IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Aquaristiek Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 17:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



deze denkk

maar anders gewoon wat garnalen en van die ruitenzuigers en regenboogjes


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 17:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zou graag van die albino beestjes hebben... kan er niet opkomen, zien eruit als aliens

edit : Axolotls dus




http://nl.wikipedia.org/wiki/Axolotl

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-08-2006 18:01]


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 17:53 schreef Hypnos het volgende:


deze denkk

maar anders gewoon wat garnalen en van die ruitenzuigers en regenboogjes


Dit IS een 'ruitenzuiger' oftewel een of andere Ancistrus of Pleco soort (er zijn er veel).

Garnalen zijn niet altijd even makkelijk te houden.


Bedoel je met regenboogjes nu neons of guppies? Beide zijn overigens vrij makkelijk te houden en zijn niet enorm kieskeurig wat water betreft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 17:55 schreef Hypnos het volgende:
zou graag van die albino beestjes hebben... kan er niet opkomen, zien eruit als aliens

edit : Axolotls dus




http://nl.wikipedia.org/wiki/Axolotl


Deze hoort in water van maximaal 20 graden te leven. Dat is fors te laag voor troopische vissen zoals je in je eerdere posts noemde.

Als je per se een albino moet hebben neem dan een albino Ancistrus of zo



Ik vind albino's gay daar ze in de natuur nooit zouden overleven. Het zijn in feite deficiënte beesten met alle risico's van dien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




*mijn eerste aquarium*


ja , neontetra's
als beginnen wil ik nog niet teveel risico pakken en kijken of die het al uithouden met me

of van die Black Molly's


garnalen moeilijk? oei


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

AAAARGH gekleurd grind.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 18:18 schreef Chelman het volgende:



Ik vind albino's gay daar ze in de natuur nooit zouden overleven. Het zijn in feite deficiënte beesten met alle risico's van dien.





die zwartjes zijn wijs, en die zuigen harder


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 18:20 schreef Chelman het volgende:
AAAARGH gekleurd grind.








het felste wat er was, HELROOD!


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 18:22 schreef Hypnos het volgende:


het felste wat er was, HELROOD!


a. Het is gay

b. Het gaat afgeven

c. Het ziet er niet uit

d. Neontetra's gaan enorm lelijk uitzien op een rode ondergrond --> De ondergrond en omgeving in een aquarium hebben enorm veel invloed op hoe de vissen eruitzien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




*fierheid*


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een Juwel zo te zien?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, een 110. Het staat op zo een marmeren tussenschot tussen de living en de keukenplaats..; wou tot aan het plafond, maar dan moest je het zelf maken. Nu was het wel net breed genoeg.

Er zit wel een vloerelement ter verwarming bij en binnenkort wat nieuw zuiveringsmateriaal tegen nitrieten, blijkbaar zijn die blauwe elementen niet van het beste.


gaat dat rood echt af?

kheb het 2 keer bijna gekookt en het viel veel beter mee dan dat ander grind


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 18:28 schreef Hypnos het volgende:
Er zit wel een vloerelement ter verwarming bij en binnenkort wat nieuw zuiveringsmateriaal tegen nitrieten, blijkbaar zijn die blauwe elementen niet van het beste.



Je bedoelt die blauwe sponzen van Juwel? Die zijn prima.

quote:

gaat dat rood echt af?

kheb het 2 keer bijna gekookt en het viel veel beter mee dan dat ander grind
Ik heb weleens verhalen van afgeven gehoord. Dat het tijdens voorreinigen meeviel is niet vreemd. Dat natuurlijke grind heeft dus niet zo'n laagje en die dingen schuren tegen elkaar op in het zakje waardoor het lijkt alsof het zeer vies is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja dat leek echt vies.

ben nu wel de groeiversterkers vergeten bij de voedingsbodem doen
het zijn gewoon pillen?

nu nog dat conditioneringsmiddel en die bioculturentroep erbij... en dan nog wat Co2...

kostte wel wat meer dan gedacht


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 18:35 schreef Hypnos het volgende:
ja dat leek echt vies.

ben nu wel de groeiversterkers vergeten bij de voedingsbodem doen
het zijn gewoon pillen?

nu nog dat conditioneringsmiddel en die bioculturentroep erbij... en dan nog wat Co2...

kostte wel wat meer dan gedacht


Conditioneringsmiddel? NIet doen. Gewoon een paar weekjes au naturel draaien. Komt vanzelf goed.

CO2 installatie heb je voor zo'n kleine bak eigenlijk niet nodig tenzij je er 5 keer zoveel planten als nu gaat stoppen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik wou eigenlijk vooral planten nemen. Lijkt me aangenamer dan vissen. Ik zie wel hoe die planten nu reageren, das een indicatie.


slakken lijkt me ook wel iets, maar die perforeren nogal graag blijkbaar.


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 18:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Perforeren?

Je kan wel een Ampularia nemen. Die plant zich nie zomaar voort.


KLeine kut slakken ga je toch krijgen, op je planten zitten voor 100% eitjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja... damn snales


en naar het schijnt zijn die zelfs niet te vreten...

beetje zout op doen zal misschien helpen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 18:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb ook wat Aqutan conditioneringsmiddel meegenomen voor wanneer ik een dagje keihard wil metallen thuis, een soort valium voor die vissen weet je wel..


signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 05-08-2006 19:33 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ik geef de voorkeur aan donkerbruin grind (natuurlijk gekleurd).
Dat rood is niet om aan te zien...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2006 19:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hèhè


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-08-2006 13:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 18:20 schreef Chelman het volgende:
AAAARGH gekleurd grind.






Ook mijn eerste gedachte.

Hypnos: Deruit met die zooi!!!!


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2006 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach... dat mengt zich wel hoor


signature


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 07-08-2006 21:47 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Vroeger altijd Tanganyika Chichliden gewild. Ik was al een flink op weg met sparen en had al meerdere jaren succesvol kleinere Zuid-Amerikaanse Chichliden gehouden en wou toch wel erg graag een meer uidagend iets. En een Tanganyika leek mee wel wat, omdat de soorten vissen me meer aanspreken dat hyperactieve Malawi beesten. Maar om de een of andere reden is het er nooit van gekomen. Misschien over een paar jaar weer oppakken als ik echt de tijd en motivatie er weer voor heb.



Ze blijven prachtig.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2006 11:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en plots waren daar de slakken...
al 5 beestjes, uit het niets


signature


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen