IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-11-2005 19:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 november 2005 19:15 schreef kwelgeest het volgende:
Hoeveel van die doodsbedreigingen zijn nou serieus te noemen en niet gedaan in een opwelling? Ben jij nog nooit met de dood bedrijgt?
bedrIJgt?

Ga terug naar Timboektoestan!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-11-2005 19:25 by Snaack Profiel van Snaack

Kwelgeest, onze taalkundig gehandicapte nationalist


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-11-2005 19:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 15 november 2005 14:20 schreef attila_de_hun het volgende:




en hoe zit het met:

jodenkoek



Uhuhuh...Üntermenschkoek uhuhuhh..


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-11-2005 19:31 by Snaack Profiel van Snaack

Binnenkort zal het gebazel over hoe "fout" zwarte pieten wel niet zijn ook wel weer beginnen, haha


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-11-2005 19:32 by mental Profiel van mental

het is toch gewldig om sinterklaas te mogen zijn...heel de dag je pieten afsnauwen hehehe


Fuck the world and fuck you


de laar
Usericon van de laar
Posted 15-11-2005 19:34 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 15 november 2005 19:31 schreef Snaack het volgende:
Binnenkort zal het gebazel over hoe "fout" zwarte pieten wel niet zijn ook wel weer beginnen, haha

Hoezo?
Deze komen voor de verandering spullen brengen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-11-2005 19:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 november 2005 19:32 schreef mental het volgende:
het is toch gewldig om sinterklaas te mogen zijn...heel de dag je pieten afsnauwen hehehe


Euhm... Ja


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-11-2005 19:39 by mental Profiel van mental

niet dan. het is dat iemand me voor was om dit jaar de sint te mogen zijn op het werk. maar anders...


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-11-2005 19:39 by mental Profiel van mental

Next year it will be MY turn !!! hegh die arme kinderen


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-11-2005 19:43 by Snaack Profiel van Snaack

dude...


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-11-2005 19:45 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

MORTICIAN Vocalist Arrested In Poland After Stealing Car, Threatening Cab Driver With Knife - Nov. 15, 2005

According to an article in the Polish newspaper Gazeta Wyborcza, MORTICIAN vocalist/bassist Will Rahmer was arrested by the Polish police after threatening a taxi driver with a knife and stealing a taxi cab following the group's performance in the Polish city of Zielona Gora on Sunday (Nov. 13).

Rahmer reportedly called a cab after MORTICIAN's concert in Zielona Gora (which the other MORTICIAN members performed without Rahmer) and requested to be taken to the Berlin airport so that he could fly back to the United States. He allegedly went berserk in the car and threatened to stab the driver of the cab with a small knife. The taxi driver escaped and called the police. In the meantime, Will stole the car and drove himself to the Polish/German border crossing in Swiecko where he was subsequently picked up by the authorities.

According to the report, Rahmer was placed under arrest and is being held on several charges which carry a maximum penalty of 3 to 15 years.


MORTICIAN were in the middle of a European tour with BLOOD RED THRONE and AKERCOCKE when the incident took place. The group are said to be continuing the trek, with members of BLOOD RED THRONE and AKERCOCKE assisting with bass and vocal duties.




Member of the iso-betawuste crew!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-11-2005 19:46 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 november 2005 19:43 schreef Snaack het volgende:
dude...


Wat


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2005 19:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 november 2005 19:05 schreef attila_de_hun het volgende:
edit: las net op Fok! dat die schieter daadwerkelijk met de dood is bedreigd. dat is idd niet te tolereren en die dader spoort waarschijnlijk niet.
desalniettemin ben ik geen voorstander van het doodschieten van de mus.

Juist:

quote:
[update] Dode mus houdt gemoederen bezig
Heel veel users hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon AlgemeenDe mus die gisteren in het Frisian Expo Centre (FEC) werd doodgeschoten omdat hij een deel van de daar opgestelde dominostenen omgooide, houdt de gemoederen goed bezig. Zeker zeven organisaties zijn inmiddels bij het voorval betrokken geraakt.

De Dierenbescherming in Leeuwarden meldde het incident bij de politie, die op haar beurt de afdeling Milieu van de provincie inschakelde. Beide partijen onderzoeken momenteel de dood van de mus.

De Dierenbescherming heeft laten weten aangifte te willen doen van overtreding van de Flora- en Faunawet. Zij stelt dat de mus een beschermde diersoort is en de provincie daarom een vergunning had moeten afgeven voor het doodschieten van de mus. Omdat dit niet gebeurde, meent de zegsman van de Dierenbescherming dat de mus illegaal is afgeschoten. Ook vindt hij het een immorele daad. "Wij vinden het doel, een spelletje, niet voldoende om dieren dood te maken. Het gaat namelijk niet om landbouwgewassen of bijvoorbeeld de volksgezondheid. Een medewerker van Domino Day die struikelt en steentjes omgooit, wordt toch ook niet meteen doodgeschoten?".

De Burgemeester van Leeuwarden heeft laten weten dat er geen tijd is voor een dode mus. "Ik begrijp de gevoelens van medeleven met de mus. Ik houd ook van vogels, maar het zou absurd zijn om hier politie-inzet voor vrij te maken. We hebben in Leeuwarden wel andere prioriteiten."

De weblog Geenstijl is een actie tegen de organisatie van Domino Day begonnen en heeft duizend euro uitgeloofd voor het omgooien van de dominostenen alvorens de recordpoging officieel plaatsvindt. Diskjockey en presentator Ruud de Wild deed hetzelfde en is bereid hiervoor drieduizend euro uit te betalen. Endemol, producent van de televisie-uitzending, heeft daarom rond het FEC extra veiligheidsmaatregelen genomen.

Ook de Dierenbescherming in Duitsland heeft bij de televisiezender RTL zijn beklag gedaan over het doodschieten van de mus. Domino Day wordt vrijdag in Duitsland op deze zender uitgezonden.

Update 15.08 uur
Inmiddels is bekend geworden dat de man die de mus dood heeft geschoten, met de dood is bedreigd. Het bedrijf Duke Faunabeheer, dat door Ware Care was ingehuurd, stapt daarom vandaag naar de politie. "We doen geen aangifte, want dat heeft toch geen zin. Maar als zo'n idioot hier bij ons komt willen we een directe lijn met de politie zodat er snel hulp kan komen", aldus directeur D. den Hartog van Duke Faunabeheer.

Ik weet dat het maar een heel klein incident is, en eigenlijk niet de moeite als je de schaal van andere milieu/civilisatie problemen ziet, maar het doodschieten van een mus voor zoiets is echt achterlijk. Ik wil ze inderdaad de volgende stenenzetter zien doodschieten die een fout maakt.
Als dan ook inderdaad waar is dat het illegaal is gebeurd, sjongejonge zeg, hoe kun je als mega groot bedrijf zoiets kleins verknallen?

Voor 3000 euro (of 5000 euro) moet er toch wel een mooi metalconcert met de nodige decibellen naast de deur gegeven kunnen worden?

Anders zorgen we dat the Urban Dance Squad weer bij elkaar komt, die hebben eerder op Pinkpop ook al een geregistreerde aardbeving veroorzaakt!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-11-2005 19:50 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 november 2005 19:46 schreef mental het volgende:
Wat


Je droomt er nu al van volgend jaar Sinterklaarsch te kunnen spelen?

Das wel erg, erg lame man...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-11-2005 19:52 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 november 2005 19:50 schreef Snaack het volgende:
Je droomt er nu al van volgend jaar Sinterklaarsch te kunnen spelen?

Das wel erg, erg lame man...


Ik zit weer in men periode.


Fuck the world and fuck you


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 15-11-2005 19:52 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 15 november 2005 6:07 schreef CiNNeR het volgende:
Of neem iets simpelers doch hier vast wel bekend: ADHD. Daarvan is helemaal niets bekend. velen krijgen ritalin voorgeschreven, een deel van de mensen doet het daar goed op. Een middel waarvan niet bekend is wat het doet in de hersenen of hoe het uberhaupt werkt. Maar voor een deel van de mensen werkt het en zodoende wordt het wel geaccepteerd.



Heb toevallig net m'n vakblaadje binnen, komt ' ie: (ben lui dus type 't even letterlijk over)

Bij mensen met ADHD gaat de heropname van dopamine in de synapssleet te snel. Methylfenidaat (aka Ritalin) stimuleert de natuurlijke rem op de heropname van dopamine.
(Bron: Optima Farma, november 2005)



[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 15-11-2005 19:55]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-11-2005 20:05 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 november 2005 19:52 schreef mental het volgende:
Ik zit weer in men periode.


Je rukt je af op de gedachte dat er kleine kindjes bij je op schoot komen zitten




Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-11-2005 20:47 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

BIG BROTHER WIL EUTHANASIE OF ABORTUS IN VOLGENDE SERIE!
Hoe gek zijn ze bij Big Brother-producent Endemol? Of zijn het slechts hersenspinsels van BB-hoofdredactrice Hummie van der Tonnekreek? Dat valt te hopen, want Hummie mikt na de omstreden geboorte van een baby in het BB-huisop een deelnemer die een eind aan haar of zijn leven maakt en een verouw die zich in het BB-huis laat aborteren...
Tanja beviel in het BB-huis. De volgende stap zou euthanasie of een abortus voor de camera moeten zijn...
Tanja beviel in het BB-huis. De volgende stap zou euthanasie of een abortus voor de camera moeten zijn...
Een zwangere Tanja en de geboorte van haar baby in Big Brother leidde eerder dit jaar nog tot grote opschudding. Maar nu dat achter de rug is, wordt er nagedacht over de volgende voor het real lifeprogramma.
Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft al wel een aantal ideeën, al zijn het nog geen concrete plannen, zo onthult zij vandaag in De Volkskrant.

Van der Tonnekreek: 'Ik zou een programma waarin een deelnemer euthanasie wil plegen zeker interessant vinden. Zo'n Big Brother zou ik best kunnen maken. Daar zou mijn geweten niet van in de war raken.
Het zou wel aan heel veel randvoorwaarden moeten voldoen. Het is niet voor de fun. De euthanasie moet natuurlijk volledig uit vrije wil gebeuren. Bovendien zou het een open einde moeten hebben. De deelnemer zou overtuigd kunnen worden door zijn medebewoners om het niet te doen. Ik zou uitgaan van een happy end.

Euthanasie is niet het enige idee dat de hoofdredacteur heeft. Kinderen verwekken. Abortus. Of een ongeneeslijk zieke in het programma. Alles is mogelijk. Ik zou het zeker interessant vinden om die processen te zien. Mijn grens? Die ligt bij strafbare feiten: geweld, mishandeling. Daar wil ik niks mee te maken hebben. En in ben ik ook niet zo thuis in seks."

http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=6691&roddels=51010

Dat zat eraan te komen.



slome
Usericon van slome
Posted 15-11-2005 20:51 by slome Profiel van slome

Godverdomme! Wat een stel mongolen!! Ik hoop echt dat iemand die producent voor de camera om zeep helpt, als hij dan toch zo graag de publiciteit wil halen....


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-11-2005 20:54 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ja, echt bizar. Maar het zal me niets verbazen, grenzen vervagen, decadentie ten top.

Big Brother 1 was geniaal verzonnen, maar het begint nu toch allemaal echt heel erg jammer te worden.



slome
Usericon van slome
Posted 15-11-2005 21:05 by slome Profiel van slome

quote:
Op 15 november 2005 20:54 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, echt bizar. Maar het zal me niets verbazen, grenzen vervagen, decadentie ten top.

Big Brother 1 was geniaal verzonnen, maar het begint nu toch allemaal echt heel erg jammer te worden.


BB 1 vond ik al een wanproductie van hier tot Tokio

Maar wat ik niet begrijp is waarom er hele volksstammen in Nederland het o zo boeiend vinden om elk dom detail van andermans leven te weten. Hoe persoonlijker, hoe beter. Het feit dat er mensen zijn die dit ook daadwerkelijk willen zien kan ik met mijn kop niet bij. Dat er bij informerende programma af en toe schokkend beeldmateriaal voorbij komt kan ik nog wel begrijpen maar hier snap ik het nut niet van.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-11-2005 21:18 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Het is gewoon de natuurlijke nieuwsgierigheid van de mens, denk ik. Lekker kijken naar anderen en zelf niet gezien worden.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2005 21:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 november 2005 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Waar ik wel enorm moe van begin te worden is dat gebler op "linkse flikkers". Die uiterst stupide generalisaties zijn zo onderhand echt strontvervelend en vooral discussie-dodend aan het worden.


Ik had het woord 'links' of iets van die strekking in mijn post niet gebruikt meen ik.

Het zijn wel allemaal sukkels die nu zo graag willen laten zien hoe betrokken ze ook niet zijn en hoe begaan ze met dierenleed ook niet zijn. Oh oh oh. Wat een helden. De maatschappij dat ben jij! Het lijkt wel een grote SIRE spot.

Natuurlijk is het kut dat die mus doodgeknald is. Maar zo erg als die fuckers het voordoen is het weer ook niet. Ik hoor niemand geld uitloven voor die twee paupers die een hond hebben opgehangen. Waarom? Het is toch eigenlijk veel en veel erger? Het beest is niet alleen dood maar heeft ook nog eens moeten lijden. Maar ja....die twee gastjes aanpakken is niet mediageniek en komt niet op TV en in de roddelbladen. Domino D-Day wel.

Al die BN'ers vertonen hiermee bandwagon mentaliteit van de eerste orde. Voor mij is die ophef minstens net zo idioot als die rukkers die een aanklacht wegens dood door schuld willen indienen tegen Verdonk en Donner.

Zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-11-2005 21:22 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 15 november 2005 21:18 schreef Oud Vuil het volgende:
Het is gewoon de natuurlijke nieuwsgierigheid van de mens, denk ik. Lekker kijken naar anderen en zelf niet gezien worden.

Sterker. Ik denk dat mensen van nature graag op anderen neer kijken. De keren dat ik voor Big Brother bleef hangen was toch wel om me aan het domme geneuzel van de deelnemers te vermaken.


mvg wk10


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-11-2005 21:22 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 15 november 2005 19:28 schreef varanus het volgende:
Uhuhuh...Üntermenschkoek uhuhuhh..


dat is zonder trema, schat


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen