IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bestial Summoning Vorige pagina
Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 02-11-2005 18:09 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 2 november 2005 17:12 schreef karnivoor het volgende:
en zonder de andere bandleden het te hebben gevraagd. ook erg apart


ja als dit t geval is vraag ik me af of ze het wel allemaal zo op prijs stellen ook nog eens


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 02-11-2005 19:09 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Of ze het er mee eens zijn doet er voor mij niet toe...Sephiroth heeft ook die cd ineens uit laten brengen zonder de anderen het te laten weten...ik vind niet dat ik ergens toestemming voor hoef te vragen...en wat jullie doen is een duidelijk geval van nitpicking...maar vind ik allemaal prima...er zijn nu eenmaal mensen die van iets kleins iets groots willen maken...

Trouwens,dat over die metal market...ik denk niet dat dat een van de jongens van Bestial Summoning was...mischien iemand die erbij liep,maar niet iemand van onzelf...ik heb dit ook al op een ander bericht hier gezegd...wat maakt mij het nu uit wat jij in je tas stop...voor mijn apart stop je er de gebruikte slipjes van madonna in...ik heb genoeg gasten ontmoet bij metal markets waarmee ik nog steeds contact heb...sterker nog,een van die gasten speelt nu gitaar...


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 02-11-2005 19:12 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Oh...en kaas is lekker...


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2005 19:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mocht je een plek nodig hebben voor een mp3 plaatsing dan moet je maar een gil geven, plek zat..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 02-11-2005 19:20 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Zal ik dan zeker doen spectre......


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2005 19:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ok


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


SacrilegiousImpostor
Usericon van SacrilegiousImpostor
Posted 10-11-2005 19:25 by SacrilegiousImpostor Wijzig reactieProfiel van SacrilegiousImpostorQuote dit bericht

Hee Unsane,

Dus je bent weer terug. Ik moet zeggen dat je de kritiek op de heroprichting van Bestial Summoning wel erg makkelijk aan de kant schuift, vooral wanneer het onderwerp integriteit aan bod komt. BS was namelijk een uniek verschijnsel uit het begin van de jaren 90 en werd heus niet alleen gedragen door jouw vocalen. Naar mijn mening was de essentie van BS het oersimpele antimuzikale gitaarwerk van Conscicide (meesterlijk - slechts twee snaren op een prutgitaartje) gecombineerd met jouw ziekelijke zang en aangevuld met het gerammel van Sephiroth, wat er goed bij paste, terwijl iedereen bezield was door extreme BM. Eerlijk is eerlijk, de zang is meesterlijk op de LP - een soort gedementeerde versie van Maniac op "Deathcrush". Maar ik heb zo mijn twijfels of er iets van de Black Metal bezieling anno 1990/91 is overgebleven en het lijkt dat het hier om een impulsief eendagsproject gaat. Black Metal is meer dan haat en aggressie anders kun je net zo goed crust of death metal spelen - er moet een ideologisch concept zijn.... En die primitieve Hellhammer/Black Prophecies riffs van San zijn monumentaal, ik ben benieuwd of ik daar iets van terug hoor! In elk geval hoopp ik dat de nieuwe line-up die oude bagger goed beluisterd om nog iets van het BS geluid te laten voortbestaan. Dus ik hou mijn hart vast, want als de muziek geen impact heeft kun je het beter laten - er komt al zoveel shit uit. Als je drumcomputers gaat gebruiken, dan hoop ik in het straatje van Sarcofago "Crust" of Anaal Nathrakh "The Codex Necro" - dat is totally fucked-up brutal shit hehehe!!

Wat de ware originators van de tweede BM golf betreft, dat is inderdaad geen exclusief Noors verschijnsel, maar de rol van Mayhem (88-93)(jawel) was wel degelijk cruciaal naast bands als Blasphemy (godz), Beherit, Tormentor, Rotting Christ, Grotesque, Treblinka/Tiamat (1st LP), Acheron en Masters Hammer. Darkthrone, Burzum en andere leeglopers etc. zijn later onder invloed van Mayhem omgegaan, en BS bestond al voor de Darkthrone transformatie... maar de interviews met Dead en Euronymous van toen hebben vrijwel iedere Black Metaller uit die tijd geïnspireerd inclusief de hele BS line-up- dat is een hard feit

Desalniettemin, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. Wellicht loop ik je weer eens tegen het lijf... dat is alweer heel lang geleden hehehe



Unsane
Usericon van Unsane
Posted 13-11-2005 1:17 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Awel...de kritikasters hebben mischien geluk...de andere bandleden willen mischien liever toch een andere naam...we zullen zien...hahaha...

En over kritiek die ik erg gemakkelijk aan de kant schuif...tsja...wat moet ik dan doen?Iets veranderen omdat mensen buiten de band dat willen?Dat zou ik dus nooit doen...DAT zo juist de integriteit van de band vernielen IMO...

Maar goed...Ik loop Sephiroth tegenwoordig nog wel eens tegen het lijf...mischien dat we toch eens een keer weer wat bij elkaar kunnen raggen...hehehe...als we Conscicide op weten te tromellen...zou wel leuk zijn...hehehe...

In ieder geval is een ding zeker : binnenkort komt er iets nieuws uit met mij op vocalen...en de drum computer zal zeker tijdelijk zijn...wil liever een echte drummer bij de band namelijk...


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 13-11-2005 1:22 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Oh en sacri...de interviews van Euro hebben weinig invloed gehad op BS...iig niet op mij...Dead daarintegen des te meer...Beste zanger ooit imo...en wat ideologie betreft...iedereen in BS had een andere gedachte...alleen over een ding waren we het eens : het moest chaotische blackmetal worden...de teksten op het album waren trouwens ook niet iets wat iemand van ons dacht,maar wat Melek Taus dacht...vond de demo van ons ook een stuk bruter en beter dan het album...

En ben je trouwens DE Kim die ik ken?Voormalig bandlid etc...?Als dat zo is weet je dat ik me weinig van kritiek aantrek...hahaha

[Dit bericht is gewijzigd door Unsane op 13-11-2005 1:26]


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-11-2005 11:04 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Goede Bestial, Slechte Bestial....

de online soap.

Speuluh!!!


SacrilegiousImpostor
Usericon van SacrilegiousImpostor
Posted 14-11-2005 17:49 by SacrilegiousImpostor Wijzig reactieProfiel van SacrilegiousImpostorQuote dit bericht

Unsane,

Correcto mundo, c'est moi! Natuurlijk weet ik dat jij je nergens wat van aantrekt, maar ik kon het niet laten om wat kanttekeningen te plaatsen.

Het geluid van de LP is te 'clean' maar de nummers zijn beter, lekkere lompe riffs, juist omdat de teksten de boel structureren en de zang beter te onderscheiden is - daarom vind ik de LP beter. De demo is een lompe brei wat ook zijn charmes heeft, vooral bij de trage stukken (Christus' Bloed!!! )

Het moet gek lopen wil Sephiroth weer achter het drumstel kruipen - daar heeft hij al 13 jaar niet meer achter gezeten... maar wat klassieke riffs met Conscicide opnemen zou toch wel erg mooi zijn! De vraag is of hij de Baerdijk nog wel eens verlaat...

Ongetwijfeld heeft iedereen zijn eigen zwaartepunten in zijn invloeden gehad... en Dead heeft Mayhem eigenhandig de legendarische status bezorgd, dus zijn erfenis laat ik intact natuurlijk. Ooit spraken Dead en Euronymous dezelfde taal, na Dead's zelfmoord kregen we het dogma van de Black Circle - op dat moment verwerd de opinie van Euronymous tot bekrompen christenfundamentalisme en dus totaal oninteressant. Maar de hele underground gedachte is door hen beiden nieuw leven ingeblazen... Dead is Dead, Long Live Dead!

Maar het is vast beter om de conversatie buiten dit forum voort te zetten voordat al te tere zieltjes te lang blootgesteld worden aan dit overweldigende sentiment!

Ik wacht met spanning af en hoop nog iets van de oude BS terug te horen in eventuele nieuwe opnames...

In nomine dei nostri Jon DePlachett!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2005 18:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee nee, ik wil meer horen, dit is interesting....het gaat wel om een van de eerste hardere bands van NL he


Fuck the world and fuck you


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 14-11-2005 20:48 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Awesome man!!

Hahaha...das echt een halve eeuw geleden dat ik jou heb gesproken...man...hahaha...cool...

Uhm...kk...laat me eens iets weten buiten het forum om...

Mail me eens zou ik zeggen... mithras1@gmail.com ...nu maar hopen dat die rest van die gozers hier me niet gaan lastvallen met masturbatie fotos...vrouwen mogen dat wel trouwens...ahahah

Hoop te horen van je...hehehe


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-11-2005 23:24 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Lol... Ik wist niet dat mensen deze herrie nog kenden!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-11-2005 0:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb ngo wel wat dubieuze foto's van Apator liggen, is dat iets voor je colelctie?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-11-2005 7:46 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Als je ze digitaal heb wil ik ze wel ontvangen, ken namelijk iemand die die graag wil hebben.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Unsane
Usericon van Unsane
Posted 16-11-2005 11:42 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 0:35 schreef irritante klootzak het volgende:
ik heb ngo wel wat dubieuze foto's van Apator liggen, is dat iets voor je colelctie?


Die mag je voor je eigen plezier houden hoor...hahaha...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 16-11-2005 12:00 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Apator, die kale met z'n lul in z'n hand?


don't mistake lack of talent for genius


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-06-2006 15:32 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Verrek, ik heb ook nog een 7" van bestial summoning, live venray 28-6-'92.

Helemaal vergeten, hehe.



axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 24-06-2006 17:29 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Nog gezien in de Dingus in Venray, met Maurice op drums en San van pling/wimp rec. op gitaar, en natuurlijk mark met zijn 9 vingers op zang, ze waren al gauw geschiedenis


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 26-06-2006 9:11 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

't is nooit kvlt geweest. Het was toen gewoon een bende lawaaimakers uit Limboland zonder muzikale inhoud. En achteraf bezien was het ook niet meer dan dat. Nee, de kvlt status is gegeven aan Gorefests, Pestelinces, Asphyxen, Sempiternals en Thanatossen


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-11-2020 21:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou, het is allemaal niet gelukt, lijkt me.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen