IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Levensbeschouwing Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-12-2001 15:26 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Heej, ik heb veel gein/sh*t uit gegooid hier op ZW, maar wil nu een serieuze topic starten.

Hoe zien jullie je levens doel ? Hebben jullie dingen die je ooit wilt berijken ? een doel in het leven waar je echt naar toe leeft ? Of leef je van dag tot dag en zie je wel wat de toekomst voor je in petto heeft.

Wat is de aanleiding dat je er zo over bent gaan denken ?


Ik zelf heb een gekke en zware periode achter de rug, maar zit nog wel met de na gevolgen er van. Ik heb hierdoor geleerd van dag tot dag te leven, en niet veel plannen maken voor mijn toekomst. Alle plannen die ik had zijn 2 jaar geleden, tot rook op gegaan door mijn burn-out. Mijn vermoeidheid beperkt mijn leven, en daar door is het moeilijk om afspraken/plannen te maken. Ik had allang een eigen huisje en iets van een gezin willen hebben. Maar zal het voorlopig rustig aan moeten doen. Wat de mooiste periode van mijn leven had moeten zijn, is een kleine hell. Ondanks deze tegen slagen, zal ik toch mijn doel proberen te gaan berijken. Ik wil zowiezo een eigen stekkie om te wonen, en een rustige baan (zonder slavendrijver van een baas).

Hiervoor leefde ik als een gek, had een eigen band, vriendin, een baan waar ik het naar me zin had, zat nog op school, en deed avond werk. Ik zoop bijna alles waar alc. in zat, en rookte als een schoorsteen. Ik mis deze periode wel, maar ik zou het niet nog een keer zo willen mee maken.(ben al 2.5 jaar gestopt met roken, en drinken mag ik ook niet meer )Ik heb er wel van genoten, en heb totaal geen spijt van de dingen die ik gedaan heb. alleen de gevolgen hebben een zeer grote impact gemaakt op mijn leven.

Deze impact heeft mij aan het denken gezet, en ik hoop later hier om te kunnen lachen.

Zodra ik een huisje heb, geef ik een inwijdings feest, en jullie mogen de boel komen in wijden.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-03-2004 15:38]


Wiegen Meister !


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 24-12-2001 16:12 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

Hoe zien jullie je levens doel ?

-Mijn levens doel is om gelukkig te zijn.

Hebben jullie dingen die je ooit wilt berijken ?

-tja ehm ultimate happiness

een doel in het leven waar je echt naar toe leeft ? Of leef je van dag tot dag en zie je wel wat de toekomst voor je in petto heeft.

-kleef zo als ik denk beste is voor mij. ik doe dingen:ga naar school, tekenen enz voor mijn eigen verbetering. does that makes sense? dr is altijd wel een reden waarom iemand iets doet..meestal is het voor hun eigen *happiness*


Wat is de aanleiding dat je er zo over bent gaan denken ?

-Mijn gedachtes. they eat me from the inside. dus ik heb veel over buddisme gelezen om mn gedachtes op orde te brengen en zo ben ik er achter gekomen dat de kleinste dingen in je leven je je happiness kan geven. mijn motto is zo'n beetje als: HAKUNA MATATA...no worries...no problems. en niet te veel nadenken. dr gebeurt veel shit in het leven, shit happens! leef door want: there is more to life then just living. doe wat jij denk het beste is en respect voor anderen behouden in yer search of self discovery. enz. enz.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2001 19:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Lange termijn denken is verwachtingen scheppen en dromen maken. Mooi om naartoe te werken en er valt zeker wat voor te zeggen (leeftijdsgebonden levenskeuzes bijvoorbeeld), maar laatst werd ik weer geconfronteerd met 'the chaos of life' dat juist pleit voor denken op korte termijn: een maat van mij heeft een asociaal autoongeluk gehad (140 door de bocht met behulp van de handrem!!!!: auto total loss) maar hij mankeerde werkelijk helemaal niets!!!! Afgelopen donderdag vertelde een vriendin mij dat vorige week een vriendin van de fiets was gevallen...dood.

Er valt geen touw aan vast te knopen en kan dus zo afgelopen zijn! CARPE DIEM!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-12-2001 19:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-12-2001 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mijn belangrijkste doel is om mijzelf zo goed mogelijk te ontwikkelen en er alles uit trachten te halen wat mogelijk is. ik wil zoveel mogelijk leren wat mijn vak betreft en hoop hier iets aan bij te kunnen dragen met betrekking tot kennisvergaring, alhoewel ik dit laatset niet het belangrijkste vind. nog belangrijker vind ik het om een goed priveleven te hebben. voor mij is dat een goede relatie en hopelijk het succesvol opbrengen van een of twee kinderen.

ook hoop ik om later terug te kunnen kijken en te kunnen constateren dat alle tegenslagen die ik heb gehad en die vast nog zullen komen overwonnen zal hebben en niet telkens de gemakkelijkste weg ye hebben gekozen door op tegeven maar in ieder geval mijn best te hebben gedaan.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-12-2001 21:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Met dit onderwerp ben ik de laatste tijd erg bewust bezig.
Ik loop sinds kort bij een psycholoog die me erg over mijzelf en mijn toekomst doet nadenken.

Eigenlijk heb ik mijn hele leven al voor de klas willen staan. Nu het bijna zo ver kan zijn dat ik de juiste opleiding kan gaan volgen, ga ik twijfelen. Wil ik het wel voor mijn leven lang. Waarom niet iets veel leukers, waar mijn hart ligt iets in de metal muziek wereld. Freelance fotograaf worden voor een metal magazine of een platen maatschappij of een metalshop of iets dergelijks beginnen. Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar volgens mij blijft het bij een droom.

Het belangrijkste is voor mijzelf nog het leven van dag tot dag en zoveel mogelijk lol en plezier maken. En vooral doen waar IK zin in heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 24-12-2001 21:06]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 24-12-2001 23:40 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 24 december 2001 21:05 schreef Cadaveria het volgende:
Met dit onderwerp ben ik de laatste tijd erg bewust bezig.
Ik loop sinds kort bij een psycholoog die me erg over mijzelf en mijn toekomst doet nadenken.

Eigenlijk heb ik mijn hele leven al voor de klas willen staan. Nu het bijna zo ver kan zijn dat ik de juiste opleiding kan gaan volgen, ga ik twijfelen. Wil ik het wel voor mijn leven lang. Waarom niet iets veel leukers, waar mijn hart ligt iets in de metal muziek wereld. Freelance fotograaf worden voor een metal magazine of een platen maatschappij of een metalshop of iets dergelijks beginnen. Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar volgens mij blijft het bij een droom.

Het belangrijkste is voor mijzelf nog het leven van dag tot dag en zoveel mogelijk lol en plezier maken. En vooral doen waar IK zin in heb.

Als je het allebei leuk vind ,dan kan je allebei doen . je kan de helft van de week lesgeven en de andere helft iets met muziek .



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-12-2001 23:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Rust. Zowel innerlijke als uiterlijke. Maar dit is een utopie. Hier zal het waarschijnlijk nooit toe komen. Iets waar volgens mij de hele samenleving zich langzaam van bewust begint te worden. Een heel pijnlijk moment als je beseft dat het enige wat je echt gelukkig kan maken, het enige waar je naar streeft, niet gerealiseerd kan worden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-12-2001 23:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb geen levensdoel en als ik die zou hebben is dat standaard: baan, vrouw, evt. kinderen, huisje, rust en leuk oud worden

kheb dus wèl een levensdoel


Je moeder.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 25-12-2001 0:00 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 24 december 2001 16:12 schreef SilentSinner het volgende:
Hoe zien jullie je levens doel ?

-Mijn levens doel is om gelukkig te zijn.

Hebben jullie dingen die je ooit wilt berijken ?

-tja ehm ultimate happiness

een doel in het leven waar je echt naar toe leeft ? Of leef je van dag tot dag en zie je wel wat de toekomst voor je in petto heeft.

-kleef zo als ik denk beste is voor mij. ik doe dingen:ga naar school, tekenen enz voor mijn eigen verbetering. does that makes sense? dr is altijd wel een reden waarom iemand iets doet..meestal is het voor hun eigen *happiness*


Wat is de aanleiding dat je er zo over bent gaan denken ?

-Mijn gedachtes. they eat me from the inside. dus ik heb veel over buddisme gelezen om mn gedachtes op orde te brengen en zo ben ik er achter gekomen dat de kleinste dingen in je leven je je happiness kan geven. mijn motto is zo'n beetje als: HAKUNA MATATA...no worries...no problems. en niet te veel nadenken. dr gebeurt veel shit in het leven, shit happens! leef door want: there is more to life then just living. doe wat jij denk het beste is en respect voor anderen behouden in yer search of self discovery. enz. enz.

Goed verhaal .ik was ook vroeger veel met zen bezig .
Ik herken dat best wel wat je zegt over gedachten .ik had er zelf ook last van . de oorzaak was bij mij iets in de mystieke sfeer en ook de oplossing van het probleem . ik zou je graag willen helpen (hoewel ik er zelf ook niet helemaal 'genezen 'ben ).



schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 25-12-2001 11:22 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

Ik hoop dat ik op het moment dat ik sterf kan zeggen dat ik mijn leven nuttig gebruikt heb.


Satan
Usericon van Satan
Posted 25-12-2001 18:21 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik hoop ooit een film te maken .
En ook in een land te wonen met veel natuur .
Om in context van geluk te blijven . ik ben van nature postief en gelukkig .
Mijn slechte buien ,zie ik meer als een belasting waar ik mee moet leren omgaan . het heeft ook in mijn beleving meer extern oorzaak (mystiek magie gevoeligeheid voor emoties van anderen ,).gelukkig lukt hiermee omgaan me met de dag beter .
Ik hoop dat als helemaal beter ben ,wat oude vrienden en vriendinnen kan opzoeken en de realties kan herstellen .



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-12-2001 18:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2001 18:21 schreef Satan het volgende:
Ik hoop ooit een film te maken .
.


off-topic vraag: wat voor soort film?


Satan
Usericon van Satan
Posted 25-12-2001 18:38 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Psychologisch (over jongeren ) , en hoe ze zich ontwikkelen in bepaalde momenten van hun leven .



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-01-2002 21:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

carpe diem
zo denk ik erover

ik wil gewoon zoveel mogelijk genieten van het leven want het kan in 1 keer over zijn en dat lukt me tot nu toe aardig


No meat is sweater


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 28-01-2002 21:43 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Ik wil nog zoveel mogelijk leren in mijn leven. Ik wil gelukkig worden, zonder problemen leven (niet dat dat zo zal zijn).
Mijn droom is om een goede tekennaar te zijn en iets in de muziek te doen.
En als ik echt heel oud ben wil ik in de bergen woonen met een beekje naast me huis. Maar ik heb er nu voor gekozen om in de techniek te gaan. Mischien dat ik mijn droom later nog kan waarmaken
En als ik nu aan dingen denk over hoe het de laatste jaren is gegaan, waren er veel slechte en minder goede dingen, maar daar heb ik veel van geleerd daar ben ik veel zelfstandiger van geworden en kijk ik ook overal anders tegenaan.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 28-01-2002 22:32 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Na een depressie waar ik eigenlijk nog niet helemaal uit ben heb ik veel geleerd over het leven en over hoe het leven in elkaar zit, en dit is niks dan mizerie, maar daarom hoef je zelf nog geen mizerabel leven te lijden, integendeel, je moet wat van je leven maken en ervan genieten van dag tot dag en wat morgen zal gebeuren zal mij een worst wezen want ik leef vandaag en (nog) niet morgen, morgen kan het al gedaan zijn en wat blijft er dan nog over?? Niks, helemaal niks.

Dit is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, ikzelf heb er ook een paar jaar over moeten doen om tot dit besef te komen, ik spiegelde mezelf altijd aan anderen en zag dan dat anderen in mijn ogen beter waren, als mensen mij nu uitschijten trek ik mij daar niks van aan, en zo loop ik meest van de tijd wel goed gezind doch kan ik serieus zijn als men mij dat vraagt, zelfs als men het mij niet vraagt

Ik ben een duister persoon en houw van de duisternis, maar dit wil niet zeggen dat ik niet van het leven houw, ik wil alles uit het leven halen, elke dag probeer ik optimaal te genieten en dat lukt me aardig ook, maar men moet blijven vechten tegen de wereld en je moet laten zien wie je bent en wat je doet, anders schijt de wereld je uit en ben je niks terwijl er in ieder wel iets waardevols zit.

Mijn levensdoel weet ik nog niet, wat ik later wil doen weet ik ook nog niet, misschien iets in de sociale sector of iets dergelijks, maar om eerlijk te zijn breek ik daar mijn hoofd nog niet over, we zullen het wel zien wat de toekomst zal brengen, als ik teveel aan de toekomst denk boezemd me dit angst in van dat alles misschien zou kunnen mislukken, maar soms kan ik het ook niet laten om erover te dromen om samen met mijn kinderen te spelen en een lekker leven te lijden, of het zal lukken zal dag na dag duidelijker worden, en of deze droom helemaal werkelijkheid zal geworden zijn zal ik je kunnen vertellen als ik stervende ben.

Aan shadow en aan alle anderen die problemen hebben wil ik het volgende zeggen: blijf vechten en laat zien dat je niet een lul bent zoals de wereld u ziet, laat zien dat je iets kan bereiken en laat de wereld horen dat je er bent, maar daarvoor moet je vechten en een goede weerstand hebben tegen de harde wereld, en dag na dag creër je dit.
Aan alle mensen: KEEP ON FIGHTING 'CAUSE UR ALL VERY BEAUTIFULL!


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 28-01-2002 22:58 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2001 16:12 schreef SilentSinner het volgende:
Hoe zien jullie je levens doel ?

-Mijn levens doel is om gelukkig te zijn.

Hebben jullie dingen die je ooit wilt berijken ?

-tja ehm ultimate happiness



mmm... Ik heb eens zo'n discussie gehad met een vriendin. Haar antwoord was: 'Het is maar als je je nu en dan slecht voelt dat je de gelukkige momenten leert waarderen.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 3:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat antwoord bevat een enorme kern van waarheid.

Ik gok er altijd op (je kunt het nooit zeker weten) dat iedereen een gelijk aantal hoeveelheid goed en kwaad meemaakt. Iedereen krijgt dus zijn geluk wel, het ligt alleen aan de dosering van dat geluk en kwaad hoe jij je leven leeft.

Ik zie mijn toekomst dus zonnig in.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-01-2002 21:47 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik denk daar nog niet echt over na, heb wel veel gedaan.
Als ik dat nu weer ga doen word ik nog gekker dan ik al ben, en da's behoorlijk kut.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-01-2002 22:11 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

als ik over mn leven nadenk wordt ik meestal nogal depri...
ik werk op et moment, maar mn hele leven lang zie ik mezelf dat niet doen, terug naar school??naaah enz enz enz
daar wordt ik altijd nogal gek van als ik zo denk dus heb ik lang gelee maar besloten datik helemaal niet meer over de toekomst van mn leven na ga denken.
gewoon lekker van dag tot dag leven (enige waar ik binnekort wel echt wat aan moet doen is dat idioot grote gat in mn klauwen...


My madness, my sadness


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 30-01-2002 0:08 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Een levensdoel.

Ik zou graag een stichting willen beginnen waar ik een zelf ontwikkelde vorm van kunstzinnige therapie praktizeer. Die helpt om emotioneel vastgelopen individuen weer los te komen en hun emoties weer te kunne uiten.
Tevens wil ik zelf wer gaan schilderen en fotograferen en hier ook werk van gaan verkopen.
Ook ben ik opzoek naar balans en diepte in me leven. Ik wil bewust leven.

Erg doelbewust dus. Ik streef ernaar om dit te bereiken. Alhoewel ik weet dat je soms aanpassingen moet doen in je droom.

Hoe het gekomen is dat ik zo doelbewust bezig ben? Simpel. Door de weg die ik tot nu toe belopen heb. Zal jullie niet vermoeien met mijn levensgeschiedenis. Als het ooit de moeite waard blijkt te zijn geef ik het wel in boekvorm uit. (word wel dik dan, en ja nu al ja) ben nog maar een broekie maar met een behoorlijke dosis levens ervaring. Ik kan er ook nix aan doen. Maar je moet het positieve er uit pakken. Af en toe depri zijn heeft ook zijn positieve kanten. Je kunt dan beter van de vrolijke momenten genieten.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2002 5:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Doel van mijn leven .. daar geef ik liever geen invulling aan, aangezien dat alleen maar tot teleurtselling kan leiden.

Ik probeer mijn leven te leiden/lijden zoals ik dat goed acht. Eén van de dingen die ik het belangsrijkste vind is het respecteren van de aarde waar we op wonen. Proberen zoveel mogelijk in balans te leven met wat er om me heen is.

Eén van de dingen die ik in de toekomst hoop waar te maken is het zo veel mogelijk vermijden van contact met mensen, hoe meer ik met mensen omga hoe meer ik overtuigd ben van het onvermogen van de mensheid om rationeel na te denken over hun positie op aarde. Ze denken dat ze bepalen wat er op deze bol gebeurt .. das nie zo ...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-01-2002 11:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 januari 2002 5:08 schreef Jenje het volgende:
Eén van de dingen die ik in de toekomst hoop waar te maken is het zo veel mogelijk vermijden van contact met mensen, hoe meer ik met mensen omga hoe meer ik overtuigd ben van het onvermogen van de mensheid om rationeel na te denken over hun positie op aarde. Ze denken dat ze bepalen wat er op deze bol gebeurt .. das nie zo ...


Mensen bepalen idd niet wat er met deze aardkloot gebeurt... Maar om daarom nou iedereen te gaan mijden.. Gezellige kerel ben je wel of beetje last van een depressie??


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 31-01-2002 10:40 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Ik ben het enigzins wel met jenje eens. Ik mijd zelf ook het contact met de massa. Het individu vind ik opzich nog wel interresant omdat je daar meestal nog wel iets mee kan doen.

Overigs vind ik het wel grappig en interresant om te zien hoe makkelijk een massa te beinvloeden is. Leer hoe het gaat en benut het misschien kan ik de massa wel de lemmingen trek aanleren


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-01-2002 10:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Normale mensen moeten inderdaad maar gewoon weg, of zo. Buiten, op straat, in de winkels, in het openbaar vervoer, dringt het achterlijk gekwetter tot je door... Er heerst een totaal gebrek aan ook maar een greintje realiteit, daarbuiten (zijspoor: iedereen hier moet Gummo kijken, en wel onmiddellijk). Overgrote deel van de mensheid = achtergrondruis, ik ga me er dan ook niet druk over maken. Ze bestaan niet.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 31-01-2002 10:56 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

wat is gummo?
en waar kan ik het kijken ?

sorry hoor ik ben een tv analfabeet wat dat betreft ghi ghi


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen