IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 16:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bleach vind ik wel een aardige plaat, In Utero ook nog wel, omdat daar meer Melvins-achtige nummers op staan. Kurt was nogal fan van die band, net als ik overigens. The Melvins hebben ook nog gave afzeikdingen over Nirvana gezegd later, b.v. dat ze Kurt als roadie altijd zaten te pesten en dat ze behoorlijk retarded waren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-09-2011 16:28 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 september 2011 16:26 schreef bastianus het volgende:
Bleach vind ik wel een aardige plaat, In Utero ook nog wel, omdat daar meer Melvins-achtige nummers op staan. Kurt was nogal fan van die band, net als ik overigens. The Melvins hebben ook nog gave afzeikdingen over Nirvana gezegd later, b.v. dat ze Kurt als roadie altijd zaten te pesten en dat ze behoorlijk retarded waren.


1 van die gitaristen van The Melvins speelt toch ook mee op die MTV Unplugged sessie?


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 16:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geen idee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-09-2011 16:33 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net



Rechts dus, niet echt duidelijk maar misschien herken jij hem wel Bas

Edit: Ik was 12 destijds in Paradiso, bijna 13. Mocht ik met mijn oom mee bandjes kijken

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-09-2011 16:38]


5 Euro's? Op je muil!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-09-2011 16:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, niemand van The Melvins.


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-09-2011 16:44 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ok bedankt


5 Euro's? Op je muil!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-09-2011 16:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ze hebben even een drummer gehad die van de Melvins afkwam.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 26-09-2011 16:47 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 26 september 2011 16:33 schreef Sgeiterdt het volgende:


Rechts dus, niet echt duidelijk maar misschien herken jij hem wel Bas

Edit: Ik was 12 destijds in Paradiso, bijna 13. Mocht ik met mijn oom mee bandjes kijken


Dat is Pat Smear, speelde in een of ander punkbandje en later een tijdje in de Foo Fighters.



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-09-2011 16:49 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 september 2011 16:45 schreef Mutilator het volgende:
Ze hebben even een drummer gehad die van de Melvins afkwam.


Ja in het begin ten tijde van Bleach, de MTV sessies waren jaren later pas, en ik had het over een gitarist

@CTTS: Oh ja, thanks

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-09-2011 16:50]


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-09-2011 17:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dit weekend waren ze nog op tv.
Wat was dat live dramatisch zeg. :')


 


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-09-2011 17:15 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 september 2011 17:11 schreef Forever After het volgende:
Dit weekend waren ze nog op tv.
Wat was dat live dramatisch zeg. :')


Dat zie en hoor ik nu, toen was het het beste concert ooit voor mij, omdat het mijn eerste was


5 Euro's? Op je muil!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-09-2011 17:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik vond het toen wel toffe muziek. Maar op een gegeven moment was ik er echt wel klaar mee.

Nog meer mensen bekend met de Kurt & Courtney documentaire? Toen ik die zag begon ik toch wel wat te twijfelen aan het zelfmoord verhaal.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 19:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Toch heeft Courtney beduidend betere muziek gemaakt. Ik hoorde Hole 's avonds live bij de VPRO en was meteen verkocht. Vooral Violet, dat blijft een geniaal nummer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-09-2011 21:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Het schijnt dat Kurt een behoorlijk hand heeft gehad in haar bekendste en beste plaat, Live Through This. Er zijn later een aantal Kurt Cobain demo's opgedoken met de zelfde nummers.

Hetzelfde geintje heeft ze daarna geflikt met Celebrity Skin. Haar toenmalige vriendje Billy Corgan had die plaat grotendeels geschreven. Gelukkig leefde hij nog wel en heeft haar toen voor het gerecht kunnen slepen.


... hoe de hazen lopen ...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-09-2011 21:14 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 16:33 schreef Sgeiterdt het volgende:


Rechts dus, niet echt duidelijk maar misschien herken jij hem wel Bas

Edit: Ik was 12 destijds in Paradiso, bijna 13. Mocht ik met mijn oom mee bandjes kijken

Op de innersleeve van Slayer's Divine Intervention ziet Kurt er een stuk beter uit.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 21:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 21:07 schreef faalhaas het volgende:
Het schijnt dat Kurt een behoorlijk hand heeft gehad in haar bekendste en beste plaat, Live Through This. Er zijn later een aantal Kurt Cobain demo's opgedoken met de zelfde nummers.

Hetzelfde geintje heeft ze daarna geflikt met Celebrity Skin. Haar toenmalige vriendje Billy Corgan had die plaat grotendeels geschreven. Gelukkig leefde hij nog wel en heeft haar toen voor het gerecht kunnen slepen.
Boeiend.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-09-2011 21:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 september 2011 16:25 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik luisterde ook gewoon Slayer, naast Nirvana




+1 En nog tig stijlen. Net als nu. Gek mens ben ik, hè?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-09-2011 22:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 21:40 schreef bastianus het volgende:
Boeiend.


Even normaal doen.


... hoe de hazen lopen ...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-09-2011 22:04 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 september 2011 16:47 schreef CTTS het volgende:
Dat is Pat Smear, speelde in een of ander punkbandje en later een tijdje in de Foo Fighters.
Tegenwoordig ook weer in Foo Fighters (tenmisnte op Pinkpop deed hij mee)



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 22:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 22:01 schreef faalhaas het volgende:
Even normaal doen.
Doe eens rustig man.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BloodStained
Usericon van BloodStained
Posted 26-09-2011 22:18 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

Ik heb nog hun laatste live optreden ooit gezien, dat was 1994 in Ljubljana (SLOVENIE).


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-09-2011 22:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 22:07 schreef bastianus het volgende:
Doe eens rustig man.


Doe eens rustig? Doe zelf rustig.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 22:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 22:20 schreef Forever After het volgende:
Doe eens rustig? Doe zelf rustig.
Tjongejonge.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 22:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De bedrijfspoedel van ZM in de bocht hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-09-2011 22:23 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Zit Job op ZM?


 


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen