IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-12-2001 16:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja hoor, ik heb de hufterige schurft aan Nirvana. Toen Nirvana bekend werd ging ik uit protest naar Ozzy Osbourne luisteren. Eigenlijk heb ik niet eens zo'n hekel aan de muziek maar meer aan hun fans. Gasten die denken dat ze "hard" zijn als ze naar Nirvana luisteren. Misschien wat moeilijk te begrijpen maar kom maar een tijdje in Vroomshoop wonen, dan weet je wel wat ik bedoel.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 23-12-2001 16:25 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

LMAO

"hufterige schurft" krijg je wel hier in dit gat jah... je kunt niet eens savonds laat thuis komen als je bvb naar een concert wilt... en de taxi is fucking duur!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-12-2001 19:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wie zijn Nirvana ?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2001 20:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 december 2001 19:07 schreef attila_de_hun het volgende:
wie zijn Nirvana ?


Zat een gozer in...Kurt No brain ofzo...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 23-12-2001 20:42 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ach, heette die zo?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2001 20:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 december 2001 20:42 schreef |MoRGaN| het volgende:
Ach, heette die zo?


Of Kurt Cocaine of zoiets dergelijks...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 23-12-2001 21:11 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Heb je daar misschien een onuitputtelijke voorraad woordspelingetjes klaarliggen of zo?


Albert Filth
Usericon van Albert Filth
Posted 26-01-2002 14:49 by Albert Filth Wijzig reactieProfiel van Albert FilthQuote dit bericht

Jullie zijn ook een stel klootmonogelen!!!
Ik snap niet dat jullie zo over Kurt COBAIN kunnen praten, natuurlijk het is dom van hem om zelfmoord te plegen, maar dat wou kurt nou eenmaal!

NIRVANA WAS WEL DÉ ANTI-COMMERICIËLE BAND ALLERTIJDEN.

En dat ze nou beroemd zijn geworden door het slecht geproduceerde album Nevermind, daar kan Nirvana ook niets aan doen. En waarom denk je dat ze daarna zo'n supervaag album uitbrengen genaamd 'Incesticide'???? Omdat ze schijt hadden aan de hele commmercie!!!
Dus een beetje respect voor Kurt Cobain. En natuurlijk ook voor Chris Novoselic en Dave Grohl (en een beetje Pat Smears). RESPECT!!!



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 26-01-2002 14:50 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

DIE KEREL VAN nirvana is gewoon een drol..


Godverdommen..


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 26-01-2002 14:57 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

nirvana ruleeezzzz


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 26-01-2002 20:13 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Nirvana


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-01-2002 20:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ach gelul allemaal

Nirvana heerst. Punt uit.


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 26-01-2002 21:02 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Toen Kurt zelfmoord had gepleegd, hadden ze de overige bandleden af moeten schieten. Dan waren wij nu gevrijwaard van bands als Foo Fighters.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 26-01-2002 21:05 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Nirvana heerste en Kurt cobain was gewoon een stoere kerel.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-01-2002 21:43 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Nirvana heerscht!

I luv Nirvana!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-01-2002 22:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Nirvana , wanneer ze nu op fuiven "smells like teen spirrit" draaien is het nog altijd dikke ambience , het is (of beter; het was) een goe groep, spijtige zaak, die zelfmoord.
Maar heeft er eigenlijk al iemand op gelet dat de 2 mannen van Courtnie love zelfmoord hebben gepleegd (K.Koppijn en Michael Hutschence, die van INXS (vergeef me enige spelfout)), moet dat mens nu nie denken van haar wat ze allemaal verkeert doet .
ik blijf erbij, Nirvana is en BLIJFT goed.
Nirvana

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-01-2002 22:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2002 21:02 schreef Nuclearbastard het volgende:
Toen Kurt zelfmoord had gepleegd, hadden ze de overige bandleden af moeten schieten. Dan waren wij nu gevrijwaard van bands als Foo Fighters.

Yep, alhoewel afschieten...gewoon verbieden om in een band te spelen zou ook goed zijn geweest.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2002 9:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er bestaat nu een band Nirvana 2002 uit Zweden; oftewel grunge goes death!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 11:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Kan best leuk klinken als je die stijlen mengt, lijkt mij. Ik ben benieuwd hoe die gasten klinken.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-01-2002 14:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik vind het jammer dat chris na nirvanan bijna niks meer met muziek maken gedaan heeft


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 14:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Heeft toch in een zwak jaren 70 bandje gespeeld?


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 10-02-2002 14:28 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

kurt cobain


Love is a curse


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 10-02-2002 20:50 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 14:28 schreef Lost soul het volgende:
kurt cobain

idd


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 26-07-2003 16:52 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

quote:
Op 26 januari 2002 22:17 schreef beli mawr het volgende:

Maar heeft er eigenlijk al iemand op gelet dat de 2 mannen van Courtnie love zelfmoord hebben gepleegd (K.Koppijn en Michael Hutschence, die van INXS (vergeef me enige spelfout)), moet dat mens nu nie denken van haar wat ze allemaal verkeert doet .



Courtney had toch nog een man uit een bandje die had gezegd dat als hij niet eerder van haar was afgegaan hij ook zelfmoord had gepleegd?


Red de fietsen de winter door.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 16:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

CUT YOUR FLESH FOR COURTNEY!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen