IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-11-2005 20:31 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 november 2005 15:22 schreef Chelman het volgende:
Damn. Wat een koning is die gast, zeg.

Hulde.

En hij maakt ook nog niet eens onverdienstelijke deuntjes.




Ik dacht dat de man zelf verdomd weinig schrijft, dat doen vnl zijn muzikale partners. Zeker zijn eerdere platen. Tegewoordig schrijft hij wat meer mee. Dat is goed te horen, want wat zijn die laatste singels slecht, zeg!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2005 20:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo, wat een weer zeg. net onder siberische omstandigheden vanuit antwerpen naar huis gereden!!!! maar als ik de beelden en berichten op het nieuws zie stelde dat nog niks voor.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-11-2005 20:39]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-11-2005 21:06 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 november 2005 17:50 schreef Chelman het volgende:
Dat was ook mijn reactie toen ik dit las:




Yeah, eindelijk Balkbrug weer in het nieuws!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-11-2005 21:08 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 25 november 2005 20:31 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik dacht dat de man zelf verdomd weinig schrijft, dat doen vnl zijn muzikale partners. Zeker zijn eerdere platen. Tegewoordig schrijft hij wat meer mee. Dat is goed te horen, want wat zijn die laatste singels slecht, zeg!


Als ik ook op zijn manier mijn geld kon verdienen...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-11-2005 21:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 november 2005 20:34 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, wat een weer zeg. net onder siberische omstandigheden vanuit antwerpen naar huis gereden!!!! maar als ik de beelden en berichten op het nieuws zie stelde dat nog niks voor.


Hier heeft het wel wat gesneeuwd en het waaide vrij hard, maarre.. niet het idee dat het echt ernstig is ofzo. Kom ik thuis, kijk ik tv en zie ik het nieuws.. wooops!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-11-2005 21:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 november 2005 21:08 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Als ik ook op zijn manier mijn geld kon verdienen...


Dat dan weer wel, ja.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-11-2005 22:29 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

AFA-concert afgelast na protestdreiging Nationale Alliantie

Een popconcert dat vandaag in Hoorn zou plaatsvinden ten bate van de AFA (Anti Fascistische Actie), is uitgesteld omdat de extreem-rechtse Nationale Alliantie (NA) met een betoging had gedreigd. Cultureel centrum Manifesto, waar het festival zou worden gehouden, vond het door de provocaties van de NA niet langer verantwoord doorgang te verlenen. Manager Fred Scheepmaker: ''Wij willen de veiligheid van onze bezoekers, medewerkers en bands garanderen. Met de dreigende provocaties wordt dat een stuk lastiger. Als deze avond op een later tijdstip doorgang vindt, willen wij als cultureel centrum beter voorbereid zijn.''

De extreem-rechtse partij drong er eerder bij burgemeester Onno van Veldhuizen van Hoorn op aan het concert te verbieden, omdat de AFA een 'criminele organisatie' zou zijn. Tevens hadden ze aangekondigd te gaan protesteren bij Manifesto. Daarvoor hadden ze een vergunning aangevraagd. Ook tipte de NA zijn aanhangers om zich 'links' te kleden, om zo verwarring te brengen en te voorkomen direct te worden weggestuurd door de politie.

AFA noemt de afgelasting 'teleurstellend' maar niet onbegrijpelijk. ''De lol gaat er op deze manier wel een beetje vanaf. We willen gewoon een leuke avond hebben, maar we laten ons niet uit het veld slaan.'' De Nationale Alliantie verkeert daarentegen in jubelstemming. Op hun website laten ze onder meer weten het uitstel te zien als ''een overwinning op de rode fascisten van de AFA''.


koekje van eigen deeg


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-11-2005 22:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Misschien kappen ze nu zelf ook eens met verknallen van concerten.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-11-2005 22:43 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Kazakhstan threatens "Borat" with court


ASTANA (Reuters) - Kazakhstan's Foreign Ministry threatened legal action on Monday against comedian Sacha Baron Cohen, who wins laughs by portraying the central Asian state as a country populated by drunks who enjoy cow-punching as a sport.
ADVERTISEMENT

Baron Cohen, who portrays a spoof Kazakh television presenter Borat in his "Da Ali G Show", has won fame ridiculing Kazakhstan, the world's ninth largest country yet still little known to many in the West.

Baron Cohen appears to have drawn official Kazakh ire after he hosted the annual MTV Europe Music Awards show in Lisbon earlier this month as Borat, who arrived in an Air Kazakh propeller plane controlled by a one-eyed pilot clutching a vodka bottle.

"We do not rule out that Mr. Cohen is serving someone's political order designed to present Kazakhstan and its people in a derogatory way," Kazakh Foreign Ministry spokesman Yerzhan Ashykbayev told a news briefing.

"We reserve the right to any legal action to prevent new pranks of the kind." He declined to elaborate.

Cohen's earlier jokes about the Central Asian state include claims that the people would shoot a dog and then have a party, and that local wine was made from fermented horse urine.

"We view Mr. Cohen's behaviour at the MTV Europe Music Awards as utterly unacceptable, being a concoction of bad taste and ill manners which is completely incompatible with ethics and civilised behaviour," Ashykbayev said.

Of was dit al langs geweest. Iig:

http://news.yahoo.com/s/nm/20051114/od_uk_nm/oukoe_uk_kazakhstan_borat



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-11-2005 22:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 november 2005 22:29 schreef Digerdoden het volgende:
We willen gewoon een leuke avond hebben,
Hier kan ik dus echt pissig over worden. Nee ik wil niet gewoon een gezellige avond met Satanic Warmaster of Seigneur Voland. Stelletje kanker hypocrieten zijn het!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-11-2005 22:50 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 25 november 2005 22:29 schreef Digerdoden het volgende:

AFA-concert afgelast na protestdreiging Nationale Alliantie

Een popconcert dat vandaag in Hoorn zou plaatsvinden ten bate van de AFA (Anti Fascistische Actie), is uitgesteld omdat de extreem-rechtse Nationale Alliantie (NA) met een betoging had gedreigd. Cultureel centrum Manifesto, waar het festival zou worden gehouden, vond het door de provocaties van de NA niet langer verantwoord doorgang te verlenen. Manager Fred Scheepmaker: ''Wij willen de veiligheid van onze bezoekers, medewerkers en bands garanderen. Met de dreigende provocaties wordt dat een stuk lastiger. Als deze avond op een later tijdstip doorgang vindt, willen wij als cultureel centrum beter voorbereid zijn.''

De extreem-rechtse partij drong er eerder bij burgemeester Onno van Veldhuizen van Hoorn op aan het concert te verbieden, omdat de AFA een 'criminele organisatie' zou zijn. Tevens hadden ze aangekondigd te gaan protesteren bij Manifesto. Daarvoor hadden ze een vergunning aangevraagd. Ook tipte de NA zijn aanhangers om zich 'links' te kleden, om zo verwarring te brengen en te voorkomen direct te worden weggestuurd door de politie.

AFA noemt de afgelasting 'teleurstellend' maar niet onbegrijpelijk. ''De lol gaat er op deze manier wel een beetje vanaf. We willen gewoon een leuke avond hebben, maar we laten ons niet uit het veld slaan.'' De Nationale Alliantie verkeert daarentegen in jubelstemming. Op hun website laten ze onder meer weten het uitstel te zien als ''een overwinning op de rode fascisten van de AFA''.


koekje van eigen deeg

Hahaha, prachtig.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-11-2005 22:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Toch es die NA site in de gaten gaan houden. Als het er een keer van komt ga ik met ze mee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2005 22:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

resultaat zal alleen maar zijn dat AFA de belkconcerten meer gaat aanvallen ....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-11-2005 22:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 november 2005 22:52 schreef Jenje het volgende:
resultaat zal alleen maar zijn dat AFA de belkconcerten meer gaat aanvallen ....
De NA en NSBM of Pagan metal staan totaal niet met elkaar in verband.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-11-2005 22:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

... Maar toch worden ze gecanceled.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 25-11-2005 22:56]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-11-2005 23:00 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

door de achtergronden van sommige bandleden of door de inhoud van de teksten ja..
beetje hypocriet dat bijvoorbeeld een band als slayer wel gewoon overal mag spelen ondanks teksten die rechtstreeks naar nazi-duitsland verwijzen


[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 25-11-2005 23:01]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-11-2005 23:08 by Snaack Profiel van Snaack

Haha, lamme tak


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 25-11-2005 23:09 by just1me Profiel van just1me

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2005 23:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 november 2005 22:54 schreef kwelgeest het volgende:
De NA en NSBM of Pagan metal staan totaal niet met elkaar in verband.
Dat boeit hen niet


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-11-2005 23:25 by Iskariot Profiel van Iskariot

Reddende engel valt in Lek

Uitgegeven: 25 november 2005 23:16
VIANEN - Een automobilist die vrijdagavond op de Lekbrug in Vianen een vrachtwagenchauffeur wilde helpen, is in de rivier gevallen. Vrijdagavond laat was hij volgens een woordvoerster van de politie nog niet gevonden.

Op de Lekbrug schaarde een vrachtwagen. Een automobilist die uit de tegenovergestelde richting kwam, stopte en stapte uit om de chauffeur uit zijn wagen te willen helpen. Hij sprong over de vangrail naar de andere baan, maar vergat dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen.

De brandweer heeft tot laat in de avond naar de man gezocht, maar werd gehinderd door het slechte weer.


Aiii, foutje bedankt...

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 25-11-2005 23:26]


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 25-11-2005 23:26 by just1me Profiel van just1me

de politie is uitderukt


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-11-2005 13:06 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Aanslag! Aanslag! Aanslag!

Ex-militair probeert zich in konvooi Balkenende te wurmen


PARAMARIBO - Een Surinaamse automobilist heeft vrijdag in Paramaribo geprobeerd zich tussen de auto's van het konvooi van premier Balkenende te manoeuvreren. De man verkeerde onder invloed van drugs of alcohol, aldus een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst zaterdag.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=632743&c=10&rss



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 27-11-2005 20:50 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Persbericht: Linkse aanslag in Utrecht
november 26, 2005

UTRECHT, 26 november 2005 - Twee Utrechtse jongeren zijn in elkaar geslagen door een groep gemaskerde krakers. Rond halfelf vrijdagavond werd een groep jongeren op de Westerkade belaagd door een bende van zeven in het zwart geklede personen. Deze duwden de twee meisjes van het gezelschap tegen de grond. Daarna werden twee van hun mannelijke metgezellen elk door een groep krakers in elkaar gestrapt en geslagen. Nadat de slachtoffers gewond werden achtergelaten, kwamen buurtbewoners hen te hulp. Deze burgers belden de politie en een ambulance.
Een van de twee slachtoffers werd opgenomen in het ziekenhuis. Het andere slachtoffer liep verscheidene verwondingen op. Beiden zijn sympathisant van Platform De Krijger, een onafhankelijke denktank die de westerse cultuur als fundament neemt. Tijdens de molestatie riepen de krakers linkse leuzen, die wezen op een politieke achtergrond van het misdrijf. Een van de agressoren werd aan zijn stem herkend als kraker ‘Dave’.
Platform De Krijger is geschokt door deze laffe daad en roept de politie op een grondig onderzoek te doen binnen de Utrechtse kraakbeweging, met name in de panden ACU en Ubica. De slachtoffers werden reeds bedreigd uit deze hoek. Met name Kevin Heller en een kraker die alleen bekend staat als ‘Dave’ voeren een haatcampagne tegen vaderlandslievende jongeren zoals de twee slachtoffers. Heller, ex-woordvoerder van het terroristische Dierenbevrijdingsfront, wordt ook in verband gebracht met bedreigingen tegen de Jonge Fortuynisten. Verder traint Heller collega-activisten in vechttechnieken. Volgens een ex-studiegenote maakt hij op internationale demonstraties tegen de globalisering deel uit van het zwaar gewelddadige Zwarte Blok. De relschoppers van het Zwarte Blok zijn geheel en al in het zwart gekleed en verbergen hun gezicht achter een sjaal of een bivakmuts. Kortom, precies het signalement van de personen die in de nacht van vrijdag op zaterdag twee andersdenkenden in elkaar sloegen.
Een jaar na de moord op Theo van Gogh wordt ook in Utrecht de democratie vermoord. Terwijl Platform De Krijger altijd de dialoog heeft gezocht – onlangs nog werkte het samen met een linkse boekhandel in de Domstad – wordt een aanslag gepleegd op zijn sympathisanten. De linkse fascisten hebben hun masker weer laten zakken.

Platform De Krijger



[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 27-11-2005 20:50]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-11-2005 20:51 by Psychonaut Profiel van Psychonaut



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-11-2005 22:03 by Schaep Profiel van Schaep

Goed zo, kapot schoppen die vieze nazi's.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen