IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Death - die van Chuck Schuldiner (US, death metal) Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-12-2003 19:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 19:15 schreef antipop het volgende:
14 jaar(verstandelijk 9),3 cd's in bezit(gejat)offspring/sum41/blink 182,1 oorbel( ),word gepest op school,steekt al stiekum rotjes af,rookt stiekum(maar vind het niet lekker),en word na 2 biertjes dronken.ACH hij kan er ook niks aan doen


Hmm,wij delen onze mening


spelfout weggehaald...


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 30-04-2014 19:30 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Vandaag mooi stuk in de Volkskrant over Chuck en zijn erfenis.

Heruitgave van Leprosy klinkt ook weer verfrissend:


10.10.1942 - 20.11.2011


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2014 22:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 april 2014 19:30 schreef attema het volgende:
Vandaag mooi stuk in de Volkskrant over Chuck en zijn erfenis.
...



Interessant! Heb je dan een link of scan van dat artikel?

Die Leprosy re-release is trouwens uitgesteld ivm fabrieksfouten. Als doekje voor het bloeden krijg je dan een link naar de MP3's, helaas zonder die exclusieve 3 tracks.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-04-2014 22:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Pagina 1:



Pagina 2:



Zoom van pagina 2:



Pagina 3:



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-04-2014 23:05]


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2014 23:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wow Vette thanks!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-04-2014 23:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Aan de ene kant leuk dat een krant als de Volkskrant hier aandacht aan besteedt. Maar tegelijkertijd ook erg jammer dat ze Leprosy totaal niet in perspectief brengen met het latere werk van Death. Chucks teksten werden steeds filosofischer en de muziek evolueerde minstens net zo hard mee. Neem nou dat intro van Lack Of Comprehension, das pure jazz. Maar nee ze komen niet verder dan de omschrijving gorgelende grafmuziek. Gemiste kans.


... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-04-2014 23:56 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Inderdaad typisch een artikel van een journalist die blijkbaar weinig op heeft met de muziek (of er weinig kennis over heeft), geschreven voor een publiek dat ook grotendeels onbekend is met de muziek, en daardoor niet verder komt dan de gebruikelijke kortzichtige clichés. Inhoudelijk ondermaats.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-05-2014 0:51 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Walgelijk artikel. Mag je dat wel zomaar posten trouwens, AG? Mogen andere linkjes naar auteursrechtelijk beschermd materiaal zoals muziek dan ook weer?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2014 1:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 0:51 schreef Helvete het volgende:
Walgelijk artikel. Mag je dat wel zomaar posten trouwens, AG? Mogen andere linkjes naar auteursrechtelijk beschermd materiaal zoals muziek dan ook weer?


Met mijn NRC abonnement ben ik ''gemachtigd'' om artikelen met derden te delen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-05-2014 1:40 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 1:27 schreef iPim het volgende:
Met mijn NRC abonnement ben ik ''gemachtigd'' om artikelen met derden te delen.
Ja en iedereen is "gemachtigd" om links naar torrentwebsites of filehosts te verspreiden, maar op ZM mag het niet. Voor muziek en video wordt er een uitzondering gemaakt, want beschermde teksten en plaatjes mogen hier blijkbaar wel gewoon, net als video's die door Google gehost worden. Ik begrijp er niets van.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 01-05-2014 2:05]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2014 2:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 1:40 schreef Helvete het volgende:
Ik begrijp er niets van.


Okay. Vervelend voor je.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-05-2014 2:40 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 2:20 schreef iPim het volgende:
Okay. Vervelend voor je.
Ja, ik zit er wel mee, maar ik hoop dat AG ons straks uit kan leggen waarom Google niets fout kan doen en waarom plaatjes/tekst niet zo serieus genomen worden als muziek. Zou het een spontaan idee van Paul zijn? De deal met Bol.com wellicht?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2014 2:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 2:40 schreef Helvete het volgende:
De deal met Bol.com wellicht?


:')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2014 3:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoax!


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-05-2014 3:03 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 2:40 schreef Helvete het volgende:
Ja, ik zit er wel mee, maar ik hoop dat AG ons straks uit kan leggen waarom Google niets fout kan doen en waarom plaatjes/tekst niet zo serieus genomen worden als muziek. Zou het een spontaan idee van Paul zijn? De deal met Bol.com wellicht?


Dit forum hangt van onzinnige en soms tegenstrijdige regeltjes aan elkaar. Het is niet de taak van de mods om zich af te vragen of ze terecht zijn, maar enkel dat ze nageleefd dienen te worden. Zo heeft AG mij dat uitgebreid uit lopen leggen. Befehl ist befehl.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2014 3:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ordnung ist das halbe Leben


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-05-2014 7:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Het is toch allemaal wat zeg, de inconsequentie, de willekeur, af-schu-we-lijk! Ik zou t forum gewoon boycotten als ik jullie was, dat zal ze leren!!!


When your people matter, menstrual health matters


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 01-05-2014 8:27 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Na ja: on-topic dan maar:

De heruitgaven tot nu toe bevallen me erg goed. Vooral Human en Individual... zijn enorm opgeknapt van de remix/-master. Individual klonk vroeger nogal dun, maar knalt nu veel meer. Op Human is zowaar bas te horen


10.10.1942 - 20.11.2011


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-05-2014 9:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik heb ze eigenlijk nooit gehoord Misschien maar s doen dan hehe.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-05-2014 11:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 2:40 schreef Helvete het volgende:
Ja, ik zit er wel mee, maar ik hoop dat AG ons straks uit kan leggen waarom Google niets fout kan doen en waarom plaatjes/tekst niet zo serieus genomen worden als muziek. Zou het een spontaan idee van Paul zijn? De deal met Bol.com wellicht?


Klacht indienen

quote:
Op 1 mei 2014 7:46 schreef Fusion het volgende:
Het is toch allemaal wat zeg, de inconsequentie, de willekeur, af-schu-we-lijk! Ik zou t forum gewoon boycotten als ik jullie was, dat zal ze leren!!!


Je weet nog hoe destijds in 1940-1945 de Holocaust heeft kunnen plaatsvinden? Juist, doordat iedereen zijn kop in het zand stak.

Ontopic: die remasters van Human en Individual Thought Patterns klinken idd heerlijk. Veel dieper en vetter geluid. Leuk ook die demo's als extraatje, die versies zijn vaak nog bruter.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 01-05-2014 11:48]


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-05-2014 12:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-05-2014 12:39 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 8:27 schreef attema het volgende:
De heruitgaven tot nu toe bevallen me erg goed. Vooral Human en Individual... zijn enorm opgeknapt van de remix/-master. Individual klonk vroeger nogal dun, maar knalt nu veel meer. Op Human is zowaar bas te horen
Zijn dat de remasters van Relapse Records uit 2011? Volgens mij ken ik die niet, dus die zoek ik dan even op, als die beter klinken.


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 01-05-2014 12:56 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 12:39 schreef Helvete het volgende:
Zijn dat de remasters van Relapse Records uit 2011? Volgens mij ken ik die niet, dus die zoek ik dan even op, als die beter klinken.

Ja, precies die:

Leprosy (In de remix VEEL(!) minder reverb op de snare):
http://www.relapse.com/catalog/product/view/id/84339/s/leprosy-2cd/category/47/

Spiritual Healing (Knettert net wat harder en helderder):
http://www.relapse.com/catalog/product/view/id/82548/s/spiritual-healing-2cd-reissue/category/47/

Human (Fenomenale opknapbeurt, vooral voor de bas):
http://www.relapse.com/catalog/product/view/id/66669/s/human-2cd-reissue/category/47/

Individual Thought Patterns (Vooral het drumgeluid klinkt niet meer als een kudde mieren):
http://www.relapse.com/catalog/product/view/id/47905/s/individual-thought-patterns-2cd-reissue/category/47/


10.10.1942 - 20.11.2011


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-05-2014 13:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 7:46 schreef Fusion het volgende:
Het is toch allemaal wat zeg, de inconsequentie, de willekeur, af-schu-we-lijk! Ik zou t forum gewoon boycotten als ik jullie was, dat zal ze leren!!!
Allemaal in nagedachtenis van Chuck natuurlijk. Die deed ook graag moeilijk.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-05-2014 13:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2014 13:07 schreef bokkie666 het volgende:
Allemaal in nagedachtenis van Chuck natuurlijk. Die deed ook graag moeilijk.




Ik ken maar weinig bands die zo'n intense haat jegens de mensheid laten zien idd.. daar kan menig black metal band nog een puntje aan zuigen


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen