IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bestial Summoning Volgende pagina
Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:06 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Ja ja mensen...het gerucht was inderdaad dat Bestial Summoning weer bij elkaar zou komen...Dat is niet helemaal waar...Ik heb Bestial Summoning opnieuw opgericht met totaal andere lieden...we gaan vrijdag voor het eerst iets proberen op te nemen,en als het goed genoeg is dan zal hij hier zeker ergens vermeld gaan worden...Het zal iig stukken beter zijn dan wat we vroeger hebben uit gebracht,alhoewel dat niet al te moeilijk is(op de vocalen na...)...Ik zal iig mun best doen om de dag er na geen stem meer te hebben...

De kans is groot dat we in de toekomst opnemen met 2 bassisten ook...de sound zal zeker heavier zijn en de gitarist en drummer kunnen in ieder geval overweg met hun instrumenten...maar ff afwachten hoe het gaar lopen...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-10-2005 20:09 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Goed nieuws dan. Wat ik er ooit van gehoord heb klonk het vrij ranzig en extreem. Vooral die vocals.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-10-2005 20:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Handig, 2 topics met dezelfde naam, hehe.

Verkoop je nog steeds diverse 7" op concerten?



Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:59 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Nope...ben daar al lang mee gestopt...ben zelfs helemaal uit de 'scene' geweest om me op andere dingen te concentreren...heb geloof ik nog wel een hele zooi NAOS cd's liggen...hahaha...maar daarvoor zou ik toch eerst een berg stof van een meter opzij moeten werken en daar heb ik geen zin in...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-10-2005 21:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, ik heb vroeger heel wat van die dingen van je gekocht op concerten, alsmede de eerste BS lp.

Ik zeg, kom maar op met die nieuwe release! Succes!



Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 21:07 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Ben zelf ook benieuwd hoe het...zeker nu er goede muzikanten mee doen...later komt een van de gasten van Prostitute Disfigurement mischien nog mee doen...


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 21:25 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Tsja...niet echt handing nee...2 topics met dezelfde naam...hehe...maar goed...kan het niet veranderen dus het moet maar zo...


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 11:10 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ach, boeiend joh. Het is in ieder geval leuk om het enthousiasme te lezen, altijd goed natuurlijk. Succes in ieder geval!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-10-2005 12:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tsja, gemenge gevoelens.

hopelijk kan eht eits worden want bestial summoning vidnt ik echt te gek.. maargoed..

als ik zo lees dat de sound heavier wordt, 2 bassisten en leden van prostitute disfigurment, dan ben ik eignelijk zeer bang dat de oude sound van bestial summoning (die het jusit zo gaaf maakte en dat je er weg mee kon komen) gewoon er niet meer is en dat het niet meer dan eens chaduw zal zijn van wat het ooit was (rammelpotten balck metal, maar wel met een geniale sfeer, vet stemgeluid, gave improvisiatie riffs en lekker agressief drumwerk).... Ik hoop dat je me van het tegendeel kan overtuigen man!





Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 31-10-2005 16:27 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Ok....we zijn afgelopen vrijdag bij elkaar gekomen...ziet er allemaal hoopvol uit...het geluid zal niet helemaal hetzelfde zijn als vroeger,maar dat kan ook niet anders met allemaal andere leden behalve ikzelf...de vocalen blijven iig hetzelfde...we komen over een week of 2 weer bij elkaar...enige probleem is dat we nu nog geen drummer hebben...word dus tijdelijk behelpen met drum computer...als we iets opnemen(ook al is het met drum comp) zal ik het proberen te plaatsen...Nu nog een strakke drummer zoeken(ja een strakke)...ennuh...er zullen waarschijnlijk nog wel een aantal improvisatie riffs bij komen...en een aantal die vantevoren verzonnen zijn...we zien wel...

[Dit bericht is gewijzigd door Unsane op 31-10-2005 16:28]


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 31-10-2005 17:44 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Aaaaaah...

Dat wordt dus even wachten op nieuw materiaal. Ik heb zelf de Live in Venray 7" en die heerscht! Ik ben benieuwd.




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2005 17:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

eerst horen. met al die wisselingen en dergelijke geloof ik er geen reet meer van dat het wat wordt. zoals irritante klootzak al zei liggen de charmes van BS juist op de punten die nu anders gaan worden.


Je moeder.


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 31-10-2005 21:30 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Ach ja...je hebt altijd mensen die willen dat alles hetzelfde blijft...kan ik ook niks aan doen...maar het word iig bruut en hard...geen gezeik...rammen met die hap...en de stem blijft hetzelfde,en dat was toch de dragende kracht in de band...


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 31-10-2005 21:32 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

En er komen ook niet van die my first sony keyboards in...verwacht trouwens helemaal geen keyboards zelf...mischien voor een introotje....


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 31-10-2005 22:54 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 21:32 schreef Unsane het volgende:
En er komen ook niet van die my first sony keyboards in...verwacht trouwens helemaal geen keyboards zelf...mischien voor een introotje....


Ik verwacht toch minimaal een duet tussen een mannen en vrouwen koor in de nummers.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-11-2005 8:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey gats..
volgens mij doe jij de naam Bestial Summoning geen recht zo..


neem AUB een andere bandnaam, want dit is slechts teren op de oude roem van bestial Summoning in mijn ogen:

de muziek is totala anders zeg je en eht enige wat hetzelfd eblijft is dus de zang... lekker dan... niks meer bestial summoning dus...


neem een andere bandnaam, want dit kan enkel alaleen maar voor teleurstellingen zorgen...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 01-11-2005 13:49 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Ben ik het niet mee eens...en ik ga geen andere band naam nemen omdat we nu mischien iets anders klinken...deed Darkthrone ook niet toen ze ineens blackmetal gingen spelen,was eerst death...of Mayhem toen ze ineens op de blackmetal toer gingen,Deathcrush was toch echt death/grind...Vind dit dus echte onzin...wacht eerst maar eens af wat we gaan maken voor je een oordeel velt...en dat er mischien een paar mensen teleurgesteld zullen zijn doet mij verder weinig eerlijk gezegd...

[Dit bericht is gewijzigd door Unsane op 01-11-2005 13:50]


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 01-11-2005 13:50 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Was er over aan het denken om Robbie Williams en Kylie Minogue te vragen om mee te doen...nog geen succes helaas...hehehe


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 01-11-2005 14:04 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

over der vergelijking met darkthrone.. dat was 1 album en t jaar erna waren ze idd black metal .. maar das toch wat minder radicaal dan black metal sinds 1992 dan tiental jaar gestopt zijn en dan nu opeens terugkomen met andere muziekanten en dan onder dezelfde naam doorgaan.. tsja..

.. als je kijkt naar een bestial warlust.. die zijn nog met 3 muziekanten uit de orginele bezetting das toch anders..


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-11-2005 14:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

laat eerst die muziek maar eens komen, ik ben in ieder geval erg benieuwd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 01-11-2005 14:16 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 21:30 schreef Unsane het volgende:
Ach ja...je hebt altijd mensen die willen dat alles hetzelfde blijft...kan ik ook niks aan doen...maar het word iig bruut en hard...geen gezeik...rammen met die hap...

Wat wil een mens nog meer?
Ik begrijp de reacties van sommige mensen wel hoor, maar ik wacht nog even met oordelen tot ik de eerste resultaten kan beluisteren.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-11-2005 15:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 november 2005 8:45 schreef irritante klootzak het volgende:
hey gats..
volgens mij doe jij de naam Bestial Summoning geen recht zo..


neem AUB een andere bandnaam, want dit is slechts teren op de oude roem van bestial Summoning in mijn ogen:

de muziek is totala anders zeg je en eht enige wat hetzelfd eblijft is dus de zang... lekker dan... niks meer bestial summoning dus...


neem een andere bandnaam, want dit kan enkel alaleen maar voor teleurstellingen zorgen...


inderdaad

maar misschien is het wel gave muziek maar gewoon geen BS meer. als je vast houdt aan BS, zal het gruwelijk tegenvall;en ook al is het een goeie schijf


Je moeder.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-11-2005 15:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey Unsane,


het is jouw band, dus ik kan der verder niks over zeggen en het zal me verder een worst wezen,

maarzoals Den Bokkeneuker al even aanhaalde:

"Bestial Summoning is meer als 10 jaar niet actief geweest en nu in 1 keer "terug" met maar 1 van de originele leden???"

waarom wilde de rest niet meedoen vraga ik me af? misshcien omdat ze er geen heil in zagen??? of hadden ze eht te druk??


kijk, het zal allemaal best dat het vette muziek wordt, maargoed... kan dit onder het bannier van Bestial Summoning??

Persoonlijk denk ik van niet...... een stijlverandering in de muziek is in iedergeval iets waar ik totaal niet op zit te wachten....

je zegt zelf dat de muziek behoorlijk is verandert: agressiever, zwaarder, lomper, blastbeats en dat eigenlijk alleen de zang hetzelfde zal blijven.....

...maar wat is er dan nog over van die gammele, geimproviseerde, ranzig en vuig hels klinkende Bestial Summoning???

Die muziek had zijn charme, die oude Bestial Summoning was intens en smerig.... echt helse black metal zoals het moet zijn... daarom is bestial Summoning nu zo bekend of "cult" als het nu is en daarom waarderen de mensen juist Bestial Summoning.... het was brak en smerig... en weinig bands klonken zo in die periode (en nu nog trouwens!)...

je nieuwe beschrijving klinkt eignelijk zo van: "nou, ik heb weer zin om te zingen, ik raap wel een bandje bij elkaar met wat sessie-leden, grijp terug op oude roem en glorie om zo snel onder de aandacht te komen en hopelijk verkoopt het goed...dan kan ik met bestial Summoning ook even fijn een doorstart maken... de integeriteit van de oude dagen van bestial Summoning laten me koud"***

Mensen (en daar schaar ik mezelf voor het gemak ook maar even onder) zullen altijd de vergelijking maken emt de Bestial Summoning van "toen" en die van "nu"... dus ik hoop inderdaad dat de reacties van mensen je geen zak interesseren, want ik denk dat je nog wel de nodige kritieken zal krijgen!dus...

...maargoed,

ik hoop dat je snel wat opname hebt en ze rap wereldkundig zal maken, zodat we zelf een mening kunnen vormen over de muzikale en de ideologische boodschap van de Bestial Summoning herstart... ik kan niet wachten...



succes.....



***) misschien wel erg zwart/ wit en kort door de bocht, maar zo kom je zelf over...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 02-11-2005 12:30 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

De 'integriteit' van de oude Bestial Summoning...pfff...wat moet ik daar mee?Sephiroth kon maar amper drummen,San kan precies die 2 accoorden die je continu hoort en de bas...tsja...wat moet ik daar van zeggen...die bestond feitelijk niet...die gast kon nog minder als de rest...de demo was ruig en bruut(op een tapedek opgenomen die tussen de instrumenten stond)...de lp een stuk minder en ik had zelf de productie ervan heel anders gezien maar omdat er tijd en geld gebrek was moest het maar zo...waarom zou ik het nu weer zo doen als het beter kan?Waarom zou ik de muzikale onkunde die er toen was nu weer moeten gebruiken?Daar is dus geen enkele reden voor...de sterke kant van Bestial Summoning is altijd al het haatvolle en agressieve geweest en dat zal zeker niet veranderen...ik ben nog steeds dezelfde arrogante klootzak die ik toen was...ik ga nog steeds heel kort door de bocht...deed ik toen ook al...en de reden dat de andere leden van de band niet mee doen is simpel...ik heb ze niet gevraagd...en vergeet niet dat we ons toen ook al niks van de kritiek aan trokken...pff...als we dat hadden gedaan dan was er nooit iets op album gekomen(het album was trouwens opgenomen in de studio waar Van Kooten en De Bie als ook 24-7 Spyz(Nance) opnamen)...de agressie en haat zal nog steeds in de muziek zitten maar nu alleen wat beter uitgevoerd...als je dat niet bevalt dan moet je dat zelf weten...als het je wel bevalt even goed...maar oordeel niet voor je iets gehoord hebt...en ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die de nieuwe Bestial Summoning zullen waarderen...we brengen de agressie en haat terug in de muziek...de agressie en haat die ik bij 90% van de bands die er nu rondloopt mis...al die bagger met die my first sony keyboards om het meer 'evil'te maken,het kanker geluid om,vaak,hun onkunde te verbloemen en dan zeggen dat het is om dat dat 'evil' is,etc.etc....voor mij hoeft dat allemaal niet...we gaan gewoon een lekkere bak black metal herrie maken die agressief word...en met een geluid die de muziek eer aan doet,wat dus niet hoeft te betekenen dat het slecht geluid word...of je het er mee eens bent of niet...kritiek zal er altijd zijn en dat is allemaal best...wil niet zeggen dat ik me er iets van aan hoef te trekken...maar lever geen kritiek voor je weet hoe het daadwerkelijk klinkt,dus wacht tot we iets uit hebben...over 2 weken hebben we mischien een rehearsel,al dan niet met drumcomputer(als we niet tijdig een drummer vinden moeten we behelpen he)...moet alleen nog ff iemand vinden die het ergens op het net kan zetten dan..tot die tijd : wacht af...

Pff...vergeten om alineas te maken...

[Dit bericht is gewijzigd door Unsane op 02-11-2005 12:31]


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 02-11-2005 16:16 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Net als in '91 op metalmarkets in BS nu dus opnieuw bezig met het niet-maken van vrienden die goeie ouwe anti-reclame.

maar ik ga wel mee in 't verhaal dat slechts één lid dat onder een fossiele naam doorgaat, nogal cheesy is.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2005 17:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en zonder de andere bandleden het te hebben gevraagd. ook erg apart


Je moeder.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen