IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Alter Bridge Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-10-2005 19:42 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

De 'nieuwe' rockformatie Alter Bridge treed 21 november op in Paradiso.

Band speel stevige Hard Rock met een melodieuze inslag. Ze waren de openingsband op Fields of Rock.

Voor meer info zie:
www.paradiso.nl
www.alterbridge.com

Kosten concert €19,-


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 04-10-2005 19:58 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

oké dan


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 05-10-2005 0:00 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Zo nieuw zijn ze ook al niet meer.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-10-2005 16:00 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 0:00 schreef Aerpel het volgende:
Zo nieuw zijn ze ook al niet meer.


Daar staat nieuw ook tussen ' ', maar goed, ze hebben tot nu toe nog maar 1 album op zak.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-10-2007 19:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Was de eerste plaat van Alter Bridge al geweldig, vandaag de 2de gekocht "Blackbird". En wat is dat een dijk van een plaat zeg! Heerlijke nummers, muzikaal vakmanschap en een geluid om U tegen te zeggen. Deze kan wel eens heel hoog in mijn jaarlijstje gaan komen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 10-10-2007 19:38 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Vind het niet meer zoveel aan, het 1e album was nog wel leuk..


Het is de lichtinval ;')


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 10-10-2007 20:04 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 10 oktober 2007 19:35 schreef Staalman het volgende:
Was de eerste plaat van Alter Bridge al geweldig, vandaag de 2de gekocht "Blackbird". En wat is dat een dijk van een plaat zeg! Heerlijke nummers, muzikaal vakmanschap en een geluid om U tegen te zeggen. Deze kan wel eens heel hoog in mijn jaarlijstje gaan komen!


Hele-fucking-maal mee eens! Super lekkere rockplaat, goed gespeeld en geproduceerd en een superzanger. Rockalbum #1 tot nu toe dit jaar.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2007 20:39 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ben hem net aan het luisteren, erg erg gave plaat!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-10-2007 20:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Stadion rock.
Ik trek het wel!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 10-10-2007 21:43 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Blackbird moet ik nog ff checken, vorige was best goed te doen. Lijkt we wel een geinig concert om naartoe te gaan in Paradiso.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 11-10-2007 9:59 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Vooral doen.....de openingspost is nl. van 2 jaar terug


10.10.1942 - 20.11.2011


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-10-2007 20:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



Deze plaat is de nummer 1 van mijn jaarlijst, en geen plaat die Blackbird nog van de troon afstoot! Nu weer opstaan en de teksten erbij... Echt met kippenvel zo dik als de reet van mijn tante op mijn armen. Ik kan niet anders dan keihard meezingen of met een brok in mijn keel opgaan in de nummers.

DIKKE NUMERO UNO!

Ik heb mijn kaarten al voor 30 januarie als ze in de 013 spelen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 29-10-2007 14:03 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik was eerst een beetje bang voor alle Creed-referenties die ik las, maar "Blackbird" heeft gelukkig een totaal andere sound en klinkt inderdaad verdomd lekker. Rockplaat van het jaar is het dan weer niet voor mij, die eer gaat naar het debuut van Black Stone Cherry, maar het is wel kandidaat voor het onvermijdelijke jaarlijstje.


renYek
Usericon van renYek
Posted 18-12-2007 12:46 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Net 5 kaartjes gereserveerd voor Hof Ter Loo in januari


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-01-2008 1:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Net terug uit Tilburg, wat een band!!! Het geluid was wat mat naar mijn idee, maar de band speelde gretig en de setlist was uitmunted. Alleen die blues cover had niet gehoeven van mij... Verder


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 31-01-2008 11:58 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 1:14 schreef Staalman het volgende:
Net terug uit Tilburg, wat een band!!! Het geluid was wat mat naar mijn idee, maar de band speelde gretig en de setlist was uitmunted. Alleen die blues cover had niet gehoeven van mij... Verder



Setlist was idd zeer goed. Heerlijke show, prima geluid ook naar mijn idee. Volgende keer weer!


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 31-01-2008 12:06 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 11:58 schreef Arasazi het volgende:
Setlist was idd zeer goed. Heerlijke show, prima geluid ook naar mijn idee. Volgende keer weer!
Damn, zit toevallig net Alter Bridge te luisteren voor het eerst sinds een jaar en moest gelijk terugdenken aan hun superstrakke optreden op Graspop 2005. Spelen ze nog ergens anders in Nederland?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-01-2008 13:09 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 12:06 schreef Nargaroth het volgende:
Damn, zit toevallig net Alter Bridge te luisteren voor het eerst sinds een jaar en moest gelijk terugdenken aan hun superstrakke optreden op Graspop 2005. Spelen ze nog ergens anders in Nederland?


Neen, voorlopig niet.. Heb jij even pech

OMG... wat was het gaaf gisteren!!!!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-01-2008 13:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 13:09 schreef AngelOfDeath het volgende:
OMG... wat was het gaaf gisteren!!!!


Hele vette +1!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 31-01-2008 20:32 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

Het was helemaal geweldig! Ben benieuwd naar de foto's!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-02-2008 0:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben benieuwd of ze nog wat festivalletjes gaan doen.... Echt wat een te gekke band!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-02-2008 0:26 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 0:16 schreef Staalman het volgende:
Ben benieuwd of ze nog wat festivalletjes gaan doen.... Echt wat een te gekke band!


Dat zou inderdaad wel erg geil zijn


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 03-02-2008 21:15 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

013 en Pinkpop zijn overigens niet de enige optredens die Alter Bridge dit jaar in Nederland verzorgt, zo verklapt Tremonti. "Voor november staat ook een concert gepland. Al weet ik nog niet precies waar en wanneer. Maar we komen zeker nog terug", besluit de 33-jarige Amerikaan.

http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=19&id=110475



[Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 03-02-2008 21:16]


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-02-2008 21:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben benieuwd, ga waarschijnlijk wel weer aanwezig zijn denk ik...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-09-2008 16:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kaartjes voor 7 december zijn binnen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 26-09-2008 10:58 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

dit is een goede band idd, ik vind de 2e cd persoonlijk beter zit wat steviger in elkaar en houd ik wel van



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen