IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Manilla Road Volgende pagina
High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 14-10-2005 9:01 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ik kan mij niet voorstellen dat er echt totaal niemand is hier die niets van deze band kent en/of goed vindt.
Klassiekers als "Crystal Logic" en "Open the Gates" hebben toendertijd nogal een impact gehad, daarnaast zijn de wat nieuwere albums "Mark of the Beast" en de "laatst" verschenen plaat "Gates of Fire" ook erg goed te pruimen.


heavy metal is the law


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-10-2005 9:34 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Manilla Roud... da's er 1 in de category heeeeeeelllll lang geleden.

Ik ken Open the Gates en Mystification (heb ze volgens mij nog wel ergens staan). Heb dit altijd een leuke band gevonden.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-10-2005 9:43 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Goeie band ja! Heb hier de eerste albums liggen, en wil binnenkort effe die laatste kopen ,ben wel benieuwd namelijk. Tijd terug ook live gezien, maar was toen te bezopen dus weet ik vrij weinig meer van.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 14-10-2005 12:42 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 14 oktober 2005 9:34 schreef Fat Bastard het volgende:
Manilla Roud... da's er 1 in de category heeeeeeelllll lang geleden.

Ik ken Open the Gates en Mystification (heb ze volgens mij nog wel ergens staan). Heb dit altijd een leuke band gevonden.


Dan moet je Crystal Logic eens proberen, verreweg het beste album naar mijn mening.

richting ouwe: Het klinkt een beetje als "Mark of the Beast", maar dan wat meer richting het oude werk, als je begrijpt wat ik bedoel.

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 14-10-2005 12:42]


heavy metal is the law


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-10-2005 13:39 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 12:42 schreef High Voltage het volgende:
Dan moet je Crystal Logic eens proberen, verreweg het beste album naar mijn mening.

richting ouwe: Het klinkt een beetje als "Mark of the Beast", maar dan wat meer richting het oude werk, als je begrijpt wat ik bedoel.


Als ik het vind, zal ik het eens checken.


acid
Usericon van acid
Posted 14-10-2005 13:44 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Mark of the beast IS het oude werk. Het is het album tussen "Metal" en "Invasion". Ik zou Gates of Fire meer tussen "Out of the abyss" and het laatste werk willen plaatsen. Stukken beter dan Atlantis Rising en Spiral Castle.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 14-10-2005 16:45 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Manilla Road

Vette band, waar ik nog veel te weinig van ken. Ik heb Mark Of The Beast en Open The Gates. Vooral Open The Gates vind ik geweldig, maar Mark of the Beast is ook super. Cristal Logic moet ik ook nog ooit een keer kopen, omdat hij blijkbaar (nog) beter is als Open The Gates...

Bestaan ze eigelijk nog? Zo ja, wanneer komen ze in nederland?


..


slome
Usericon van slome
Posted 14-10-2005 19:49 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Wel eens van gehoord maar nog nooit gehoord... Wat voor een stijl spelen deze lui? Of noem eens wat bands op die er wel wat van weg hebben?


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 14-10-2005 20:04 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

leuk bandje, vind de stem van de zanger zo gaaf


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-10-2005 11:35 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik heb alleen Spiral castle van manilla road. Lekker bandje.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-10-2005 14:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

geniale band. moet alleen de 1e 2 origineel nog op vinyl vinden dan ben ik compleet.. en ja ben dus groot fan. gates of fire is weer fantastisch een v/d beste platen van 2005 ongeacht wat er nog gaat komen. ze bestaan nog ja, nu weer zonder de nieuwe zanger (hellroadie) geloof ik, die is er weer uit genaaid. In 2004 hebben we ze nog gespeeld in duitsland (te gek!!) en er was ooit eens een gerucht over een 2005/6 tour, ben niet zeker. maar in ieder geval ze leven nog!! metal is dead so've i heard, not while I (mark) am still above ground he?

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 15-10-2005 14:48]



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-10-2005 14:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht



is ook een opname van die show, originele KIT dvd. is nog te bestellen geloof ik. en ik heb nog een oude 87/88 show op dvd, als je geinteresseerd bent stuur maar een email.



acid
Usericon van acid
Posted 15-10-2005 15:04 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Kopier ze nog eens voor mij Hans, hehe.

Maargoed, dat concert op Keep it True was heilig inderdaad. Vooral 'Flaming metal systems', 'necropolis' en 'dreams of eschaton' toen!!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 15-10-2005 16:57 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 15 oktober 2005 14:50 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
is ook een opname van die show, originele KIT dvd. is nog te bestellen geloof ik. en ik heb nog een oude 87/88 show op dvd, als je geinteresseerd bent stuur maar een email.

Oh, dan zal ik die even bestellen, kwalitatief ziet het er goed uit.

En die 87/88 show (ik neem aan dat het dezelfde is..) heb ik nog op VHS, erg gaaf.

@Acid: Mijn fout, die plaat is natuurlijk origineel uit 1981, ik zat alleen met de release-datum in mijn kop.


heavy metal is the law


Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 13-07-2006 13:10 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

Gaaf een manilla road topic
Favorieten hier zijn The deluge en Crystal Logic.
Jammer dat de cd's zo moeilijk te vinden zijn


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-07-2006 17:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 oktober 2005 19:49 schreef slome het volgende:
Wel eens van gehoord maar nog nooit gehoord... Wat voor een stijl spelen deze lui? Of noem eens wat bands op die er wel wat van weg hebben?


+1


Je moeder.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 13-07-2006 17:43 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De c.d,s zijn allemaal te krijgen bij Hellion records vanaf 15,50 ero, de originele l.p.,s kun je nu reserveren via millennium dan heb je ze na Wacken, wel prijzig Metal uit 1979 met rode rand 180 euro en Invasion voor 100 euro, dit via een lijst van een Duitser die een paar duizend l.p,s weg doet, hele mooie collector items, tot 500 euro.


Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 13-07-2006 19:22 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 17:43 schreef axegrinder het volgende:
De c.d,s zijn allemaal te krijgen bij Hellion records vanaf 15,50 ero, de originele l.p.,s kun je nu reserveren via millennium dan heb je ze na Wacken, wel prijzig Metal uit 1979 met rode rand 180 euro en Invasion voor 100 euro, dit via een lijst van een Duitser die een paar duizend l.p,s weg doet, hele mooie collector items, tot 500 euro.
ja maar ze hebben dan weer niet The deluge die ik al 3 jaar zoek


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 13-07-2006 19:34 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht



Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 13-07-2006 19:56 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

Availability: Unavailable! Item has been discontinued


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-07-2006 20:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 oktober 2005 19:49 schreef slome het volgende:
Wel eens van gehoord maar nog nooit gehoord... Wat voor een stijl spelen deze lui? Of noem eens wat bands op die er wel wat van weg hebben?


nog maar eens dan


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-07-2006 20:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Je ziet ouwe, sargoth en high voltage over deze band praten...ra ra wat voor genre het is?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-07-2006 20:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mwa, ik twijfel tussen heay en thrash, kan allebei namelijk


Je moeder.


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 13-07-2006 21:00 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 19:56 schreef Flaming Fury het volgende:
Availability: Unavailable! Item has been discontinued


Bah !!


Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 13-07-2006 23:35 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 21:00 schreef Arghoslent het volgende:
Bah !!
Wen er maar aan dat staat overall


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 14-07-2006 0:06 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Bij Rockadrome The Deluge c.d 17.99 dollar.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen