IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 28 januari Podium Hoogeveen: God Dethroned, Pulverizer, Massive Assault, Profane & Carnal Leftovers Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 28-01-2006 14:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2006 12:21 schreef MMayo het volgende:
Mja maar ik heb de cd al, voel me een beetje achtergesteld.. ik wil ook een button!!!
IK OOOOOOOK!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 29-01-2006 1:59 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Gewoon gaan zeuren bij Matthieu dat je ook een button wilt. Is Sanne ook gelukt


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 29-01-2006 2:05 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 29 januari 2006 1:59 schreef Hades het volgende:
Gewoon gaan zeuren bij Matthieu dat je ook een button wilt. Is Sanne ook gelukt


Maar Sanne krijgt al snel iets gedaan ...



Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 29-01-2006 2:10 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Wakker blijven in de kroeg kostte d'r anders best veel moeite net


slome
Usericon van slome
Posted 29-01-2006 2:14 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Vertel me eens... Wat heb ik zoal gemist?


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 29-01-2006 8:16 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Die nieuwe conflict ep van Massive assault is zeer gaaf!! Vond de avond verder een beetje tegenvallen. Wel gezellig druk alleen hadden de bands het vandaag net niet. Alleen Pulverizer kon me echt boeien.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2006 12:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dankzij onze planning Carnal Gayovers gelukkig gemist. Die andere band ook, geen idee welke maar als ik CL nis neem ik t op de koop toe.
Pulverizer was wel vet. Toffe vocalen. Ik vind die band alleen na een nummer of drie wel saai worden. Massive Assault was Massive Assault; Menig ZMer weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
God Dethroned was echt goed. Ze speelden lekker strak door. Zeker een beter optreden dan de, pak weg, drie vorige keren dat ik ze zag. Alleen hoeven die nummertjes Ínto the Lungs of Hell'van mij niet, slappe kost. Ook vond ik toegift wat matig. GD heeft echt veel sterkere nummers. Firebreath of Execution.. bv.

"The Somberness of Winter!!!"

Goed geluid trouwens id die zaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 29-01-2006 12:13 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Het was verdomd gezellig! Bedankt iedereen!

@kwelgeest: Execution Protocol! Damn, die moeten we idd weer eens spelen!



AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 29-01-2006 12:49 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Kep me wel vermaakt.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2006 14:42 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Was weer gezellig.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2006 15:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2006 1:59 schreef Hades het volgende:
Gewoon gaan zeuren bij Matthieu dat je ook een button wilt. Is Sanne ook gelukt


Ik kreeg er direct al eentje van Ratman

Maarre gaaf avondje ja, door rondbel- (spatie hier tussen moet van Buried Alive) actie van de blonde rockgod toch nog op tijd voor Carnal Leftovers. Een half uur eerder spelen is niet erg handig, weinig publiek. Ehr Profane nog gezien, ook best aardig. Pulverizer vond ik wel leuk weer, Massive Assault was ook best okee en God Dethroned was gaaf. De stoelen in het damestoilet waren ook zeer succesvol, opsluitacties zijn wat minder voor anderen maar toch erg vermakelijk. Het bier was ranzig en in de zaal was het flink warm. Al met al een mooi feestje zo!

En ik heb een Carnal Leftovers button, jeeeeuj jeeeeeeuj!


Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 29-01-2006 17:17 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

ja was weer gezellig Pulverizer



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 29-01-2006 20:41 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik heb ook een button!



Nix
Usericon van Nix
Posted 29-01-2006 21:28 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Publiek fotokes binnenkort op www.bierdrinkenenkutroepen.nl


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-01-2006 21:49 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2006 1:59 schreef Hades het volgende:
Gewoon gaan zeuren bij Matthieu dat je ook een button wilt. Is Sanne ook gelukt
Mij niet...maar ik ben dan ook geen vrouw


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-01-2006 21:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2006 15:28 schreef MMayo het volgende:
opsluitacties zijn wat minder voor anderen maar toch erg vermakelijk.
Volgens mij was er iemand bezopen...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2006 23:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2006 21:52 schreef Doomy het volgende:
Volgens mij was er iemand bezopen...


It wasn't me..


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 30-01-2006 1:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

ik ook niet


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-01-2006 1:14 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ook niet.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 30-01-2006 1:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wie dan wel?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-01-2006 1:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Die ene, met dat haar!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2006 1:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 1:17 schreef Doomy het volgende:
Wie dan wel?


Niemand van hier dacht ik, wij waren gewoon vervelend aan het doen


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-01-2006 1:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Of die kerel met die lelijke getekende wenkbrauwen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 30-01-2006 1:21 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Durven jullie wel? Onschuldige meisjes in de plee opsluiten?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2006 1:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 1:21 schreef Doomy het volgende:
Durven jullie wel? Onschuldige meisjes in de plee opsluiten?


Mja, moest wel.. in de mannenplee stond voor zover wij konden zien geen stoelen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen