IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Aquaristiek Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2009 18:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja!


en ik wil weten of ze niet zullen worden opgegeten


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2009 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kunnen vissen ziek worden van mineraalwater van een fles waarvan je hebt gedronken als je zwaar ziek was?

Bij geen enkele ziekte?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 15:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

van griep virussen iig niet, en vele andere niet, sommige bacterien dan weer wel. Maar als je aquarium gezond is kan er niets gebeuren. Het is gevaarlijker als je net rauwe vis hebt gegeten.

hehe pas zag ik slijkspringers in de dierenwinkel, toen begon het toch behoorlijk met kriebelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2009 23:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



<3


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2009 0:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

It's Muddy..Mudskipper, it's Muddy Muskipper, it's the Muddy Mudskipper shooooww..!

Hier trouwens plenty zilvervisjes

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2009 0:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-03-2009 0:20 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

het zal de omgeving zijn; eerder in zeist ook! en dan riep ik *boe!* en zij *hoii*

lache beestjes @ karni!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-03-2009 0:20]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2009 0:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 maart 2009 23:59 schreef karnivoor het volgende:


<3




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2009 9:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

er zwmtietsieuws in mijn aquarium



signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-11-2009 10:51 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Gaaf!

Vooral die ondervin beweegt mooi.

1 exemplaar?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2009 11:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, eentje, om te beginnen,

al zijn ze behoorlijk territoriaal

kijken hoe het gaat met de voeding ook

ik ben niet van plan om de twee weken levende artemia te kopen


hopelijk lust hij ook rode muggelarven uit de vriesdiep




wou ook nog een olifantvis



maar die schijnen niet zo sterk te zijn


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2009 11:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

^die worden ook erg groot





maar de zwarte geestvis is supermooi


signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-11-2009 11:17 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Olifantvis vind ik niet zo mooi. Vooral niet de blanke.

De mesvis kan wel een behoorlijke galbak zijn. En volgens mij weten ze ook wel raad met kleinere vissen.
Zorg voor (donkere) schuilplaatsen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2009 11:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

onder de gibbiceps is het donker


signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-11-2009 11:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Die is ook groot inderdaad.

Hoe groot is jouw bak eigenlijk?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2009 11:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

er staan er momenteel 3 een groot jeneverglas voor huiskoïs

dan een klnere ...




e dan deze
Afmetingen: 110x45/55x61,5 cm
Capaciteit: 300 liter
Glasdikte: 8 mm
Gewicht gevuld: 370 KG







signature


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-11-2009 11:41 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ik heb nu een garnalenbak van 30 liter.


Misschien dat ik ooit weer overstap op een groter aquarium.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2009 11:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 27-09-2010 12:17 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

Heb momenteel een Juwel 60 ltr met overwegend aziatische species en amazonegebiedkutjes, weinig gezeur over afwijkende PH waarden

Wil een Trigon 350, maar mijn kleine appartementje bezit neit de capaciteit deze goed plaats te laten nemen

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 27-09-2010 12:40]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 12:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en aqua vissen?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-09-2010 12:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 12:17 schreef F.E.S. het volgende:
Heb momenteel een Juwel 60 ltr met overwegend west afrikaanse species en amazonegebiedkutjes, weinig gezeur over afwijkende PH waarden

Wil een Trigon 350, maar mijn kleine appartementje bezit neit de capaciteit deze goed plaats te laten nemen
Ruimte genoeg, joh. Zodra je alles hebt aangeschaft aan standaard meubelen en apparatem die je nog nist/wiult kun jij je kont niet meer keren.

Desalniettemin, tof appartementje.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 27-09-2010 12:26]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 27-09-2010 12:33 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

momenteel is mijn vissenbestand:

7 Carnegiella strigata - Marmerbijlzalm
2 Synodontis Petricola
1 Kersenbuikje V (RIP M)
2 Albino Pleco's
3 vervelende luipaarddanio's
2x gouden Goerami
1 Beta Splendens V
1 Caridina Japonica
1 zwarte kutmolly

onlangs 2 Synodontis Eupterus weggegeven, werden te groot en heb ze gekocht in de veronderstelling van species S. Nigriventris

Bak is rustig op de 3 danio's na, dus iets voller is bij deze geen probleem... Maar een grotere bak (trigon) ingericht als West Afrikaans biotoop met cichliden, Xenomystus Nigri en Pantodon Buchholzi =

even wat groter gaan wonen


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 27-09-2010 12:41 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

Kwellie, mijn financiële toestand na debacle Den Haag was ronduit bedroevend te noemen, ik had weinig keuze


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 12:33 schreef F.E.S. het volgende:
momenteel is mijn vissenbestand:

7 Carnegiella strigata - Marmerbijlzalm
2 Synodontis Petricola
1 Kersenbuikje V (RIP M)
2 Albino Pleco's
3 vervelende luipaarddanio's
2x gouden Goerami
1 Beta Splendens V
1 Caridina Japonica
1 zwarte kutmolly

onlangs 2 Synodontis Eupterus weggegeven, werden te groot en heb ze gekocht in de veronderstelling van species S. Nigriventris

Bak is rustig op de 3 danio's na, dus iets voller is bij deze geen probleem... Maar een grotere bak (trigon) ingericht als West Afrikaans biotoop met cichliden, Xenomystus Nigri en Pantodon Buchholzi =

even wat groter gaan wonen



ok...ik ga toch es wiki moeten openen


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 27-09-2010 12:47 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

Xenomystus Nigri



Pantodon Buchholzi





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

a, vlindervis

ja, die heb ik ook gehad, at wel vrij veel andere vissen op

uiteindelijk gestorven na een jaar

te weinig beschutting denkk

die eerste is een mooie


signature


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen