IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Requiescat in Pace (meld de doden deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-12-2006 11:29 by Iskariot Profiel van Iskariot

hehe, deze?





aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2006 11:32 by aerodis Profiel van aerodis

Tering, de bekende Satyriconfoto-met-opgezette-raaf* is er niets bij.

*jezus, het is helemaal geen raaf zie ik nu.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-12-2006 11:36]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-12-2006 11:33 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Dat klopt.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2006 11:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 december 2006 11:29 schreef Iskariot het volgende:
hehe, deze?






dat is'm


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 11:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stoere kop, kan zo in een metalband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2006 11:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

BIj "covered in (h)ashes" zeker??


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2006 7:09 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Lol @ Covered in Hashes!

/ @:

Op de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk is zondagavond door een onbekende een hond uit een rijdende auto gegooid. De hond bleef aan een riempje uit de auto hangen terwijl de chauffeur van de auto doorreed. Via de Sir Winston Churchilllaan reed de bestuurder naar de Schaapweg waar het beestje losraakte. De automobilist is hierna weggereden. Men heeft de hond moeten laten inslapen.

Een 44-jarige Hagenaar was getuige van de bizarre dierenmishandeling. De dierenambulance is gewaarschuwd en het personeel ontfermde zich over het zwaargewonde hondje. De medewerkers constateerden dat inslapen de enige mogelijkheid was.

Volgens de getuige werd het dier vanuit een groene Peugeot 205 gegooid. Het voertuig was voorzien van een Frans kenteken – 614 EEV 91. Een ieder die tips heeft over deze weerzinwekende daad kan bellen met 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 12-12-2006 7:29 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

kutlui


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2006 8:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 december 2006 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
BIj "covered in (h)ashes" zeker??
nee daar zitten al stoere mannen in!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2006 13:09 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 december 2006 8:28 schreef Jenje het volgende:
nee daar zitten al stoere mannen in!
In elkaars bips ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 13:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 december 2006 0:37 schreef Beli Mawr het volgende:
jaja en ook drieduizend mensen die er een andere mening op nahielden dan hem letan vermoorden, tig andere lui heeft laten folteren en noem maar op. Jaja, echt een man voor respect voor te hebben. Ze hadden hem veel beter laten wegrotten ergens in een kerker diep onder de grond achter dat hij de folterkamer gepasseerd was. Voor lui als hem kun je gewoon geen respect hebben zo lijkt me. Ik heb vanavond trouwens in het nieuws gehoord dat hij ook betrokken was bij vele belastingsontduiking, fraude, corruptietoestanden enzo was.

Pinochet was bijna de Zuid Amerikaanse Stalin
Nounounou, overdrijven is ook een kunst.

Pinochet heeft simpelweg het communisme tegengehouden en daarmee Chili behoed voor een nog groter kwaad en voor meer doden. Daarnaast heeft hij Chili uit een economisch dal (dat te danken was aan onze marxistische vrinden) gehaald en de vrije markteconomie van Milton Friedman geintroduceerd.

Als je moet kiezen uit 2 grote kwaden, waarvan 1 kwaad vooral kwaad is vanwege het andere kwaad, dan kies ik toch voor het minst kwade en dat was Pinochet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-12-2006 14:58 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 12 december 2006 13:19 schreef Misanthrope het volgende:
Nounounou, overdrijven is ook een kunst.

Pinochet heeft simpelweg het communisme tegengehouden en daarmee Chili behoed voor een nog groter kwaad en voor meer doden.


Pure speculatie natuurlijk. Verder is 'het communisme' non-existent.

quote:
Daarnaast heeft hij Chili uit een economisch dal (dat te danken was aan onze marxistische vrinden) gehaald en de vrije markteconomie van Milton Friedman geintroduceerd.


Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat Chili bepaald niet te boek als één van de neoliberale succesverhalen (voor zover die er al zijn).


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-12-2006 15:03 by El Chulo Profiel van El Chulo

Voorzover ik weet is Chili op dit moment het meest welvarende land van Zuid-Amerika. In hoeverre dit op het conto van Pinochet te schrijven is, weet ik niet.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-12-2006 15:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 december 2006 14:58 schreef Jebes het volgende:
Pure speculatie natuurlijk. Verder is 'het communisme' non-existent.
In hoeveel (semi-)communistische landen was dat niet het geval.



quote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat Chili bepaald niet te boek als één van de neoliberale succesverhalen (voor zover die er al zijn).
De vrije markt heeft zich alom bewezen. Dat kunnen we van geen een ander systeem zeggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 15:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 december 2006 14:58 schreef Jebes het volgende:
Pure speculatie natuurlijk. Verder is 'het communisme' non-existent.
Elk land dat hetzelfde pad volgde als Chili destijds heeft gigantische problemen gekend, door dat pad te volgen. Problemen als armoede, geweld, heel veel politieke doden.



quote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat Chili bepaald niet te boek als één van de neoliberale succesverhalen (voor zover die er al zijn).
Chili heeft door het beleid van het regime Pinochet een stabiele vrije markt economie opgebouwd in een onstabiele regio. Dit wordt door het OECD als hip omschreven. Chili heeft de hoogste inkomensgroei per hoofd van de bevolking in geheel Latijns Amerika.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-12-2006 15:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zeer hip.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2006 15:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Dat kan allemaal wel waar zijn maar een democratisch gekozen regering vervangen, die dus via een eerlijk proces aan de macht zijn gekomen,is "not done". anders hoef men zich hier niet meer druk te maken over pol pot, de russen, of om welke dicatators dan ook.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-12-2006 15:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 december 2006 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat kan allemaal wel waar zijn maar een democratisch gekozen regering vervangen, die dus via een eerlijk proces aan de macht zijn gekomen,is "not done". anders hoef men zich hier niet meer druk te maken over pol pot, de russen, of om welke dicatators dan ook.
In jouw optiek mag een democratisch gekozen regering dus nooit afgezet worden?


Ik zelf houd daar, waarschijnlijk geheel onverwacht, een andere mening op na.
Franco was immers ook hip.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 15:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 december 2006 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat kan allemaal wel waar zijn maar een democratisch gekozen regering vervangen, die dus via een eerlijk proces aan de macht zijn gekomen,is "not done". anders hoef men zich hier niet meer druk te maken over pol pot, de russen, of om welke dicatators dan ook.
Hij kwam met behulp van de Sowjet-Unie aan de macht. Niet bepaald democratisch. En hij creeerde een economische crisis.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-12-2006 15:21 by Iskariot Profiel van Iskariot

Volgens wikipedia:

quote:

he was appointed General Chief of Staff of the Army. With rising domestic strife in Chile, Pinochet was appointed Army Commander in Chief on August 23, 1973 by President Salvador Allende, his masonic brother of the same lodge, just the day after Parliament voted a resolution calling Allende's removal, by force if necessary.

Military coup of 1973

Main article: Chilean coup of 1973

Pinochet (sitting) as head of the newly established military junta
Enlarge
Pinochet (sitting) as head of the newly established military junta

Pinochet came to power in a coup d'état on September 11, 1973 after the Chamber of Deputies in its Resolution of August 22, 1973 declared that Allende had violated the Constitution.



Ligt wat genuanceerder dus.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 15:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 december 2006 15:21 schreef Iskariot het volgende:
Volgens wikipedia:



Ligt wat genuanceerder dus.
Ah kijk, dat wist ik nog niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2006 15:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2006 15:18 schreef kwelgeest het volgende:
In jouw optiek mag een democratisch gekozen regering dus nooit afgezet worden?


Ik zelf houd daar, waarschijnlijk geheel onverwacht, een andere mening op na.
Franco was immers ook hip.


ik gebruik absolute termen niet , dat doen alleen domoren/fundamentalisten, maar in principe niet nee. Een falende regering wordt afgerekend bij de volgende verkiezingen (zie nederland )


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-12-2006 15:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 december 2006 15:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ik gebruik absolute termen niet , dat doen alleen domoren/fundamentalisten, maar in principe niet nee. Een falende regering wordt afgerekend bij de volgende verkiezingen (zie nederland )
Nuance is voor de zwakken. Een middel om de confrontatie te vermijden of te verhullen dat je er eigenlijk niets van weet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 15:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 december 2006 14:58 schreef Jebes het volgende:
Pure speculatie natuurlijk. Verder is 'het communisme' non-existent.



Wat is speculatie? Dat Allende geld uit Moskou kreeg? Dat hij binnen twee jaar 7000 rechterlijke beslissingen naast zich neerlegde? Dat de Chileense parlament hem al VOORDAT Pinochet in beeld was, van machtsmisbruik en overtredingen van de grondwet confronteerde? Dat hij met onteigenen en nationaliseren van privaat eigendom bezig was? Dat hij de inflatie tot boven 500% opdreef? Dat de Chileense economie onder zijn bewind met ruim 5% per jaar krimpte? Dat Allende in KGB archieven onder het pseudoniem 'LEADER' als een agent figureert? Dat de KGB de kern van zijn veiligheidsdiensten vormde? Welk van de bovenstaande punten is speculatie?

Men moet trouwens niet de vergissing maken om Pinochet van alle blaam te zuiveren, daar gaat het niet om. Aan de andere hand gebruikte hij geweld om zijn land te verdedigen tegen een vernietigende invloed van buitenaf (Sovjet infilitratie). Hij had VEEL (zo niet de meerderheid) van de bevolking achter zich en heeft nadat er een stabiele situatie zich ontwikkelde de macht ZELF neergeleged. Verder zijn in de 2.5 jaar dat Allende aan de macht was bijna net zoveel anti-linkse dissidenten 'verdwenen' als onder Pinochet gedurende 17 jaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 15:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 december 2006 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat kan allemaal wel waar zijn maar een democratisch gekozen regering vervangen, die dus via een eerlijk proces aan de macht zijn gekomen,is "not done". anders hoef men zich hier niet meer druk te maken over pol pot, de russen, of om welke dicatators dan ook.


Ook wanneer deze verkiezingen actief door veiligheidsdiensten van een vijandelijke macht beïnvloed zijn en de kandidaat zelf op de payroll van die veiligheidsdiensten staat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen