IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Requiescat in Pace (meld de doden deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2006 8:03 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

LOL, idd!

Op de dag van overlijden melde Animal Planet te stoppen met het uitzenden van shows gehost door wijlen S. Gister zag ik echter een interview met 'm. Erg leuk om te zien.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2006 15:24 by Snaack Profiel van Snaack

Uit een door mij dichtgepleurd tipoc:

quote:
Op 15 september 2006 0:39 schreef Bloodline het volgende:
Ik hoorde zonet dat een gast van Hatebreed zelfmoord heeft gepleegd gisteren ofzow ?
weet iemand hier meer van ?:

Bron: Blabbermouth:

HATEBREED has issued the following statement regarding the passing of its former guitarist Lou "Boulder" Richards:

"As many of you may have heard, and we were sorry to learn, our former guitar player Lou 'Boulder' Richards passed away yesterday. It is very unfortunate that he could not see any other way to conquer his demons. We hope he has finally found some peace. Our hearts go out to Vera and his family and friends."

Richards appeared on the group's "Satisfaction is the Death Of Desire" (1997) and "Perseverance" (2002) albums before leaving the band in May of 2002.

HATEBREED earlier in the year welcomed guitarist Frank "3 Gun" Novinec (TERROR, RINGWORM, INTEGRITY) into the fold on second guitar. Novinec made his recording debut with the group on the band's latest CD, "Supremacy", which came out last month on Roadrunner Records.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-10-2006 16:39 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Vlaanderen is weer een icoon van het witte doek kwijt , een heerlijke acteur is niet meer:

Acteur Nolle Versyp (70) is overleden

vr 06/10/06 - Acteur Nolle Versyp is overleden op 70-jarige leeftijd. Dat heeft zijn vrouw laten weten aan de VRT. Versyp werd de laatste jaren erg bekend door zijn rol als dokter Dré in "Thuis".
Nolle Versijp had een grafische opleiding en studies moderne talen gevolgd, maar hij werd al snel actief in het amateurtoneel.
(foto VRT) Pas op latere leeftijd - in 1975 - werd hij full-time beroepsacteur, zonder professionele opleiding.

Ruim veertig jaar was hij een vaste waarde in het Vlaamse theater. Al bijna even lang was de Gentse acteur met grote regelmaat op het tv-scherm te zien.

In 1959 was Nolle samen met zijn broer Oswald één van de stichters van het Gentse Theater Vertikaal waar hij bijna alle hoofdrollen voor zijn rekening nam.

Nolle Versyp stond ook op de planken bij de KNS, de Korre, Arca, Arena en het Raamtheater.

Van 1975 tot 1997 was hij verbonden aan het NTGent, als beroepsacteur.

In 1988 kreeg hij de Oscar de Gruyterprijs voor zijn interpretatie van "De Vrek" (Molière) en met zijn rol in "Sacco en Vanzetti" schitterde hij in een musical van het Ballet van Vlaanderen.

Nolle was ook een vaste waarde op de VRT
Nolle Versyp speelde rollen in VRT-reeksen als "Langs de kade", "Alfa Papa Tango", "Buiten de zone", "De bossen van Vlaanderen" en "Kongo" en in de speelfilms "Max" en "Ad fundum".
(foto VRT) Hij presenteerde tal van schooluitzendingen op VRT-radio en -televisie.

Van 1997 tot begin 2005 ging Nolle Versyp in "Thuis" door het leven als dokter Dré.

Begin vorig jaar moest de acteur stoppen met zijn rol in de soap om gezondheidsredenen.

"Mijn rol in "Thuis" was de mooiste fin de carrière die ik mij kon voorstellen", zei hij toen. Versyp nam afscheid van tv met veel pijn in het hart.
Oswald Versyp: "Het afscheid valt heel zwaar"
Oswald Versyp zegt over zijn broer: "Ik buig het hoofd voor zoveel talent; als tekenaar, als acteur, als broer".

"Als je heel je jeugd, 23 jaar lang, samen hebt geslapen in een klein bed, ken je elkaar heel goed. We wisten dat Nolle heel ziek was, maar het afscheid valt ontzettend zwaar.


[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 06-10-2006 16:40]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2006 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wie?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-10-2006 16:43 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 oktober 2006 16:41 schreef Jenje het volgende:
Wie?

Ieder Vlaming kent hem ongetwijfeld van series als Langs de Kade, Alfa Papa Tango, vanin Buiten de Zone, Thuis en nog tal van programma's. Heel erg spijtig dat hij dood is, hij was een briljant acteur.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-10-2006 16:46 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 september 2006 22:16 schreef Oud Vuil het volgende:
Och, met het beeld en het geluid uit is het wel te doen.


Ik ken het.

The bushtucker man heerscht toch meer, steve was me soms iets te druk.



Suck my piss


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2006 1:46 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 6 oktober 2006 16:43 schreef Beli Mawr het volgende:
Ieder Vlaming kent hem ongetwijfeld van series als Langs de Kade, Alfa Papa Tango, vanin Buiten de Zone, Thuis en nog tal van programma's. Heel erg spijtig dat hij dood is, hij was een briljant acteur.



dokter Dre is dood


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2006 10:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 oktober 2006 16:46 schreef skullfuck het volgende:
Ik ken het.

The bushtucker man heerscht toch meer, steve was me soms iets te druk.


TASTES LIKE CHICKEN !!!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 18:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

slecht nieuws voor de snookerliefhebbers.

Hunter loses battle with cancer



Born: 14/10/1978
Turned pro: 1998
Major titles: Welsh Open ('98, '02), Masters ('01, '02, '04), British Open ('02)
Family: Wife Lindsey, daughter Evie Rose
Died: 9/10/2006


Paul Hunter has died at the age of 27 after a battle with cancer.
The Leeds player was taken into the Kirkwood Hospice in Huddersfield last Friday and died on Monday evening.

The three-time Masters champion was diagnosed with dozens of neuro endocrine tumours on the lining of his stomach in March 2005.

Hunter would have been 28 on Saturday. He leaves a wife, Lindsey, and a daughter, Evie Rose, who was born on Boxing Day of last year.

Former world champion John Parrott was among the first to pay tribute.

"Paul certainly brought a touch of glamour to the game - they called him 'the Beckham of the baize'," Parrott told BBC Five Live.

"And his performances at Wembley were fantastic. To win three titles was tremendous.

"He was a happy-go-lucky man, always played with a smile on his face and never had a bad word to say about anyone."

Stephen Hendry, the seven-times world champion, added: "I'm absolutely devastated by the news.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2006 18:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

das een jonkie zeg...


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 18:35 by Chelman Profiel van Chelman

Damn. Ik wist dat het een aflopende zaak was maar wist niet dat het zo rapido ging.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 18:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou, hij was nog redelijk recent actief als ik het mij goed herinnner (ook speelde hij wle benden zijn niveau). maar ik dacht dus dat hij wel een kans had. maar helaas..... vuile rotziekte.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-10-2006 18:47 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik las het vanochtend al inderdaad Ik wist niet eens dat hij ziek was!



R.I.P.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 10-10-2006 18:48]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2006 19:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 oktober 2006 1:46 schreef cataclysm child het volgende:
dokter Dre is dood


De rapneger?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 10-10-2006 19:03 by celtic_winter Profiel van celtic_winter

hahaha, laten we het hopen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2006 19:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dr dre heerst, gelukkig is dit een andere (lees tekst maar verder )


Je moeder.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-10-2006 19:08 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL




Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-10-2006 22:23 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Oeps...

Knuffelige kinderhandjes worden cavia's fataal
GRONINGEN (ANP)- Al te enthousiaste kinderhandjes zijn een aantal cavia's fataal geworden tijdens de opening van Caviastad op de Groningse kinderboerderij Wegafarm.
Volgens de directeur van de kinderboerderij waren de kinderen te hardhandig aan het knuffelen en ging een aantal van de kleuters zelfs per ongeluk op de beestjes zitten. Drie van de tien cavia's overleefden het niet.

Voor Caviastad is door de kinderboerderij een apart hok ingericht waar kinderen de beestjes konden vasthouden en knuffelen.

http://www.zibb.nl/nieuws/binnenland/nieuwsbericht/asp/artnr/1276158/versie/1/index.html



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 22:24 by Schaep Profiel van Schaep



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-10-2006 22:27 by aerodis Profiel van aerodis

Jezus @ caviaverhaal

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-10-2006 22:27]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-10-2006 22:29 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 10 oktober 2006 22:23 schreef Oud Vuil het volgende:
Oeps...

Knuffelige kinderhandjes worden cavia's fataal
GRONINGEN (ANP)- Al te enthousiaste kinderhandjes zijn een aantal cavia's fataal geworden tijdens de opening van Caviastad op de Groningse kinderboerderij Wegafarm.
Volgens de directeur van de kinderboerderij waren de kinderen te hardhandig aan het knuffelen en ging een aantal van de kleuters zelfs per ongeluk op de beestjes zitten. Drie van de tien cavia's overleefden het niet.

Voor Caviastad is door de kinderboerderij een apart hok ingericht waar kinderen de beestjes konden vasthouden en knuffelen.

http://www.zibb.nl/nieuws/binnenland/nieuwsbericht/asp/artnr/1276158/versie/1/index.html


Dat klinkt een beetje als de 'ad hoc' kinderboerderij hier in Houten in het winkelgebied: volledig apatische geiten, een gestresst trillend biggetje, kaalgeplukte struisvogelbaby's en veeeeeeeel rennende dieren en kinderen.
Was best wel zielig eigenlijk...mooi moment om je kind te leren hoe het niet moet.

edit: typo


[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 10-10-2006 22:29]


Hatsjikidee!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-10-2006 22:30 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Zowiezo, kinderboerderijen en dierentuinen sucken. Ik vind het enorm sneu voor die dieren aldaar.



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 10-10-2006 22:38 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 10 oktober 2006 18:47 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik las het vanochtend al inderdaad Ik wist niet eens dat hij ziek was!



R.I.P.


Hij ziet er best ziek uit..



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-10-2006 18:36 by XXL Profiel van XXL

Volgens de comments (oa van Trey) op http://www.myspace.com/furyandflames

Overleden: Jared Anderson (Ex Morbid Angel, Ex Hate Eternal).

Kan iemand dit al officieel bevestigd vinden?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-10-2006 18:46 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 10 oktober 2006 18:26 schreef attila_de_hun het volgende:
slecht nieuws voor de snookerliefhebbers.

Hunter loses battle with cancer




Dit bedoel ik niet respectloos, maar godver! Zonde van zo'n lekkere kerel. Ook zielig voor zijn kind.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen