IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2005 8:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 november 2005 21:18 schreef Chelman het volgende:
Ik had het woord 'links' of iets van die strekking in mijn post niet gebruikt meen ik.

Het zijn wel allemaal sukkels die nu zo graag willen laten zien hoe betrokken ze ook niet zijn en hoe begaan ze met dierenleed ook niet zijn. Oh oh oh. Wat een helden. De maatschappij dat ben jij! Het lijkt wel een grote SIRE spot.

Natuurlijk is het kut dat die mus doodgeknald is. Maar zo erg als die fuckers het voordoen is het weer ook niet. Ik hoor niemand geld uitloven voor die twee paupers die een hond hebben opgehangen. Waarom? Het is toch eigenlijk veel en veel erger? Het beest is niet alleen dood maar heeft ook nog eens moeten lijden. Maar ja....die twee gastjes aanpakken is niet mediageniek en komt niet op TV en in de roddelbladen. Domino D-Day wel.

Al die BN'ers vertonen hiermee bandwagon mentaliteit van de eerste orde. Voor mij is die ophef minstens net zo idioot als die rukkers die een aanklacht wegens dood door schuld willen indienen tegen Verdonk en Donner.

Zo.


de term "linkse flikkers" sloeg op de post die na jou kwam (en ik heb natuurlijk niks tegen kwelgeest (en iedere andere rechtse fundo hier), als ik hem (of een andere) tegen kom dan krijgt hij een groot glas bier of wat hij/zij maar wilt, maar soms kan een veralgemeniserende "belediging" toch effe in het verkeerde keelgat schieten. Wat doe ik dan op het internet?? Nou, gewoon een normaal discussie/gesprek trachten te voeren). Verder ben ik het met jou hier eens. Het medeleven van BN'ers/"sympathisanten" is in veel gevallen om van te kotsen en enorm tenenkrommend. En geld uitloven voor "wraak" is nooit goed naar mijn mening. Daar hebben we justitie voor (met alle ups en vooral downs).


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-11-2005 9:32 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

30 jaar cel voor 'coole moeder' seksfeestjes

Een Amerikaanse vrouw moet dertig jaar de cel in omdat ze regelmatig pikante feestjes gaf voor tienerjongens. Op deze feesten gaf ze de high school-leerlingen drank en drugs en had ze seks met hen. De vrouw, Silvia Johnson, beschreef zichzelf tijdens het proces als een "coole moeder".

"Op school was ik zelf nooit populair bij andere leerlingen. Ik begon me nu één van de groep te voelen", aldus de 41-jarige Johnson in januari van dit jaar. De vrouw uit Denver (Colorado) zou tussen oktober 2003 en oktober 2004 bijna wekelijks een feest bij haar thuis hebben gegeven. In totaal zou ze acht jongens alcohol en drugs als marihuana en amfetaminen hebben gegeven. Ook gaf ze toe met vijf jongens, in de leeftijd van 15 tot 17 jaar oud, het bed, of de keukentafel, te hebben gedeeld. De komende dertig jaar zal ze deze pleziertjes waarschijnlijk moeten missen.


De coole moeder (links)



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-11-2005 9:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

de vorige was knapper


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2005 9:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 november 2005 9:32 schreef Leviathanica het volgende:
30 jaar cel voor 'coole moeder' seksfeestjes

Een Amerikaanse vrouw moet dertig jaar de cel in omdat ze regelmatig pikante feestjes gaf voor tienerjongens. Op deze feesten gaf ze de high school-leerlingen drank en drugs en had ze seks met hen. De vrouw, Silvia Johnson, beschreef zichzelf tijdens het proces als een "coole moeder".

"Op school was ik zelf nooit populair bij andere leerlingen. Ik begon me nu één van de groep te voelen", aldus de 41-jarige Johnson in januari van dit jaar. De vrouw uit Denver (Colorado) zou tussen oktober 2003 en oktober 2004 bijna wekelijks een feest bij haar thuis hebben gegeven. In totaal zou ze acht jongens alcohol en drugs als marihuana en amfetaminen hebben gegeven. Ook gaf ze toe met vijf jongens, in de leeftijd van 15 tot 17 jaar oud, het bed, of de keukentafel, te hebben gedeeld. De komende dertig jaar zal ze deze pleziertjes waarschijnlijk moeten missen.


De coole moeder (links)




de keukentafel te hebben gedeeld


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 12:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 november 2005 21:18 schreef Chelman het volgende:
Ik hoor niemand geld uitloven voor die twee paupers die een hond hebben opgehangen.
Niet Geenstijl.nl, maar Geert Wilders heeft er 1000 eurie's op gezet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2005 12:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 november 2005 12:50 schreef Misanthrope het volgende:
Niet Geenstijl.nl, maar Geert Wilders heeft er 1000 eurie's op gezet.
Wat is zijn bedoelling daarmee?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-11-2005 12:52 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 16 november 2005 9:32 schreef Leviathanica het volgende:
30 jaar cel voor 'coole moeder' seksfeestjes

Een Amerikaanse vrouw moet dertig jaar de cel in omdat ze regelmatig pikante feestjes gaf voor tienerjongens. Op deze feesten gaf ze de high school-leerlingen drank en drugs en had ze seks met hen. De vrouw, Silvia Johnson, beschreef zichzelf tijdens het proces als een "coole moeder".

"Op school was ik zelf nooit populair bij andere leerlingen. Ik begon me nu één van de groep te voelen", aldus de 41-jarige Johnson in januari van dit jaar. De vrouw uit Denver (Colorado) zou tussen oktober 2003 en oktober 2004 bijna wekelijks een feest bij haar thuis hebben gegeven. In totaal zou ze acht jongens alcohol en drugs als marihuana en amfetaminen hebben gegeven. Ook gaf ze toe met vijf jongens, in de leeftijd van 15 tot 17 jaar oud, het bed, of de keukentafel, te hebben gedeeld. De komende dertig jaar zal ze deze pleziertjes waarschijnlijk moeten missen.


De coole moeder (links)




soort gelijke gebeurtenis stond 2 weken geleden in de krant. Niet echt bijzonder. Maar het gebeurde in de wijk waar ik opgegroeid ben.

Het is overal feest


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-11-2005 12:53 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 november 2005 9:34 schreef Hypnos het volgende:
de vorige was knapper


Haha, inderdaad!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 12:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2005 12:51 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is zijn bedoelling daarmee?

Dat er een tip binnenkomt over wie de daders zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2005 12:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 november 2005 12:54 schreef Misanthrope het volgende:
Dat er een tip binnenkomt over wie de daders zijn.
Ja ik las het net op zijn site. In principe niets mis mee maar ik vind dat justitie zulk soort beloningen moet verstrekken en niet een politiekus opzich.


Maar Wilders heerscht!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-11-2005 12:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

poetin is tof


Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 12:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2005 12:58 schreef skullfuck het volgende:
poetin is tof
Zeker!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2005 12:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 november 2005 12:58 schreef skullfuck het volgende:
poetin is tof


ROFLPOETINCOPTER


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 13:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2005 12:59 schreef Chelman het volgende:
ROFLPOETINCOPTER
Communisme heerst, lul!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2005 13:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Poetin is het meest zinnige figuur wat ooit op het Kremlin heeft gezeten.




Dat is dan ook niet zo moeilijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2005 13:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 november 2005 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:
... Waar ik wel enorm moe van begin te worden is dat gebler op "linkse flikkers". Die uiterst stupide generalisaties zijn zo onderhand echt strontvervelend en vooral discussie-dodend aan het worden.


Idd; sommige posters lijken wel een overslaande plaat; we weten het nu wel.
Zoals jij terecht zegt is het ook nog eens discussie-dodend en het maakt de sfeer eenzijdig.
Het zal me ook niets verbazen als een aantal mensen hierdoor ook niet meer op het forum komen waardoor de saaiheid alleen maar toeneemt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2005 13:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 november 2005 13:12 schreef kwelgeest het volgende:
Poetin is het meest zinnige figuur wat ooit op het Kremlin heeft gezeten.

Dat is dan ook niet zo moeilijk.


Peter de Grote en Ivan de Verschrikkelijke zouden niet met je eens zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 13:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Laat staan Raspoetin, wat een held!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2005 14:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 november 2005 12:55 schreef kwelgeest het volgende:


Maar Wilders heerscht!


zolang het maar niet over Nederland is


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 14:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2005 5:11 schreef Nameless shadow het volgende:
NIJMEGEN In de binnenstad van Nijmegen is een plaatselijk bekende politiek activist doodgeschoten. Het 41-jarige slachtoffer werd gisteravond rond half tien met twee schoten om het leven gebracht. Er is niemand aangehouden.

Het slachtoffer was een linkse activist die al jaren streed tegen onrecht dat met name door de politie en de BVD (nu AIVD) zou zijn aangedaan. Hij leidde ook een werkgroep die de foute behandeling van arrestanten bestreed.

Het is onduidelijk of de man met opzet is vermoord. Technisch onderzoek moet de toedracht van de schietpartij duidelijk maken. Later volgt een buurtonderzoek.
Wordt hier wel weinig aandacht aan besteed op ZM. Welke extreem-rechtsert is verantwoordelijk?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2005 14:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Pas als blijkt dat hij om politieke redene vermoord is wordt het eventueel interessant om het er over te hebben.

Dan nog zal ik er geen traan om laten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2005 14:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Wilders, de dierenvriend, kan in ieder geval een coalitie gaan vormen met de Partij voor de Dieren. (wat heb je toch een vunzige lui rondlopen op de wereld;en ik bedoel hiermee de daders van deze " actie")


Wilders: 1000 euro voor tip gewurgd hondje

Kamerlid Geert Wilders heeft een beloning van duizend euro uitgeloofd voor de gouden tip die leidt naar de personen die een gehandicapte vrouw overvielen en daarbij haar hondje doodden. De politicus roept in schriftelijke vragen premier Jan Peter Balkenende en Justitie-minister Piet Hein Donner op om het bedrag te vertienvoudigen.

De 49-jarige Els Bergsma uit Spijkenisse liet maandagochtend in haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd overvallen door twee scooterrijders. Toen ze vertelde geen geld bij zich te hebben sloegen de onbekenden op haar in. De vijfeneenhalve maand oude Franse bulldog Whooper werd vervolgens aan zijn riem opgehangen aan een hek. Het beestje overleefde de actie niet.

In schriftelijke vragen wil Wilders tot twee keer toe van de premier en de verantwoordelijk minister weten of ze ook geschokt zijn door de gewelddadige straatroof. Daarnaast is de voormalige VVD'er benieuwd of de daders al gepakt zijn. "Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?", aldus Wilders in zijn vragen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 14:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2005 14:08 schreef kwelgeest het volgende:
Pas als blijkt dat hij om politieke redene vermoord is wordt het eventueel interessant om het er over te hebben.

Dan nog zal ik er geen traan om laten.
Ik las dat het in de linkse hoek een beetje broeide, vanwege die posters over Verdonk... Misschien een onderling ruzietje dat op de ussual way uitgevochten is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 16-11-2005 14:11 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

de linkse partijen zijn natuurlijk veel meer geschokt door de moord op een mus die stenen heeft omgegooit bij domino day

goed dat er door Wilders wel aandacht aan wordt besteedt

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 16-11-2005 14:12]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2005 14:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2005 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
"Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?", aldus Wilders in zijn vragen.
Yep, eerst even wat ME'ers die met wapenstokken op hun hoofdjes intimmeren, alvorens ze op een pijnlijke manier opgehangen worden aan een hek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen