IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : het niet meer toelaten van bepaalde personen Volgende pagina
Satan
Usericon van Satan
Posted 21-12-2001 17:02 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik wilde graag dat bepaalde personen niet meer toegelaten worden tot het forum .
Daaronder vallen :
mensen die het algehele nivo van het forum omlaag halen .
sfeer verpesten
of aan zetten of actief deelnemen aan crimineel gedrag en denken zo indruk te maken op andere forumbezoekers .
ik wil geen namen noemen omdat ik geen zin heb in een discussie met die personen en ook omdat ik de argumenten aan het begin op een rijtje heb gezet .
ZM moet een forum zijn waar er gesprekken van een hoogstaand nivo worden gevoerd .
waaronder gesprekken over muziek .(waaronder muziektheorie )
Als deze 'trend' naar algehele inhoudloosheid en dommer worden zich voortzet wordt dit forum niet meer aantrekkelijk voor ontwikkelde mensen en talentvolle muzikanten .
Vroeger vond ik dit forum veel beter .
Wellicht jullie ook .
Misschien zijn het meer regels maar het is in het belang van iedereen die een kwalitatief hoogstaand dicussie wil voeren en wil dat dit forum een goede reputatie blijft houden en de juiste mensen blijft aantrekken .



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-12-2001 17:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zolang je niet mij bedoelt vinnik het prima. Dat verneuken van het Chuck topic was wel een erg triest geval. Zo ga je niet om met mensen, en al helemaal niet met de doden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-12-2001 17:13 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Er valt opzich vrij weinig aan te doen ...
als we er wat aan doen zijn we ook meteen weer de kwaaie piet ... censuur en zo.

Daarnaast kunnen niet alle moderators 24x7 aanwezig zijn en de boel in rechte banen leiden.

Het bannen of verwijderen van bepaalde personen is ook onbegonnen werk want dan maken ze wel weer een nieuwe user voor.

[voorstel]
Ik zou opzich wel een los forum kunnen maken waar alleen bepaalde personen kunnen discussieren. Om daar dan te mogen posten moet je eerst voorgedragen worden door 1 van de leden van dat forum. Misbruik van dat forum wordt dan hard gestraft en nutteloze reacties worden zonder discussie weggehaald.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-12-2001 17:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ben het wel redelijk eens ja, voor de onzin is het betreffende forum aanwezig. Imo moet het niet altijd maar serieus zijn, dan gaat de lol er voor mij zeker uit. Maar zoals ik al zei, bepaalde onderwerpen zijn er niet om grappen over te maken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-12-2001 17:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 17:02 schreef Satan het volgende:
Ik wilde graag dat bepaalde personen niet meer toegelaten worden tot het forum .
Daaronder vallen :
mensen die het algehele nivo van het forum omlaag halen .
sfeer verpesten
of aan zetten of actief deelnemen aan crimineel gedrag en denken zo indruk te maken op andere forumbezoekers .
ik wil geen namen noemen omdat ik geen zin heb in een discussie met die personen en ook omdat ik de argumenten aan het begin op een rijtje heb gezet .
ZM moet een forum zijn waar er gesprekken van een hoogstaand nivo worden gevoerd .
waaronder gesprekken over muziek .(waaronder muziektheorie )
Als deze 'trend' naar algehele inhoudloosheid en dommer worden zich voortzet wordt dit forum niet meer aantrekkelijk voor ontwikkelde mensen en talentvolle muzikanten .
Vroeger vond ik dit forum veel beter .
Wellicht jullie ook .
Misschien zijn het meer regels maar het is in het belang van iedereen die een kwalitatief hoogstaand dicussie wil voeren en wil dat dit forum een goede reputatie blijft houden en de juiste mensen blijft aantrekken .

ach af en toe een geintje is ook leuk, van mij hoeven er niet alleen maar serieuze discussies gehouden te worden, uiteraard geintjes wel in onzin natuurlijk, maar, alleen mensen niet meer toelaten, is ben ik bang het begin van't einde, de mensen die echt rotzooi schoppen komen meestal maar een dag of zo, en je kan van te voren toch moeilijk weten of iemand rotzooi gaat trappen ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-12-2001 17:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 17:13 schreef Paul het volgende:

[voorstel]
Ik zou opzich wel een los forum kunnen maken waar alleen bepaalde personen kunnen discussieren. Om daar dan te mogen posten moet je eerst voorgedragen worden door 1 van de leden van dat forum. Misbruik van dat forum wordt dan hard gestraft en nutteloze reacties worden zonder discussie weggehaald.




Ik neem aan dat je een forum in het ZM forum bedoeld? (e.g. zoals het redactieleden forum???) Lijkt me een intressant idee!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-12-2001 17:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 21 december 2001 17:18 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ik neem aan dat je een forum in het ZM forum bedoeld? (e.g. zoals het redactieleden forum???) Lijkt me een intressant idee!
Precies ... maar hij zou opzich wel zichtbaar moeten zijn voor de andere mensen die daar niet mogen posten. Dat geeft een stimulans.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-12-2001 17:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

GoT heeft een zelfde soort systeem voor HK (de HuisKamer).


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-12-2001 17:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, ik geef me alvast op voor dat forum...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-12-2001 17:33 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

nutteloos... iemand met minimaal 2 hersencellen weet toch honderd manieren te vinden om terug te komen.




sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 21-12-2001 17:35 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik hoop niet dat men mij hier mee bedoelt ????


zo, dat was mijn beurt dan weer


Satan
Usericon van Satan
Posted 21-12-2001 17:51 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 21 december 2001 17:35 schreef sickheaddread het volgende:
ik hoop niet dat men mij hier mee bedoelt ????

Nee ,ik bedoelde mensen die geweld ,moord op onschuldigen etc verheerlijken etc en denken dat dat de nieuwe norm moet zijn in de metal .En ook de eigenlijke dicussie altijd daarover laten gaan .
Hierdoor wordt iedereen beperkt in zijn ontwikkeling ,en wordt het nivo van de discussie omlaag gehaald en ook van het forum .Als de grapjes leuk zijn dan hoeft het niet altijd serieus te zijn ,mee eens .Maar de grapjes zijn vaak niet leuk .
Het voorstel voor een forum binnen het forum vind ik een goed voorstel .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk niet dat het helpt.
Je zult altijd van die klootzakken houden die er dan toch in kruipen, gewoon hier de fora strak modereren (is ook een taak van de niet-moderators !!)


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 21-12-2001 18:48 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

hoe dat dan gewoon wat van zeggen ensu....


zo, dat was mijn beurt dan weer


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2001 3:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja en dan lekker uit je dak gaan zoals ik op dat soort figuren, waardoor je zelf de foute idioot bent(ik wenste in het C. topic al die losers de ergste dood toe). Laat die eikels dus de tyfus krijgen!


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-12-2001 17:01 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 december 2001 17:13 schreef Paul het volgende:
[voorstel]
Ik zou opzich wel een los forum kunnen maken waar alleen bepaalde personen kunnen discussieren. Om daar dan te mogen posten moet je eerst voorgedragen worden door 1 van de leden van dat forum. Misbruik van dat forum wordt dan hard gestraft en nutteloze reacties worden zonder discussie weggehaald.


Je kan mensen die zich er dan niet aan houden, gewoon daar weer weren door ze een lagere rang te geven.



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 22-12-2001 17:10 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

slap ouwehoeren moet toch kunnen vind ik
en er zijn nou eenmaal ook domme mensen, daar kunnen ze ook niks aan doen en ze bannen van een forum is nogal discrimenerend.

dat ze in het onderwijs selecteren op intelligentie oke, maar op een forum?

als je een serieuze discussie aan het voeren bent moet je de domme reacties maar negeren
dan lijkt het me ook wel duidelijk
zelfs de domste persoon heeft het volgens mij wel door als hij/zij genegeerd wordt, meestal gaat het dan ook alleen om aandacht

[Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 22-12-2001 17:13]


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 24-12-2001 12:09 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 17:13 schreef Paul het volgende:
Er valt opzich vrij weinig aan te doen ...
als we er wat aan doen zijn we ook meteen weer de kwaaie piet ... censuur en zo.

Daarnaast kunnen niet alle moderators 24x7 aanwezig zijn en de boel in rechte banen leiden.

Het bannen of verwijderen van bepaalde personen is ook onbegonnen werk want dan maken ze wel weer een nieuwe user voor.

[voorstel]
Ik zou opzich wel een los forum kunnen maken waar alleen bepaalde personen kunnen discussieren. Om daar dan te mogen posten moet je eerst voorgedragen worden door 1 van de leden van dat forum. Misbruik van dat forum wordt dan hard gestraft en nutteloze reacties worden zonder discussie weggehaald.




...en zo ontstond de gelaagde samenleving. Vrijheid, gelijkheid en democratie roepen ze dan...


SCUM FUCK


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-12-2001 14:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

WHAHAHAHAHAH....uw bevindingen zijn geheel niet onderbouwt en uit de lucht gegrepen. U snapt er niks van en hebt eigenlijk niets op dit forum te zoeken. Wij hebben allemaal gelijk en zijn veel intelligenter dan u.


(komt het je bekend voor dwaas?)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-12-2001 14:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2001 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2001 14:45 schreef XnegativeX het volgende:
WHAHAHAHAHAH....uw bevindingen zijn geheel niet onderbouwt en uit de lucht gegrepen. U snapt er niks van en hebt eigenlijk niets op dit forum te zoeken. Wij hebben allemaal gelijk en zijn veel intelligenter dan u.


(komt het je bekend voor dwaas?)

ROFLMAO .. Negje .. U rule


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-12-2001 16:14 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik ben het eens met strak moderaten. Maar sommige moderators moeten eens een beetje beter kijken, want als ik bijvoorbeeld een van mijn posts weg gehaald zie worden omdat dit 'fascistisch' zou zijn, vraag ik me toch af hoe serieus ik de inteligentiegrens van de gemiddelde moderator moet leggen.
Ik heb al regelmatig mijn aversie jegens rascisme en fascisme laten doorschemeren.

(of vinden jullie dat een te moeilijk woord, aversie..) domme mensen!


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2001 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welke was dat dan ?
Ik weet van niks namelijk ...
Wie zegt dat het daarom was ?


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-12-2001 19:30 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

U kunt in dat geval deze persoon ook een mailtje sturen. Zo klagen helpt iig niet!



Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 24-12-2001 19:58 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

quote:
Op 21 december 2001 17:02 schreef Satan het volgende:
Ik wilde graag dat bepaalde personen niet meer toegelaten worden tot het forum .
Daaronder vallen :
mensen die het algehele nivo van het forum omlaag halen .
sfeer verpesten
of aan zetten of actief deelnemen aan crimineel gedrag en denken zo indruk te maken op andere forumbezoekers .
ik wil geen namen noemen omdat ik geen zin heb in een discussie met die personen en ook omdat ik de argumenten aan het begin op een rijtje heb gezet .
ZM moet een forum zijn waar er gesprekken van een hoogstaand nivo worden gevoerd .
waaronder gesprekken over muziek .(waaronder muziektheorie )
Als deze 'trend' naar algehele inhoudloosheid en dommer worden zich voortzet wordt dit forum niet meer aantrekkelijk voor ontwikkelde mensen en talentvolle muzikanten .
Vroeger vond ik dit forum veel beter .
Wellicht jullie ook .
Misschien zijn het meer regels maar het is in het belang van iedereen die een kwalitatief hoogstaand dicussie wil voeren en wil dat dit forum een goede reputatie blijft houden en de juiste mensen blijft aantrekken .


Niet iedereen heeft jouw niveau !!
Niet iedereen heeft jouw manier van denken !!

Ieder mens heeft zijn eigen manier van doen, en denken. Iedereen is uniek.

Dat je de namen niet durft te noemen, is dat je bang bent volgens, mij om afgezeken te worden door die personen. Stuur ze een e-mail met hoe jij er over denkt, maar ga er dan niet een gehele topic van maken, waar iedereen zijn gal weer kan gaan spuwen.

So what als hier zwak begaafden komen ?!?!
So what als ze een IQ hebben van 220 ?!?!

Ben jij die persoon dan die daar over moet gaan oordelen, of ze hier wel of niet op de forum mogen komen.

Tis wel een beetje discriminatie

[Dit bericht is gewijzigd door Black eye op 24-12-2001 19:59]


TRASH


Satan
Usericon van Satan
Posted 24-12-2001 20:18 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 24 december 2001 19:58 schreef Black eye het volgende:
Niet iedereen heeft jouw niveau !!
Niet iedereen heeft jouw manier van denken !!

Ieder mens heeft zijn eigen manier van doen, en denken. Iedereen is uniek.

Dat je de namen niet durft te noemen, is dat je bang bent volgens, mij om afgezeken te worden door die personen. Stuur ze een e-mail met hoe jij er over denkt, maar ga er dan niet een gehele topic van maken, waar iedereen zijn gal weer kan gaan spuwen.

So what als hier zwak begaafden komen ?!?!
So what als ze een IQ hebben van 220 ?!?!

Ben jij die persoon dan die daar over moet gaan oordelen, of ze hier wel of niet op de forum mogen komen.

Tis wel een beetje discriminatie

Ik begrijp dat je zo reageert .ik weet niet of je de gehele dicussie hebt gevolgd ook over chuck de neofascistische denkbeelden die heer verdedigd worden ,de moorden op 'christenen '. ik noem het dom .Waarom ? omdat zoals terecht is opgemerkt ze dit doen omdat ze denken zo indruk op anderen te maken en om aandacht etc.Niemand raakt hiervan onder de indruk .
Ik heb niks tegen zwakbegaafdheid .fascisme bestrijd ik met fascisme en het werkt .Het is de enige taal die 'fascisten ' blijkbaar verstaan .
En ik ben ook niet bang ,ik heb al met iedereen hier de discussie gevoerd ook met de desbetreffende personen .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 24-12-2001 20:58]



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen