IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : mannen en cosmetica / uiterlijke verzorging Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-01-2006 20:34 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe. Net, nonchalant baardje!



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-01-2006 20:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 3 december 2005 20:36 schreef Burzum het volgende:
Ik scrub mijn eikel.



Ik hars mijn bilnaad.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-01-2006 20:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik epileer mijn zak.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-01-2006 21:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*serieus*

Ik scrub 2-3 keer per week en ik gebruik 2 keer per dag een face-wash. En dat is nodig ook, want sinds ik dat doe heb ik geen puistjes, meeëters en andere zooi meer op de harses.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2006 21:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 21:24 schreef Snaack het volgende:
*serieus*

... en andere zooi meer op de harses.


Haar???


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-01-2006 21:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 21:26 schreef attila_de_hun het volgende:
Haar???


Haha

Nou heb ik een tijdje mijn schedel "scheermes-glad" gehad, maar dat vond ik teveel werk.

Standje 0 van de tondeuse tegenwoordig


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-01-2006 3:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

hmmmm al 3 maanden niet meer geschoren ofzo , al 8 maand niet meer naar kapper geweest :D loop er leuk bij


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2006 3:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 januari 2006 21:24 schreef Snaack het volgende:
*serieus*

Ik scrub 2-3 keer per week en ik gebruik 2 keer per dag een face-wash. En dat is nodig ook, want sinds ik dat doe heb ik geen puistjes, meeëters en andere zooi meer op de harses.

hmm een scrub kan zeker helpen, maar ik krijg behoorlijk last als ik teveel zeep gebruik, daarom is het beter me 1 keer in de 2 weken met zeep te wassen(en als je echt vies bent/voelt)

only eigen weerstand is real


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-01-2006 7:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2005 19:55 schreef Leviathanica het volgende:
Efexor
Dat kan toch? Maareh, hoeveel MG slik je als ik vragen mag.


Rene74
Usericon van Rene74
Posted 07-01-2006 21:53 by Rene74 Wijzig reactieProfiel van Rene74Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2005 20:36 schreef Burzum het volgende:
Ik scrub mijn eikel.

kun je net zo goed een meid met kutwratten neuken, ben je dr nog sneller klaar mee ook.


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 07-01-2006 23:58 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

ik ga al jaren niet meer naar de kapper, de laatste keer dat ik daar binnen was, was om me vrouw op te halen en toen stonden ze me eerst toch even heel raar aan te kijken. was wel komisch. maar ja valt bij mij weinig te knippen.

en de eerste de beste dag dat ik met een maskertje de badkamer uit kom lopen, zijn dnek ik de volgende dag de sloten van de voordeur verwisseld...

de enige huidverzorging die ik doe is een speciale troep die ik nodig heb omdat ik ander last krijg van me psoriases (of hoe je dat ook alweer schrijft)... sinds die troep heb ik daar dus mooi geen last meer van.

en verder heb ik toch al een grafkop dus daar valt weinig eer aan te behalen ... ow dat zeg ik verkeerd.
en verder heb ik een behoorlijk karateristiek gelaat waardoor al die ander zalfjes/cremetjes/maskertjes weinig zinvol zullen zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Cpt.Chaos op 08-01-2006 0:03]


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 04-04-2006 13:36 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

Op zich vind ik niks mis met mannen met make up. Zolang het maar niet mijn partner is....


You suck and that's sad


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-04-2006 13:39 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 7 januari 2006 21:53 schreef Rene74 het volgende:
kun je net zo goed een meid met kutwratten neuken, ben je dr nog sneller klaar mee ook.


En als je nou niet op vrouwen valt?


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 11-04-2006 23:27 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 13:39 schreef Rensykdom het volgende:
En als je nou niet op vrouwen valt?


Dan boor je een gat in een man en ga je zijn kutwratten neuken. Simpel zat.


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 10-06-2006 2:16 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

De noodzakelijke (én extra) verzorging is bij kerels toch wel een vereiste Maar cosmetica? Rotzooi voor kerels!


Go! Go! Go!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-06-2006 10:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

@Burzum: Ik mag hopen dat je niet letterlijk je eikel scrubt. Ik heb dat 1 keer gedaan. Nooit meer.

Verder scheer ik 's zomers mijn oksels. Niet dat ik stink naar zweet, want ik douche dagelijks. Nee, ik vind van die enorme zweetplekken onder je oksels gewoon niet hot. Verder probeer ik mijn aarsch zo kaal mogelijk te houden. Niets zo goor als opgedroogde schijt die je uit je reethaar moet trekken [nee echt, niets zo goor als dat! ].

Verder gebruik ik net als Snaack een scrub voor 4 keer per week. Dan heb ik ook nog een milde peeling iets. Ook wel lekker. Oja, en een of andere moisturizing creme die m'n kop lekker glad maakt.

Jezelf verzorgen is niet gay maar gewoon enorm vereist als je niet de rest van je leven single wilt blijven.


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 10-06-2006 10:07 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2006 10:03 schreef Slechtheid het volgende:
Verder probeer ik mijn aarsch zo kaal mogelijk te houden. Niets zo goor als opgedroogde schijt die je uit je reethaar moet trekken [nee echt, niets zo goor als dat! ].

Eeuhm.... en als je nu gewoon nat wcpapier gebruikt en goed je reet afveegt? Is dat geen oplossing?


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 10-06-2006 10:08 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2006 3:26 schreef ElitE het volgende:
hmm een scrub kan zeker helpen, maar ik krijg behoorlijk last als ik teveel zeep gebruik, daarom is het beter me 1 keer in de 2 weken met zeep te wassen(en als je echt vies bent/voelt)

only eigen weerstand is real


Je kunt beter zooo weinig mogelijk zeep gebruiken! Zeep is slecht..



Go! Go! Go!


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 10-06-2006 10:08 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2006 10:07 schreef Marjolijn het volgende:
Eeuhm.... en als je nu gewoon nat wcpapier gebruikt en goed je reet afveegt? Is dat geen oplossing?


Lang leve vochtig toiletpapier!


Go! Go! Go!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-06-2006 10:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2006 10:07 schreef Marjolijn het volgende:
Eeuhm.... en als je nu gewoon nat wcpapier gebruikt en goed je reet afveegt? Is dat geen oplossing?
Jij hebt duidelijk geen aarschhaar.

Smeer eens een kwak pindakaas in je haar en haal die eruit met enkel pleepapier. Succes.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-06-2006 11:33 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Je kan ook gewoon ff douchen na het schijten.. Je reet ontharen.. godver Lijkt me ook niet bepaald een favoriete bezigheid.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-09-2006 11:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mannen scheren vrouwen voorbij

De Nederlandse man verschilt steeds minder van de Nederlandse vrouw als het gaat om zogeheten typische vrouwenzaken. Mannen geven per maand gemiddeld meer geld uit aan kleding dan vrouwen. Bovendien besteedt hij per maand ook al meer geld aan verzorgingsproducten. Daarnaast neemt de 'vrouwelijke onzekerheid' bij de man toe.

Dit blijkt uit het nationaal onderzoek dat het mannenblad Men's Health en onderzoeksbureau Trendbox lieten uitvoeren onder 780 mannen en vrouwen tussen de 18 en 50 jaar. Beiden constateren dat mannen zich veel bewuster zijn geworden van hun uiterlijk. Hij geeft zichzelf dan ook direct een hoger cijfer dan vijf jaar geleden in het onderzoek: een 7,3. In 2001 was dat 7,2.

Zeker 75 procent van de man vindt zijn uiterlijk belangrijk, maar om helemaal goed voor de dag te komen tast hij flink in de buidel. Maandelijks geeft hij gemiddeld 106 euro uit aan kleding. Dat is een stijging van 50 procent ten opzichte van 2001. De vrouw geeft daar in diezelfde periode maar 69 euro aan uit. Hetzelfde geldt voor verzorgingsproducten. Een man legt daar gemiddeld 27 euro per maand voor op tafel, een vrouw 23 euro.

Gedrag

Ook in de gedragingen wordt de man steeds meer vrouw. Zo voelt 54 procent zich zekerder wanneer hij tijd besteedt aan zijn uiterlijk. Vijf jaar geleden was dat nog 33 procent. Zo besteedt ook een grotere groep meer aandacht aan zijn uiterlijk en vindt 61 procent van de mannen dat hij door zijn manier van kleden laat zien wie hij is. In 2001 deelde nog maar 45 procent die mening.

Zorgen maakt de man zich in toenemende mate over zijn uiterlijk in gezelschap en op feestjes of voor de seksuele prestaties in het algemeen, constateren de onderzoekers. Om die onzekerheid wat weg te poetsen sleutelt de man aan zijn lichaam. Hij gaat veel meer naar de sportschool dan in 2001. Dat percentage steeg van 8 procent in 2001 naar 23 procent nu. Daarnaast scheert hij niet alleen meer het gezicht, maar ook de neus (58 procent), de schaamstreek (41 procent), de oksels en oren (30 procent).

Hoofdredacteur Jan Peter Jansen van Men's Health zegt dat de Nederlandse man zich in zeer korte tijd erg bewust van zichzelf is geworden. Het fenomeen van de metroseksueel is daar van grote invloed op geweest. Jansen: "Daar is nu wel het überseksuele element aan toegevoegd. De metroman was narcistisch en gevoed door onzekerheid die hij zichzelf oplegde. Het empathische in de man is weer terug, ondanks zijn hoge verzorgingsgraad. Maar die is vanzelfsprekend geworden."


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-09-2006 15:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2006 11:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2006 10:19 schreef Slechtheid het volgende:
Jij hebt duidelijk geen aarschhaar.

Smeer eens een kwak pindakaas in je haar en haal die eruit met enkel pleepapier. Succes.


Monteer een bidet bij je thuis.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-09-2006 11:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 11:16 schreef Mutilator het volgende:
Mannen scheert vrouw voorbij

<snip>




Ik ben blij te melden dat ik niet met de trend mee doe in dat geval.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-09-2006 18:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 september 2006 11:41 schreef Chelman het volgende:
Monteer een bidet bij je thuis.


Een fles water werkt ook al prima en bespaart klauwen vol met geld.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen