IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2005 11:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2005 11:28 schreef Chelman het volgende:

Het ging om een paar duizend meters in enkele honderden woningen (elke woning heeft meerdere van dit type meters). De ‘extra’ inkomsten zijn dus te verwaarlozen voor een bedrijf met de omvang van de Eneco; zeker als je in ogenschouw neemt dat de Eneco zelf maar 40-45% van de rekening zelf opstrijkt. De rest gaat naar D’Haag.

Wat ze ook nog vergeten zijn te melden in dit bericht is dat hierdoor de Eneco bij een aantal klanten te weinig doorberekend hebben….



ed: het is al uitgebreid bediscuseerd. mosterd na de maaltijd!!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-10-2005 11:44]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 11:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 oktober 2005 11:39 schreef CiNNeR het volgende:
Dat maak ik jou ook nergens wijs



quote:
Op 25 oktober 2005 11:03 schreef CiNNeR het volgende:
Dat is makkelijk verdienen ..




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 25-10-2005 11:50 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

Waarmee ik niet beweer dat de bedrijven dat opzettelijk doen


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2005 15:30 by Iskariot Profiel van Iskariot

Verwarde man met hakbijl op straat

Uitgegeven: 25 oktober 2005 15:20
APELDOORN - Liep een 55-jarige inwoner van Apeldoorn ruim twee maanden tegen de lamp omdat hij met een twee meter lange speer op straat paradeerde, dinsdagmorgen hield de politie dezelfde man aan na meldingen over een persoon die in Apeldoorn met onbloot bovenlijf met een hakbijl liep te zwaaien.

Toen de politie arriveerde kwam, was de 55-jarige man al in zijn woning aan de Ugchelseweg. In de woning trof de politie nog een vijftal steekwapens aan. Deze wapens zijn in beslag genomen.


Heersch


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-10-2005 15:31 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

stay br00tal!


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-10-2005 12:39 by Smoochy Profiel van Smoochy

Free Record Shop blijft met guldens zitten

anp | 26 oktober 2005, 12:22, update
DEN HAAG - Muziekwinkelketen Free Record Shop hoeft er niet meer op te rekenen dat zijn guldens worden verzilverd bij De Nederlandsche Bank (DN. De Raad van State bepaalde woensdag dat DNB de afgelopen jaren terecht een omwisseling in euro's heeft geweigerd.

Het langslepende geschil was door Free Record Shop bij het hoogste orgaan voor bestuursrechtspraak aangekaart. De winkelketen heeft de afgelopen jaren miljoenen guldens ingezameld door klanten de mogelijkheid te bieden met hun 'oude' geld te betalen. De onderneming ging er daarbij vanuit het geld wel bij DNB kwijt te kunnen. De centrale bank biedt echter alleen particulieren die mogelijkheid, voor guldens tot 2007 en voor guldenbiljetten tot 2032.

Reclamestunt

De Nederlandsche Bank accepteert het oude geld niet als dat door bedrijven na 27 januari 2002 is verkregen. Na die dag was de gulden namelijk geen wettig betaalmiddel meer. Als reclamestunt besloot Free Record Shop door te gaan met het accepteren van guldens. Dat doet de keten overigens nu nog steeds.

Free Record Shop (FRS) heeft altijd gesteld dat de bank met haar beleid bedrijven discrimineerde. Volgens de Raad van State zijn echter geen Europese regels overtreden. Ook de klacht van de onderneming dat het beleid van De Nederlandsche Bank onvoldoende bekend was, acht de hoogste bestuursrechter ongegrond. Tegen de uitspraak is geen hoger beroep mogelijk.

FRS-directeur Hans Breukhoven poogde in augustus 2003 als privé-persoon de guldens om te wisselen. Bij 350 gulden lukte dat nog, toen hij een koffertje met 70.000 gulden tevoorschijn toverde niet meer.

Free Record Shop was eerder dit jaar al in het ongelijk gesteld door de bestuursrechter van de rechtbank in Rotterdam. De keten stapte daarop naar de Raad van State.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-10-2005 12:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

Platformtheater failliet

25 oktober 2005, 22:07
groningen - Het Platformtheater aan het Boterdiep is failliet. Gisteren is het faillissement uitgesproken. Het Platformtheater blijft voorlopig wel open volgens curator Wietze Kastelein van Dorhout Advocaten.

Het cultureel centrum heeft forse schulden bij de belastingdienst en werd bovendien op kosten gejaagd door gerechtelijke procedures met buren over geluidsoverlast. Het cafébedrijf en de verhuur van ruimtes is vanaf 1 september overgenomen door Anne Marieke Vijfwinkel, dochter van Hans Vijfwinkel, die aan het roer staat van het Platformtheater.

Dat is dan weer minder.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-10-2005 12:42 by Smoochy Profiel van Smoochy

Tsjechische puber handelt in vrouwen

25 oktober 2005, 22:04
groningen - Het openbaar ministerie in Groningen verdenkt een 17-jarige jongen uit Tsjechië van vrouwenhandel. De jongen zou samen met een taxichauffeur uit Assen vier vrouwen uit zijn geboorteland hebben gehaald en in Groningen en Assen te werk hebben gesteld.

De 17-jarige verdachte moet worden gezien als de organisator van de vrouwenhandel. De taxichauffeur uit Assen zou het geld hebben geregeld om de vrouwen naar Nederland te laten reizen. De rechtszaak tegen de twee werd gisteren aangehouden omdat de raadsman van een van de verdachten de vrowuen die aangifte hebben gedaan opnieuw wil laten horen.


Dit verhoor zal plaatsvinden in Tsjechië en dat kost in de regel veel tijd. De verwachting is dan ook dat de rechtszaak pas begin volgend jaar weer voor de rechter komt.



Jong geleerd is oud gedaan..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 26-10-2005 15:00 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

Minister Donner (Justitie) heeft de eerste stappen gezet in de richting van erkenning van polygamie (veelwijverij) in Nederland. Dat stelt althans de SGP-fractie in de Tweede Kamer. De SGP is zeer verontrust over het feit dat Donner geen problemen heeft met echtparen die een samenlevingscontract aangaan met een derde persoon.

De opschudding in SGP-kringen begon in september toen een Roosendaals echtpaar besloot een samenlevingscontract te tekenen met een gezamenlijke vriendin. De SGP noemde het 'triohuwelijk' onmiddellijk een "sluiproute naar polygamie" en stelde vragen aan minister Donner.


Donner antwoordt nu dat "contracten die een feitelijke bestaande samenwoning en/of samenleving van meer dan twee personen regelen, op zich een nuttige, ordenende functie kunnen vervullen".


Wij waren het niet hoor!



Ow sorry, did my back hurt your knive?


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 26-10-2005 15:05 by Dodo Profiel van Dodo

aah captain jack is dood


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 15:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 oktober 2005 15:05 schreef Dodo het volgende:
aah captain jack is dood


CHUKC


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-10-2005 15:19 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 26 oktober 2005 15:15 schreef Chelman het volgende:
CHUKC

ROFL! Captain Chukc



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 15:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2005 15:15 schreef Chelman het volgende:
CHUKC


ik vind, dat op het gebruik van muur-termen hier, de doodstraf moet worden ingevoerd (of zoiets)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 15:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 oktober 2005 15:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind, dat op het gebruik van muur-termen hier, de doodstraf moet worden ingevoerd (of zoiets)


Bek houwe anaal-rijpe homohoer!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-10-2005 16:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vissenkom niet meer welkom in Rome

Een goudvis in een vissenkom zul je in Rome niet meer tegenkomen. De gemeenteraad heeft maandagavond een maatregel aangenomen die de klassieke kom verbiedt. Volgens dierenactivisten kan de kom namelijk leiden tot blindheid. De aangenomen maatregel bevat nog andere regels om de rechten van huisdieren beter te beschermen.

Zo is het uittrekken van nagels bij katten en het couperen van hondenstaarten eveneens verboden. Ook een wurghalsband voor de viervoeter is niet langer toegestaan. Puppy's en kittens moeten minstens twee maanden bij de moeder blijven, tenzij een dierenarts toestemming geeft de dieren eerder weg te halen. In de zomermaanden mogen huisdieren niet in afgesloten auto's achter worden gelaten en 'wilde of exotische' dieren mogen niet aan de ketting gelegd worden.

De maatregel kwam tot stand nadat er een tijd geleden een landelijke wet werd aangenomen. Deze maakt het mogelijk eigenaren van honden en katten een celstraf op te leggen wanneer zij de dieren verwaarlozen. In Turijn kunnen hondeneigenaren een boete van vijfhonderd euro krijgen, wanneer zij hun hond niet minimaal drie keer per dag uitlaten.


Vooral dat van die vissekom.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-10-2005 16:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 oktober 2005 15:30 schreef Iskariot het volgende:
Verwarde man met hakbijl op straat

man aan na meldingen over een persoon die in Apeldoorn met onbloot bovenlijf met een hakbijl liep te zwaaien.





Viktor weer op hol geslagen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 17:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 oktober 2005 16:37 schreef Leviathanica het volgende:
Vooral dat van die vissekom.


Dat is helemaal niet zo

Vissekommen zijn zeer schadelijk voor de gezondheid van vissen en met name de goudvissen (die vaak de bewoner van een vissekom zijn). Het is dan ook niet verwonderlijk dat een goudvis die thuis gehouden wordt zelden de verwachte 15-17 jaar haalt....

Eigenlijk zijn goudvissen niet geschikt om thuis te houden. Ze kunnen tot 36 cm groeien en het feit dat ze klein blijven in een kleine bak wordt veroorzaakt door de slechte omstandigheden.

Zo vreemd is het dus niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-10-2005 17:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Er zijn belangrijker zaken om je druk over te maken en zeker in Rome met het Vaticaan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 17:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 oktober 2005 17:38 schreef Leviathanica het volgende:
Er zijn belangrijker zaken om je druk over te maken en zeker in Rome met het Vaticaan.
~

Wat heeft de Italiaanse wetgeving op gebied van dierenmishandelinhg te maken met het Vaticaan? Ik bedoel..zulke wetten heb je ook in andere landen inclusief Nederland (alleen hier mogen vissekommen dan weer wel). Waarom is het dan zo dat ze dat ook in Italie invoeren?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-10-2005 17:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik bedoel gewoon zoveel werk om zoiets stoms, geld kan beter besteed worden.
Als voorbeeld bedoelde ik dus de priesters die blijkbaar allemaal een voorliefde hebben voor jonge kinderen.
Maar er zijn uiteraard ook vele andere belangrijke dingen die voorgaan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 17:49 by Chelman Profiel van Chelman

Dat kan je over elke wetgeving zeggen.

....en bovendien heeft de Italiaanse wetgeving geen reet over de Vaticaan te melden. Het is een ander land....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 17:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2005 16:37 schreef Leviathanica het volgende:
Vissenkom niet meer welkom in Rome

Een goudvis in een vissenkom zul je in Rome niet meer tegenkomen. De gemeenteraad heeft maandagavond een maatregel aangenomen die de klassieke kom verbiedt. Volgens dierenactivisten kan de kom namelijk leiden tot blindheid. De aangenomen maatregel bevat nog andere regels om de rechten van huisdieren beter te beschermen.

Zo is het uittrekken van nagels bij katten en het couperen van hondenstaarten eveneens verboden. Ook een wurghalsband voor de viervoeter is niet langer toegestaan. Puppy's en kittens moeten minstens twee maanden bij de moeder blijven, tenzij een dierenarts toestemming geeft de dieren eerder weg te halen. In de zomermaanden mogen huisdieren niet in afgesloten auto's achter worden gelaten en 'wilde of exotische' dieren mogen niet aan de ketting gelegd worden.

De maatregel kwam tot stand nadat er een tijd geleden een landelijke wet werd aangenomen. Deze maakt het mogelijk eigenaren van honden en katten een celstraf op te leggen wanneer zij de dieren verwaarlozen. In Turijn kunnen hondeneigenaren een boete van vijfhonderd euro krijgen, wanneer zij hun hond niet minimaal drie keer per dag uitlaten.


Vooral dat van die vissekom.


zo, dat is heel vooruitstrevend!!! alleen het controleren zal lastig worden vermoed ik.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 17:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 oktober 2005 17:50 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, dat is heel vooruitstrevend!!! alleen het controleren zal lastig worden vermoed ik.


Dat van die vissenkommen is al ergens ingevoerd meen ik. Duitsland? Dacht ik iig.

Verder vind ik het niet bijzonder vooruitstrevend....volgens mij zijn dit soort wetten al lang ingevoerd in de meeste andere Europese landen (m.u.v. die vissekommen en wurghalsbanden dan).


edit: In sommige gevallen vind ik couperen van staarten wel gerechtvaardigd. Ongecoupeerde Boxers bijvoorbeeld hebben regelmatig een gebroken staart. En een ongecoupeerde Pitbull ziet er niet uit (maar ja, die mag je in NL toch niet houden)

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-10-2005 17:55]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-10-2005 17:52 by aerodis Profiel van aerodis

Vooruitstrevend? Ik denk juist dat op deze manier het houden van een huisdier keihard ontmoedigd wordt, en dat het helemaal niet gaat om het feit dat de Italiaanse regering zo van de beestjes houdt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 17:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2005 17:51 schreef Chelman het volgende:
Dat van die vissenkommen is al ergens ingevoerd meen ik. Duitsland? Dacht ik iig.

Verder vind ik het niet bijzonder vooruitstrevend....volgens mij zijn dit soort wetten al lang ingevoerd in de meeste andere Europese landen (m.u.v. die vissekommen en wurghalsbanden dan).


Maar voor Nederland en België gelden die regels toch niet? bij. verplicht de hond drie keer uitlaten etc??


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen