IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 20-10-2005 10:05 by slome Profiel van slome

quote:
David Copperfield wil vrouw zwanger toveren
Uitgegeven op Woensdag 19 oktober 2005 om 03:10:28

(Novum) - De Amerikaanse illusionist David Copperfield maakt tijdens zijn volgende show op het podium een vrouw zwanger. Dat zegt hij in een interview met het Duitse tijdschrift Galore. "Uiteraard gebeurt dat zonder seks", beweert Copperfield.

De 49-jarige Copperfield zegt niet akkoord te kunnen gaan met de bewering dat er zeven verschillende goocheltrucs bestaan. "Er is nog een groot territorium om te overwinnen", zegt hij in het oktobernummer van het tijdschrift.

In het verleden vertoonde Copperfield enkele opzienbarende trucs. Zo liep hij door de Chinese muur en zweefde hij boven de Grand Canyon.


Hoe wil die mafkees dat klaarspelen?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2005 10:27 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Krijgen we dan Jezus de IIe?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 10:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 10:05 schreef slome het volgende:
Hoe wil die mafkees dat klaarspelen?

Zoals Jezus dat deed denk ik


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2005 10:29 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2005 10:29 schreef zillah-morte het volgende:
Zoals Jezus dat deed denk ik


Neehee, dat was die andere dude, God.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


slome
Usericon van slome
Posted 20-10-2005 10:36 by slome Profiel van slome

Op zich wil ik echt wel eens weten hoe die kerel dat gaat doen. Gaat hij haar kunstmatig insemineren ofzo?

Ik denk btw zelf dat dat mens al zwanger is voordat ze op het podium staat.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 10:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 10:29 schreef Leviathanica het volgende:
Neehee, dat was die andere dude, God.

Oh ja, ik ben nog niet wakker blijkbaar. Jezus kwam er toen uit
Was dat zelfs niet gegaan via de heilige geest? Ach ik zit er ook wel eens naast


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2005 10:42 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2005 10:38 schreef zillah-morte het volgende:
Oh ja, ik ben nog niet wakker blijkbaar. Jezus kwam er toen uit
Was dat zelfs niet gegaan via de heilige geest? Ach ik zit er ook wel eens naast

Die kwam volgens mij vertellen dat het ging gebeuren ofzo.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-10-2005 10:43 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

"Dude, God, je krijgt een zoon"


heavy metal is the law


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2005 11:32 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2005 10:36 schreef slome het volgende:
Op zich wil ik echt wel eens weten hoe die kerel dat gaat doen. Gaat hij haar kunstmatig insemineren ofzo?

Ik denk btw zelf dat dat mens al zwanger is voordat ze op het podium staat.


Of je ziet de buik ineens groeien en groeien en dan schiet dat kind er hard uit, zo hup het publiek in, overal bloed.
Lache joh.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2005 12:30 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 oktober 2005 10:38 schreef zillah-morte het volgende:
Oh ja, ik ben nog niet wakker blijkbaar. Jezus kwam er toen uit
Was dat zelfs niet gegaan via de heilige geest? Ach ik zit er ook wel eens naast


Dat was een 'bestial act'; Maria had sex via een duif waarin die geilige geest huisde.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 12:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 12:30 schreef Mutilator het volgende:
Dat was een 'bestial act'; Maria had sex via een duif waarin die geilige geest huisde.

Nou dit verhaal ken ik niet. Wel de heilige geest dus. Of was het dus een bevlieging ipv een bevlekking?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-10-2005 12:53 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 20 oktober 2005 10:05 schreef slome het volgende:
Hoe wil die mafkees dat klaarspelen?

Met z'n toverstokje


mvg wk10


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-10-2005 13:13 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 12:53 schreef windkracht10 het volgende:
Met z'n toverstokje

Inkoppertje, maar toch


Zenial


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 20-10-2005 15:06 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 10:05 schreef slome het volgende:
Hoe wil die mafkees dat klaarspelen?


Natuurlijk, ervoor is ze niet zwanger en erna wel, questie van fraude met de zwangersschapsstikkies lijkt me. Een beetje normale vrouw kan pas na een paar dagen zien of ze zwanger is eej ..


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-10-2005 15:08 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hij doet het met 2lingzussen..waarvan 1 zwanger is haha de niet zwangere stap in de doos en de zwangere komt er dan uit.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 20-10-2005 15:17 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

Neem je een kijkje op de NOS-nieuws site kom je eerst een optimistisch bericht van Zalm tegen:

Minister Zalm is optimistisch over de economische groei. Hij verwacht dat die dit jaar boven de raming van 0,5% van het CPB uitkomt. Bij Barend en Van Dorp zei Zalm dat het percentage "met een 1 zou kunnen beginnen".

De minister van Financiën ziet signalen dat de economie uit het dal klimt. Zo neemt de industriële productie toe en daalt het aantal ontslagaanvragen.


Dat is net zoiets als enthousiast zijn dat de stijging in werkeloosheid is afgenomen. Het aantal ontslagaanvragen is gedaald maar desondanks zijn er waarschijnlijk meer ontslagaanvragen dan vacatures.

Voor volgend jaar gaat Zalm ervan uit dat de Nederlandse economie gunstig zal afsteken binnen de Europese Unie. Dat is volgens hem te danken aan de harde maatregelen die zijn getroffen om de begroting op orde te krijgen. http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art0000D006064C.html"

Nog geen drie berichten verder lees je daarentegen:

BRUSSEL Nederland loopt Europees gezien achter met het scheppen van banen. De banengroei in de EU kwam vorig jaar uit op 0,6 procent. In Nederland kromp de werkgelegenheid met 1,3 procent.

De Nederlandse werkgelegenheid is nog altijd groot. Van de beroepsbevolking werkt 73 procent. In de EU halen naast Nederland alleen Zweden, Denemarken en Groot-Brittannië meer dan 70 procent. De EU streeft ernaar om die norm in 2010 in de hele unie te halen.

Volgens eurocommissaris Spidla moet dan niet alleen de economie groeien, maar zijn er ook banenplannen nodig. Verder helpt het als mensen meer uitgeven.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art0000400606EF.html

Oftewel, het sprookje Zalm wordt dezelfde dag al weggeblazen ..

[Dit bericht is gewijzigd door CiNNeR op 20-10-2005 15:19]


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-10-2005 15:24 by Chelman Profiel van Chelman

Euh waar concludeer je dat uit?

Een economisch groei van 1% en een krimp in de werkgelegenheid sluiten elkaar niet uit. Het duit er gewoon op dat er een productiviteitswinst geboekt is.

De saneringsprogramma's die bij vele bedrijven ingezet zijn in de voorgaande jaren, werken nu nog door, met als gevolg minder banen in bepaalde gebieden. De tegelijkertijd draaiende productiviteits- en efficiency programma's zorgen dan voor de groei.


Werkgelegenheid en Groei beïnvloeden elkaar INDIRECT maar zijn geen directe functies van elkaar.


edit: overigens zijn de vacatures (zeker in sommige branches) momenteel als een raket aan het omhoog schieten. Ik merk het persoonlijk aangezien wij momenteel onze projecten amper kunnen bemensen.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-10-2005 15:27]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


slome
Usericon van slome
Posted 20-10-2005 15:31 by slome Profiel van slome

quote:
Op 20 oktober 2005 12:30 schreef Mutilator het volgende:
Dat was een 'bestial act'; Maria had sex via een duif waarin die geilige geest huisde.


En zo gaat die Copperfield het dus ook doen?

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 20-10-2005 15:31]


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 20-10-2005 15:43 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 15:24 schreef Chelman het volgende:
Euh waar concludeer je dat uit?

Een economisch groei van 1% en een krimp in de werkgelegenheid sluiten elkaar niet uit. Het duit er gewoon op dat er een productiviteitswinst geboekt is.


Dan ga je er vanuit dat de voorspellingen van Zalm al uitgekomen zijn. Tot nog toe is dat niet het geval geweest en voor volgend jaar moeten we het nog zien.

quote:
De saneringsprogramma's die bij vele bedrijven ingezet zijn in de voorgaande jaren, werken nu nog door, met als gevolg minder banen in bepaalde gebieden. De tegelijkertijd draaiende productiviteits- en efficiency programma's zorgen dan voor de groei.


Waarbij veel saneringsprogramma's nog draaien of van start gaan, er zit nog geen groei in banen, enkel een stagnering in de werkeloosheidsgroei.


quote:
Werkgelegenheid en Groei beïnvloeden elkaar INDIRECT maar zijn geen directe functies van elkaar.


Dat zeg ik ook niet, de berichten gaan enkel niet goed door een deur. Dit kabinet schept geen banen, doet geen investeringen en is niet innovatief, ook dit jaar niet.

quote:
edit: overigens zijn de vacatures (zeker in sommige branches) momenteel als een raket aan het omhoog schieten. Ik merk het persoonlijk aangezien wij momenteel onze projecten amper kunnen bemensen.



Dat zou kunnen, heb het nog niet meegekregen die ontwikkelingen.

Ik hoop dat Zalm gelijk krijgt maar wilde aangeven dat de berichtgeving erg tegenstrijdig is. Zalm legt bovendien de nadruk op effectiviteit van het eigen beleid. Terwijl al tijden bekend is dat datzelfde beleid ervoor gezorgd heeft dat Nederland juist achteraan loopt met de opbouw, werkgelegenheid en economische groei.

[Dit bericht is gewijzigd door CiNNeR op 20-10-2005 15:50]


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 15:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 oktober 2005 15:43 schreef CiNNeR het volgende:*knip*
....Zalm legt bovendien de nadruk op efectiviteit van het eigen beleid. terwijl al tijden bekend is dat datzelfde beleid ervoor gezorgd heeft dat Nederland juist achteraan loopt met de opbouw, werkgelegenheid en economische groei.


Het huidige kabinet neemt "pijnlijke" maatregelen die op de lange termijn effect hebben en waar heel de NL bevolking op den duur profijt van heeft.

Dat wij niet als andere landen populistisch-economische maatregelen nemen om de illusie te wekken dat het beter gaat terwijl het begrotingstekort ondetussen fors oploopt stemt mij gelukkig.

Zalm is misschien wel de beste "schatkistbewaarder" ooit uit de Nederlandse geschiedenis.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-10-2005 15:52 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 oktober 2005 15:49 schreef Snaack het volgende:Zalm is misschien wel de beste "schatkistbewaarder" ooit uit de Nederlandse geschiedenis.


Dat heeft ie die 8 jaar bij Paars wel bewezen, toch?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 15:57 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 oktober 2005 15:52 schreef Stefan het volgende:
Dat heeft ie die 8 jaar bij Paars wel bewezen, toch?


En wie regeerden er toen?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-10-2005 15:59 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 oktober 2005 15:57 schreef Snaack het volgende:
En wie regeerden er toen?


Onder andere de VVD, dacht ik...

Maar ik kan het mis hebben en misschien was iemand anders toen MINISTER van financiën?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-10-2005 16:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 oktober 2005 15:43 schreef CiNNeR het volgende:
Dan ga je er vanuit dat de voorspellingen van Zalm al uitgekomen zijn. Tot nog toe is dat niet het geval geweest en voor volgend jaar moeten we het nog zien.



OK niet is maar gaat worden dan. Echter zijn die groeicijfers van Zalm niet uit de lucht gegrepen aangezien ze door vele andere instituten en economen al reeds genoemd zijn.

Er zijn ook legio andere indicatoren die erop duiden....een in September met 2.5% gestegen huizenprijs bijvoorbeeld.

quote:

Waarbij veel saneringsprogramma's nog draaien of van start gaan, er zit nog geen groei in banen, enkel ene stagnering in de werkeloosheidsgroei.



Bij de grote bedrijven gaan geen programma's nu van start. Er is van de week een onderzoek gepubliceerd waarin de vooruitzichten van veel topmannen stonden die iets van 60% van de Nederlandse werkgelegenheid onder zich hebben. Die gaven allemaal aan, op een enkele uitzondering na, dat ze nu weer (soms voorzichtig) gaan investeren en dat zij met toegenomen vertrouwen de toekomst ingaan. Dat zegt veel meer dan welke politicus dan ook.

quote:

Dat zeg ik ook niet, de berichten gaan enkel niet goed door een deur. Dit kabinet schept geen banen, doet geen investeringen en is niet innovatief, ook dit jaar niet.



Die berichten gaan noch goed noch slecht door een deur. Ze gaan over twee losse zaken.

Een kabinet schept uberhaupt geen banen. Nou ja....in de ambtenarij. Banen worden ENKEL EN ALLEEN door hard werken en ondernemerschap van de burgers geschapen. De overheid kan hoogstens bepaalde kaders hiervoor scheppen, meestal zijn het jammergenoeg belemmerende kaders. Gelukkig treedt de overheid de laatste jaren wat dat betreft meer naar de achtergrond.

Een kabinet is ook niet innovatief. Dat zijn wederom de burgers, wetenschappers en ondernemers.

Dit kabinet heeft aan die groepen meer ruimte gegeven door middel van bijvoorbeeld wet WALVIS (nog niet ingetreden) die de administratieve lasten moet gaan verlichten en door middel van allerlei maatregelen die ertoe bijdragen dat ons stelsel niet over enkele jaren onder zijn eigen gewicht zal bezwijken. Dat laatste neemt wat onzekerheid m.b.t. potentiele investeringen weg en is als zodanig een positief impuls voor ondernemerschap. Ondernemers streven over het algemeen naar het verlagen van onzekerheid.

quote:

Dat zou kunnen, heb het nog niet meegekregen die ontwikkelingen.



Het staat regelmatig in de krant.
quote:

Ik hoop dat Zalm gelijk krijgt maar wilde anageven dat de berichtgeving erg tegenstrijdig is. Zalm legt bovendien de nadruk op efectiviteit van het eigen beleid.



Dat is duidelijk. Daarvoor is hij politicus. Alle stromingen vergroten hun eigen daden en het (vermeende) falen van andere stromingen.

Al is hier niet direct sprake van uitvergroting aangezien Nederland de door hem voorspelde 1% groei nagenoeg zeker gaat behalen. Er is wel sprake van uitvergroting van zijn eigen invloed hierop....maar zoals ik al zei, daarvoor is hij politicus.
quote:

terwijl al tijden bekend is dat datzelfde beleid ervoor gezorgd heeft dat Nederland juist achteraan loopt met de opbouw, werkgelegenheid en economische groei.


Waaruit is gebleken dat dat beleid ertoe leidde dat NL achteraan liep?

Mijns inziens liep Nederland achter een aantal landen vanwege haar inflexibele en starre arbeidsstelsel en de buitensporige kosten die geleden moesten worden t.b.v. allerlei onderdelen van de verzorgingsstaat. Dat gaat goed in tijden van economische voorspoed maar wordt des te pijnlijker om te dragen in tijden dat het slechter gaat.

Het is niet vreemd dat pakweg een Verenigd Koninkrijk die een veel flexibeler systeem en meer marktwerking kent het juist goed (lees: beter) heeft gedaan dan Nederland en dat een Duitsland die een NOG minder flexibele systeem kent het NOG slechter dan Nederland deed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 16:01 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 oktober 2005 15:59 schreef Stefan het volgende:
Onder andere de VVD, dacht ik...


En de rode kanker PvdA.

quote:

Maar ik kan het mis hebben en misschien was iemand anders toen MINISTER van financiën?


Ja, dus?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-10-2005 16:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 oktober 2005 15:49 schreef Snaack het volgende:
Zalm is misschien wel de beste "schatkistbewaarder" ooit uit de Nederlandse geschiedenis.


Dat is een ding wat zeker is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen