IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : mannen en cosmetica / uiterlijke verzorging Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 15-09-2006 11:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 0:24 schreef Griffin het volgende:
hoe dat dan?
lijkt me dat mannen eerder vrouwelijker zijn met cosmetica dan zonder



Jij als filosofe moet toch weten dat het verschil tussen man en vrouw door de taal is ontstaan?



Dat kun je ongetwijfeld in twijfel trekken, daar niet van.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 16-09-2006 21:20 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

haha, nou dan is de taal wel erg machtig

quote:
Op 13 september 2006 0:37 schreef Audiophile het volgende:
Ja klopt, mannen hebben geen make up nodig, die zijn van nature knap.
Maar er stond zo dat ik dacht dat je niks van mannen en niks van cosmetica moest hebben...


haha, nee de combi
al hou ik zelf echt niet van zalfjes en die troep. zonnebrand vind ik al vreselijk

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 16-09-2006 21:21]


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-09-2006 22:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2006 21:20 schreef Griffin het volgende:
haha, nou dan is de taal wel erg machtig




Dat is het ook.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-09-2006 23:40 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 0:37 schreef Audiophile het volgende:
@ wabla, jij zit met mij op een lijn! Da's niet alleen gezellig, maar bevestigd voor mij ook weer dat ik niet gek ben...
of we zijn samen gek


quote:
Op 13 september 2006 8:20 schreef Argus het volgende:
In dit geval is 'meer' dan ook 1
En die staat naast een choco body dinges van jou dus we staan gelijk.

Tenzij ik mijn Nivea mee reken

(niks cosmetisch verder, ik heb gewoon een bagger droge huid en bloedende scheuren zijn toch wel lastig)


1 maar? yeah right.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-09-2006 7:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vanwege mijn Wallus Gigantusch gebruik ik de Nivea For Men Anti Rimpel Q10 Oogcreme *hapt lucht*. Maar echt werken mag het niet. Wel duur, 50ML voor dikke 7 euro.

Verder scrub ik m'n kop een paar keer per week voor het scheren. Scheert gewoon beter.

Maareh, wat is cosmetica precies?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-09-2006 10:34 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Verzorgende middelen. In principe is shampoo al cormetica.


Subtiel kamerolifantje


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 17-09-2006 10:39 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Heaumeaux zijn het....ruwe koppe, schrale bekken for the win..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 17-09-2006 14:14 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2006 22:00 schreef Nix het volgende:
Dat is het ook.

zeker, maar het man-vrouw verschil is er niet door ontstaan


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-09-2006 14:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2006 14:14 schreef Griffin het volgende:
zeker, maar het man-vrouw verschil is er niet door ontstaan



Wat niet beschreven kan worden bestaat niet.
Tuurlijk heeft de taal niet gezorgd voor het verschil van het plassertje , maar wel dat wij er onderscheid in maken.




Maar oké, terug naar de uiterlijke verzorging van mannen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2007 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2006 14:16 schreef Nix het volgende:


Maar oké, terug naar de uiterlijke verzorging van mannen.


GRAAG



konthaar FTW


signature


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 17-02-2007 22:45 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2007 21:48 schreef Hypnos het volgende:
GRAAG

[afbeelding]

konthaar FTW


Ja, haar is goed.
Haar staat - over het algemeen - gelijk aan mannelijkheid. Vooral baarden.
Daarom vind ik dat mannen harig moeten zijn, en vrouwen kaal.


dus


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2011 12:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



waar is de tijd...


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2011 17:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

XTC met acne, beste combinatie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2011 18:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je bedoelt denk ik het fenomeen 'speedpuisten'.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 24-03-2011 18:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Gewoon even je gezicht goed wassen na speedgebruik en klaar ben je, niks aan 't handje.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-03-2011 18:47 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Lulz, krijg je puistjes van speed?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2011 20:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha nooit van gehoord, maar niet zo vreemd puisten kunnen erger worden bij stress en uitputting dat is wat speed doet.

@ wolkje: heb jij nooit concerta of ritalin(methylfenidaat) gehad?

Edit: Overigens ik bedoelde de enorme schotels van dat jochie.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-03-2011 20:22]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2011 20:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

van speed krijg je alleen aftjes


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-03-2011 0:13 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 20:22 schreef ElitE het volgende:
Haha nooit van gehoord, maar niet zo vreemd puisten kunnen erger worden bij stress en uitputting dat is wat speed doet.

@ wolkje: heb jij nooit concerta of ritalin(methylfenidaat) gehad?

Edit: Overigens ik bedoelde de enorme schotels van dat jochie.


Nee, alleen antidepressiva en neuroleptica/antipsychotica hier.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-03-2011 11:58 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 24 maart 2011 20:45 schreef Hypnos het volgende:
van speed krijg je alleen aftjes


Meesten niet meer pompen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-03-2011 12:33 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 24 maart 2011 18:47 schreef Nimbus het volgende:
Lulz, krijg je puistjes van speed?


Je zweet die rommel direct uit, vooral als het speedgebruik samengaat met intense fysieke activiteit (een nachtje lang doorpullen op feestjes, dat soort dingen). Op een gegeven moment voelt je gezicht een beetje latex-achtig aan, en wat ook niet helpt is als je er met je klamme pephandjes aan gaat zitten. Als je je vervolgens niet goed reinigt dan ontstaan er eventueel wel maanlandschapjes ja, maar dat is in principe meer een gevolg van slechte hygiëne dan van speedgebruik an sich.

Ik weet overigens niet hoe het zit met onafgebroken speedgebruik over een periode van dagen / weken / maanden.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-03-2011 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:58 schreef Black Jew het volgende:
Meesten niet meer pompen.


nee? oei, ik pomp net ganse moerassen leeg


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-03-2011 15:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 12:33 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik weet overigens niet hoe het zit met onafgebroken speedgebruik over een periode van dagen / weken / maanden.


Kijk maar eens rond op een hardcore-feestje, het wordt er niet beter op.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2011 15:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2011 12:33 schreef Sonic Titan het volgende:
Je zweet die rommel direct uit, vooral als het speedgebruik samengaat met intense fysieke activiteit (een nachtje lang doorpullen op feestjes, dat soort dingen). Op een gegeven moment voelt je gezicht een beetje latex-achtig aan, en wat ook niet helpt is als je er met je klamme pephandjes aan gaat zitten. Als je je vervolgens niet goed reinigt dan ontstaan er eventueel wel maanlandschapjes ja, maar dat is in principe meer een gevolg van slechte hygiëne dan van speedgebruik an sich.

Ik weet overigens niet hoe het zit met onafgebroken speedgebruik over een periode van dagen / weken / maanden.

De echte reden is helemaal niet zo duidelijk zoals jij dat stelt. Misschien door verstoorde werking van de lever misschien door de stresstoestand (al hoeft dat niet stressig te voelen) die speed teweeg brengt. Stress kan namelijk ook van invloed zijn op acne.

Ik vraag me af of dat latex achtige gevoel wat je beschrijft komt door veranderde perceptie of echt een verandering in de huid. Daarnaast heb je ook al snel te maken met uitdroging wat de huid wel stugger maakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-03-2011 15:52 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 25 maart 2011 15:08 schreef Schaep het volgende:
Kijk maar eens rond op een hardcore-feestje, het wordt er niet beter op.


Haha, ja, als je het zo stelt moet ik je inderdaad gelijk geven.

quote:
Op 25 maart 2011 15:40 schreef ElitE het volgende:
De echte reden is helemaal niet zo duidelijk zoals jij dat stelt. Misschien door verstoorde werking van de lever misschien door de stresstoestand (al hoeft dat niet stressig te voelen) die speed teweeg brengt. Stress kan namelijk ook van invloed zijn op acne.

Ik vraag me af of dat latex achtige gevoel wat je beschrijft komt door veranderde perceptie of echt een verandering in de huid. Daarnaast heb je ook al snel te maken met uitdroging wat de huid wel stugger maakt.


Sorry ElitE, ik hoop dat ik je niet teleurgesteld heb.
Ik ben overigens van harte bereid je op je woord te geloven, mocht dat een troost zijn.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen