IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Aquaristiek Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2007 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol!

ja die leeft nog!! zelfs nu het water niet meer brak is !!
hij heeft wel al een bijlzalmpje doodgebeten ...

ondertussen zit ik al met een 20 tal soorten in 1 bak, veel werk maar lukt wel

kogelvisje is wel door...

clownbotia's, bijlzalmpjes, en een soort van pano.... ben naam kwijt (zwart, snorharen, catfish-achtig, maar zwemt overal op, zuigt zich niet vast, zeeeeeeeeeer mooie beestjes)



zo eentje in het zwart

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-02-2007 23:17]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2007 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en van die doorschijnende vissen, en nog een paar andere catfishen, en nog wat corydoras en zo, die stonden te vet





[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-02-2007 23:23]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2007 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kheb nu ook een bak apart met blinde holenvissen

http://www.nbat.nl/aquarium3/aangep_aqua.html


signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 27-02-2007 23:24 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 0:29 schreef Hypnos het volgende:
nieuw aquarium gekocht (met kast)
2 meter op 50 op 80, met pompen en alles erop en eraan.


Je hebt wel een flink grote bak.

Brengt wel veel werk met zich mee...

Edit: quote gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 27-02-2007 23:52]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2007 23:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neenee, das de mijne niet hoor, maar ik heb een klein bakje met blinde holenvissen nu

en 2 tropische aquaria



signature


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 27-02-2007 23:35 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Zijn Cichliden niks voor je Hypnos? Dat vind ik toch 1 van de prachtigste soorten. Ooit hé..





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2007 23:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kweetnie, die zijn niet zo sociaal vind ik

wel mooi... maar toch

ik blij het meer hebben voor ancistrussen en bizarre visjes. Die zwemmen niet altijd zoveel, maar zo leuk om naar te kijken









deze wil ik ook nog kopen, mooie vlindervissen


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-02-2007 23:41]


signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 27-02-2007 23:53 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2007 23:31 schreef Hypnos het volgende:
neenee, das de mijne niet hoor, maar ik heb een klein bakje met blinde holenvissen nu

en 2 tropische aquaria




Post aangepast. Bedoelde de grote bak die je eerder noemde...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-01-2008 21:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 21:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat beesje!




dat dient voor andere visjes!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-01-2008 21:30]


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-01-2008 21:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, ik verbaasde me ook al over de jammerende comments op die pagina zelf. Het lijkt me dat zo'n visje juist blij moet zijn om in dienst te hebben gestaan van de latex-begrensde aquatische ecologie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Het is misschien wel handig voor mijn blinde vissen die nu niet meer gehavend door het leven zouden moeten gaan dankzij de terugslag van de latex ja


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-08-2008 13:34 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik heb sinds kort ook een klein aquarium. Ik had 10 kleine visjes met rood en blauwe streepjes. Ik heb er nog maar 3 over

volgens mij doe ik iets fout.


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-08-2008 13:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2008 13:34 schreef skullfuck het volgende:
Ik heb sinds kort ook een klein aquarium. Ik had 10 kleine visjes met rood en blauwe streepjes. Ik heb er nog maar 3 over

volgens mij doe ik iets fout.


Neon tetra's?

Dit zijn normaal hele makkelijke vissen. Temperatuur? Filter niet goed werkend? Niet voldoende water ververst?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-08-2008 13:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ja die!!

temperatuur van toen ik ze er in deed misschien. Te snel of te koud water zou kunnen.filter doet het verder goed

de 3 die er over zijn doen het verder goed

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-08-2008 13:42]


Suck my piss


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 02-08-2008 13:42 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Of kardinaaltetra's (iets feller van kleur, verder precies hetzelfde):



Die van ons verdwenen ook steeds, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de maanvissen daar meer van weten.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-08-2008 13:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

s'avonds kan ik er lang naar kijken. Maakt me rustig..


Suck my piss


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 02-08-2008 21:56 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Hmz, ik heb 2 maanvissen in mijn bak zitten en die zijn nogal agressief tegen anderen (kleinere vissen) en tegen elkaar. Dus binnenkort gaan ze eruit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2008 8:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet dodo doen!!


signature


Incognito
Usericon van Incognito
Posted 04-08-2008 20:46 by Incognito Wijzig reactieProfiel van IncognitoQuote dit bericht

Ik heb hier thuis een klein zee aquarium staan van 114 liter Best leuk maar wel behoorlijk duur en nog best lastig om het te onderhouden enzo maargoed is wel leuk om mee te prutsen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2009 15:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zouden aquariumvissen zaad eten?


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-01-2009 17:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2009 15:54 schreef Hypnos het volgende:
zouden aquariumvissen zaad eten?


Wat dan, zijn je tissues op?


spelfout weggehaald...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-01-2009 17:38 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2009 17:34 schreef varanus het volgende:
Wat dan, zijn je tissues op?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2009 18:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

misschien


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2009 18:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Of je laat je kikkervisjes vrij in de bak en kijkt wat er van komt?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen