IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2003 23:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zit momenteel in een grunge-revival periode..

AiC, Soundgarden, Mudhoney, Nirvana, het gaat erin als zoete koek!!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 05-11-2003 0:03 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

check deze mp3's eens, gafe grunge

http://home.concepts.nl/~ekoboz/victim/downloads


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 05-11-2003 19:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nee nooit goed gevonden toen al niet AARGGHH ik haattee seattle bands grunge that is daarmee is de metal verloren gegaan, was wel echt mijn jeugd die tijd...

maar liep toen gewoon in AC/DC, Judas Priest en Metal Church shirts!




Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-11-2003 19:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 19:01 schreef enforcer het volgende:
Nee nooit goed gevonden toen al niet AARGGHH ik haattee seattle bands grunge that is daarmee is de metal verloren gegaan, was wel echt mijn jeugd die tijd...

maar liep toen gewoon in AC/DC, Judas Priest en Metal Church shirts!



Hoewel ik de hier vermelde bands vaak wel kan/kon waarderen moet ik je gelijk geven. het ergste voorbeeld: Corrosion of conformity, ik hoorde enkele maanden terug een oude plaat van die gasten : vette thrash: , blijkt dan dat ze begin jaren negentig op grunge zijn overgeschakeld.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 05-11-2003 19:08 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 23:35 schreef Snaack het volgende:
Ik zit momenteel in een grunge-revival periode..

AiC, Soundgarden, Mudhoney, Nirvana, het gaat erin als zoete koek!!


mudhoney is zeker vet.


And my marlboro light


Ash
over datum geraakte nozem
Usericon van Ash
Posted 11-11-2003 14:32 by Ash Wijzig reactieProfiel van AshQuote dit bericht

wel weer typisch, tienermeisjes die kwijlen over kurt kabang, o.a. omdat hij dood is, net als de eeuwige morrison en zelf brandon lee fans, en lui die nirvana vinden heersen omdat het hun eerste bandjes waren.

nirvana had zijn zaken best goed voor elkaar in die tijd, maar ik ga het niet meer opzetten ofzo.



You've got a lot of guts. Let's see what they look like!


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 13-11-2003 22:28 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 23:45 schreef Satan het volgende:
Ik heb een boek met lyrics (en tabs) .van nevermind waaronder smells like teen spirit . misschien zijn ze ook op het net te vinden . ik heb ook een versie van tori amos van smells like teen spirit .
In Utero vind ook erg goed . Heart shaped box .


ik heb all apologies van Sinnead O'Connor, da's pas mooi


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 14-11-2003 17:58 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

geef mij maar guns 'n roses


Trieste gast


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 18-11-2003 23:25 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

vind ze redelijk maar ze zijn erug gehypt want IN UTERO was niks meer dan een herhalingsoefening van NEVERMIND en ik denk als kurt zich niet doorzeeft had dan had niemand nog over ze gepraat,


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 10:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 23:35 schreef Snaack het volgende:
Ik zit momenteel in een grunge-revival periode..

AiC, Soundgarden, Mudhoney, Nirvana, het gaat erin als zoete koek!!


Soundgarden is en blijft het beste uit die scene. Verder kan Mudhoney mij bekoren en natuurlijk de collaboratie Temple Of The Dog.

Ik heb het millenium jaarwisseling in Seattle doorgebracht en tegelijkertijd een poging gewaagd om de interessante plekken wat de scene betreft te bezoeken, Gasworks Park, zaaltjes in Fremont etc. Was zeker de moeite waard.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 11:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zo gezegd zo gedaan heb net 'Temple of the dog' in de auto gepleurd.

Chris Cornell is gewoon een van de beste rock vocalisten allertijden en dit blijft voor mij een schtiterende jeugdherinnering.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 12-12-2003 11:55 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

Nirvana is gewoon een meeesterlijke band. Vooral het unplugged optreden.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 12-12-2003 13:23 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ik had vroeger een teringhekel aan Nirvana...en nu nog steeds


spikewoman
Usericon van spikewoman
Posted 12-12-2003 21:52 by spikewoman Wijzig reactieProfiel van spikewomanQuote dit berichthttp://www.musecube.com/spikewoman

ik vind de muziek van Nirvana erg goed. vooral de outcesticide cd's. in totaal zijn het er een stuk of 8 heb ik me laten vertellen en ik heb ze nog steeds niet allemaal omdat ze alleen nog te krijgen zijn op cd-beurzen etc. Nirvana blijft voor mij altijd goed!!! en voor degene die het shitmuziek vinden: YOU SUCK


it's my passion.......


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 12-12-2003 21:57 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

JENEVERMIND <- jenever



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 14-12-2003 12:06 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

grunge


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2003 12:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 23:35 schreef Snaack het volgende:
Ik zit momenteel in een grunge-revival periode..

AiC,


DAn moet ik je zeker de laatste solo cd van Jerry cantreel met uiterste klem aanbevelen. dat is gewoon AiC znder de oude zanger. Wat een heavy nummers staan er tussen gepropt op die cd, afgewisseld met subtieler materiaal. Typisch AiC dus.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 12:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mother Love Bone!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aggi
Usericon van aggi
Posted 12-01-2004 1:50 by aggi Wijzig reactieProfiel van aggiQuote dit bericht

flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood

flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood
flood flood flood flood flood flood


headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 26-01-2004 10:54 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Nirvana bij mij altijd welkom . Is gewoon simpele muziek die toch goed klinkt .

Enforcer, U zijt heilig verklaart: AC/DC=


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2004 13:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Zeer interessant lijkt me

Boxset Nirvana met cd's en dvd op komst

Een unieke boxset van grungeband Nirvana staat op het punt van uitkomen. De set zal drie cd's en een dvd bevatten, met in totaal 81 opnamen. Hiervan zijn er 68 nog nooit eerder uitgebracht. Nirvana was de spraakmakende band rond zanger Kurt Cobain, die in april 1994 zelfmoord pleegde.

De box bevat onder meer live opnames, repetities en demo-songs. Op de dvd staat een huisconcert uit 1987. Ter gelegenheid van de release is een speciale website in het leven geroepen. De box had eigenlijk rond Kerstmis 2001 moeten uitkomen, om het tienjarig jubileum van het album Nevermind te vieren, waarmee Nirvana in 1991 doorbrak. Ex-bandleden Dave Grohl en Krist Novoselic waren op dat moment echter verwikkeld in rechtszaken die door Cobains weduwe Courtney Love tegen hen werden aangespannen.

Grohl en Novoselic verschenen gisteren overigens voor het eerst sinds jaren weer eens samen in het openbaar, op een bijeenkomst ter ondersteuning van de campagne van de Democratische presidentskandidaat John Kerry.


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 20-10-2004 14:26 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2004 21:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Men probeert weer een Nirvana hype te forceren? Ik las iets over een reunie en het nummer Smells like teen spirit heeft een soort van beste rocknummer aller tijden status gekregen ofzo...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2004 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2004 13:05 schreef attila_de_hun het volgende:
Zeer interessant lijkt me

Boxset Nirvana met cd's en dvd op komst

Een unieke boxset van grungeband Nirvana staat op het punt van uitkomen. De set zal drie cd's en een dvd bevatten, met in totaal 81 opnamen. Hiervan zijn er 68 nog nooit eerder uitgebracht. Nirvana was de spraakmakende band rond zanger Kurt Cobain, die in april 1994 zelfmoord pleegde.

De box bevat onder meer live opnames, repetities en demo-songs. Op de dvd staat een huisconcert uit 1987. Ter gelegenheid van de release is een speciale website in het leven geroepen. De box had eigenlijk rond Kerstmis 2001 moeten uitkomen, om het tienjarig jubileum van het album Nevermind te vieren, waarmee Nirvana in 1991 doorbrak. Ex-bandleden Dave Grohl en Krist Novoselic waren op dat moment echter verwikkeld in rechtszaken die door Cobains weduwe Courtney Love tegen hen werden aangespannen.

Grohl en Novoselic verschenen gisteren overigens voor het eerst sinds jaren weer eens samen in het openbaar, op een bijeenkomst ter ondersteuning van de campagne van de Democratische presidentskandidaat John Kerry.


Courtney Love was "toevallig" weer in het nieuws omdat ze weer voor de rechter moest verschijnen


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-10-2004 21:35 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 oktober 2004 13:05 schreef attila_de_hun het volgende:

Grohl en Novoselic verschenen gisteren overigens voor het eerst sinds jaren weer eens samen in het openbaar,
wat doet die Novoselic eigenlijk tegenwoordig?



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen