IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : het niet meer toelaten van bepaalde personen Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-11-2002 18:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja
dat elite gedoe slaat in principe nergens op.
maarja, ik neem wel aan dat het begrepen wordt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2002 18:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe .... ach je krijgt overal en altijd en groep mensen die duidelijker aanwezig is dan de anderen, maar om dat nou als elite te gaan omschrijven vindt ik een beetje vergezocht


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 18:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nu ja... Als je het je afvraagt wie of wat dat dan zijn, die elite, ben je iig behoorlijk op de verkeerde weg.

Verder denk ik wel degelijk dat je een onderscheid kunt maken naar algeheel denk- en abstractievermogen, intelligentie, cerebrale capaciteiten, coherentie en poging tot gestructureerd en duidelijk je punt uiteenzetten.

Dit als tegengestelde van het zomaar blèren wat in je opkomt, het uitkauwen van clichés, het gebruiken van excuustruusargumenten omdat je bang bent dat iemand het niet met je eens is, het recycleren van veel te oude grappen, het vragen om aandacht en het je op de verkeerde momenten over de verkeerde dingen aangesproken voelen (ja, ik bedoel JOU ja, fijne lezer ), het versterken van je 'social image', het zoeken van bevestiging, het zich persoonlijk aangevallen voelen in discussies, en het projecteren van onzekerheid.

Maar ja.... wat doe je eraan (behalve elite zijn, dan).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 19:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Heb jij weer te diep in het kookpannetje gekeken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-11-2002 19:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu ja... Als je het je afvraagt wie of wat dat dan zijn, die elite, ben je iig behoorlijk op de verkeerde weg.

Verder denk ik wel degelijk dat je een onderscheid kunt maken naar algeheel denk- en abstractievermogen, intelligentie, cerebrale capaciteiten, coherentie en poging tot gestructureerd en duidelijk je punt uiteenzetten.

Dit als tegengestelde van het zomaar blèren wat in je opkomt, het uitkauwen van clichés, het gebruiken van excuustruusargumenten omdat je bang bent dat iemand het niet met je eens is, het recycleren van veel te oude grappen, het vragen om aandacht en het je op de verkeerde momenten over de verkeerde dingen aangesproken voelen (ja, ik bedoel JOU ja, fijne lezer ), het versterken van je 'social image', het zoeken van bevestiging, het zich persoonlijk aangevallen voelen in discussies, en het projecteren van onzekerheid.

Maar ja.... wat doe je eraan (behalve elite zijn, dan).


eh, heb je het tegen mij? Sorry, zo bedoelde ik het helemaal niet ...
Ik ben hier veel te goed voor, ik ga niet eens in discussie met jou!
pfff
nu voel je je zeker heel erg gaaf he???


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 19:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heh!!!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-11-2002 20:39 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu ja... Als je het je afvraagt wie of wat dat dan zijn, die elite, ben je iig behoorlijk op de verkeerde weg.

Verder denk ik wel degelijk dat je een onderscheid kunt maken naar algeheel denk- en abstractievermogen, intelligentie, cerebrale capaciteiten, coherentie en poging tot gestructureerd en duidelijk je punt uiteenzetten.

Dit als tegengestelde van het zomaar blèren wat in je opkomt, het uitkauwen van clichés, het gebruiken van excuustruusargumenten omdat je bang bent dat iemand het niet met je eens is, het recycleren van veel te oude grappen, het vragen om aandacht en het je op de verkeerde momenten over de verkeerde dingen aangesproken voelen (ja, ik bedoel JOU ja, fijne lezer ), het versterken van je 'social image', het zoeken van bevestiging, het zich persoonlijk aangevallen voelen in discussies, en het projecteren van onzekerheid.

Maar ja.... wat doe je eraan (behalve elite zijn, dan).

blablabla


My madness, my sadness


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-11-2002 21:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht



Volgens mij had Azagthoth niet verwacht dat dit zo uit de hand zou lopen... Keep it up!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 21:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, es ff kijken wat wij (de elite, natuurlijk) kunnen losmaken .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 22:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Joepie! Ik behoor ook tot de top 50 elite!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 22:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:06 schreef Misanthrope het volgende:
Joepie! Ik behoor ook tot de top 50 elite!

Welnee... jij behoort tot de top 50 inlikkers . Elite lees je af aan kwaliteit, niet aan kwantiteit.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 22:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Welnee... jij behoort tot de top 50 inlikkers . Elite lees je af aan kwaliteit, niet aan kwantiteit.
Zeg, ik heb de laatste 200 posts bijna alleen maar serieus gepost!
Bovendien zouden bijna alle nieuwelingen dan elite zijn, want die mogen nog niet in onzin posten en posten vaak dus geen onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 27-11-2002 22:10]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 22:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:08 schreef Misanthrope het volgende:
Zeg, ik heb de laatste 200 posts bijna alleen maar serieus gepost!

Kijk, dat bedoel ik, die eeuwige drang om zich cijfermatig te compenseren voor het te kleine weinig elitaire piemeltje...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-11-2002 22:10 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ben dus wel een persoon die enkel serieuze posts maakt. Dat is wel te zien aan mijn positie net binnen de 50 meeste posters terwijl ik al langer op het forum zit dan de nr 1 Dwaallicht.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 22:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:10 schreef Sjaan het volgende:
Ik ben dus wel een persoon die enkel serieuze posts maakt. Dat is wel te zien aan mijn positie net binnen de 50 meeste posters terwijl ik al langer op het forum zit dan de nr 1 Dwaallicht.
Je relatie met Kramy is dus ook heel serieus?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-11-2002 22:13 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 27 november 2002 22:11 schreef Misanthrope het volgende:
Je relatie met Kramy is dus ook heel serieus?


Kijk, zaken met kramy bespreek ik wel privé op msn. Mijn posts daarover op dit forum zijn te verwaarlozen


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-11-2002 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

pff, dat gezeur. mensen die in de top50 staan, zijn gewoon losers die nix beters te doen hebben, dan zijn of haar tijd te verkloten door op dit forum te gaan posten. daar!

oh shit, ik sta op 42 met superstip.

ik ben dan ook de onzin narrator.


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-11-2002 22:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

LOL!
They left us bleeding and sore, in the hands of the onzin narrator!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-11-2002 22:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 november 2002 22:37 schreef Heiden het volgende:
LOL!
They left us bleeding and sore, in the hands of the onzin narrator!


SLAUGHTERRRR !!!!

oh shit, alweer off-topic.


Oud Vuil.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 0:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Offtopic...

Offtopic...

Offtopic...


SSSSSSSSLOTJEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!


Zenial


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-11-2002 0:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Kijk, dat bedoel ik, die eeuwige drang om zich cijfermatig te compenseren voor het te kleine weinig elitaire piemeltje...

Hehehe

Zie jij dit nog maar eens voor elkaar te krijgen





[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-11-2002 0:21]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2002 0:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Kijk, dat bedoel ik, die eeuwige drang om zich cijfermatig te compenseren voor het te kleine weinig elitaire piemeltje...

Waarom was jij dan zo blij dat je op nummer 1 stond?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 0:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 0:37 schreef Jenje het volgende:
Waarom was jij dan zo blij dat je op nummer 1 stond?

Ook dat eeuwige drammen met ouwe koeien altijd



(*sluipt langzaam weg uit topic*)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 0:52 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 0:53 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 27 november 2002 21:55 schreef TNightmare het volgende:


Volgens mij had Azagthoth niet verwacht dat dit zo uit de hand zou lopen... Keep it up!


Hehe, ik moet zeggen dat ik mij erg vermaakt heb met dit topic.



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen