IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Levensbeschouwing Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-01-2002 12:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2002 10:56 schreef Errorx het volgende:
wat is gummo?
en waar kan ik het kijken ?

sorry hoor ik ben een tv analfabeet wat dat betreft ghi ghi


Oh da's een film die gisteravond op TV was (ned. 3), zie ook http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2511


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-02-2002 20:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Mijn doel... pff. Moeilijk. Goed doen; goed naar mijn oordeel.

Waarom? Omdat ik heel veel slechts gezien heb. Omdat het me wat kan schelen. I dunno...



Dead things grow from deep inside...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-07-2002 0:07 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb geen doel. Als je een doel hebt, vergeet je te leven, imho.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 03-07-2002 0:16 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Mijn doel is te leven!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2002 0:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hmm..

ik heb uiteraard wel een paar dingen die me het allerrelaxed lijken om te doen, en ik ben dan ook hard bezig om te proberen hiervan te kunnen leven.. Muziek maken/ programmeren/ AV-studio, nu nog serieuze hobby's, binnen niet al te lange tijd hopelijk mijn broodwinning.

Ik ben van mening dat je pas écht gelukkig kan worden als je dag in dag uit kan doen wat je het liefste doet, en ik denk dat ik iets heb gevonden waar ik dan ook nog mijn rekeningen van kan betalen

Hoe de rest van de wererld over me denkt interesseert me geen reet, ik leef voor mezelf en niet voor een ander. Ik wens me dan ook op geen enkele manier te conformeren aan de maatschappij waar ik, zonder dat ik de keuze heb gehad, in terecht ben gekomen. Neem me zoals ik ben, verbrand anders maar

Levensdoel, tjsa, zo veel mogelijk genieten van het leven


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 03-07-2002 1:04 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 3 juli 2002 0:07 schreef mislyd het volgende:
Ik heb geen doel. Als je een doel hebt, vergeet je te leven, imho.

je zou het kunnen proberen te combineren een soort evenwicht zoeken ( elementenleer )
vuur staat voor passie . ik denk dat je dat bedoelt . aarde staat voor concretiseren van je ideeen (--->doel verwezenlijken )



StratoS
hail discortia!
Usericon van StratoS
Posted 03-07-2002 4:08 by StratoS Wijzig reactieProfiel van StratoSQuote dit berichthttp://www.stratos.mirrorz.com


mijn leven is nooit echt slecht geweest, alhoewel ik mezelf dat wel liet geloven.
mijn doel in het leven is gewoon mezelf kunnen zijn, in wat voor opzicht dan ook.
voor de rest, geld, lievde, macht.
het zal me een zorg zijn. zolang ik het maar naar mijn zin heb.

ja en 1 heel raar dingetje, als ik in de put zit enzo dan bedenk ik me altijd dat ik later wel in een war land me eigen bar heb en rond loop met een sikje en een heel fout hawaii shirt. weet ook niet waarom.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-07-2002 9:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik snap dat niet, het levensdoel 'jezelf kunnen zijn'.

Ik bedoel, daar begint toch alles mee? Dat doel heb je toch allang bereikt? En als je 'jezelf bent' (na jaaaaren werk ) dan heb je toch nog niets?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 03-07-2002 9:53 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Waarschijnlijk wordt er bedoeld: jezelf kunnen of durven zijn in alle situaties, dus je niet anders hoeven voordoen dan je bent, uit onzekerheid...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


StratoS
hail discortia!
Usericon van StratoS
Posted 03-07-2002 17:33 by StratoS Wijzig reactieProfiel van StratoSQuote dit berichthttp://www.stratos.mirrorz.com

suzane heeft het goed, plus dat ik mezelf dingen heb verteld die niet waar zijn, en das niet zo een twee drie weer weg. blaat




Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 19-08-2002 22:05 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 3 juli 2002 0:07 schreef mislyd het volgende:
Ik heb geen doel. Als je een doel hebt, vergeet je te leven, imho.


Dat heeft toch ook wel wat weg van opportunisme. Of is er niet echt een doel, dan wel een wijze waarop je je leven wil slijten of zo?


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-08-2002 22:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het doel heiligt de middelen!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-08-2002 11:07 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mijn doel is beter worden.Ben al een flink end op weg,maar ben er nog lang niet.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 21-08-2002 19:37 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2001 15:26 schreef Shadow_Smile het volgende:
Heej, ik heb veel gein/sh*t uit gegooid hier op ZW, maar wil nu een serieuze topic starten.

Hoe zien jullie je levens doel ? Hebben jullie dingen die je ooit wilt berijken ? een doel in het leven waar je echt naar toe leeft ? Of leef je van dag tot dag en zie je wel wat de toekomst voor je in petto heeft.

Wat is de aanleiding dat je er zo over bent gaan denken ?




Ik wil een astrologische praktijk opzetten en daarmee suc6vol zijn; misschien een paar boeken publiceren op dit gebied. Ik weet dat ik de kwaliteiten voor het runnen van een bedrijf c.q. kennis van zaken over astro heb. Maar probeer het maar eens voor elkaar te krijgen Daar wil ik vaak naar toe gaan leven maar omdat ik besef dat het een kleine kans is leef ik in het heden en denk niet na over morgen. Want als ik realistisch nadenk over morgen zie ik alleen een krullebol netjes in mantelpak achter een pc'ke zitten en ICT projecten voltooien.


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 18-09-2002 18:58 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Hoe zien jullie je levens doel ?
Ik ben 13 (bijna 14 jippie!). heb ik niet (ja, proberen een vriendin te krijgen, maar da hoort bij puberteit).

Hebben jullie dingen die je ooit wilt berijken ? Middelbare School afmaken.

een doel in het leven waar je echt naar toe leeft ? ik leef van dag tot dag en zie wel wat de toekomst voor me in petto heeft.

Wat is de aanleiding dat je er zo over bent gaan denken ?
Nou, als ik een doel heb, dan is er altijd wel iemand die dat probeert te voorkomen.... dus ik denk gewoon.......ik leef van dag tot dag en zie wel wat de toekomst voor me in petto heeft.


Do or do not. There is no try.


NecroDopey
Usericon van NecroDopey
Posted 20-09-2002 12:14 by NecroDopey Wijzig reactieProfiel van NecroDopeyQuote dit bericht

Ik snap het idee van al die mensen die gelukkig worden als streven hebben niet..

Gelukkig zijn is slechts een miniem moment. Zodra je hebt waar je naar op zoek was, vervolgens niet beter weet, ben je alweer op zoek naar het volgende waar je gelukkig van kunt worden. Nu zie je een huisje/boompje/beestje als gelukkig zijn, zodra je dat hebt wil je weer iets anders, dat gelukzalige gevoel is binnen notime weer weg. Lijkt me een van de meest frustrerende doelen die je jezelf kunt stellen als je je hier van bewust bent..

Ik zelf ben net als velen gestopt met naar voren kijken wat de toekomst te bieden heeft, zodra ik ergens naar uitkijk ligt het alweer achter me, het gaat zo fucking snel allemaal, wordt er bang van..


The optimist proclaims that we live in the best of all worlds, and the pessimist fear this is true


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-09-2002 13:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 augustus 2002 22:05 schreef Neige het volgende:
Dat heeft toch ook wel wat weg van opportunisme. Of is er niet echt een doel, dan wel een wijze waarop je je leven wil slijten of zo?

Beiden. Ik geloof dat het leven volstrekt zinloos is, zodat een bepaalde doelstelling zich niet echt aanbiedt. Dan blijft er weinig over buiten leven voor mezelf, en bijgevolg doen wat mij hier en nu enig genot verschaft.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 20-09-2002 13:31 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik zie het leven zo: Je moet het gewoon naar je zin maken en niet te veel aantrekken wat andere van je vinden het klinkt simpel maar dat is het niet verder kan je maar beter zo veel mogelijk lol hebben want het is voorbij voor je er erg in hebt



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-09-2002 14:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

hmmm, maar wel veel leren.

I wanna die like a wise guy

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 20-09-2002 14:21]


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 20-09-2002 14:42 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Waar het leven bij mij omdraait is TOTAL FREEDOM!! Ik kan het niet anders verwoorden....


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 20-09-2002 14:43 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 20 september 2002 14:42 schreef Shadowlands het volgende:
Waar het leven bij mij omdraait is TOTAL FREEDOM!! Ik kan het niet anders verwoorden....




FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-09-2002 14:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmmm ik wil vrijheid, maar ook enige consequente regelmaat, ik wil veel verdienen en toch eigenlijk ook veel vrije tijd, ik wil ....
goh wat wil ik toch eigenlijk veel


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 20-09-2002 14:48 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik vind dat dat het probleem van de meeste mensen is, ze willen teveel en raken daar zo geobsedeerd door dat ze uiteindelijk niets hebben. Ik wil niets, verwacht niets, en daardoor heb ik alles...snappie??


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-09-2002 14:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 14:48 schreef Shadowlands het volgende:
Ik vind dat dat het probleem van de meeste mensen is, ze willen teveel en raken daar zo geobsedeerd door dat ze uiteindelijk niets hebben. Ik wil niets, verwacht niets, en daardoor heb ik alles...snappie??

hey.... euhm mijn bovenstaande reactie was niet helemaal serieus even voor alle duidelijkheid.... naja

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 20-09-2002 14:56]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 20-09-2002 14:57 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 14:52 schreef FireFox het volgende:
hey.... euhm mijn bovenstaande reactie was niet helemaal serieus even voor alle duidelijkheid.... naja


gelukkig!!!! solly....


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen