IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 28-10-2005 19:06 by WMP Profiel van WMP

Ik heb liever een aantal zelfmoorden van een aantal zielige heavy-metal losers, dan een groep hangwannabenegers bij het busstation.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 28-10-2005 19:14 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 28 oktober 2005 19:06 schreef WMP het volgende:
Ik heb liever een aantal zelfmoorden van een aantal zielige heavy-metal losers, dan een groep hangwannabenegers bij het busstation.


Da's waar, maar om er nou een muzieksoort om te verbieden?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-10-2005 19:21 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 28 oktober 2005 18:33 schreef Stefan het volgende:

Da's onzin natuurlijk, dan kun je net zo goed Judas Priest, Slayer en Ozzy weer verantwoordelijk houden voor een aantal zelfmoorden.

Maar die partys-met-schaars-geklede-dames uit al die negervideoclips komen wel een stuk serieuzer over dan de meeste taferelen uit metalclips... toch?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 28-10-2005 19:49 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 28 oktober 2005 19:21 schreef Hexegot het volgende:
Maar die partys-met-schaars-geklede-dames uit al die negervideoclips komen wel een stuk serieuzer over dan de meeste taferelen uit metalclips... toch?


Daarom vind ik ook dat we dat soort beelden veel meer in metalclips moeten integreren!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-10-2005 22:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 oktober 2005 11:15 schreef zillah-morte het volgende:
Dit is ook zoooo erg. Schokkend.


Nog meer groepsverkrachtingen in R'dam
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:08
Naast de groepsverkrachting in Rotterdam die deze week bekend werd, over een 13-jarige meisje dat seksueel was misbruikt door acht leeftijdsgenootjes, blijken zich in de havenstad onlangs nog twee van dergelijke zaken te hebben afgespeeld, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De verkrachtingen werden gepleegd door vermoedelijk Antilliaanse jeugdbendes.

Zo werden twee weken geleden twee piepjonge slachtoffertjes in het Zuiderpark op Rotterdam-Zuid door een grote groep jongens verkracht. De meisjes hebben inmiddels aangifte gedaan, maar het Rotterdamse korps weigert nadere toelichting. Ook twee weken terug zou een aantal jongens zich op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam-Delfshaven aan een 13-jarig meisje hebben vergrepen. De politie kon daar gisteren geen mededelingen over doen, maar bronnen hebben aan De Telegraaf het bestaan van die verkrachting bevestigd.

Trend
Het seksueel misbruik van het 13-jarig Antilliaans meisje dat woensdag aan het licht kwam, blijkt te zijn gepleegd door acht jonge Antillianen in de leeftijd van 12 tot en met 14 jaar. Opvallend is dat twee van de acht daders al door de deelgemeente Charlois als risicojongeren waren bestempeld. De ouders van de twee jongens hadden zelfs al gedwongen een gezinscoach toegewezen gekregen.

Marianne Jonker van Rutgers Nisso Groep (Kenniscentrum seksualiteit) laat in een reactie weten dat groepsverkrachtingen een trend aan het worden zijn: ''En de daders worden steeds jonger. Het gaat veelal om jongens van 14 jaar. Maar er zijn ook steeds vaker uitschieters naar 12-jarigen. De jongens zien het niet als een verkrachting. ''


filmpje

De ouders vinden het doodnormaal...



slome
Usericon van slome
Posted 28-10-2005 22:52 by slome Profiel van slome

quote:
Op 28 oktober 2005 22:11 schreef Oud Vuil het volgende:
filmpje

De ouders vinden het doodnormaal...


Ja, die heb ik op tv gezien. Dat 'moeder'-geval noemde het een gangbang, en zei dat het in is bij de antilliaanse jeugd!!

Tering, we hebben het hier godverdomme over 13 jarigen!!!!

Wat mij betreft mag dat wijf ook een nekschot krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-10-2005 15:05 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Bomaanslag in New Delhi. Zoek maar op internet, staat wel genoeg over.



Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 15:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 oktober 2005 22:11 schreef Oud Vuil het volgende:
filmpje

De ouders vinden het doodnormaal...


Zeker weten normaal..
Abnormaal hoor, al die jongeren die er niet aan mee doen. Gangbangen, dagelijkse kost..



Godverdomme hee! Tuig!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-10-2005 15:34 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Verknalde mensen


Suck my piss


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-10-2005 16:21 by Chantalie Profiel van Chantalie

nou ben ik slechts 8 jaar ouder dan dat (21), maar voor zover ik me kan herinneren waren kinderen van mijnleeftijd toen ik 13 was nog helemaal niet met sex bezig. Uitzonderingen misschien daargelaten, maar ik krijg zo onderhand 't idee dat 't steeds gebruikelijker wordt?

(typefoutjes)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 29-10-2005 16:22]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-10-2005 18:31 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 oktober 2005 16:21 schreef Chantalie het volgende:
nou ben ik slechts 8 jaar ouder dan dat (21), maar voor zover ik me kan herinneren waren kinderen van mijnleeftijd toen ik 13 was nog helemaal niet met sex bezig. Uitzonderingen misschien daargelaten, maar ik krijg zo onderhand 't idee dat 't steeds gebruikelijker wordt?


Inderdaad! Dat is mij ook opgevallen, heel vaag.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-10-2005 18:47 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 29 oktober 2005 18:31 schreef Leviathanica het volgende:
Inderdaad! Dat is mij ook opgevallen, heel vaag.

Ja hehe, op die leeftijd waren we in onze tijd nog bezig met ons eigen lichaam te ontdekken hehe

Tegenwoordig heeft zo'n kind van 13 alles al gezien op het net... ook al hetgene wat niet meer onder de noemer normaal valt. Dan krijg je zo van die miskweken.


mvg wk10


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2005 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee joh, dat is normaal binnen de *vul religie, land of streek in* cultuur. dat moeten wij domme Nederlanders accepteren.


de laar
Usericon van de laar
Posted 29-10-2005 18:57 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 29 oktober 2005 18:51 schreef Jenje het volgende:
Nee joh, dat is normaal binnen de *vul religie, land of streek in* cultuur. dat moeten wij domme Nederlanders accepteren.

Ik hoorde van de week op de radio dat zo'n debiel van de PvdA het in zijn bol heeft gehaald om de muziekzenders TMF en MTV daarvoor aansprakelijk te stellen.

Stel een ander maar verantwoordelijk voor de gevolgen van je eigen linkse wanbeleid.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2005 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha ja, TMF/MTV zenden tegenwoordig clips uit waar meer onzinnig naakt en geweld in zit dan in elk ander tv programma. En de kijkers worden op linkse wijzen aan de zender gebonden. Maar dat is nooit alleen de oorzaak ... ik leg die grotendeels bij het bijna verdwenen moraal en plichtsbesef bij 90% van de ouders ...


de laar
Usericon van de laar
Posted 29-10-2005 19:23 by de laar Profiel van de laar

En dan moet je bedenken dat die ouders vaak ook nog grootouders worden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2005 2:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zomertijd misschien afgeschaft in 2008
Gepost door Bart

- Bron: Het laatste nieuws
Gepubliceerd: zondag 30 oktober 2005 @ 01:47
Volgend jaar onderzoekt Europa of het vooruit- en terugzetten van de klok wel voordelen heeft. Er zal niets veranderd worden tot eind 2007, daarna is er echter een kans dat er geen zomer- en wintertijd meer zal zijn. Al lange tijd is er in Europa de wens de zomertijd te verlengen of op te heffen. In de Verenigde Staten is besloten dat de zomertijd in 2007 verlengd zal worden; daar zal hij dan eind februari beginnen.

De grootste voorstanders van de aanpassing van de twee tijden in de EU zijn Frankrijk en Spanje. In Frankrijk wilde oud-premier Alain Juppé de zomertijd opheffen, omdat hij meende dat de economische voordelen niet noemenswaardig genoeg waren. Ook vond hij dat kinderen er te veel van slag door raakten. De Europese Unie hield zijn plannen tegen.

De klok wordt sinds 1996 in alle Europese landen tegelijkertijd omgeschakeld, zodat de internationale handel en het verkeer niet benadeeld worden. Enkel als een meerderheid van de lidstaten de zomertijd wil afschaffen of de data wil veranderen, kan er iets gebeuren. Zelfs als er een meerderheid te vinden is, kan dit op zijn vroegst in 2008.


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-10-2005 2:05 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

De wintertijd is ingegaan.

Heersch.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-10-2005 2:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

yah, geweldig man.

ik zat er al op te wachten.


Suck my piss


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-10-2005 17:56 by de laar Profiel van de laar

Omdat de zomertijd langer duurt dan de wintertijd schaffen we deze af?!

Anders is het natuurlijk zo laat donker s'zomers.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2005 18:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach tijd is toch relatief


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2005 18:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

sommige landen hebben geeneens zomer/wintertijd


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2005 18:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Hirsi Ali: verblijfsvergunning voor slachtoffers fatale brand

Uitgegeven: 30 oktober 2005 13:10
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2005 18:12
AMSTERDAM - Het VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali vindt dat de illegale vreemdelingen die de fatale brand in het cellencomplex op Schiphol van nabij hebben meegemaakt een verblijfsvergunning moeten krijgen. Volgens haar is er sprake van een humanitaire ramp.

De betrokken illegalen mogen daarom niet naar hun land van herkomst worden gestuurd, zei Hirsi Ali zondag in het televisieprogramma Buitenhof . Ook burgemeester Cohen van Amsterdam vindt dat.

Generaal pardon

Oud-burgemeester Van Thijn van Amsterdam pleitte er zaterdag in dagblad Trouw al voor de betrokken illegalen een verblijfsvergunning te geven. Daardoor wordt het volgens hem ook veel eenvoudiger om een lijst met namen van slachtoffers op te stellen en de nabestaanden op te sporen. Van Thijn was ten tijde van de Bijlmerramp burgemeester en toen heeft een zogeheten generaal pardon goed gewerkt, zei hij.

Premier Balkenende zei vrijdag zich voor te kunnen stellen dat gepleit wordt voor verblijfsvergunningen, maar het kabinet heeft daarover nog niet gesproken. De premier was behoedzaam in zijn uitspraken, omdat hij geen valse verwachtingen wil wekken bij de vreemdelingen.

Verdonk

Ook minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) wil zich nog niet over de kwestie uitlaten. Ze wil eerst de uitkomsten van de onderzoeken naar de brand afwachten, zei haar woordvoerder zondag.




aarrgghghh


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2005 18:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 oktober 2005 18:25 schreef karnivoor het volgende:
sommige landen hebben geeneens zomer/wintertijd

veel volken weten niet eens wat tijd is (dat is trouwens positief)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 30-10-2005 18:55 by slome Profiel van slome

quote:
Op 30 oktober 2005 18:48 schreef ElitE het volgende:
veel volken weten niet eens wat tijd is (dat is trouwens positief)


Verklaar eens waarom dat per se positief is?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen