IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : While Heaven Wept Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-08-2010 21:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 21:09 schreef Doomy het volgende:
Dat je op de nominatie stond zou al erg mooi zijn... Toch?


Ik zou het zo goed als zeker worden...
Ach, wellicht een andere keer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-08-2010 21:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 21:25 schreef Staalman het volgende:
Ik zou het zo goed als zeker worden...
Ach, wellicht een andere keer.
Ja dan is het al helemaal kut...

Ik had het je best gegund, maarja soms gaan dingen nu eenmaal niet zo... (zie ook Frnk bij Necropagist)


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 23-08-2010 22:32 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 augustus 2010 20:49 schreef Staalman het volgende:
Ik kan nu zeggen dat ik helaas niet de inval drummer van WHW zal zijn in december aangezien die tour niet doorgaat. Heel jammer, had graag 2,5 weken met ze op pad willen gaan.

Verder krijg ik eerdaags hopelijk de live plaat en de 7" binnen.


Is de liveplaat al uit dan?

Kreeg vandaag de Vessel 7" binnen


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-08-2010 22:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 22:32 schreef Marcel H. het volgende:
Is de liveplaat al uit dan?

Kreeg vandaag de Vessel 7" binnen


Nog niet, maar een testpersing schijnt onderweg te zijn.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-08-2010 8:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Die live-plaat/DVD komt dacht ik in november uit. Ben zeer benieuwd, kijken of ik mezelf terug zie! Gisteren de vinyl versie van Lovesongs for the Forsaken besteld. Prachtige release wederom.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-08-2010 9:14 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 augustus 2010 8:36 schreef Mark Z het volgende:
Die live-plaat/DVD komt dacht ik in november uit. Ben zeer benieuwd, kijken of ik mezelf terug zie! Gisteren de vinyl versie van Lovesongs for the Forsaken besteld. Prachtige release wederom.


Waar heb je de vinylversie van Lovesongs For The Forsaken besteld? Heb 'm nog nergens als pre-order gezien. Maar ik zal wel weer blind geweest zijn


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-08-2010 9:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 9:14 schreef Marcel H. het volgende:
Waar heb je de vinylversie van Lovesongs For The Forsaken besteld? Heb 'm nog nergens als pre-order gezien. Maar ik zal wel weer blind geweest zijn


Hij is op eBay volop te verkrijgen, maar ook bij webshops zoals Northern Silence (ben je wel wat duurder uit )


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-08-2010 10:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 9:14 schreef Marcel H. het volgende:
Waar heb je de vinylversie van Lovesongs For The Forsaken besteld? Heb 'm nog nergens als pre-order gezien. Maar ik zal wel weer blind geweest zijn


http://www.high-roller-records.de/start.htm

en via Nuclear Blast volgens mij ook.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-08-2010 10:21 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 augustus 2010 10:01 schreef Staalman het volgende:
http://www.high-roller-records.de/start.htm



God, ja natuurlijk, hoe kan ik zo stom zijn om te vergeten dat hij via High Roller uitgebracht wordt. De Vessel 7" die ik via Psychedoomelic heb is van High Roller net als de drie re-releases van hun studio full lengths die ik via Iron Kodex heb waar ze 'm samenwerking mee hebben uitgebracht.
Aan het eind van de week maar weer eens een bestelling bij High Roller plaatsen, als mijn salaris binnen is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 24-08-2010 10:43 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

dit is een prima band,



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-09-2010 8:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De live LP zal al tijdens Hammer of Doom 4 te koop zijn! Tom komt ook even langs, kan ie hem signeren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-10-2010 18:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het live album klinkt erg goed! Op plaat tenminste, de CD/DVD komt volgende week pas uit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-10-2010 10:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

2 studio platen uit en wat demo's /singles en nu al een live plaat / dvd,
Ik houd van While Heaven Wept en vind het een uitstekende band maar ik vind het wel wat overbodig allemaal.
Laat Tom gewoon concentreren op nieuw materiaal in plaats van oud spul (in wat voor jasje ook) uit te brengen.

Ik zal later alsnog het live materiaal wel kopen maar vooralsnog, ik heb geen haast.


bub


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2011 8:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



Fear Of Infinity gister even gedownload, 2x beluisterd geen dramatische veranderingen. Het "ik hou van jou en ik mis je" gehalte is wel erg hoog dit keer.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-04-2011 8:03]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2011 13:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2011 8:03 schreef Staalman het volgende:


Fear Of Infinity gister even gedownload, 2x beluisterd geen dramatische veranderingen. Het "ik hou van jou en ik mis je" gehalte is wel erg hoog dit keer.


Klopt, hij is vrij emo, maar ik vind hem wel ok, vooral naar het einde toe.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2011 11:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe, na de eerste luisterbeurt, niet meevallen.
Kort album, waarvan nummers 4 en 5 gewoon saai zijn.
De vocalen op het tweede nummer gaan voor mij net over het randje. Ik moet er in ieder geval erg aan wennen.
Blijven er vier nummers over, die mij geen van allen omver blazen. Ze zijn wel aardig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-04-2011 21:40 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Waar zijn die gasten mee bezig? Klinkt op zich niet verkeerd allemaal, maar beetje inspiratieloos wel ivm de vorige platen...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 11:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Typisch geval van te snel weer de studio ingegaan.. Misschien moet Tom niet alles al voor jaren vastleggen en eens goed de tijd nemen.

Deze plaat is wel aardig, maar toch te onsamenhanged en qua teksten echt te cheesy voor woorden..

Jammer, na Vast Ocean Lacrimose had ik veel meer verwacht.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-06-2011 12:06 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 juni 2011 11:59 schreef Staalman het volgende:
Typisch geval van te snel weer de studio ingegaan.. Misschien moet Tom niet alles al voor jaren vastleggen en eens goed de tijd nemen.

Deze plaat is wel aardig, maar toch te onsamenhanged en qua teksten echt te cheesy voor woorden..

Jammer, na Vast Ocean Lacrimose had ik veel meer verwacht.


Vreemde is natuurlijk dat deze nummers al heel erg oud zijn. Sommige al ten tijde van Sorrow Of The Angels.
Voor mij is het een album met twee gezichten. De eerste drie nummers kan ik weinig tot niks mee, maar de overige vier vind ik daarentegen schitterend.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 12:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat ik zeg, Tom moet eens opnieuw beginnen en niet alles voor jaren vastleggen. Gewoon verse nummers en niet "leftovers" van jaren terug.
De plaat heeft inderdaad twee gezichten, helaas...

Ik blijf hem nog een paar x beluisteren, wellicht dat de 10 eurocent nog valt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-06-2011 13:33 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 juni 2011 12:11 schreef Staalman het volgende:
Wat ik zeg, Tom moet eens opnieuw beginnen en niet alles voor jaren vastleggen. Gewoon verse nummers en niet "leftovers" van jaren terug.
De plaat heeft inderdaad twee gezichten, helaas...

Ik blijf hem nog een paar x beluisteren, wellicht dat de 10 eurocent nog valt.


Ik heb besloten de cd te programmeren dat ie 1 t/m 3 skipt en alleen de kanten van het vinyl met nummers 4 t/m 7 te draaien


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 13:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahaha, da's ook een optie!
Zit nu kant D te luisteren, dat is wel een heerlijk nummer! Paars vinyl uiteraard.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-06-2011 13:36 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 juni 2011 13:36 schreef Staalman het volgende:
Hahaha, da's ook een optie!
Zit nu kant D te luisteren, dat is wel een heerlijk nummer! Paars vinyl uiteraard.


Zieke ik heb m inmiddels op zwart, blauw en paars


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 13:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahaha, ik hou het op één... daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-06-2011 13:50 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 juni 2011 13:42 schreef Staalman het volgende:
Hahaha, ik hou het op één... daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.


Ik draai er maar 1 (de zwarte). Maar het klopt dat dat soms al lastig genoeg is, al begin ik zelfs aan de eerste drie nummers ietwat te wennen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen