurt er wat?!' heeft hier weinig mee te maken, want die gedachtengang heb ik niet, want er gebeurt hier zelden een ruk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2005 11:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 3 november 2005 11:10 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad.

Als de mod team zo bang is voor zinloze topics moeten ze maar per categorie maar een topic hanteren.

Ik snap niet dat het zo moeilijk is om een geval apart te beoordelen, waarbij een Liquidatie topic zeker zinvol is, een Mijn Horloge Doet Het Niet zeker NIET zinvol is en er een breed scala aan 'twijfelgevallen' ertussen zit. I.p.v. hiervan wordt gekozen voor een 'strak' regeltje. Ik noem dat de 'Hollandse ziekte' , alles willen vastleggen in regels....


a) 'Zinvol' is een kwestie van interpretatie.
b) Er is geen strak regeltje, wij interpreteren de regels ook zo goed en kwaad als we kunnen.
c) Het oorspronkelijke topic ging over een nieuwsquote, en daar is dus juist dat nieuwstopic voor gemaakt. Ik heb daarna vrij kort door de bocht het tweede topic gesloten, en even later aangegeven dat als men er echt zo over denkt, ik een heropend topic niet zo snel meer dicht zal gooien.

Maareh.. dan zie ik daar ook graag een 'zinvolle' discussie en geen losse opmerkingen die kant noch wal raken. En daar leek het toch verdomd aardig op.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 11:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

KLaar nu dacht ik zo.
Met dit topic over liquidaties is het rechtgezet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2005 21:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

uhm weaarom is dat morbid angel topic in de schaaf eigenlijk dichtgepleurd? als een concert gecancelled is, wordt er normaal gesproken toch niet meteen een slotje op gepleurd? het is dat ik het nu redelijk recent zie, had het een paar dagen niet gevolgd (en waarschgijnlijk wel meer mensen) en het is dat ik hem onderaan de pagina zag anders was ik misschien voor jan lul wel geweest...

lekker handig zo...


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mag ik er aan toevoegen dat Mutilator zich als een enorme frusty baby gedraagt in dat topic? Een stukje functiemisbruik van de hoogste orde die zelfs een groot deel van de acties van Lain en Elfensteen tesamen overtreft. Walgelijk.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-11-2005 21:26 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Mag het Now Playing topic aangepast worden? En dan vooral de nummering.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee gooi maar dicht, er staat vast Morbid Angel in, en die tour is gecancelled


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2005 21:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-11-2005 21:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 november 2005 21:26 schreef Psychonaut het volgende:
Mag het Now Playing topic aangepast worden? En dan vooral de nummering.
done


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

tsk tsk, Lain zoekt de confrontatie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-11-2005 22:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik geef enkel toe aan de inferieuriteit van ons gevoel voor humor (lees: ontbrekend gevoel voor humor )



Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Een slechte grap wordt nog slechter als je hem uitlegt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen