IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : het niet meer toelaten van bepaalde personen Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-11-2002 23:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind de benaming onzin ook niet echt exact gepast eigenlijk... maar het hoeft niet persé anders toch?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2002 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tuurlijk wel ...
De ondertitel zegt toch dat het mag ?
En als je dat aan banden gaat leggen, kun je net zo goed het onzinforum schrappen en in Algemeen het Lulutopic zetten en de Metalganme in Heavy Metal zetten


Fire
Usericon van Fire
Posted 26-11-2002 23:03 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 26 november 2002 23:01 schreef Jenje het volgende:
Tuurlijk wel ...
De ondertitel zegt toch dat het mag ?
En als je dat aan banden gaat leggen, kun je net zo goed het onzinforum schrappen en in Algemeen het Lulutopic zetten en de Metalganme in Heavy Metal zetten
Dammit, ik ben het er niet mee eens, maar ik heb de argumenten nog niet klaar liggen



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2002 23:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als je iets geen onzin meer noemt lokt het je ook minder om er onzin in te gaan posten. Als je hier nieuw binnen komt en niets weet van dat onzin neigt je het veel minder om dat te gaan doen. Het lijkt mij wel handig om bijvoorbeeld het lul topic en wat jenje al zei metal game topic open te laten. En verder geen onzinnige dingen meer accepteren. ALs je dat van te voren als regel stelt, elk onzinnige topic wordt dicht gegooid, is het misschien makkelijker?

't is en het blijft lastig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 23:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als er nou eens gewoon ipv het onzin forum een chatroom of iets dergelijks wordt opgezet voor mensen met minimaal 100 posts... een chatroom met verschillende kanalen bijvoorbeeld: dom gelul en dom gelul over metal ofzo...

dan ist slowchattopic overbodig...


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2002 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

-->>> IRC !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2002 23:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm, er is toch IRC???

Mensen die niet weten hoe ze daarop moeten hebben maar pech hoor... zo moeilijk is het downloaden en installeren van een client niet.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-11-2002 23:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

IRC is niet tof


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 23:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

inderdaad... heb al genoeg programma's openstaan...


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2002 0:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb een beter idee: als nou iedereen die hier loopt op te sommen waar ze zich allemaal wel niet aan ergeren, nou eens een andere hobby zou gaan zoeken...

Dit is een FORUM!!!
Toegang ontzeggen tot allerlei subfora, allerlei onderwerpen verbieden, sjesus dadelijk moet ik nog eerst schriftelijke toestemming in tweevoud hebben voordat ik ergens mag reply'en...

En dat gezeik over newbies mag wat mij betreft ook eens afgelopen zijn (ja, met mijn ruim 800 posts schijn ik ook nog een newbie te zijn). Iedereen is ook ooit newbie geweest en voorlopig erger ik me meer aan het feit dat een aantal mensen zich ongelooflijk verheven voelen boven de rest (ik *haat* het woord 'elite') dan aan het gedrag van die zogenaamde newbies, waar ik zelf dus ook bij hoor volgens velen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-11-2002 0:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 november 2002 0:04 schreef altx het volgende:
Ik heb een beter idee: (...) volgens velen.

Compleet mee eens!!!!

Voorstel: Mensen die zich "elite" voelen en zich ergeren aan de rest van het forum gaan lekker IRC chatten...


Zenial


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-11-2002 0:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 november 2002 23:11 schreef Asherah het volgende:
IRC is niet tof



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-11-2002 0:22 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

iRC werkt bij mij niet volgens mij .ik heb wel MSN .



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 0:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het werkt dan ook alleen bij 313373 mensen.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-11-2002 0:45 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik ben nogal voorzichtig met deze computer , toen ik icq had was er steeds een ongeldige bewerking , en moest het opnieuw opsgestart worden , vandaar dat ik andere chatprogramma's van deze computer ook heb verwijderd ( behalve MSN ) .



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-11-2002 10:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 november 2002 0:45 schreef Vinay het volgende:
ik ben nogal voorzichtig met deze computer , toen ik icq had was er steeds een ongeldige bewerking , en moest het opnieuw opsgestart worden , vandaar dat ik andere chatprogramma's van deze computer ook heb verwijderd ( behalve MSN ) .

Euhm ja. Dat is dus niet echt een reden om dit forum te gaan veranderen zeg maar...


Zenial


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-11-2002 10:53 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

kan het iets meer on topic?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-11-2002 11:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Allereerst... hoe komen jullie nu ineens weer bij het beperken of verwijderen van het Onzin forum? Juist dat onzinforum is er ooit extra bij gevoegd omdat jullie aangaven dat er behoefte aan was.. en nu ineens niet meer?

quote:
Op 26 november 2002 22:43 schreef Cadaveria het volgende:
laten de nieuwelingen nou voor de meeste problemen zorgen

Wat voor een problemen zijn dat dan? Het enige wat ik momenteel kan bedenken is het soms openen van overbodige topics, maar dat is dan ook echt het enige. Noem eens wat voorbeelden ofzo, want m.i. zijn de problemen voornamelijk geweest met een paar gebruikers die juist al langer op het forum aanwezig waren/zijn.

quote:
Op 26 november 2002 18:40 schreef Heiden het volgende:
Dat denkt niemand, maar het nivo en de gemiddelde leeftijd is echt schrikbarend laag de laatste tijd, en de 'ouwere' ZM-ers verdienen zeker enig respect.
Wat een 'load of crap'... alsof je puur op leeftijd dit soort onderscheid kunt maken

quote:
Op 26 november 2002 18:40 schreef Heiden het volgende:
Gisteren heb ik echt de slechtste dag meegemaakt op ZM, op een gegeven zat ik gewoon opgefokt achter mijn PC.
En dat is dan ook het hele punt... mensen vergeten wel eens dat die PC ook uit kan. Je hoeft niet per se iedere drie seconden te kijken of er al nieuwe posts op ZM zijn.. veel mensen gebruiken ZM echt als een hangplek.. krijg een leven, denk ik dan..

quote:
Op 26 november 2002 18:40 schreef Heiden het volgende:
Soms zelfs meer als 2 keer zo oud.
... en nog steeds taalfouten neerzetten...


I'm not being rude. You're just insignificant.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-11-2002 11:38 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

de laatste pagina's van deze tread zijn gewoon ronduit zielig!
mensen lopen zich maar een beetje als elite te gedragen hier... godvedomme dit is toch te debiel voor woorden!


My madness, my sadness


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2002 11:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 11:28 schreef helmet het volgende:
[grote lap tekst]





Weer eens iemand die op dezelfde golflengte zit als ik!
En het is nog een moderator ook...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-11-2002 11:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 november 2002 11:38 schreef winters rage het volgende:
de laatste pagina's van deze tread zijn gewoon ronduit zielig!
mensen lopen zich maar een beetje als elite te gedragen hier... godvedomme dit is toch te debiel voor woorden!

Dat is juist het hele probleem. Ik stel voor dat de hele top-50 van mensen met de meeste posts hier worden gebanned. Zijn we tenminste ook van dat gezeik af

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 27-11-2002 11:43]


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2002 11:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 11:42 schreef Zenial het volgende:
Dat is juist het hele probleem. Ik stel voor dat de hele top-50 van mensen met de meeste posts hier worden gebanned. Zijn we tenminste ook van dat gezeik af


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2002 11:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 11:43 schreef Slechtheid het volgende:



Heb je niet zitten opletten of zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2002 11:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 11:44 schreef altx het volgende:
Heb je niet zitten opletten of zo?
Nee, maar Zenial gaat ervanuit dat de gehele top 50 posters zeikt, en naast dit heb ik mezelf hier nog nooit horen zeiken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-11-2002 11:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 11:28 schreef helmet het volgende:
Wat een 'load of crap'... alsof je puur op leeftijd dit soort onderscheid kunt maken


Over het algemeen wel, ja.

quote:
En dat is dan ook het hele punt... mensen vergeten wel eens dat die PC ook uit kan. Je hoeft niet per se iedere drie seconden te kijken of er al nieuwe posts op ZM zijn.. veel mensen gebruiken ZM echt als een hangplek.. krijg een leven, denk ik dan..


Waar bemoei jij je mee? Ik vul mijn leven in zoals ik het zelf wil.

quote:
... en nog steeds taalfouten neerzetten...


Welke taalfouten, ik ga toch heel wat verantwoordelijker met de Nederlandse taal om als de meesten hier.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen